立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
別墅
積分: 983
原帖由 TOBYYAN 於 09-9-23 16:37 發表 哈哈 ... 我係天平, 我老公係天X 喎 ...哈哈!佢好花心咩 ???? 唔覺 BOR, 但真係幾小器喔!都真係幾記仇嫁!
禁止訪問
積分: 2556
原帖由 TOBYYAN 於 09-9-23 16:43 發表 我老公係小氣囉, 真係好小氣嫁, 但記仇 ... 其實唔係真係咁重既, 只係佢會好在意人地對佢唔好囉!但都幾快會無事果 D !你係咪丫 ??? 同埋星座講一個人既性格唔係個個都一樣嫁 ~~~ ...
大宅
積分: 1555
原帖由 TOBYYAN 於 09-9-23 16:38 發表 你地有無 ADD 我嫁 ?? FACEBOOK ... 好亂, 因為都唔知邊個打邊個咁樣 ...=.=
積分: 1139
原帖由 jojodic 於 09-9-23 16:29 發表 你唔c擔心噃,有我陪你啦 hehe, 我都擔心我同大部份媽咪有generation gap
積分: 4922
原帖由 babie_s 於 09-9-23 16:54 發表 系咯~。。明明大家都唔老。。系我早咗做媽媽姐。。~
積分: 1031
原帖由 babie_s 於 09-9-23 15:19 發表 點解會系恐怖嘅?
原帖由 吉豬B 於 09-9-23 15:48 發表 我尋日去c+產檢磅重, 又重左喇, 140.8lbs, 好恐怖, 前前後後重左差唔多40lbs喇!
原帖由 hurley 於 09-9-23 17:00 發表 我諗babie_s係0911 mama 會裡面最後生既媽咪! 我都擔心我而家先生, 如果真係要生兩個又要响高齡之前生 (免抽甚麼絨毛or羊水), 都幾趕時間!!
原帖由 hurley 於 09-9-23 04:56 PM 發表 我今日已經收到個間隔既嘢, 好難comment佢好唔好囉, 個底有兩條magic tape我諗係用黎固定住個袋, 個feel係cheap cheap地嫁, 但放响個袋裡面都冇咩所謂啦, 我今晚番去放落個奶粉袋度睇下fit唔fit先! 不過個seller都幾 ...
原帖由 hurley 於 09-9-23 05:00 PM 發表 我諗babie_s係0911 mama 會裡面最後生既媽咪! 我都擔心我而家先生, 如果真係要生兩個又要响高齡之前生 (免抽甚麼絨毛or羊水), 都幾趕時間!!
原帖由 Fira 於 09-9-23 04:58 PM 發表 好吾想阿B似老爺, 因為老爺有好多缺點,好難搞! 阿麻都難搞, 不過好老爺D!
積分: 3899
原帖由 babie_s 於 09-9-23 17:20 發表 唔怕嘅~唔好咁迷信啦!~小B一定會聽聽話話。。
積分: 3487
原帖由 babeBBDoll 於 09-9-23 02:08 發表 你地兩個老公都係星期四 24 Sep 生日我老公都係喎 !!!
原帖由 babie_s 於 09-9-23 17:44 發表 好啦~ 我剛剛確定老公生日我要買一部新嘅電話俾佢因為佢個部arm arm早幾日壞咗。。同埋我要親手make張生日card and 同佢去一間靚D嘅餐廳食飯。。 希望我張card會make得成啦!! 哈哈。。 仲有小B對鞋仔knit到 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy