懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 672


1541#
發表於 09-7-29 11:36 |只看該作者
嘩 ~ 我同妳 BB 相差 1 day , 好呀!! 可以傾吓心事


原帖由 sppchocho 於 09-7-29 11:32 發表
呢啲bb展應該成日都有呀
所以我唔諗住咁早去住咯~~


男爵府

積分: 9674


1542#
發表於 09-7-29 11:37 |只看該作者
我未同朋友講啦,想穩定啲先講
之前試過有左撞啱要去飲朋友嗰餐,問下佢怕唔怕甚麼相沖所以講左佢知
後來無左佢單都無單聲就話左比第二個朋友知,嗰個朋友又走黎問番我,都搞到我幾唔高興
原帖由 yenyenBB 於 09-7-29 10:48 發表
Hi katymamama,
咁快可以發放消息ar.....我屋企d老人家話要保密....
起碼要過3個月先...
我淨係講俾公司....屋企....1 個可以幫到手的朋友(教我BOOK 廣華).....同埋之前搵左我做姊妹的朋友....
不過..好似都好多人知 ...


男爵府

積分: 9674


1543#
發表於 09-7-29 11:38 |只看該作者
你要bed rest咩???
原帖由 pandabobo 於 09-7-28 22:29 發表
喔! 明白了! 你的情況同我都幾相似喔!


男爵府

積分: 9674


1544#
發表於 09-7-29 11:40 |只看該作者
因為我知自己遲排卵,而家醫生都仲係跟我比佢o既排卵期estimate edd咋,話唔定遲下再fine tune我地同一日添呀~~
原帖由 katymamama 於 09-7-29 11:36 發表
嘩 ~ 我同妳 BB 相差 1 day , 好呀!! 可以傾吓心事


洋房

積分: 221


1545#
發表於 09-7-29 11:41 |只看該作者
原帖由 yenyenBB 於 09-7-29 10:39 發表
Hi Ladyga,
咁啱...我預產期都係3月5日ar...
妳book左邊間醫院??



hi yenyenBB,
我唔會去c+ la.........因為想慳返 d $ 比bb,所以諗住係瑪麗生.........你book左邊間 ar ?


男爵府

積分: 9674


1546#
發表於 09-7-29 11:44 |只看該作者
我仲細過你啦
初頭我見同大家有啲出入都有啲擔心
不過有朋友直頭流左成個月血訓左兩個月床,而家個b十幾個星期先叫做穩定啲
佢安慰我話其實都係信醫生專業意見,有唔對路醫生自然會出聲,worst case叫你作最壞打算,既然醫生都無話有問題就放心安胎啦,唔好自己嚇自己盞影響情緒
原帖由 bobopooh 於 09-7-29 10:39 發表


我上個星期照, 7W 都係0.9CM jar....醫生話我cycle長, 都好可能係排卵遲, 再等2week 再照.


洋房

積分: 221


1547#
發表於 09-7-29 11:49 |只看該作者
原帖由 Jamie0730 於 09-7-29 10:49 發表
使o左錢唔緊要啦, 最緊要個B無事, 已經係無價啦!



Hi Jamie0730,
你都講得 arm ge,照到bb冇事又真係定d,起碼唔駛自己 "law law lun"........


大宅

積分: 2270

畀面勳章 環保接龍勳章


1548#
發表於 09-7-29 11:58 |只看該作者
當時真係好傷心,hope 今次順利,大家一齊努力!!!
原帖由 ladyga 於 09-7-29 10:36 發表



其實我都同你一樣都好緊張!
我係上年11月尾小產左,好傷心........所以都有d陰影.........but,有好多野自己都控制唔到,唯有順其自然 la!!!
大家一齊努力la...... ...


男爵府

積分: 5773


1549#
發表於 09-7-29 11:59 |只看該作者
优之良品有無得買呢??
原帖由 oh_baby 於 09-7-29 01:23 發表
如果大家想作嘔,可以食d梳打餅,另外我自已就食冬薑都可以止嘔,d冬薑買翻來要剪到細細粒先好食,唔好成舊咬,好辣!


大宅

積分: 2291


1550#
發表於 09-7-29 12:20 |只看該作者
係ar...係ar...
好在我d朋友都信得過...
不過, 佢o地話俾我知有好多人問佢我係o米bingo...(因為有1個朋友搵我做姊妹係我同事)
其實, 係人都知唔講得...遲d妳o米知law....

咁妳有無去飲....??
我都諗緊去唔去飲...又好多野都唔食得....好痛苦ar!!



原帖由 sppchocho 於 09-7-29 11:37 發表
我未同朋友講啦,想穩定啲先講
之前試過有左撞啱要去飲朋友嗰餐,問下佢怕唔怕甚麼相沖所以講左佢知
後來無左佢單都無單聲就話左比第二個朋友知,嗰個朋友又走黎問番我,都搞到我幾唔高興
...


大宅

積分: 2291


1551#
發表於 09-7-29 12:24 |只看該作者
我都唔會o向c+生(太貴la...好肉痛), 我情願留番d$$俾bb作為日後的教育基金......

我book左廣華...咁我o地應該見唔到la...



原帖由 ladyga 於 09-7-29 11:41 發表



hi yenyenBB,
我唔會去c+ la.........因為想慳返 d $ 比bb,所以諗住係瑪麗生.........你book左邊間 ar ?


大宅

積分: 2023


1552#
發表於 09-7-29 12:49 |只看該作者
嘩,咁又真係好差播~~~ 但你睇咗佢阿b有心跳,我覺得你唔水咁快睇多個,因為我諗結果都差唔多!不過以咁的經驗,你都係搵另一個睇啦 (下次)~~

原帖由 Vincybaby 於 09-7-28 23:34 發表
我早兩天流啡, 見你即時約到睇盧佩雲, 所以即刻打去約, 真係有位喎, 第1次睇佢, 我覺得佢好求其, 超聲波唔使5分鐘就照完, 只係講BB有心跳及正常, 我問佢咁樣係咪即係冇事, 佢冇答我只叫我休息吓, 佢咩都冇同我講解, ...


大宅

積分: 2023


1553#
發表於 09-7-29 12:53 |只看該作者
嘩,未過3個月,仲未話過人知播!

原帖由 katymamama 於 09-7-29 10:34 發表
Morning 各位:

今天好開心, 因昨天我老公已開始發放消息太太有了 BB 好似自己心情好好, 妳地通知朋友時有無咁喜悅


大宅

積分: 2082


1554#
發表於 09-7-29 12:53 |只看該作者
試o左睇下得唔得先
原帖由 katymamama 於 09-7-29 11:34 發表
Hi 各位,

我剛剛學了, 點係自己位置, 顯示出, 有樹葉/公仔/ 自己孕婦週期/倒數, 係 Baby kingdom 姊姊教我,

大家試吓

1. 你先去以下條link,step by step咁揀你鍾意既圖及輸入BB既預產期
http://ticker ...


大宅

積分: 2023


1555#
發表於 09-7-29 12:56 |只看該作者
7w 照到過2week 又再去照過?好密下喎

原帖由 bobopooh 於 09-7-29 10:39 發表


我上個星期照, 7W 都係0.9CM jar....醫生話我cycle長, 都好可能係排卵遲, 再等2week 再照.


別墅

積分: 849


1556#
發表於 09-7-29 12:59 |只看該作者
原帖由 chu87377 於 09-7-28 23:12 發表
好辛苦吖!!!宜家個胃無時無刻都想嘔,食少少嘢又想嘔,但都係干嘔!!!點算?? 几時先ok架??


我都係吖, 日日無胃口食野, 但個肚空又想嘔, 唔知想點, 中午食飯日日對住d飯或 面, 食一口兩口就停, 我唔講, d同事都知我有咗la.............
昨晚瞓瞓下都要起身食块餅頂住d胃氣才瞓得著


大宅

積分: 2154


1557#
發表於 09-7-29 13:00 |只看該作者
我差不多10多日就照一次,上次係5week幾,醫生話10日後再照多次,我估ok既!
原帖由 circlef 於 09-7-29 12:56 發表
7w 照到過2week 又再去照過?好密下喎


大宅

積分: 2023


1558#
發表於 09-7-29 13:01 |只看該作者
我以前飲好多水架,但現在都飲到,但少咗好多 (其實只係覺得飲得少,要夾硬飲咋!)
會唔會唔係幾好呢?(唔夠水份有冇影響架?)

原帖由 kk101 於 09-7-29 10:44 發表
我都係連水都飲唔到呀!


大宅

積分: 2023


1559#
發表於 09-7-29 13:07 |只看該作者
好心得好報,佢地一定冇好報架!!
唔使理佢地!!

原帖由 Jamie0730 於 09-7-29 11:18 發表
我都係淨係同屋企人講 及同我老細講(因怕有o的乜粗重野要我做, 所以要同佢講先,希望佢能體諒下),但我o的朋友都未知o架!
但我老細就同全公司同事講晒 ,佢話我放假佢唔知點算, 要o的同事幫手諗o的方案比佢, 佢個 ...


別墅

積分: 540


1560#
發表於 09-7-29 13:10 |只看該作者
喝薑母奶茶...個胃好舒服

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo