跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4204


1541#
發表於 10-6-15 13:46 |只看該作者
same~ same~
所以現在都係老公老同囡囡沖澡~ 我做助手-搽lotion, 著衫...
原帖由 bbyeebb 於 10-6-15 12:43 發表
一出世就係佢幫Brad仔沖架嘞...話我坐月唔touch咁多水嘛


22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1542#
發表於 10-6-15 14:01 |只看該作者
原帖由 miemiedongdong 於 10-6-15 13:46 發表
same~ same~
所以現在都係老公老同囡囡沖澡~ 我做助手-搽lotion, 著衫...

team work! 妳女女好幸福。

que sera sera! 認識你讓我更富有。


子爵府

積分: 11775


1543#
發表於 10-6-15 14:11 |只看該作者
今朝9點唔知做乜,泵右邊時唔係好泵得出,得少少.未到食飯,短短幾個鐘,右邊有少少扯住痛,食飯即泵,已經有硬塊同埋好痛,嚇死我,即刻入間房鎖埋門除衫一邊按一邊泵,好鬼痛.好彩終於都通返晒.我咁少奶都會塞.....


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1544#
發表於 10-6-15 14:17 |只看該作者
http://www.recipezaar.com/recipe/Breastmilk-Butter-53903
人奶butter?
我想試tim...


que sera sera! 認識你讓我更富有。


大宅

積分: 2574

好媽媽勳章


1545#
發表於 10-6-15 14:22 |只看該作者
大家一起走過相似的日子, 亙相鼓勵, 共勉之!!加油!

原帖由 methy 於 10-6-15 10:50 發表


你阿仔已經感受緊.媽媽D 奶好好味架~ 你比我地都辛苦.阿仔早出世.你辛苦泵奶到宜家,叻!叻!叻!



大宅

積分: 2312


1546#
發表於 10-6-15 14:22 |只看該作者
原帖由 Almaz 於 10-6-15 12:39 發表
我成日覺得男人幫bb沖涼好不可思議架....好叻~~


我老公同亞媽都話我論盡, 平日我亞媽沖, 假日我老公沖, .......遲D BB識坐我会爭取帮BB沖涼架la !


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1547#
發表於 10-6-15 14:26 |只看該作者
原帖由 Ahmibobo 於 10-6-15 14:22 發表


我老公同亞媽都話我論盡, 平日我亞媽沖, 假日我老公沖, .......遲D BB識坐我会爭取帮BB沖涼架la !

我信唔過其它人.... even 我老媽 >__<

que sera sera! 認識你讓我更富有。


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1548#
發表於 10-6-15 14:28 |只看該作者
原帖由 YuHangMum 於 10-6-15 14:22 發表
大家一起走過相似的日子, 亙相鼓勵, 共勉之!!加油!


haha, 唔知10年後我地中會唔會有聯絡?

我10年前join過一個forum, 雖然個forum 已經唔存在﹐但我地仲有聯絡﹐次次 visit HK 都約出黎食飯~
下次見呢班朋友仲可以見埋對方既小朋友~

que sera sera! 認識你讓我更富有。


大宅

積分: 2574

好媽媽勳章


1549#
發表於 10-6-15 14:31 |只看該作者
各位出席星期六的媽媽, 問咗間cafe啦, 我們可以包場, 1:00 - 3:30, 大人每位$70 (包lunch加飲品1杯), menu遲d可以給我們, 大家意下如何, 我下午要confirm人地及給deposit, 快d投票啦!!



大宅

積分: 2198


1550#
發表於 10-6-15 14:31 |只看該作者
有冇媽媽用過呢雙奶泵.
(Ameda電動雙泵)
都差不多6個月, 重繼續買


大宅

積分: 2574

好媽媽勳章


1551#
發表於 10-6-15 14:34 |只看該作者
好希望可以做得到! 到時我地都可以去英國或加拿大找您, 您招不招待我們先?
氣溫有27度, d雪不溶咩???
原帖由 AsWife 於 10-6-15 14:28 發表

haha, 唔知10年後我地中會唔會有聯絡?

我10年前join過一個forum, 雖然個forum 已經唔存在﹐但我地仲有聯絡﹐次次 visit HK 都約出黎食飯~
下次見呢班朋友仲可以見埋對方既小朋友~ ...



子爵府

積分: 11775


1552#
發表於 10-6-15 14:40 |只看該作者
聽講好貴,唔捨得買.

原帖由 carol_kwan1312 於 10-6-15 14:31 發表
有冇媽媽用過呢雙奶泵.
(Ameda電動雙泵)
都差不多6個月, 重繼續買


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1553#
發表於 10-6-15 14:41 |只看該作者
原帖由 YuHangMum 於 10-6-15 14:34 發表
好希望可以做得到! 到時我地都可以去英國或加拿大找您, 您招不招待我們先?
氣溫有27度, d雪不溶咩???

歡迎!!
英國有自己屋~
等我地係加拿大買左屋先!

yesterday 27C, 張相係5月27日影既。
如果tomorrow 記得再update photo.

que sera sera! 認識你讓我更富有。


大宅

積分: 4204


1554#
發表於 10-6-15 14:42 |只看該作者
我ok. 跟大圍~~
原帖由 YuHangMum 於 10-6-15 14:31 發表
各位出席星期六的媽媽, 問咗間cafe啦, 我們可以包場, 1:00 - 3:30, 大人每位$70 (包lunch加飲品1杯), menu遲d可以給我們, 大家意下如何, 我下午要confirm人地及給deposit, 快d投票啦!! ...

22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1555#
發表於 10-6-15 14:42 |只看該作者
原帖由 carol_kwan1312 於 10-6-15 14:31 發表
有冇媽媽用過呢雙奶泵.
(Ameda電動雙泵)
都差不多6個月, 重繼續買

6 months... 開始食solids, and 介奶啦....
留返d $$ for 教材/玩具?

que sera sera! 認識你讓我更富有。


子爵府

積分: 11775


1556#
發表於 10-6-15 14:42 |只看該作者
如果我老公同我爭BB來沖涼就好啦.依家咁鬼熱,同個仔沖完,我成身濕晒,自己都要沖.不過我都係工人放假先沖啫.

原帖由 Ahmibobo 於 10-6-15 14:22 發表


我老公同亞媽都話我論盡, 平日我亞媽沖, 假日我老公沖, .......遲D BB識坐我会爭取帮BB沖涼架la !


大宅

積分: 1128


1557#
發表於 10-6-15 14:44 |只看該作者
carman?係唔係指我呀?但elaine ee,我係carmEn喎!
原來好多mama都一雙一對黎?哈哈, 我仲叫老公車我地去康怡之後自己搵節目tim 哈哈哈
原帖由 bduck 於 10-6-15 11:36 發表


你, 我, Elaine, Fiona, Fion, Ruby, Sarina, Minnie, Joyce, Carman, Angela. 有7個mama會帶老公...


大宅

積分: 1128


1558#
發表於 10-6-15 14:46 |只看該作者
冇問題, 不過...係邊區呀?
原帖由 YuHangMum 於 10-6-15 14:31 發表
各位出席星期六的媽媽, 問咗間cafe啦, 我們可以包場, 1:00 - 3:30, 大人每位$70 (包lunch加飲品1杯), menu遲d可以給我們, 大家意下如何, 我下午要confirm人地及給deposit, 快d投票啦!! ...


大宅

積分: 2198


1559#
發表於 10-6-15 14:46 |只看該作者
咁又好有道理.
原帖由 AsWife 於 10-6-15 14:42 發表

6 months... 開始食solids, and 介奶啦....
留返d $$ for 教材/玩具?


大宅

積分: 2574

好媽媽勳章


1560#
發表於 10-6-15 14:47 |只看該作者
銅鑼灣波斯富街

原帖由 甄叮噹 於 10-6-15 14:44 發表
carman?係唔係指我呀?但elaine ee,我係carmEn喎!
原來好多mama都一雙一對黎?哈哈, 我仲叫老公車我地去康怡之後自己搵節目tim 哈哈哈

[ 本帖最後由 YuHangMum 於 10-6-15 14:49 編輯 ]



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo