想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1541#
發表於 11-9-12 17:54 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-9-12 17:40
我都計劃開始買米糊,等B豬差唔多5個月俾佢試下食,
仲諗住買個咬咬樂,等佢遲D用
...

我都想買咬咬樂, 因為叮叮呢排成日放隻手/手指入個口
諗住買d嘢俾佢咬吓, 好過咬爛隻手


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1542#
發表於 11-9-12 18:01 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-9-12+17:40+我都

原帖由 KiKiWitch 於 11-09-12 發表
我都想買咬咬樂, 因為叮叮呢排成日放隻手/手指入個口
諗住買d嘢俾佢咬吓, 好過咬爛隻手
...
b豬食手食得不知幾開心,
我費時佢食手,咪買個牙膠俾佢,
點知佢冇興趣




伯爵府

積分: 17022


1543#
發表於 11-9-12 18:01 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-9-12 17:33
今日結婚週年, 不過c6又冇得放早
等佢返嚟, 先出去食飯慶祝
但係咁夜, 又唔知帶唔帶叮叮出街好~
Congrats....四週年?


大宅

積分: 4447

畀面勳章


1544#
發表於 11-9-12 18:02 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-9-12 17:31
我都冇乜戒口喇!!
係唔敢食收奶食物, 唔敢飲咖啡奶茶 (怕bb唔肯瞓) and 唔敢飲凍嘢&唔敢食雪榚
早排仲成日 ...

其實點解唔食得雪糕既 ?仲有海鮮係咪都唔食得呀?


大宅

積分: 4447

畀面勳章


1545#
發表於 11-9-12 18:02 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-12 17:05
我都怕架,佢學唔識,但無計啦!
因為上星期黃仲有170度,並且佢餓又訓,飽又訓,但尿片急速下降!所以都 ...
退左黃緊要d 嫁...


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1546#
發表於 11-9-12 18:04 |只看該作者

引用:Quote:Vana+發表於+11-9-12+14:17+me+2....

原帖由 KiKiWitch 於 11-09-12 發表
我都冇乜戒口喇!!
係唔敢食收奶食物, 唔敢飲咖啡奶茶 (怕bb唔肯瞓) and 唔敢飲凍嘢&唔敢食雪榚
早排仲成日 ...
我冇理總之唔係收奶食物照食,尋晚係99度照食蟹,好耐冇食喇,勁開心




大宅

積分: 4447

畀面勳章


1547#
發表於 11-9-12 18:04 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-9-12 17:33
今日結婚週年, 不過c6又冇得放早
等佢返嚟, 先出去食飯慶祝
但係咁夜, 又唔知帶唔帶叮叮出街好~
聽日假期去邊都得喇...sweet sweet 下..


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1548#
發表於 11-9-12 18:17 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-12 17:43
well, happy happy day..............

都ok happy 啦!
我頭先幾勁呀! 99打嚟, 我駁咀呀! :;pppp:

佢一打嚟, 就好愕然點解我喺屋企, 因為佢原意應該係打嚟向工人打聽其他嘢 (我估)
之後, 又循例問叮叮點啦, 我就直接話佢知叮叮呢個星期都扭計唔肯食奶
佢問我點解, 又問幾時開始...........我就話我唔知喎! 上次飲完茶嗰晚就開始係咁
佢竟然話應該係打完針既反應; 我心諗又唔肯認嗰日嚇親叮叮, 我話打針係星期一既事, 星期日先開始扭唔飲奶喎!
佢話有d針係打完成個星期後先發出嚟喎!! 我即刻駁咀囉~ 我話健康院姑娘唔係咁講喎! 佢話呢一針同兩個月時打嗰針一樣, 如果上次冇問題, 今次都應該ok; 而且打完針嗰晚 & 第二日, 叮叮係有扭過唔c服, 不過星期三已經冇嘢啦!

之後仲勁, 佢問我咁佢唔飲奶可以點; 我咪答佢, 都冇辦法架, 今餐唔飲, 下餐肚餓就自然飲啦, 就算下餐都唔肯飲, 再下一餐都實會飲
佢問我可唔可以食吓其他嘢, 我都一早預咗佢有呢一著, 一早當住佢個仔面前問咗健康院姑娘, 我就答佢唔得, 姑娘話要六個月先可以正式用米糊代替一餐, 最快都要五個半月先可以開d米糊俾bb練習吞半固體, 而且唔可以代替一餐
佢聽完好似好明咁, 仲話係呀~ 係呀~ 咁
轉個頭又問我叮叮e+唔飲奶, 可唔可以開d米糊俾叮叮食..........都唔知有冇聽書既~ :;pppp:
跟住, 佢又話諗住聽日入嚟, 我即刻話聽日約咗媽咪做節, 唔得~ yeah~


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1549#
發表於 11-9-12 18:18 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-9-12 18:01
b豬食手食得不知幾開心,
我費時佢食手,咪買個牙膠俾佢,
點知佢冇興趣

我仲諗住聽日買舊牙膠俾叮叮添~


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1550#
發表於 11-9-12 18:19 |只看該作者
gangting 發表於 11-9-12 18:01
Congrats....四週年?

三週年咋!!
今日係農曆, 你生日嗰日先係新曆


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1551#
發表於 11-9-12 18:21 |只看該作者
本帖最後由 KiKiWitch 於 11-9-12 18:22 編輯
sasa888 發表於 11-9-12 18:02
其實點解唔食得雪糕既 ?仲有海鮮係咪都唔食得呀?

我怕自己唔受得生冷嘢咋!! 坐月又冇坐得好, 都係唔敢食咁多生冷嘢住
怕一陣自己唔受得, 肚屙, 影響到唔夠奶咋!
至於魚生......係早前同同事慶生日, 試過一次, 冇問題, 所以e+會照食

海鮮我一向自己有敏感, 我都少食, 不過軟殼蟹就食過囉!


伯爵府

積分: 17022


1552#
發表於 11-9-12 18:28 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-9-12 18:17
都ok happy 啦!
我頭先幾勁呀! 99打嚟, 我駁咀呀!
跟住, 佢又話諗住聽日入嚟, 我即刻話聽日約咗媽咪做節, 唔得~ yeah
好波~~~


伯爵府

積分: 17022


1553#
發表於 11-9-12 18:29 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-9-12 18:19
三週年咋!!
今日係農曆, 你生日嗰日先係新曆
你咁叻記得我生日~~


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1554#
發表於 11-9-12 19:10 |只看該作者

引用:Quote:悅同+發表於+11-9-12+17:43+well,+ha

原帖由 KiKiWitch 於 11-09-12 發表
都ok happy 啦!
我頭先幾勁呀! 99打嚟, 我駁咀呀!
做得好




伯爵府

積分: 17022


1555#
發表於 11-9-12 19:19 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-9-12 19:10
做得好

Agree


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1556#
發表於 11-9-12 19:43 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-9-12+19:10+做得

原帖由 gangting 於 11-09-12 發表
Agree
上個星期我阿媽打俾我,問我b豬仲有冇嘔奶,跟住我答佢冇人嚇親佢,咪唔嘔奶囉,星期六佢地黎我度做節,我抱左b豬係high chair,我阿媽冇再抱佢,只係哄埋去同佢玩,不過依然都係勁大聲講野,不過既然佢讓步,就算囉




侯爵府

積分: 21177


1557#
發表於 11-9-12 20:03 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-9-12 18:17
都ok happy 啦!
我頭先幾勁呀! 99打嚟, 我駁咀呀!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1558#
發表於 11-9-12 20:04 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-9-12 19:43
上個星期我阿媽打俾我,問我b豬仲有冇嘔奶,跟住我答佢冇人嚇親佢,咪唔嘔奶囉,星期六佢地黎我度做節,我 ...

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1559#
發表於 11-9-12 20:05 |只看該作者
gangting 發表於 11-9-12 18:29
你咁叻記得我生日~~

bwfw完左生日,就到你生日,之後就到我。並且我地3個同日子結婚架!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


伯爵府

積分: 17022


1560#
發表於 11-9-12 20:29 |只看該作者

引用:Quote:gangting+發表於+11-9-12+18:29+你咁

原帖由 悅同 於 11-09-12 發表
bwfw完左生日,就到你生日,之後就到我。並且我地3個同日子結婚架!
我地三個都係12月7號架咩?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo