立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
禁止訪問
積分: 29500
子爵府
積分: 14746
原帖由 emily22 於 09-11-18 16:26 發表 乜你d口氣..同pan一樣既..pan爸都係咁
原帖由 emily22 於 09-11-18 16:33 發表 其實你要大d定細d.. 我果個都唔係咩名牌..$280都好好用..同好底..重可焗cake添..
原帖由 emily22 於 09-11-18 16:56 發表 係呀..係呂黎架..都難清潔的..不過你焗薯仔就唔會彈到周圍都係既.. (都好平啊)$228 但焗雞亦就會啦..焗雞亦你最好加錫紙係面..咁就唔會彈到周圍都係汁啦.. ...
男爵府
積分: 9223
侯爵府
積分: 22655
原帖由 臣媽 於 09-11-18 18:19 發表 嘔血..... 臣臣放學冇着校褸, 話漏咗喺課室, 唔見咗條頸巾, 冷外套同手套就放喺書包.... 本手册又唔喺書包...... 聽日着乜返學好呀???????????
瑪瑙宮
積分: 145196
原帖由 oldcake 於 09-11-18 17:03 發表 我見d人話要留意有無風扇, 如果唔係就會受熱唔"暈", 係咪架? 同埋仲想問多樣, 個焗爐開既時候, 爐身係咪好熱架? 唔好意思, 咁多問題, 麻煩晒你呀! ...
原帖由 panada88 於 09-11-18 17:13 發表 22, 乜你咁好記性, 我地果代D老豆通常都係咁嘅脾性!
原帖由 panada88 於 09-11-18 17:18 發表 加鍚紙喺面會唔會焗唔熟架???
積分: 8506
原帖由 redpocket 於 09-11-18 23:31 發表 三小姐帶左個零禮拜飯盒, 餐餐都差不多食晒, 剩少少菜, 返黎都話重飽緊, 唔使食下午茶, 可能重食滯埋, 呢兩日連晚飯都冇乜胃口, 食得好少 不過都好既, 以前連午飯都食得少, 返黎又摷野食, 而家我都知佢食左幾多吖 ...
原帖由 micli925 於 09-11-18 23:01 發表 唔嗌執笠你班友仔唔識浦頭
原帖由 emily22 於 09-11-18 20:09 發表 我果個焗爐...(loyola)
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy