烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   38


水晶宮

積分: 56409


1541#
發表於 12-7-27 09:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hinhin_ma+於+12-07-26+發表

原帖由 辣椒仔coco 於 12-07-26 發表
不好講指導,
我的大家研究研究.
辣椒仔,B 度冇奶粉唔落得嗎?



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


水晶宮

積分: 56409


1542#
發表於 12-7-27 09:45 |只看該作者

引用:+本帖最後由+hinhin_ma+於+12-7-27+02:44+

原帖由 hinhin_ma 於 12-07-27 發表
本帖最後由 hinhin_ma 於 12-7-27 02:44 編輯

唉....BK 個APPS 真係C 得, 改極都是問題多多....總之想用 ...
288 係粉量呀?



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


伯爵府

積分: 15926


1543#
發表於 12-7-27 09:53 |只看該作者
NoelB 發表於 12-7-27 08:18
但轉用鮮酵母係咪應該用8g?唔知效果好不好有無人用過?


我茂用過鮮酵母.

之前聽人講要用水份或奶浸陣先好用.

亦有包友就咁渣碎加入去直接用..效果點..唔豬了.



伯爵府

積分: 15926


1544#
發表於 12-7-27 09:54 |只看該作者
NoelB 發表於 12-7-27 08:50
學了湯種後,我就沒有用直接法,學了液種後,我就沒有用湯種,學了中種後,我就沒有用液種了今晚試 ...

不能一概而論..

學識唔同方法..唔同環境同資源下用.

其實夏天即日食計..就算直接法都唔會差得好多..




男爵府

積分: 8956


1545#
發表於 12-7-27 10:36 |只看該作者
ameliakwok 發表於 12-7-26 23:46
我又交功課。。。液種蜜蜂包包。。。比姐姐宅扁左個頂

的包包好像好軟甘o .


男爵府

積分: 8956


1546#
發表於 12-7-27 10:38 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 12-7-27 02:42
唉....BK 個APPS 真係C 得, 改極都是問題多多....總之想用GE時候就上唔到, 出唔到...

甘快又100% 中種.


男爵府

積分: 8956


1547#
發表於 12-7-27 10:40 |只看該作者
NoelB 發表於 12-7-27 08:50
學了湯種後,我就沒有用直接法,學了液種後,我就沒有用湯種,學了中種後,我就沒有用液種了今晚試 ...

我宜家中意液種同中種.


男爵府

積分: 8956


1548#
發表於 12-7-27 10:42 |只看該作者
jenniecatcat 發表於 12-7-27 09:41
辣椒仔,B 度冇奶粉唔落得嗎?

不落奶粉, 驚水份多左小小o .


男爵府

積分: 8956


1549#
發表於 12-7-27 10:50 |只看該作者
NoelB 發表於 12-7-27 08:14
快快試,包你都愛上。

明天要送包包,哈,最近自家包好似做咗手信,同朋友見面前總要做定送禮:waha ...

noel , 安安睇到妃娟答綱友的問題 : 呢個100% 中種比較不适合低溫發酵o .


男爵府

積分: 8838

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


1550#
發表於 12-7-27 11:09 |只看該作者
有些問題,常見麵包食譜中會用高粉同小量的低粉,
加入低粉的作用是什麼?

動物性鮮奶油 是否 = 忌廉 (Cream)
植物性鮮奶油 = 人造牛油 ?? (即係反式脂肪,點睇?)
酸奶 是否 = 乳酪(超市一杯杯原味那種)?
酸奶油 是否 = 酸忌廉(Sour Cream )


男爵府

積分: 8956


1551#
發表於 12-7-27 11:32 |只看該作者
KBIB2008 發表於 12-7-27 11:09
有些問題,常見麵包食譜中會用高粉同小量的低粉,
加入低粉的作用是什麼?

動物性鮮奶油 = 忌廉 (Cream)
植物性鮮奶油 = 甜忌廉
酸奶 = 乳酪
酸奶油 = 酸忌廉(Sour Cream )


男爵府

積分: 8838

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


1552#
發表於 12-7-27 12:28 |只看該作者
本帖最後由 KBIB2008 於 12-7-27 12:32 編輯
NoelB 發表於 12-7-27 08:14
[size=15.555556297302246px]今早剛做好個a,然後放了入雪櫃, ...

我都等你包膠,原本我看你們的A+B+C,好似好難,再睇真啲又唔係丫,係A 要發酵3小時麻煩啲,如果放工整就要好夜包包先出爐;放假整咩,有時出出入入,未必夾arm 時間。
我都會試下妃絹的食譜,佢個blog 啲資料不能copy & paste,我抄寫時打漏了最重要的「動物性鮮奶油」,好彩覺得差啲野重頭睇一次啫!


珍珠宮

積分: 46525

2024年龍年勳章 畀面勳章


1553#
發表於 12-7-27 12:50 |只看該作者
是因 發表於 12-7-27 06:00
正~~黑糖真係好香
而家用左原糖,真係成個包都唔同晒,用晒後要轉返黑糖先得


打錯左....軟身...個麵團好好軟身, 唔敢太大力, 驚整親佢

油多D....相對同之前個17小時低溫果個比較, 成手油光, 可能因為一直在室溫運作....mouth:...夠暖....
Stay Hungry , stay foolish !!


珍珠宮

積分: 46525

2024年龍年勳章 畀面勳章


1554#
發表於 12-7-27 12:52 |只看該作者
jenniecatcat 發表於 12-7-27 09:45
288 係粉量呀?


係呀, 剛好包粉剩番禁多, 咪用曬佢, 其他份量就加番DD,
Stay Hungry , stay foolish !!


珍珠宮

積分: 46525

2024年龍年勳章 畀面勳章


1555#
發表於 12-7-27 12:54 |只看該作者
柒子 發表於 12-7-27 09:54
不能一概而論..

學識唔同方法..唔同環境同資源下用.


係呀, 早排用老種真是好正又簡單, 不過即日清, 用直接法一樣可以禁好, E排都懶左啦....
Stay Hungry , stay foolish !!


男爵府

積分: 8605


1556#
發表於 12-7-27 12:59 |只看該作者

引用:Quote:NoelB+發表於+12-7-27+08:14+快快試

原帖由 辣椒仔coco 於 12-07-27 發表
noel , 安安睇到妃娟答綱友的問題 : 呢個100% 中種比較不适合低溫發酵o . ...

希望無問題啦,如果等收工先整a,返到家都7-8點了,發完a都要10-11當點,好夜呀

我諗我雪櫃咁「常滿」,希望可以做到啦。我今日將麵團分一半,因為打了600g粉,都幾大。放了入兩個盒,應該不會發到爆出嚟啩




男爵府

積分: 8605


1557#
發表於 12-7-27 13:02 |只看該作者

引用:Quote:NoelB+發表於+12-7-27+08:50+學了湯

原帖由 柒子 於 12-07-27 發表
不能一概而論..

學識唔同方法..唔同環境同資源下用.
我都明,其實今早有想過整液種,但最後都係牛奶包




珍珠宮

積分: 46525

2024年龍年勳章 畀面勳章


1558#
發表於 12-7-27 13:02 |只看該作者
KBIB2008 發表於 12-7-27 12:28
我都等你包膠,原本我看你們的A+B+C,好似好難,再睇真啲又唔係丫,係A 要發酵3小時麻煩啲,如果放工整就 ...

我平時都是午夜出包,..
其實時間OK, 好似琴晚, 我8點幾食飯, 同時開P仔機用麵團MODE 行左1HR, 隨機發酵多2HRS. 剛好洗完碗, 曬埋衫, 就SET B 料, 再用麵團MODE行30分鐘, 之後就分割入模,再發差不多1HR, 開爐焗....


Stay Hungry , stay foolish !!


男爵府

積分: 8956


1559#
發表於 12-7-27 13:06 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 12-7-27 13:02
我平時都是午夜出包,..
其實時間OK, 好似琴晚, 我8點幾食飯, 同時開P仔機用麵團MODE 行左1HR, 隨機發酵多2 ...

我都係午夜出包,

收工一返到屋企, 6:45 , 即刻磅好份量放入面包機入面搓10min , 跟住發3 個鍾,

呢3 個鍾我就可以做晒所有家務了.


點評

hinhin_ma    發表於 12-7-27 21:40


伯爵府

積分: 15926


1560#
發表於 12-7-27 14:45 |只看該作者
辣椒仔coco 發表於 12-7-27 13:06
我都係午夜出包,

收工一返到屋企, 6:45 , 即刻磅好份量放入面包機入面搓10min , 跟住發3 個鍾,

我就好衰..

10成10 的包..剛烘好就食..

理得佢乜...熱熱地咁食..

心靈先滿足..



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo