跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


1541#
發表於 06-8-4 15:17 |只看該作者

Re: 上山下海+飛天遁地媽咪會

siulisa 寫道:
真係要得閒先玩到, 搵公仔都幾駛時間


所以我咁懶, 咪唔搵囉


伯爵府

積分: 17542


1542#
發表於 06-8-4 15:18 |只看該作者

Re: 上山下海+飛天遁地媽咪會

剛剛嘔完,你一叫我又要
siulisa 寫道:
靚太K [quote]
karencircle 寫道:
你想:
karen
kc
靚太(自己都頂唔住,要去嘔先.......)
[quote]


伯爵府

積分: 17542


1543#
發表於 06-8-4 15:22 |只看該作者

Re: 上山下海+飛天遁地媽咪會

各位,
我係[size=x-large]KC,以後請多多指教 :mrgreen:
KITTYMAMA 寫道:
我揀 kc, 我最懶


子爵府

積分: 11755


1544#
發表於 06-8-4 15:25 |只看該作者

Re: 上山下海+飛天遁地媽咪會

咪咁了, 妳午餐好豐富定了, 嘔咁多 [quote]
karencircle 寫道:
剛剛嘔完,你一叫我又要[quote]


伯爵府

積分: 19429


1545#
發表於 06-8-4 15:25 |只看該作者

Re: 上山下海+飛天遁地媽咪會

hi KC

我係 AE [quote]
karencircle 寫道:
各位,
我係[size=x-large]KC,以後請多多指教 :mrgreen: [quote]


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


1546#
發表於 06-8-4 15:25 |只看該作者

Re: 上山下海+飛天遁地媽咪會

karencircle 寫道:
各位,
我係[size=x-large]KC,以後請多多指教 :mrgreen:


唔駛客氣
我都冇咩可以教你
以後多d入來坐, 仲有叫 yauma 得閑到過來坐下喇


子爵府

積分: 11755


1547#
發表於 06-8-4 15:27 |只看該作者

Re: 上山下海+飛天遁地媽咪會

[size=large]KC
妳好, 我係siulisa, 請多多指教[quote]
karencircle 寫道:
各位,
我係[size=x-large]KC,以後請多多指教 :mrgreen: [quote]


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


1548#
發表於 06-8-4 15:27 |只看該作者

Re: 上山下海+飛天遁地媽咪會

唔經唔覺, 暑假過咗一半, 你地來緊仲有咩玩樂大計呀

或者係, 已經實行咗咩玩樂大計先啱


伯爵府

積分: 19429


1549#
發表於 06-8-4 15:27 |只看該作者

Re: 上山下海+飛天遁地媽咪會

我見到個 icon 都有d想嘔 tim
siulisa 寫道:
咪咁了, 妳午餐好豐富定了, 嘔咁多 [quote]
karencircle 寫道:
剛剛嘔完,你一叫我又要[quote]


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


1550#
發表於 06-8-4 15:28 |只看該作者

Re: 上山下海+飛天遁地媽咪會

AE_bb 寫道:
我見到個 icon 都有d想嘔 tim


過咗個幾鐘頭, 你d午餐應該落晒格喇


子爵府

積分: 11755


1551#
發表於 06-8-4 15:29 |只看該作者

Re: 上山下海+飛天遁地媽咪會

真係好耐冇見yauma, 睇


伯爵府

積分: 19429


1552#
發表於 06-8-4 15:31 |只看該作者

Re: 上山下海+飛天遁地媽咪會

我而家仲好飽呀 :lol:

頭先有人請食飯, 好豐富
KITTYMAMA 寫道:
[quote]
AE_bb 寫道:
我見到個 icon 都有d想嘔 tim


過咗個幾鐘頭, 你d午餐應該落晒格喇 [/quote]


子爵府

積分: 11755


1553#
發表於 06-8-4 15:33 |只看該作者

Re: 上山下海+飛天遁地媽咪會

記性差, 等我
[quote]
KITTYMAMA 寫道:
唔經唔覺, 暑假過


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


1554#
發表於 06-8-4 15:33 |只看該作者

Re: 上山下海+飛天遁地媽咪會

AE_bb 寫道:
我而家仲好飽呀 :lol:

頭先有人請食飯, 好豐富


食咗九大簋


伯爵府

積分: 19429


1555#
發表於 06-8-4 15:33 |只看該作者

Re: 上山下海+飛天遁地媽咪會

唔知 yauma 會唔會想做 full time mom [quote]
siulisa 寫道:
真係好耐冇見yauma, 睇


伯爵府

積分: 19429


1556#
發表於 06-8-4 15:35 |只看該作者

Re: 上山下海+飛天遁地媽咪會

咁又冇 :mrgreen:
去左肪膳
KITTYMAMA 寫道:
[quote]
AE_bb 寫道:
我而家仲好飽呀 :lol:

頭先有人請食飯, 好豐富


食咗九大簋 [/quote]


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


1557#
發表於 06-8-4 15:38 |只看該作者

Re: 上山下海+飛天遁地媽咪會

siulisa 寫道:
記性差, 等我


咁呀, 等我講先喇!
已實行: 濕地公園, 迪士尼樂園, 冰雕, 國際綜藝合家歡, 海防博物館, 電影, 暑期興趣班 & 沙灘
未實行: 海洋公園, 嬉水池, 玩具圖書館, 國際綜藝合家歡, 去多幾次沙灘 & 去多次迪士尼樂園

真係好豐富喎


子爵府

積分: 11755


1558#
發表於 06-8-4 15:38 |只看該作者

Re: 上山下海+飛天遁地媽咪會

[quote]
AE_bb 寫道:
咁又冇 :mrgreen:
去左肪膳 [quote]


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


1559#
發表於 06-8-4 15:39 |只看該作者

Re: 上山下海+飛天遁地媽咪會

AE_bb 寫道:
唔知 yauma 會唔會想做 full time mom


呢樣 kc 可以代答


伯爵府

積分: 17542


1560#
發表於 06-8-4 15:39 |只看該作者

Re: 上山下海+飛天遁地媽咪會

領旨 :-P
KITTYMAMA 寫道:
[quote]
karencircle 寫道:
各位,
我係[size=x-large]KC,以後請多多指教 :mrgreen:


唔駛客氣
我都冇咩可以教你
以後多d入來坐, 仲有叫 yauma 得閑到過來坐下喇 [/quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo