單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15442


1541#
發表於 07-5-31 16:28 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

叻叻...我見到都忍唔住笑左出黎, 同左佢講煮5個人飯, 竟然買左8隻鷄翼, $5牛肉炒一斤菜心, $15豬肉+2只咸蛋...佢本來想買$10豬肉添呀...咁鬼多送都唔知夠邊個食 :lol: [quote]
vane 寫道:
我估....入得冰箱都吾會好多掛[quote]


伯爵府

積分: 15442


1542#
發表於 07-5-31 16:29 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

不過講真丫....而家d老師好似冇咩愛心咁既 [quote]
vane 寫道:
而家老師點話呀?當有左誤會都好煩... [quote]


侯爵府

積分: 21364


1543#
發表於 07-5-31 16:31 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

冇~~~~老師就話唔係講女女 :lol: 我咪咁理性同女女咁講囉 :lol: 係都話一場誤會啦 唯有叫女女都要注意自己的言行囉 :lol: 大人都會做錯野何況小朋友咧,改過小心就得啦 :lol: :lol:
[quote]
vane 寫道:
而家老師點話呀?當有左誤會都好煩... [quote]


侯爵府

積分: 21364


1544#
發表於 07-5-31 16:34 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

8隻雞翼5個人點分啊 依家豬肉加價$15都會比平時少哦
[quote]
evalopk 寫道:
叻叻...我見到都忍唔住笑左出黎, 同左佢講煮5個人飯, 竟然買左8隻鷄翼, $5牛肉炒一斤菜心, $15豬肉+2只咸蛋...佢本來想買$10豬肉添呀...咁鬼多送都唔知夠邊個食 :lol:


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


1545#
發表於 07-5-31 16:35 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

又要再去買多d...
夠我同亞仔2 人食+返工食....
至於雪柜呢個問題...佢可能在印尼時...雪柜得一格..沒分是否冰箱
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


侯爵府

積分: 21364


1546#
發表於 07-5-31 16:37 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

冇得比以前啦 好老師都要好連唔會俾教改cat走架
[quote]
evalopk 寫道:
不過講真丫....而家d老師好似冇咩愛心咁既 [quote]


伯爵府

積分: 15442


1547#
發表於 07-5-31 16:39 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

今日搵左個同學媽媽帶佢去買送嘛....唔係都唔知咁攪笑
咪就係囉...連牛肉佬都問佢$5??? 夠唔夠呀??? 同學媽媽都問佢, 佢話屋企仲有d肉喎.... 我話返比同學媽媽聽, 係擒晚有3隻鷄翼, 幾片牛肉, 同幾舊翠肉瓜食淨左囉 :lol: :lol: [quote]
CW-KK 寫道:
8隻雞翼5個人點分啊 依家豬肉加價$15都會比平時少哦
[quote]


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


1548#
發表於 07-5-31 16:39 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

我都怕亞仔上到小學..有好多問題出現,因為幼兒園的老師勁好...[quote]
CW-KK 寫道:
冇得比以前啦 好老師都要好連唔會俾教改cat走架
[quote]
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


伯爵府

積分: 15442


1549#
發表於 07-5-31 16:41 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

佢有起香港做過ka.... 不過唔知係咪之前照顧個老人家, 買慣左唔識買咁多人送卦...
vane 寫道:
又要再去買多d...
夠我同亞仔2 人食+返工食....
至於雪柜呢個問題...佢可能在印尼時...雪柜得一格..沒分是否冰箱


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


1550#
發表於 07-5-31 16:42 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

佢幫妳慳家,都幾好, [quote]
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


伯爵府

積分: 15442


1551#
發表於 07-5-31 16:43 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

:lol: :lol: :tongue:
vane 寫道:
佢幫妳慳家,都幾好, [quote]


侯爵府

積分: 21364


1552#
發表於 07-5-31 16:44 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

話時話慣左買少餸好難改會預多哦 下次寫埋數量叫佢買定先得啦
[quote]
evalopk 寫道:
今日搵左個同學媽媽帶佢去買送嘛....唔係都唔知咁攪笑
咪就係囉...連牛肉佬都問佢$5??? 夠唔夠呀??? 同學媽媽都問佢, 佢話屋企仲有d肉喎.... 我話返比同學媽媽聽, 係擒晚有3隻鷄翼, 幾片牛肉, 同幾舊翠肉瓜食淨左囉 :lol: :lol: [quote]


侯爵府

積分: 21364


1553#
發表於 07-5-31 16:45 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

小學同幼兒園的老師相差好遠架
[quote]
vane 寫道:
我都怕亞仔上到小學..有好多問題出現,因為幼兒園的老師勁好...[quote]


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


1554#
發表於 07-5-31 16:46 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

即係會講廣東話 方便,方便...
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


伯爵府

積分: 15442


1555#
發表於 07-5-31 16:46 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

我都係咁話, 我講佢照買喇....唔係日日開罐頭都似 [quote]
CW-KK 寫道:
話時話慣左買少餸好難改會預多哦 下次寫埋數量叫佢買定先得啦
[quote]


伯爵府

積分: 15442


1556#
發表於 07-5-31 16:47 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

佢中英都得....我覺得佢英文叻過中文 所以都好d...
vane 寫道:
即係會講廣東話 方便,方便...


侯爵府

積分: 21364


1557#
發表於 07-5-31 16:47 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

罐頭都好味架
[quote]
evalopk 寫道:
我都係咁話, 我講佢照買喇....唔係日日開罐頭都似


伯爵府

積分: 15442


1558#
發表於 07-5-31 16:48 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

午餐肉係我地必備既罐頭 [quote]
CW-KK 寫道:
罐頭都好味架
[quote]


侯爵府

積分: 21364


1559#
發表於 07-5-31 16:49 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

英文都叻叻好野來架哦
evalopk 寫道:
佢中英都得....我覺得佢英文叻過中文 所以都好d...[quote]
vane 寫道:
即係會講廣東話 方便,方便...
[/quote]


侯爵府

積分: 21364


1560#
發表於 07-5-31 16:50 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

有隻amp牌子好好味架 :-P :-P
[quote]
evalopk 寫道:
午餐肉係我地必備既罐頭 [quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo