跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7055


1541#
發表於 06-2-4 18:43 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

豆妹
好啦,過o左三分二喇
你可以出去收住黑白mimi先啦
在office 咩都無o架 :mrgreen:

小女子平時已經罵不還口, 講我同我愛仁都應該有個限度
佢要吹捧佢自己成童書專家, 我都沒有意見
「好書分享」不是一塊英雄地, 不是我競爭名的地方
我一直都係隨心講自己喜歡的書, 由「自由講場」開始都已經是這樣
有時間,有心機個女唔煩o既就講

本來想過o左新正頭, 今朝在office見到,思前想後, 我回應住一篇先
過o左新正頭, 而心思未改的話, 說話不是這樣


再次請各位杏仁原諒我在此多說話


大宅

積分: 2106


1542#
發表於 06-2-4 18:48 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

米姐,

過左3分2? :lol: :lol: :lol: :lol:
多謝呀!mimi對眼好大好大,一定好似你 :-P 好令女,而且一睇就知係好鬼馬果隻
來而不往非禮也,收鴿please :mrgreen:


男爵府

積分: 7055


1543#
發表於 06-2-4 18:49 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

豆妹
夠重o架喇, 太重會…好辛苦 :mrgreen:
mimi得6磅, 佢'出'得好順利, 唔駛用鉗
不過, 之前痛得好耐


大宅

積分: 2106


1544#
發表於 06-2-4 18:50 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

米,

話時話,你真係好鬼惹火 :lol: :lol: :lol: 而且往往係大肚之時 :mrgreen: 都話女人懷孕最sexy gala


男爵府

積分: 7055


1545#
發表於 06-2-4 18:58 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

豆妹
o米俾老之聽到

放心,對方好歹係文化人 :mrgreen:

你講緊自己好惹火 :mrgreen:
不過, 我就差不多三點盡露,同mi 一齊露,米生操刀
唔屎問我 :mrgreen: 一定無得睇,只得米生同mimi睇o者
你都好瘦下啊


大宅

積分: 2106


1546#
發表於 06-2-4 19:05 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

我瘦
唔係掛!所有怪獸都話我係一個ball

我想問,餵母乳係唔可以食豬潤,淡豆鼓,乳鴿.....但鵝肝都係肝類,會唔會都唔得?會唔會收奶? 我生完後,儲咁d奶,好想去食

最近朋友介紹我買左個fringe-to-go 冰袋,好掂喎!可以keep得好耐,第時用來返工pump奶後運送用,唔洗用冰種咁重,有需要你都可以睇下


男爵府

積分: 7055


1547#
發表於 06-2-4 19:06 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

豆妹
我mimi年初一俾佢麻麻開年
暫時, 我不會見我99

年初一
mimi 睇緊麻麻食油角,瞇瞇咀笑<--------------我mimi係笑o架 好可愛

99: 你係o米想講哽死我
mimi笑緊: 無食叉燒包 :lol: :lol:
99: 你真係好曳……(下刪好多字 )
終於mimi就大喊, 新正頭俾佢麻麻鬧喊 :-(

你話我99做咩


男爵府

積分: 7055


1548#
發表於 06-2-4 19:08 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

淡豆鼓,乳鴿唔食得
不過,豬潤水我記得有飲過啊 :-P


大宅

積分: 2106


1549#
發表於 06-2-4 19:16 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

99: 你係o米想講哽死我
mimi笑緊: 無食叉燒包 :lol: :lol:



對唔字,實在係太狗笑

你奶奶做咩? :lol: 咪就係太好記性lor
咁米生咩反應?
小朋友說話姐,不要太上心,你奶奶太認真

諗左adman叫a??????未? :-P
你米家有3條煙

我sit飯先啦


男爵府

積分: 7055


1550#
發表於 06-2-4 19:24 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

米生見個寶貝喊,心痛
o米叫佢阿媽, mi佢都唔係咁講,都無講過……

我奶奶就係咁,佢重想打mi 手板
話佢好玩個全盒 :evil:
講開重嬲

細B都係A字 :mrgreen: :mrgreen:

你sit我又sit :mrgreen:


大宅

積分: 2290


1551#
發表於 06-2-5 13:37 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

[size=large]祝各位杏仁:
[size=large]新春大吉
[size=large]身體健康
[size=large]事事如意
[size=large]財識兼收

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


大宅

積分: 2290


1552#
發表於 06-2-5 14:12 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

讀書乃係私人既事, 人人觀點不同, 品味亦不同, 見到有人在網上不加註明照抄人家書評作分享, 當時實在不明所以, 照計 Amazon 既 book recommendation 功能何止強 bk 千萬倍! 小女子網齡十年有多, 國內外讀書網都遊歷不少, 唯獨貴版真令我讀後有感!

"讀" 乃係 "感" 既基礎, 不讀過又何來有感? 冇感又何謂分享? 幾個月前 (好似有咁上下耐囉) 只係就此 "現象" 作兩三句慨嘆


大宅

積分: 2106


1553#
發表於 06-2-5 16:18 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

miaaaaaaaaaaaaa :-(

我5分鍾前趕到返家,tbb己經做緊卡通片,我係咪己經錯過左啦 :-( :-( :-(


男爵府

積分: 5069


1554#
發表於 06-2-5 17:01 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

dau妹
4:30-5:00播出

mia,
我仲左睇右睇典解唔見悠悠整魚魚 ?-( ...

好在波仔唔比我熄電視(因為佢仍想睇邦尼 )...我至見到悠悠一面 幅畫顏色豔麗,物件實在有力,抵頒最具寫實獎 :-P


男爵府

積分: 7055


1555#
發表於 06-2-5 18:37 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

:-( :-( :-( :-( :-(
我烚下烚下, o係sofa瞓o左 :-( mi 應該有見到風悠悠姐姐,我見佢畫到成地都係紙
咩呀,
你錄起o左 :mrgreen:

波太
我終於…見到…波仔對我笑, 祝我發財
有好些飛鴿,我竟然睇漏o左,該打
我會放mimi出來,不過,我又唔記得o左個password
番工先


男爵府

積分: 5069


1556#
發表於 06-2-5 18:39 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

小米米 寫道:
波太
我終於…見到…波仔對我笑, 祝我發財

過晒氣哪:tongue:..宜家至睇到人家隻乾晒既鴿 :cry:


大宅

積分: 4462


1557#
發表於 06-2-5 18:42 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

多謝咁多位EE捧場 .
風悠悠失禮哂,口窒窒,眼矇矇.可惜冇得俾多take.

米:
我當然錄起左,係咪想睇? 我可以dup隻CD過你.

我明日同悠悠去迪迪尼住一晚.大家祝我好運.


男爵府

積分: 5069


1558#
發表於 06-2-5 18:47 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

mia
悠悠末開學咩 ?-(
放心..睇環境應該唔使爬閘入 :mrgreen:


大宅

積分: 2290


1559#
發表於 06-2-5 18:58 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

最寫實作品獎
恭喜星媽


大宅

積分: 2290


1560#
發表於 06-2-5 19:07 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

邊個心急睇風悠悠? 唔介意眼花花, 可以入來我樹抄

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo