跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2124


1541#
發表於 07-1-16 14:25 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 6)

好q呀
danduscc 寫道:
Just to say Hi! How is everyone? I am ok la.. Here is Chloe's latest look:


伯爵府

積分: 15043

熱血勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


1542#
發表於 07-1-16 14:43 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 6)

BCBC,

熙熙d波鞋我係運動家買,好多款,我仲有會員咭,減價後再有折,好似有9折定95折(視乎牌子),如果你去運動家買野講我個手提號碼就得.

另外,又有馬拉松優惠咭,又係有折頭,要我就借你用


伯爵府

積分: 15043

熱血勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


1543#
發表於 07-1-16 14:44 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 6)

hi,

helen 好耐無見


大宅

積分: 2124


1544#
發表於 07-1-16 15:12 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 6)

MUI,
等我去睇下有無岩既款先,有就再問你借啦,唔該晒 [quote]
muimuichu 寫道:
BCBC,

熙熙d波鞋我係運動家買,好多款,我仲有會員咭,減價後再有折,好似有9折定95折(視乎牌子),如果你去運動家買野講我個手提號碼就得.

另外,又有馬拉松優惠咭,又係有折頭,要我就借你用


大宅

積分: 1394


1545#
發表於 07-1-16 21:13 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 6)

bcbc, I buy sport shoes in 運動家 as well. quite a lot of them are on sale and make sure you bring your BB there to try them out![quote]
muimuichu 寫道:
BCBC,

熙熙d波鞋我係運動家買,好多款,我仲有會員咭,減價後再有折,好似有9折定95折(視乎牌子),如果你去運動家買野講我個手提號碼就得.

另外,又有馬拉松優惠咭,又係有折頭,要我就借你用


大宅

積分: 1394


1546#
發表於 07-1-16 21:15 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 6)

How is 熙熙? getting more handsome? talk a lot? getting naughty?
muimuichu 寫道:
hi,

helen 好耐無見


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1547#
發表於 07-1-17 09:11 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 6)

[size=xx-large]morning


男爵府

積分: 6997


1548#
發表於 07-1-17 09:11 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 6)

[size=large]早晨


大宅

積分: 1044


1549#
發表於 07-1-17 09:38 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 6)


karman尋日唔見你. 公司好忙呀?


男爵府

積分: 6997


1550#
發表於 07-1-17 09:43 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 6)

Hi peony,

唔係呀, 不過無上bk之嘛


伯爵府

積分: 15043

熱血勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


1551#
發表於 07-1-17 09:44 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 6)

helen,

熙熙早兩日嘔左幾次,睇見佢嘔真係好心痛,但我又覺得佢大個仔左好多,話佢知唔洗驚媽媽係到,佢就邊嘔邊話 "知".再問佢嘔完未,佢又識答我 "無" 佢依家好明白事理.

但就勁百厭,無時停,係屋企摷東摷西,又多野講,成日跟人口水尾講野,好搞笑.
danduscc 寫道:
How is 熙熙? getting more handsome? talk a lot? getting naughty? [quote]
muimuichu 寫道:
hi,

helen 好耐無見
[/quote]


伯爵府

積分: 15043

熱血勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


1552#
發表於 07-1-17 09:45 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 6)

早晨


大宅

積分: 1044


1553#
發表於 07-1-17 09:49 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 6)

karman, 哦.... 咁今日補數傾多2咀啦


大宅

積分: 1044


1554#
發表於 07-1-17 09:50 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 6)

mui, 熙無事吖嘛, 有無睇醫生. 咩事嘔[quote]
muimuichu 寫道:
helen,

熙熙早兩日嘔左幾次,睇見佢嘔真係好心痛,但我又覺得佢大個仔左好多,話佢知唔洗驚媽媽係到,佢就邊嘔邊話 "知".再問佢嘔完未,佢又識答我 "無" 佢依家好明白事理.

但就勁百厭,無時停,係屋企摷東摷西,又多野講,成日跟人口水尾講野,好搞笑.


大宅

積分: 2124


1555#
發表於 07-1-17 10:22 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 6)

Morning 呀

呢兩日都好靜呀,唔知今日會唔會旺返d呢
嘻嘻....我同事出左trip,今日會好free


男爵府

積分: 6997


1556#
發表於 07-1-17 10:24 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 6)

Yes Madam

Happybebe 寫道:
karman, 哦.... 咁今日補數傾多2咀啦


男爵府

積分: 6997


1557#
發表於 07-1-17 10:25 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 6)

大媽,

咁快d吹多兩咀啦

bcbc 寫道:
Morning 呀

呢兩日都好靜呀,唔知今日會唔會旺返d呢
嘻嘻....我同事出左trip,今日會好free


大宅

積分: 2124


1558#
發表於 07-1-17 10:32 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 6)

吹...吹...吹....

[quote]
karmanshirin 寫道:
大媽,

咁快d吹多兩咀啦


男爵府

積分: 6997


1559#
發表於 07-1-17 10:35 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 6)

大媽,

乖喇, 我叫你吹多兩咀,
你仲吹多左一咀

bcbc 寫道:
吹...吹...吹....

[quote]
karmanshirin 寫道:
大媽,

咁快d吹多兩咀啦


大宅

積分: 2124


1560#
發表於 07-1-17 10:40 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 6)



喂喂...天氣又轉涼/冷啦,記住好好保護shirin呀 仲有你都係呀,岩岩病好,要小心d呀 [quote]
karmanshirin 寫道:
大媽,

乖喇, 我叫你吹多兩咀,
你仲吹多左一咀


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo