跳至

首頁

尾頁
   2


別墅

積分: 983


1541#
發表於 09-9-23 16:39 |只看該作者
原帖由 TOBYYAN 於 09-9-23 16:37 發表
哈哈 ... 我係天平, 我老公係天X 喎 ...哈哈!佢好花心咩 ???? 唔覺 BOR, 但真係幾小器喔!都真係幾記仇嫁!


我係天蠍架...但我唔係好記仇....唔通男女唔同??


禁止訪問

積分: 2556


1542#
發表於 09-9-23 16:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 983


1543#
發表於 09-9-23 16:45 |只看該作者
原帖由 TOBYYAN 於 09-9-23 16:43 發表



我老公係小氣囉, 真係好小氣嫁, 但記仇 ... 其實唔係真係咁重既, 只係佢會好在意人地對佢唔好囉!但都幾快會無事果 D !你係咪丫 ??? 同埋星座講一個人既性格唔係個個都一樣嫁 ~~~ ...


我都唔係一個好小氣既人...不過我都會有D在意人地點睇我架...同埋如果我唔開心...都會好快無野....咁係唔係同你老公有D似呢??


大宅

積分: 1555


1544#
發表於 09-9-23 16:47 |只看該作者
原帖由 TOBYYAN 於 09-9-23 16:38 發表
你地有無 ADD 我嫁 ?? FACEBOOK ... 好亂, 因為都唔知邊個打邊個咁樣 ...=.=


我有add你呀, 我係shirley tai呀!


大宅

積分: 1139


1545#
發表於 09-9-23 16:51 |只看該作者
原帖由 jojodic 於 09-9-23 16:29 發表


你唔c擔心噃,有我陪你啦 hehe, 我都擔心我同大部份媽咪有generation gap


點會呀, 你都樣都好後生! (我睇過你個blog)


大宅

積分: 4922


1546#
發表於 09-9-23 16:54 |只看該作者
系咯~。。明明大家都唔老。。系我早咗做媽媽姐。。~


大宅

積分: 1555


1547#
發表於 09-9-23 16:56 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-9-23 16:54 發表
系咯~。。明明大家都唔老。。系我早咗做媽媽姐。。~


而家興0靚模, 而你就係0靚媽.....hehe......


大宅

積分: 1139


1548#
發表於 09-9-23 16:56 |只看該作者
我今日已經收到個間隔既嘢, 好難comment佢好唔好囉, 個底有兩條magic tape我諗係用黎固定住個袋, 個feel係cheap cheap地嫁, 但放响個袋裡面都冇咩所謂啦, 我今晚番去放落個奶粉袋度睇下fit唔fit先!
不過個seller都幾快手, 前日訂, 前晚過數, 尋日通知佢, 佢尋日寄出, 我今日晏晝番到公司就已經响枱面lu!


大宅

積分: 1031


1549#
發表於 09-9-23 16:58 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-9-23 15:19 發表


點解會系恐怖嘅?


好吾想阿B似老爺, 因為老爺有好多缺點,好難搞! 阿麻都難搞, 不過好老爺D!


大宅

積分: 1139


1550#
發表於 09-9-23 17:00 |只看該作者
我諗babie_s係0911 mama 會裡面最後生既媽咪! 我都擔心我而家先生, 如果真係要生兩個又要响高齡之前生 (免抽甚麼絨毛or羊水), 都幾趕時間!!


大宅

積分: 1031


1551#
發表於 09-9-23 17:04 |只看該作者
原帖由 吉豬B 於 09-9-23 15:48 發表


我尋日去c+產檢磅重, 又重左喇, 140.8lbs, 好恐怖, 前前後後重左差唔多40lbs喇!


都唔係好重啫, 我有幾個同事都重左50 - 60LB呀, 重要唔係孖B wor!


別墅

積分: 983


1552#
發表於 09-9-23 17:04 |只看該作者
原帖由 hurley 於 09-9-23 17:00 發表
我諗babie_s係0911 mama 會裡面最後生既媽咪! 我都擔心我而家先生, 如果真係要生兩個又要响高齡之前生 (免抽甚麼絨毛or羊水), 都幾趕時間!!


我都唔好得幾多...不過呢D又真係好難講呀...


大宅

積分: 4922


1553#
發表於 09-9-23 17:17 |只看該作者
原帖由 hurley 於 09-9-23 04:56 PM 發表
我今日已經收到個間隔既嘢, 好難comment佢好唔好囉, 個底有兩條magic tape我諗係用黎固定住個袋, 個feel係cheap cheap地嫁, 但放响個袋裡面都冇咩所謂啦, 我今晚番去放落個奶粉袋度睇下fit唔fit先!
不過個seller都幾 ...


放系里面就唔緊要啦~ 最緊要好唔好用


大宅

積分: 4922


1554#
發表於 09-9-23 17:18 |只看該作者
原帖由 hurley 於 09-9-23 05:00 PM 發表
我諗babie_s係0911 mama 會裡面最後生既媽咪! 我都擔心我而家先生, 如果真係要生兩個又要响高齡之前生 (免抽甚麼絨毛or羊水), 都幾趕時間!!


我記得我唔系最細架。。。有一個好似得19 定20??。。。系另外一個post有佢個留言架


大宅

積分: 4922


1555#
發表於 09-9-23 17:20 |只看該作者
原帖由 Fira 於 09-9-23 04:58 PM 發表


好吾想阿B似老爺, 因為老爺有好多缺點,好難搞! 阿麻都難搞, 不過好老爺D!


唔怕嘅~唔好咁迷信啦!~小B一定會聽聽話話。。


大宅

積分: 3899


1556#
發表於 09-9-23 17:34 |只看該作者
原帖由 hurley 於 09-9-23 17:00 發表
我諗babie_s係0911 mama 會裡面最後生既媽咪! 我都擔心我而家先生, 如果真係要生兩個又要响高齡之前生 (免抽甚麼絨毛or羊水), 都幾趕時間!!


我有抽羊水呀,其實無咩嘅,唔駛俾壓力自己 :)
祝你三年抱兩先啦!我都好趕啊 hehe!


大宅

積分: 1031


1557#
發表於 09-9-23 17:37 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-9-23 17:20 發表


唔怕嘅~唔好咁迷信啦!~小B一定會聽聽話話。。


啱既啱既......唔應該咁迷信!


大宅

積分: 3487


1558#
發表於 09-9-23 17:44 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-9-23 02:08 發表


你地兩個老公都係星期四 24 Sep 生日我老公都係喎 !!!


真係好勁既巧合呀~~!


大宅

積分: 4922


1559#
發表於 09-9-23 17:44 |只看該作者
好啦~ 我剛剛確定老公生日我要買一部新嘅電話俾佢因為佢個部arm arm早幾日壞咗。。同埋我要親手make張生日card and 同佢去一間靚D嘅餐廳食飯。。

希望我張card會make得成啦!! 哈哈。。

仲有小B對鞋仔knit到一半就唔識點finish去啦~ 哈哈。。。


大宅

積分: 3487


1560#
發表於 09-9-23 17:48 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-9-23 17:44 發表
好啦~ 我剛剛確定老公生日我要買一部新嘅電話俾佢因為佢個部arm arm早幾日壞咗。。同埋我要親手make張生日card and 同佢去一間靚D嘅餐廳食飯。。

希望我張card會make得成啦!! 哈哈。。

仲有小B對鞋仔knit到 ...


我就會送公事包, 今日買左佢鍾意食既朱古力, 明天訂了個古古力蛋糕+請食日本燒串~(我老公好鍾意朱古力...)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo