在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 29500

好媽媽勳章


1541#
發表於 09-11-18 16:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 29500

好媽媽勳章


1542#
發表於 09-11-18 17:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14746


1543#
發表於 09-11-18 17:13 |只看該作者
原帖由 emily22 於 09-11-18 16:26 發表
乜你d口氣..同pan一樣既..pan爸都係咁
22, 乜你咁好記性, 我地果代D老豆通常都係咁嘅脾性!


子爵府

積分: 14746


1544#
發表於 09-11-18 17:14 |只看該作者
原帖由 emily22 於 09-11-18 16:33 發表
其實你要大d定細d..

我果個都唔係咩名牌..$280都好好用..同好底..重可焗cake添..
$280咁平重可以焗CAKE, 邊隻牌子呀???


子爵府

積分: 14746


1545#
發表於 09-11-18 17:18 |只看該作者
原帖由 emily22 於 09-11-18 16:56 發表
係呀..係呂黎架..都難清潔的..不過你焗薯仔就唔會彈到周圍都係既..
(都好平啊)$228

但焗雞亦就會啦..焗雞亦你最好加錫紙係面..咁就唔會彈到周圍都係汁啦..

...
加鍚紙喺面會唔會焗唔熟架???


男爵府

積分: 9223


1546#
發表於 09-11-18 18:15 |只看該作者
呢幾日都唔知忙乜, 濕濕碎碎咁啦

補祝yy爸生日快樂, 心想事成.


男爵府

積分: 9223


1547#
發表於 09-11-18 18:19 |只看該作者
cake,

知你冇事就好. 要聽醫生話去覆診. 要多D照顧番自己.


侯爵府

積分: 22655

2011精緻種植勳章 畀面勳章


1548#
發表於 09-11-18 18:19 |只看該作者
嘔血..... 臣臣放學冇着校褸, 話漏咗喺課室, 唔見咗條頸巾, 冷外套同手套就放喺書包....

本手册又唔喺書包......

聽日着乜返學好呀???????????


子爵府

積分: 14746


1549#
發表於 09-11-18 18:43 |只看該作者
原帖由 臣媽 於 09-11-18 18:19 發表
嘔血..... 臣臣放學冇着校褸, 話漏咗喺課室, 唔見咗條頸巾, 冷外套同手套就放喺書包....

本手册又唔喺書包......

聽日着乜返學好呀???????????
嘩! 乜都除晒!!!聽日裸跑返學 D褸有名會搵得返嘅, D嬏嬏執野見到會幫佢攞起, 你聽日返學校搵吓喇, D仔係咁架喇, 幾乎日日都有野漏或唔見.


瑪瑙宮

積分: 145196

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


1550#
發表於 09-11-18 20:08 |只看該作者
唔好意思..去左煮飯..

我覺得有風煽果d唔好..會焗得耐d..

個爐焗野果時,更係好熱啦..
原帖由 oldcake 於 09-11-18 17:03 發表
我見d人話要留意有無風扇, 如果唔係就會受熱唔"暈", 係咪架? 同埋仲想問多樣, 個焗爐開既時候, 爐身係咪好熱架? 唔好意思, 咁多問題, 麻煩晒你呀!





...


瑪瑙宮

積分: 145196

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


1551#
發表於 09-11-18 20:09 |只看該作者
我果個焗爐...(loyola)


瑪瑙宮

積分: 145196

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


1552#
發表於 09-11-18 20:10 |只看該作者
係呀...我好記得你講過..你爸爸成日鬧你媽媽的..真慘慘
原帖由 panada88 於 09-11-18 17:13 發表
22, 乜你咁好記性, 我地果代D老豆通常都係咁嘅脾性!


瑪瑙宮

積分: 145196

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


1553#
發表於 09-11-18 20:12 |只看該作者
唔熟焗到熟..唔使抹得咁辛苦mouth:

但我都未焗過..只係聽fd講過..話好好味乍mouth:
原帖由 panada88 於 09-11-18 17:18 發表
加鍚紙喺面會唔會焗唔熟架???


男爵府

積分: 8506


1554#
發表於 09-11-18 23:01 |只看該作者
唔嗌執笠你班友仔唔識浦頭


男爵府

積分: 9223


1555#
發表於 09-11-18 23:31 |只看該作者
三小姐帶左個零禮拜飯盒, 餐餐都差不多食晒, 剩少少菜, 返黎都話重飽緊, 唔使食下午茶, 可能重食滯埋, 呢兩日連晚飯都冇乜胃口, 食得好少

不過都好既, 以前連午飯都食得少, 返黎又摷野食, 而家我都知佢食左幾多吖


瑪瑙宮

積分: 145196

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


1556#
發表於 09-11-19 06:37 |只看該作者
hi 早晨


子爵府

積分: 14746


1557#
發表於 09-11-19 07:41 |只看該作者
原帖由 redpocket 於 09-11-18 23:31 發表
三小姐帶左個零禮拜飯盒, 餐餐都差不多食晒, 剩少少菜, 返黎都話重飽緊, 唔使食下午茶, 可能重食滯埋, 呢兩日連晚飯都冇乜胃口, 食得好少

不過都好既, 以前連午飯都食得少, 返黎又摷野食, 而家我都知佢食左幾多吖 ...
早晨, 自己帶飯健康好多, 有營養, 冇味精又唔油膩, 佢肯就得喇.


子爵府

積分: 14746


1558#
發表於 09-11-19 07:43 |只看該作者
原帖由 micli925 於 09-11-18 23:01 發表
唔嗌執笠你班友仔唔識浦頭
因為呢排你少左橕場咪頻臨執笠囉, 睇嚟你都有責任喎


侯爵府

積分: 22655

2011精緻種植勳章 畀面勳章


1559#
發表於 09-11-19 07:57 |只看該作者
我來也....

骨魔零)))


侯爵府

積分: 22655

2011精緻種植勳章 畀面勳章


1560#
發表於 09-11-19 07:59 |只看該作者
我個焗爐>>>RASONIC, 喺PK 買, 好似都係二三舊水交易
原帖由 emily22 於 09-11-18 20:09 發表
我果個焗爐...(loyola)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo