烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   16


水晶宮

積分: 64904


1541#
發表於 12-5-5 20:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-05-05+發表頭先

原帖由 chowbbhk 於 12-05-05 發表
你本雪媽媽係邊間買呀!他出了兩部咩?
雪媽媽我係三聯買架,有1同2



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1542#
發表於 12-5-5 20:57 |只看該作者
yanyvonne 發表於 12-5-5 18:31
唔糸呀楓糖系紅色
紅色 packing 係 250g 裝

我呢隻藍色 packing 係 1kg 裝


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1543#
發表於 12-5-5 20:58 |只看該作者
cat0425 發表於 12-5-5 19:01
有冇OT錢架?
梗係無啦, working hours 嚟架 !!!


子爵府

積分: 14865


1544#
發表於 12-5-5 21:16 |只看該作者

引用:我想睇返part2+p.1三重乳品個食譜,但part+

原帖由 cat0425 於 12-05-05 發表
我想睇返part2 p.1三重乳品個食譜,但part 14 and 15都冇得link返去以前D posts,咁點樣可以睇返part 2呢? ...
我copy左,你吾洗揾!
myphoto.jpg





子爵府

積分: 14865


1545#
發表於 12-5-5 21:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chowbbhk+於+12-05-05+發表你

原帖由 Cayee 於 12-05-05 發表
雪媽媽我係三聯買架,有1同2
一同二,你覺得有無分別呢!




大宅

積分: 1110


1546#
發表於 12-5-5 21:20 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 15]

第七機05may : 17cm芝麻豆漿0失敗吐司
myphoto.jpg




水晶宮

積分: 64904


1547#
發表於 12-5-5 21:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-05-05+發表雪媽

原帖由 chowbbhk 於 12-05-05 發表
一同二,你覺得有無分別呢!
造型上有唔同,佢都有教整老麵。。都可以買既



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


水晶宮

積分: 64904


1548#
發表於 12-5-5 21:26 |只看該作者

引用:第七機05may+:+17cm芝麻豆漿0失敗吐司+ +

原帖由 phpt 於 12-05-05 發表
第七機05may : 17cm芝麻豆漿0失敗吐司




從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


水晶宮

積分: 64904


1549#
發表於 12-5-5 21:27 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 15]

我呢樽係咪發左毛 一點點白色
myphoto.jpg



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


子爵府

積分: 14865


1550#
發表於 12-5-5 21:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chowbbhk+於+12-05-05+發表一

原帖由 Cayee 於 12-05-05 發表
造型上有唔同,佢都有教整老麵。。都可以買既
買哂兩本!



點評

hinhin_ma   剛買左啦...  發表於 12-5-6 00:28


子爵府

積分: 14865


1551#
發表於 12-5-5 21:29 |只看該作者

引用:我呢樽係咪發左毛+一點點白色+ +

原帖由 Cayee 於 12-05-05 發表
我呢樽係咪發左毛 一點點白色
應該無白點,講來講去只係會有泡或混淆,無人有白點喎!可能真係發毛!




水晶宮

積分: 64904


1552#
發表於 12-5-5 21:29 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 15]

我忍唔住,失守了
myphoto.jpg



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


水晶宮

積分: 64904


1553#
發表於 12-5-5 21:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-05-05+發表我呢

原帖由 chowbbhk 於 12-05-05 發表
應該無白點,講來講去只係會有泡或混淆,無人有白點喎!可能真係發毛!



...
failed



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


子爵府

積分: 14865


1554#
發表於 12-5-5 21:30 |只看該作者

引用:我忍唔住,失守了+ +

原帖由 Cayee 於 12-05-05 發表
我忍唔住,失守了
是否Charlie Ho果本呀!今日去中華描過!




子爵府

積分: 14865


1555#
發表於 12-5-5 21:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chowbbhk+於+12-05-05+發表應

原帖由 Cayee 於 12-05-05 發表
failed
問下Yvonne 有咩意見!




水晶宮

積分: 64904


1556#
發表於 12-5-5 21:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-05-05+發表我忍

原帖由 chowbbhk 於 12-05-05 發表
是否Charlie Ho果本呀!今日去中華描過!
係啊我比佢入面既詳細教法吸引了。。忍左好耐,今日同埋敗家佬一齊行書局,佢一句話買啦我就失守了



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


男爵府

積分: 6433


1557#
發表於 12-5-5 21:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cat0425+於+12-05-05+發表我

原帖由 Cayee 於 12-05-05 發表
比張相你止止癮先
奶油是cream?定牛油?




男爵府

積分: 6433


1558#
發表於 12-5-5 21:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cat0425+於+12-05-05+發表今

原帖由 emryhk 於 12-05-05 發表
係啊,一田買咪好貴囉
$2x細包裝,邊度平D?




男爵府

積分: 6433


1559#
發表於 12-5-5 21:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cat0425+於+12-05-05+發表我

原帖由 chowbbhk 於 12-05-05 發表
我copy左,你吾洗揾!
影底左了,thx!




子爵府

積分: 12508


1560#
發表於 12-5-5 21:43 |只看該作者
Cayee 發表於 12-5-5 21:29
我忍唔住,失守了

這本真系幾好, 不過都系整用中種整麵包 , 做型麵包都好正, 這本我都想買..!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo