影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   7


珍珠宮

積分: 40438


1541#
發表於 13-6-26 21:13 |只看該作者
本帖最後由 ChrisWong 於 13-6-26 21:14 編輯

抓住重點~












[ F dc pyc ]


珍珠宮

積分: 40438


1542#
發表於 13-6-26 22:26 |只看該作者









男爵府

積分: 5702


1543#
發表於 13-6-26 23:59 |只看該作者

引用:+本帖最後由+ChrisWong+於+13-6-26+20:51+

原帖由 ChrisWong 於 13-06-26 發表
本帖最後由 ChrisWong 於 13-6-26 20:51 編輯

仲有靚圖出~
岩岩煲完成均館緋聞,正式中左有天毒雖然happy ending但係冇得追住睇有天個樣好失落



點評

constanceng  歡迎你哦!  發表於 13-6-27 09:44


子爵府

積分: 14701


1544#
發表於 13-6-27 10:00 |只看該作者
本帖最後由 YeungSiuB 於 13-6-27 10:00 編輯

2013.6.26 在中的專訪翻譯, 提及了membership week, 有天的迷上了golf, 有天的生日禮物, 四月巨蛋concert


Waiting for YU


子爵府

積分: 14701


1545#
發表於 13-6-27 10:12 |只看該作者
Creamy980 發表於 13-6-26 23:59
岩岩煲完成均館緋聞,正式中左有天毒雖然happy ending但係冇得追住睇有天個樣好失落



...

得閒入黎解下毒


Waiting for YU


子爵府

積分: 14701


1546#
發表於 13-6-27 10:17 |只看該作者
煲完九家之書中左毒, 而家要望多d有天個樣解下毒先




Waiting for YU


大宅

積分: 3512


1547#
發表於 13-6-27 10:49 |只看該作者
請問下大家知唔知買tony moly, 仲有冇folder送呀?

因為琴日路經新都會個counter, 只看到有poster送, 冇見到有folder送, 我又唔好意思問, 結果冇買到。

點評

ChrisWong  新都會有, 我都係問架, 妳不找我?  發表於 13-6-27 12:44
miu~miu  睇過張咭竟然無電話  發表於 13-6-27 12:41
miu~miu  會唔會有電話問到?  發表於 13-6-27 12:38


珍珠宮

積分: 40438


1548#
發表於 13-6-27 10:49 |只看該作者
在中, 你是買了同款segway兩部給自己和有天生日禮物, 還是借了有天那部?

點評

miu~miu    發表於 13-6-27 12:37


珍珠宮

積分: 40438


1549#
發表於 13-6-27 12:54 |只看該作者
130627 JYJ Membership Week 目前現場已經播放起JYJ的歌了


F:kbs_exclusive


珍珠宮

積分: 40438


1550#
發表於 13-6-27 13:12 |只看該作者
130627 JYJ Membership Week朴有天新闻图






男爵府

積分: 5702


1551#
發表於 13-6-27 13:12 |只看該作者

引用:Quote:Creamy980+發表於+13-6-26+23:59+岩

原帖由 YeungSiuB 於 13-06-27 發表
得閒入黎解下毒
但係我愈望就愈中毒呢唔得,我要搵一搵金秀賢平衡下心理先我日日對住有天對到花痴咁我c6話我分哂個心比我兩個唔洗理佢




男爵府

積分: 5702


1552#
發表於 13-6-27 13:13 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥漫步春天***第一步 ♥ ♥ ♥

JYJ到底係咪7月香港開演唱會?好想見有天




珍珠宮

積分: 40438


1553#
發表於 13-6-27 13:14 |只看該作者
本帖最後由 ChrisWong 於 13-6-27 13:21 編輯

今年到俊秀黑超



















點評

miu~miu    發表於 13-6-27 14:01


大宅

積分: 3512


1554#
發表於 13-6-27 13:15 |只看該作者
ChrisWong 新都會有, 我都係問架, 妳不找我? 發表於 26 分鐘前


好, 我下次過來找你食lunch, 你唔好拒絕我喎!

咁我聽日lunch time再去counter問啦!咁大個人仲走去追星, 我覺得唔好意思, 所以始終開不了口, 真是面皮太薄了。愛有天, 要勇敢!

點評

ChrisWong  使唔使攞埋有天東東出嚟睇..  發表於 13-6-27 13:19


珍珠宮

積分: 40438


1555#
發表於 13-6-27 13:22 |只看該作者
本帖最後由 ChrisWong 於 13-6-27 13:33 編輯













珍珠宮

積分: 40438


1556#
發表於 13-6-27 13:26 |只看該作者
本帖最後由 ChrisWong 於 13-6-27 13:27 編輯









子爵府

積分: 14701


1557#
發表於 13-6-27 13:38 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥漫步春天***第一步 ♥ ♥ ♥

電死人了
myphoto.jpg



點評

miu~miu    發表於 13-6-27 14:03
Waiting for YU


子爵府

積分: 14701


1558#
發表於 13-6-27 13:45 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥漫步春天***第一步 ♥ ♥ ♥

白車唔該
myphoto.jpg



Waiting for YU


子爵府

積分: 14701


1559#
發表於 13-6-27 13:47 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥漫步春天***第一步 ♥ ♥ ♥

坐西裝真係靚仔到無人有
myphoto.jpg



Waiting for YU


大宅

積分: 3512


1560#
發表於 13-6-27 13:50 |只看該作者
ChrisWong 使唔使攞埋有天東東出嚟睇..

梗係要啦!你儲埋咁多好野

有天今日好有成熟男人味, 果然係大個仔了。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo