影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   4


翡翠宮

積分: 93980


1541#
發表於 13-3-31 00:55 |只看該作者


可愛耶..想你.


男爵府

積分: 7130


1542#
發表於 13-3-31 01:31 |只看該作者

引用:可愛耶..想你.+

原帖由 MagDog 於 13-03-31 發表
可愛耶..想你.
好搞笑!


翡翠宮

積分: 93980


1543#
發表於 13-3-31 02:15 |只看該作者
可惜圖不是很大. 但可以看到WULI有天的天下無敵側顏..


翡翠宮

積分: 93980


1544#
發表於 13-3-31 02:17 |只看該作者
FROM 2011 THE UNFORGETTABLE LIVE CON IN JAPAN..

看樣子是唱"找到了"...WULI有天的WINK 4月2-4日的. "THE RETURN OF THE JYJ" GOOD SHOW...ENJOY THE STAGE..



翡翠宮

積分: 93980


1545#
發表於 13-3-31 02:21 |只看該作者
AYYY GIRL MV MAKING...貴婦頭..大家都記得有天突然哮喘發作..很辛苦.
見到他的成績, 但他也付出不少的...WULI 有天FIGHTING!!!


翡翠宮

積分: 93980


1546#
發表於 13-3-31 02:24 |只看該作者
神級拼圖...用有天的相片來拼出不同有天的造型...大發.


翡翠宮

積分: 93980


1547#
發表於 13-3-31 02:27 |只看該作者
背手. 其實他自己知道自己的小習慣嗎?


翡翠宮

積分: 93980


1548#
發表於 13-3-31 02:32 |只看該作者
男女有別?


翡翠宮

積分: 93980


1549#
發表於 13-3-31 02:39 |只看該作者
今晚吃得過飽..未睡得著, 當了深夜班..但看到傻B有天都廿幾歲仔又來玩自動加深雙眼皮. 完全拿他沒辦法.


翡翠宮

積分: 93980


1550#
發表於 13-3-31 02:48 |只看該作者
米爺, 你在學哥哥在亞飛那PART 舞嗎?


翡翠宮

積分: 93980


1551#
發表於 13-3-31 02:54 |只看該作者
想你的MAKING. 呵呵, 又來玩反白眼..正宇你不是要哭得又多又慘嗎? 你這麼開心呢?

傻B有天.


翡翠宮

積分: 93980


1552#
發表於 13-3-31 03:00 |只看該作者
甜甜的玉春...

點評

aho2001    發表於 13-3-31 14:06


翡翠宮

積分: 93980


1553#
發表於 13-3-31 03:05 |只看該作者
米爺懶叻..話這個打人也不痛..點知?!!

冰有人咁傻B呢? 好似小朋友. 紫色的冷SCARF好靚, 真係著什麼色都靚.


翡翠宮

積分: 93980


1554#
發表於 13-3-31 03:07 |只看該作者
玉春小內8字. 好GIRLY吧.


珍珠宮

積分: 40438


1555#
發表於 13-3-31 09:16 |只看該作者

回覆:MagDog 的帖子

MagMag,手機版美圖秀秀好似無得調大小,我係用電腦版美圖秀秀放大“有天電人嗰張相“架。唔該晒妳話我知!宜家呢張係用手機版整的
1364692579029.jpg


珍珠宮

積分: 40438


1556#
發表於 13-3-31 09:33 |只看該作者

引用:今晚吃得過飽..未睡得著,+當了深夜班..但看

原帖由 MagDog 於 13-03-31 發表
今晚吃得過飽..未睡得著, 當了深夜班..但看到傻B有天都廿幾歲仔又來玩自動加深雙眼皮. 完全拿他沒辦法. :wa ...
MagMag每次post有天自動加深雙眼皮圖,我就每次都笑,百看不厭,好搞笑那幾幅神級拼圖超讚花了好多心思呵


珍珠宮

積分: 40438


1557#
發表於 13-3-31 09:52 |只看該作者

引用:Quote:MagDog+發表於+13-3-27+11:49+幫你

原帖由 Octoberchu 於 13-03-28 發表
本帖最後由 Octoberchu 於 13-3-29 03:12 編輯
OCHU, 睇到妳, MagMag, miu~miu形容, 再加圖片, 自己都好似去咗睇咁, 係由未入場到散場, 返埋屋企瞓吾著妳哋既報導正過報章好多嗰晚我雖然睇第二位, 但個心都諗在中mini con會点, 自己都有些不專心


翡翠宮

積分: 93980


1558#
發表於 13-3-31 11:40 |只看該作者
ChrisWong 發表於 13-3-31 09:52
OCHU, 睇到妳, MagMag, miu~miu形容, 再加圖片, 自己都好似去咗睇咁, 係由未入場到散場, 返埋屋企瞓吾著:wa ...
CHRIS,
GOOD MORNING!!! 你很快就出發了吧. 我告訴你我自己看完俊秀和在中的SOLO PERFORMANCE, 真是後撞力好強. 足有一個星期. 我只是昨晚才夢見俊秀咋, 可能昨天秀秀的LINE LINE太好玩.

我仲背呀. 原來美圖秀秀有電腦版?! 我得閒又試下先.

如果今次"THE RETURN OF THE JYJ"真是如果拍得住"JYJ UNFORGETTABLE CON". 應該十分精彩. 不過我想因為重返TOKYO DOME多了份感動..我相信很多粉絲會哭..

你記得不要在場內拍照. 因為捉得很嚴..日本人也受X矩.


翡翠宮

積分: 93980


1559#
發表於 13-3-31 11:44 |只看該作者
"THE RETURN OF THE JYJ" REHEARSAL PHOTOS..

好有型啊.



在中依然帶MAKS. 希望他身體無礙啦.


點評

aho2001    發表於 13-3-31 14:03


珍珠宮

積分: 40438


1560#
發表於 13-3-31 13:46 |只看該作者

引用:"THE+RETURN+OF+THE+JYJ"+REHEARSAL+PHOTOS

原帖由 MagDog 於 13-03-31 發表
"THE RETURN OF THE JYJ" REHEARSAL PHOTOS..

好有型啊.
咁正既,有天排中間(少有),好有陣勢,吾知甚麽快歌呢,原來有16位日本及韓國舞者一齊排,練咗10個鐘,好專業呀JYJ及16位舞者FIGHTING!
1364708785632.jpg

點評

aho2001    發表於 13-3-31 14:03

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo