立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
瑪瑙宮
積分: 141689
原帖由 sasa0516 於 10-3-12 22:15 發表 佢唔信我會咁做呀~覺得我係令呢件事黎嚇佢咋~ 佢唔學有學校會打人或比人打呀~ 唉~~有得去參觀~我一定會去囉~
侯爵府
積分: 24874
原帖由 ikle 於 10-3-12 22:16 發表 我真係唔知自已想點喎 你真係了解我 我自已都反複到唔知自已想點呀 不過,至少我知道自已係有問題既
原帖由 wayso 於 10-3-12 22:19 發表 無得參觀咪响面囉,都一樣可以講架咋 佢唔信,你咪變身囉,佢一定信
原帖由 sasa0516 於 10-3-12 22:21 發表 我驚我一變就出10萬伏特~ 到時佢一定變膿仔嫁啦~
男爵府
積分: 7999
原帖由 sasa0516 於 10-3-12 22:20 發表 幾有自知之名呀~
原帖由 wayso 於 10-3-12 22:21 發表 知..無用架,知到唔改,呢d先係問題呀
積分: 145167
原帖由 ikle 於 10-3-12 22:13 發表 我鬧兩句姐,因為隻野係facebook add 我做朋友,有乜 q 野朋友好做
原帖由 ikle 於 10-3-12 22:26 發表 不嬲都有架 冇錯,我呢兩年同個女一齊見社工,己經叫好左架啦 唔係唔改 係改唔到呀
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-12 22:26 發表 你只要唔受佢就得啦,佢都無你付啦!!
原帖由 wayso 於 10-3-12 22:23 發表 咁咪好囉,而家佢白得濟,整到似古天樂就仲靚仔嘞,唔係...係型仔
原帖由 ikle 於 10-3-12 22:26 發表 冇錯,我呢兩年同個女一齊見社工,己經叫好左架啦 唔係唔改 係改唔到呀
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-12 22:29 發表 慢慢嚟啦,無人係話改就改架嘛!!
原帖由 wayso 於 10-3-12 22:30 發表 "唔係唔改,係改唔到"你跟本唔知自己咩問題
原帖由 sasa0516 於 10-3-12 22:29 發表 wow~你今日玩唱反調呀??
原帖由 ikle 於 10-3-12 22:33 發表 我係咩問題呀 ?
原帖由 wayso 於 10-3-12 22:34 發表 咁你個仔係白得濟嗎??唔係咩
原帖由 sasa0516 於 10-3-12 22:38 發表 唔算啦~佢出世就黑到好似包公咁~ 滿左月就白到好似雲尼拿咁~ 呢家算黑左少少~ 我驚再送個10萬伏特比佢~ 佢重黑過古天樂喎~
原帖由 wayso 於 10-3-12 22:38 發表 講個好多次啦,唔通到而家仲要問??
原帖由 wayso 於 10-3-12 22:40 發表 可能似你噃.. 黑過古..咪型仔囉,溝死女啦
原帖由 ikle 於 10-3-12 22:42 發表 偏激?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy