跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18746


1541#
發表於 05-1-25 13:08 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

校長,
頭先我老公出左去毛冷店啦,c肥佬話賣哂,我老公丙佢,c肥佬係咁幫我打電話,但係到到都冇呀....佢都話冇計,我宜家唔知點好呀 :cry: :cry: :cry:

你地比意見我啦....
因為我後幅同對袖都織哂呀,前幅未織,咁我宜家點做好呀


伯爵府

積分: 18746


1542#
發表於 05-1-25 13:08 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

吉,


男爵府

積分: 8096


1543#
發表於 05-1-25 13:13 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

hi 奀媽~
may~


伯爵府

積分: 18746


1544#
發表於 05-1-25 13:14 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

hi vil

你冇出去食飯呀??

該用戶已被刪除

1545#
發表於 05-1-25 13:15 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8096


1546#
發表於 05-1-25 13:21 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

奀媽,
我多數係公司食~
奀豬mami~~ 寫道:
hi vil

你冇出去食飯呀??


男爵府

積分: 8810


1547#
發表於 05-1-25 13:26 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

奀媽,後幅可唔可以改做前幅呀
奀豬mami~~ 寫道:
校長,
頭先我老公出左去毛冷店啦,c肥佬話賣哂,我老公丙佢,c肥佬係咁幫我打電話,但係到到都冇呀....佢都話冇計,我宜家唔知點好呀 :cry: :cry: :cry:

你地比意見我啦....
因為我後幅同對袖都織哂呀,前幅未織,咁我宜家點做好呀


伯爵府

積分: 15354


1548#
發表於 05-1-25 13:30 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

我係惠康買架...
[護麗] 分機洗同手洗, 睇清楚先買...
Kitty&Daniel 寫道:
百佳同惠康我估冇得買!!![quote]
Christy 寫道:
係喎
我係百佳見唔到有專洗冷衫d洗夜液喎
我想問係咩牌子
[/quote]


































17/1~2.81kg;17/2~3.41kg;18/3~5.5kg;29/4~7kg;30/5~7.53kg;17/6~8.1kg;22/7~8.8kg;31/8~9kg;30/9~9.4kg;28/10~9.7kg;29/11~10.3kg;30/12~10.9kg;16/1~10.8kg;28/2~11.3kg;31/3~11kg;30/4~11kg;31/5~12kg;30/6~12kg;17/7~12kg;30/8~12kg21/9~12.7kg;27/10~13kg;29/11~13.5kg;2/1~13.5kg;28/2~13.5kg;13/4~13.25kg


伯爵府

積分: 15354


1549#
發表於 05-1-25 13:32 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

hi... may & vilma~~

唔知幾時先可以見到你地勒...
我哩幾日都唔織野住架勒, 或者下星期睇下有冇精神先, 就算織都係慢慢織, 瞓覺為先呀...


































17/1~2.81kg;17/2~3.41kg;18/3~5.5kg;29/4~7kg;30/5~7.53kg;17/6~8.1kg;22/7~8.8kg;31/8~9kg;30/9~9.4kg;28/10~9.7kg;29/11~10.3kg;30/12~10.9kg;16/1~10.8kg;28/2~11.3kg;31/3~11kg;30/4~11kg;31/5~12kg;30/6~12kg;17/7~12kg;30/8~12kg21/9~12.7kg;27/10~13kg;29/11~13.5kg;2/1~13.5kg;28/2~13.5kg;13/4~13.25kg


男爵府

積分: 8810


1550#
發表於 05-1-25 13:33 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

可樂
係咪寫明FOR 洗冷衫用架
可樂 寫道:
我係惠康買架...
[護麗] 分機洗同手洗, 睇清楚先買...
[quote]
Kitty&Daniel 寫道:
百佳同惠康我估冇得買!!![quote]
Christy 寫道:
係喎
我係百佳見唔到有專洗冷衫d洗夜液喎
我想問係咩牌子
[/quote][/quote]


伯爵府

積分: 15354


1551#
發表於 05-1-25 13:34 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

奀ma:
隻冷剩係毛冷店先有咩? 係咩冷黎架


































17/1~2.81kg;17/2~3.41kg;18/3~5.5kg;29/4~7kg;30/5~7.53kg;17/6~8.1kg;22/7~8.8kg;31/8~9kg;30/9~9.4kg;28/10~9.7kg;29/11~10.3kg;30/12~10.9kg;16/1~10.8kg;28/2~11.3kg;31/3~11kg;30/4~11kg;31/5~12kg;30/6~12kg;17/7~12kg;30/8~12kg21/9~12.7kg;27/10~13kg;29/11~13.5kg;2/1~13.5kg;28/2~13.5kg;13/4~13.25kg
該用戶已被刪除

1552#
發表於 05-1-25 13:34 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15354


1553#
發表於 05-1-25 13:36 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

校長:
係呀... 寫明架... 英文係 woolite 中文係護麗; 手洗樽蓋係粉紅色, 機洗樽蓋係粉藍色; 你記唔記得有一隻洗衣液係專洗黑色衫架? 咪就係哩隻牌子既另一隻product囉...


































17/1~2.81kg;17/2~3.41kg;18/3~5.5kg;29/4~7kg;30/5~7.53kg;17/6~8.1kg;22/7~8.8kg;31/8~9kg;30/9~9.4kg;28/10~9.7kg;29/11~10.3kg;30/12~10.9kg;16/1~10.8kg;28/2~11.3kg;31/3~11kg;30/4~11kg;31/5~12kg;30/6~12kg;17/7~12kg;30/8~12kg21/9~12.7kg;27/10~13kg;29/11~13.5kg;2/1~13.5kg;28/2~13.5kg;13/4~13.25kg


伯爵府

積分: 15354


1554#
發表於 05-1-25 13:37 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

如果我冇記錯, 果次特價買$29.90, 藥房有可能會平d...
Kitty&Daniel 寫道:
咁幾錢呀???
明日去昅昅先,有九折....


































17/1~2.81kg;17/2~3.41kg;18/3~5.5kg;29/4~7kg;30/5~7.53kg;17/6~8.1kg;22/7~8.8kg;31/8~9kg;30/9~9.4kg;28/10~9.7kg;29/11~10.3kg;30/12~10.9kg;16/1~10.8kg;28/2~11.3kg;31/3~11kg;30/4~11kg;31/5~12kg;30/6~12kg;17/7~12kg;30/8~12kg21/9~12.7kg;27/10~13kg;29/11~13.5kg;2/1~13.5kg;28/2~13.5kg;13/4~13.25kg


男爵府

積分: 8810


1555#
發表於 05-1-25 13:42 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

記得
咁我都去睇下先
可樂 寫道:
校長:
係呀... 寫明架... 英文係 woolite 中文係護麗; 手洗樽蓋係粉紅色, 機洗樽蓋係粉藍色; 你記唔記得有一隻洗衣液係專洗黑色衫架? 咪就係哩隻牌子既另一隻product囉...


男爵府

積分: 5932


1556#
發表於 05-1-25 13:45 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

該用戶已被刪除

1557#
發表於 05-1-25 13:46 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18746


1558#
發表於 05-1-25 13:47 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

我上次係藥房買$28,之後係吉豬見到$29.9 :mrgreen:
Christy 寫道:
可樂
係咪寫明FOR 洗冷衫用架
[quote]
可樂 寫道:
我係惠康買架...
[護麗] 分機洗同手洗, 睇清楚先買...
[quote]
Kitty&Daniel 寫道:
百佳同惠康我估冇得買!!![quote]
Christy 寫道:
係喎
我係百佳見唔到有專洗冷衫d洗夜液喎
我想問係咩牌子
[/quote][/quote][/quote]


男爵府

積分: 5932


1559#
發表於 05-1-25 13:51 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

最後一日啦 !!!!

Kitty&Daniel 寫道:
astrid,


伯爵府

積分: 18746


1560#
發表於 05-1-25 13:53 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

校長,吉,可樂,切,
我決定左件衫改背心啦......
麻煩哂咁多位呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo