嬰兒醫護

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6514


1541#
發表於 05-5-5 17:45 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

tulipgdn,
放工未?快


子爵府

積分: 13158


1542#
發表於 05-5-5 17:47 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

各位,

多謝各位嘅關心呀!

oh~呀囡剛剛醒咗, 唔可以多打喇, 下次先再傾啦!

p.s. 見你地五月小聚, 又相約打波, 真係恨c我喇....


男爵府

積分: 7751


1543#
發表於 05-5-5 21:56 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

Shriley, bigtao, Milka, sweet2004

唔記等呀要做cd, 你地未交相&address比amc.

6/5 deadline.

christine


別墅

積分: 800


1544#
發表於 05-5-5 23:21 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

tulipgdn

睛睛很可愛,,,,但你也很忙....執拾...... 睛睛倒亂後工作.....


歡迎入我Dream House參觀 ---- 哈..... 我叫 寶寶 ......,,,,,, 由媽咪肚已這樣稱呼,我是2004年4月26日 在瑪麗醫院出世.........。 :-o :-o :-P 22/1/2005 - 第一次講 :媽媽: 十個月71.5cm - 6.21kgs(輕磅) 八個月懂向後爬 十個女懂向前爬 19 / 3 / 2005 - 懂自己扶住bb床企了 5/4/2005 - 7.1kgs,,,,, 13/5/2005 - 6.8kgs (76cm) 22/5/2005 - 可以放手自己行了 22/9/2005 - 8.2kgs (79cm) :-P :-PBoBo #### Photo ;-) [link=http://lilypie.com][img noborder]http://bd.lilypie.com/hQg8p8[/img][/link][url=:http://www.babyhome.com.tw/bb/47925]BO BO Photo[/url] 第二個小寶寶 - 2006年1月20日出世了


男爵府

積分: 8147


1545#
發表於 05-5-6 00:00 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

LongBMa,
平時工人湊Cyrus B, 等我放工後接手, 工人至煮飯&做家務!
我都係最近至開始返打波, 以前未生前都係個個星期打! 唔打唔得, 見到自己個肚"tum"就火都黎呀!
[quote]
LongBMa 寫道:
tulipgdn,
放工未?快
李家兩條King - 大哥哥Cyrus B, 細佬佬Ryan Lee, 都係爹爹媽媽既心肝寶貝, 得閒入黎我地網頁look look啦!


男爵府

積分: 6514


1546#
發表於 05-5-6 00:17 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

小心女人,
個個星期打,你未係高手.
你個都係小肚"tum".我個未仲勁.


男爵府

積分: 8147


1547#
發表於 05-5-6 00:25 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

我剛剛打完最夜果場返黎, 而家好累, 等陣間仲要摷Cyrus B起身飲奶奶!
我打波好水架咋, 唔好expect我係勁呀!
LongBMa 寫道:
小心女人,
個個星期打,你未係高手.
你個都係小肚"tum".我個未仲勁.
李家兩條King - 大哥哥Cyrus B, 細佬佬Ryan Lee, 都係爹爹媽媽既心肝寶貝, 得閒入黎我地網頁look look啦!


大宅

積分: 2708


1548#
發表於 05-5-6 09:51 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

小心女人,
Your "tummy" not really big ar!
Me.... I always scare people will "give" me the seat while travel on the MTR (look like 4 mos. pregnancy)
:-(
How is Cyrus now, everything OK?
I contact the lady who will help us to give the clothes, her husband is a fireman & she is very kind as she even bought the powder milk to the bb. She said " I... :-| Even the parents no need to eat.... the bb can not ma..... :cry: " I told her after u & me arrange I will give her a call law~


大宅

積分: 2268


1549#
發表於 05-5-6 10:02 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

早晨!
我昨晚去c doctor, 打了支針, 晚上9:00便支持唔住, 訓到零晨3:30, 先起身食藥, 跟住訓到今晴7:00, 真係好好多!


大宅

積分: 2708


1550#
發表於 05-5-6 10:12 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

tp,
How are u today? What the Dr told u?

Christine,
Thank you! I will ask shan to help me to scan my photos to AMC! How is Hei Hei? The red dot no more?


男爵府

積分: 8147


1551#
發表於 05-5-6 10:23 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

Milka,
我會今晚執下D衫, 過兩日call你OY!但可能冬天衫比較多!
李家兩條King - 大哥哥Cyrus B, 細佬佬Ryan Lee, 都係爹爹媽媽既心肝寶貝, 得閒入黎我地網頁look look啦!


男爵府

積分: 8147


1552#
發表於 05-5-6 10:26 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

tulipgdn,
錦你有時間就好好休息下喇!晴晴如何呀? 無晒事喇, right?
李家兩條King - 大哥哥Cyrus B, 細佬佬Ryan Lee, 都係爹爹媽媽既心肝寶貝, 得閒入黎我地網頁look look啦!


男爵府

積分: 7751


1553#
發表於 05-5-6 10:33 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

All,
Heihei看過醫生原來係濕疹, 不過幾嚴重發炎.


Careful woman,
Cryus B 今日有無出疹, 多吾多?
如果真的出玫瑰疹還好, 不用擔心.
不過我地新手媽媽無經驗, 驚餐c.

Carmen,

Kongkong 好的未???
醫生話出玫瑰疹, 最好過1個月再打針,
因爲怕無抵抗力, 同打完針後針本身無效用.






大宅

積分: 3342


1554#
發表於 05-5-6 11:11 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

今日下午帶軒軒打針呀, 希望佢唔好反應太大就好啦 !
帶完佢打針, 我自己又要急急腳去旺甬睇醫生, 我隻 ear 重未聽到野, 好驚呀:-( , 所以下午book 左個專科睇.............

tulipgdn,
你點呀 ? 有冇事呀 ? 唉, 我地呢d 渣人, 身體唔係咁好, 真係要小心d 呀 !!

小心女人
你個個星期都打羽毛球, 一定打得好好, 唔好咁謙啦 !! 我係運動白痴, 嘜運動都唔識, 打羽毛球都係好"渣"

chrisitne
原來Heihei係濕疹, 咁同佢查 藥會好好多, 不過平時就要多d留意同佢補濕, 軒軒都有濕疹問題, 時不時番發 :-|

Carmen,
Kongkong 好的未???d 痘痘結晒焦 未呀 ? 好彩佢出唔係好多咋 !!
No worry be happy


大宅

積分: 2268


1555#
發表於 05-5-6 12:37 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

Kyy,
唔好擔心, 快d去睇醫生!

Christine,
真係濕疹! 醫生有冇教你點樣同heihei follow, 濕疹好似越來越common, 剩係bk都已經有好多forum, 有時間你去請教下佢地! 真係苦了你同hei hei!

Kyy, carmenwong, 小心女人, milka,
小晴冇咩事, 只係我有d腸胃炎.

Shirleylee,
見到你好擔心bobo的重量, 之前我都係, 不過現在好似大家講, 只要冇病就OK,你唔好太擔心la! 好好享受全情對住bo bo!

樹熊媽,
心情似乎好d, 唔駛恨, 將來一定有機會聚會.


大宅

積分: 2745


1556#
發表於 05-5-6 13:35 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

小心女人 & tulipgdn,

麥你地敢謙虛呀, 我d波都唔係好, 我husband 話同我打波唔夠運動量, 所以為唔鍾意同我打. :-(

tulipgdn,

你要多d休息, 希望你快d好番. :mrgreen:

christin,

我昨晚upload左d啦. thanks.

小心女人,

cyrus b 好叻wo, 知到本書有無倒轉左 真係日子有功


大宅

積分: 2708


1557#
發表於 05-5-6 14:03 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

chrisitne 寫道:
All,
Heihei看過醫生原來係濕疹, 不過幾嚴重發炎.


chrisitne,
Michelle also have "eczema" but not serious. :-|
Don't worry! What kind of medicine did the Dr. give Hei Hei?
I have a notes get from a BK mom about "eczema", if u want , pm me your fax number & i will fax to u.


大宅

積分: 2708


1558#
發表於 05-5-6 14:07 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

kyy 寫道:
今日下午帶軒軒打針呀, 希望佢唔好反應太大就好啦 !
帶完佢打針, 我自己又要急急腳去旺甬睇醫生, 我隻 ear 重未聽到野, 好驚呀:-( , 所以下午book 左個專科睇.............

kyy,
Your ears problem is so serious ar! :-(
Hope after u consult the specalist & will be recovery soon la!
Hope Hin Hin will be fine after the injection.(need to watch for 5-12 days, very long......)


大宅

積分: 2708


1559#
發表於 05-5-6 14:10 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

tulipgdn 寫道:


Kyy, carmenwong, 小心女人, milka,
小晴冇咩事, 只係我有d腸胃炎.

tp,
take care! Choose the right food to eat....u are already very slim......don't let yourself slim down!


大宅

積分: 1129


1560#
發表於 05-5-6 14:25 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

Christine,

係濕疹都好D !! 小心 take care Hei Hei !

康康D痘痘已經開始結焦哪!
我叫康康,又名426,4月26日出世,而家有34磅+啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo