烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   1070


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1541#
發表於 13-5-7 22:12 |只看該作者

引用:Quote:Veronique@chan+發表於+13-5-6+16:14

原帖由 rose-mag 於 13-05-07 發表
又唔聽書啦,都話有D生果未有咁快出泡,因為每一種發酵熟成期都唔同,
有D直情全程都係少泡,只要過程冇發 ...
Rose 想知酵素有乜好?




王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


1542#
發表於 13-5-8 02:01 |只看該作者
nikfan 發表於 13-5-6 23:20
回覆 rose-mag 的帖子

奇異果配邊種生果個味會好D?

浸過幾隻都頂唔順,奇異果薑係可以接受,但因為浸成個月,
所以開蓋係勁大酒味,就算我成日開蓋都唔得,或者你可以試下少D奇異果,
加多D其他生果例如莓類、蕃茄較甜果D中和番。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


1543#
發表於 13-5-8 02:15 |只看該作者
Veronique@chan 發表於 13-5-7 06:12
Rose 想知酵素有乜好?

哼,又唔溫書~
酵素促進新陳代謝,有美容作用,清腸胃(所以皮膚會靚),
有人飲過話可以減肥(呢樣我都想但對我暫時唔WORK,因為我太鍾意食又唔運動),
對花粉敏感有幫助(我估係因為促進新陳代謝,增強咗抵抗力)。
唔理呢D神奇療效,酵素就似係濃縮果汁,好過買出面D化學濃縮嘢。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1544#
發表於 13-5-8 08:28 |只看該作者
rose-mag 發表於 13-5-8 02:15
哼,又唔溫書~
酵素促進新陳代謝,有美容作用,清腸胃(所以皮膚會靚),
有人飲過話可 ...

早晨呀!我好鍾意BK尼兩個,見到就笑,我舊年學做麵飽JM又係成日出尼兩個


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


1545#
發表於 13-5-8 10:47 |只看該作者
Veronique@chan 發表於 13-5-7 16:28
早晨呀!我好鍾意BK尼兩個,見到就笑,我舊年學做麵飽JM又係成日出尼兩個 ...
係呀,BK最新果批公仔好好玩。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1546#
發表於 13-5-8 12:02 |只看該作者
rose-mag 發表於 13-5-8 10:47
係呀,BK最新果批公仔好好玩。
點解有D要浸一個月,咁我樽蕃茄蘋果要浸幾耐


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


1547#
發表於 13-5-8 13:35 |只看該作者
Veronique@chan 發表於 13-5-7 20:02
點解有D要浸一個月,咁我樽蕃茄蘋果要浸幾耐
蕃茄蘋果兩個星期都收得啦,係薑同加醋酵素要浸一個月,
因為薑同醋影響生果酵素熟成期,所以要耐D。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1548#
發表於 13-5-8 19:01 |只看該作者

引用:Quote:Veronique@chan+發表於+13-5-7+20:02

原帖由 rose-mag 於 13-05-08 發表
蕃茄蘋果兩個星期都收得啦,係薑同加醋酵素要浸一個月,
因為薑同醋影響生果酵素熟成期,所以要耐D。
...
Hi rose
我收成左既紅提酵素今晚試左。我加左水飲好酸我再試咩都唔加,好好飲同紅酒無咩分別添呀




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


子爵府

積分: 10800

育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1549#
發表於 13-5-8 22:16 |只看該作者


好活躍...好多泡...d氣泡好似氣水咁,係咁升



伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1550#
發表於 13-5-8 22:45 |只看該作者

引用:Quote:Veronique@chan+發表於+13-5-7+20:02

原帖由 rose-mag 於 13-05-08 發表
蕃茄蘋果兩個星期都收得啦,係薑同加醋酵素要浸一個月,
因為薑同醋影響生果酵素熟成期,所以要耐D。
...
見你地浸番茄加蘋果我又整左
myphoto.jpg




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1551#
發表於 13-5-8 22:46 |只看該作者

引用:Quote:Veronique@chan+發表於+13-5-7+20:02

原帖由 rose-mag 於 13-05-08 發表
蕃茄蘋果兩個星期都收得啦,係薑同加醋酵素要浸一個月,
因為薑同醋影響生果酵素熟成期,所以要耐D。
...
浸完既菠蘿好味到停唔到
myphoto.jpg




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1552#
發表於 13-5-8 23:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+rose-mag+於+13-05-08+發表蕃

原帖由 fly2happy 於 13-05-08 發表
浸完既菠蘿好味到停唔到
25號浸明日收成
myphoto.jpg




侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1553#
發表於 13-5-8 23:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+rose-mag+於+13-05-08+發表蕃

原帖由 fly2happy 於 13-05-08 發表
浸完既菠蘿好味到停唔到
菠蘿浸完可以食番渣?




伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1554#
發表於 13-5-8 23:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fly2happy+於+13-05-08+發表

原帖由 Veronique@chan 於 13-05-08 發表
菠蘿浸完可以食番渣?
係呀,好食。你掉左?




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


複式洋房

積分: 336


1555#
發表於 13-5-8 23:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Veronique@chan+於+13-05-08+

原帖由 fly2happy 於 13-05-08 發表
係呀,好食。你掉左?
係咪全部用黎浸酵素既渣都可以食?放雪櫃可放多久?




伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1556#
發表於 13-5-8 23:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fly2happy+於+13-05-08+發表

原帖由 LAMLAMCHUI 於 13-05-08 發表
係咪全部用黎浸酵素既渣都可以食?放雪櫃可放多久?
老實講我係新手第一次有收成。但我爬文有溫書知道有bloger話大部份莓類(士多啤梨、藍莓、)、奇異果、浸完林pat pat 無咩好感,不過唔想浪費會用來做其他野。好似菠蘿肉/薑肉有bloger用來焗批或者直接食。




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1557#
發表於 13-5-8 23:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fly2happy+於+13-05-08+發表

原帖由 LAMLAMCHUI 於 13-05-08 發表
係咪全部用黎浸酵素既渣都可以食?放雪櫃可放多久?
Rose話過浸完既水果可以再用榨汁機再榨出多餘既汁再用另一個樽裝起。無野浸住又放系雪櫃好易干晒水份應該先食左。




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1558#
發表於 13-5-9 00:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Veronique@chan+於+13-05-08+

原帖由 fly2happy 於 13-05-08 發表
係呀,好食。你掉左?
菠蘿未得2號浸無乜泡,蘋果明日收成又係第一次
myphoto.jpg




侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1559#
發表於 13-5-9 00:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+LAMLAMCHUI+於+13-05-08+發表

原帖由 fly2happy 於 13-05-08 發表
老實講我係新手第一次有收成。但我爬文有溫書知道有bloger話大部份莓類(士多啤梨、藍莓、)、奇異果、浸完 ...
我無溫書,諗到就問明日收成又諗下浸乜先




王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


1560#
發表於 13-5-9 06:43 |只看該作者
fly2happy 發表於 13-5-8 03:01
Hi rose
我收成左既紅提酵素今晚試左。我加左水飲好酸我再試咩都唔 ...

應該關D皮事,但提子真係冇咩可能去皮,要去晒皮會死。
我上次浸過又OK喎,當然唔可以同甜到漏嘅蕃茄比,不過唔至於去到酸,
提子都有唔同種,青提紅提黑提都有唔同,下次記得用同一隻提子時要落D糖,
平衡番個甜酸度,你唔加水都要留意個份量喎。

你講一講唔知會唔會有人想一齊浸紅酒添。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo