興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   1199


複式洋房

積分: 475


1561#
發表於 14-3-3 18:48 |只看該作者

回覆:好奇一問,你地有冇幫明星打過工

留毛先


子爵府

積分: 10132


1562#
發表於 14-3-3 18:59 |只看該作者

引用:我有爆,有個闊太朋友的仔仔超冧孖女S,寧願

原帖由 南瓜栗子 於 14-03-03 發表
我有爆,有個闊太朋友的仔仔超冧孖女S,寧願放棄學業都要將佢追到手,孖女s個時出,道無幾耐,闊太為咗俾個仔 ...
台灣嗎?


大宅

積分: 2145


1563#
發表於 14-3-3 23:33 |只看該作者

回覆:好奇一問,你地有冇幫明星打過工

留毛


子爵府

積分: 14051


1564#
發表於 14-3-3 23:47 |只看該作者

回覆:好奇一問,你地有冇幫明星打過工?







男爵府

積分: 8238


1565#
發表於 14-3-4 00:20 |只看該作者

回覆:好奇一問,你地有冇幫明星打過工?

4+4




大宅

積分: 1510


1566#
發表於 14-3-4 00:42 |只看該作者


男爵府

積分: 6928


1567#
發表於 14-3-4 00:45 |只看該作者

回覆:好奇一問,你地有冇幫明星打過工




禁止訪問

積分: 5179


1568#
發表於 14-3-4 01:27 |只看該作者

回覆:好奇一問,你地有冇幫明星打過工

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9485

BK福利官勳章


1569#
發表於 14-3-4 01:49 |只看該作者

回覆:好奇一問,你地有冇幫明星打過工

仲有無?thanks


禁止訪問

積分: 5179


1570#
發表於 14-3-4 02:03 |只看該作者

回覆:好奇一問,你地有冇幫明星打過工

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 835


1571#
發表於 14-3-4 02:06 |只看該作者

引用:補充,闊太個仔最終喺闊太陪同下同往日本,

原帖由 南瓜栗子 於 14-03-03 發表
補充,闊太個仔最終喺闊太陪同下同往日本,啊仔知道孖女s原來係家禽,成個幻想破滅,最後當然冇上到



...
邊個係孖女s

點評

chanaugusten  同的士陳拍拖果個!  發表於 14-3-4 13:04


珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


1572#
發表於 14-3-4 07:29 |只看該作者

引用:李x勤勁大牌+又囂!試過出show佢做表演嘉賓

原帖由 cayden111 於 14-02-23 發表
李x勤勁大牌 又囂!試過出show佢做表演嘉賓 佢係後台見到我地已經black面 望都唔望我地 之後又投訴我地嘈住 ...
曾在megabox見過佢一家,佢係好串,但佢太太好nice..
P.s.曾經同朱茵係親戚!不過而家唔係啦!




珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


1573#
發表於 14-3-4 07:36 |只看該作者

引用:發現個個明星都睇唔起人同大牌咁喎...好似

原帖由 bonnyye 於 14-02-24 發表
發現個個明星都睇唔起人同大牌咁喎...好似無乜邊個真係有禮貌/nice/之類

有時睇雜誌D記者明示暗示韓國/中 ...
咁又不是,囡囡同容祖兒&陳豪拍過廣告,都好nice...反而同劉德華拍就麻麻啦!




伯爵府

積分: 16573

減齡達人勳章


1574#
發表於 14-3-4 10:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cayden111+於+14-02-23+發表

原帖由 maggielau0705 於 14-03-04 發表
曾在megabox見過佢一家,佢係好串,但佢太太好nice..
P.s.曾經同朱茵係親戚!不過而家唔係啦!
你曾經同豬欣係親戚?


複式洋房

積分: 334


1575#
發表於 14-3-4 11:04 |只看該作者

引用:留毛

原帖由 Sumyeema1 於 14-02-24 發表
留毛



子爵府

積分: 12054


1576#
發表於 14-3-4 11:09 |只看該作者


子爵府

積分: 10967


1577#
發表於 14-3-4 11:45 |只看該作者
仲有, 42吋胸tbb 小生仲未有人知名果陣, 我朋友已經估佢會跑出.
因為話佢真係好有禮貌. 又抵得諗. 人前人後都好好. 同埋好 sharp 醒.

陳冠a 睇佢上台衰口衰面.. 不過有次見到佢. 其實係立下眼見到一個幾高大, 靚仔身影.. 人o既本能梗係望一望.. 原來係佢. 佢好好笑容咁笑.

上面有人提過o既歐陽妙芝.. 又係nice. 笑笑口. KK 望到佢就好閃縮..唔知係咪知自己多雀斑...唔想望人..

甘比湊女放學, 一定兩架車. 佢都唔會串咀. 經常素顏 (或者淡妝). 個樣同上雜誌一樣. 可能咁.. 大劉覺得好清純

電眼影帝又係好nice.


大宅

積分: 2309

熱血勳章


1578#
發表於 14-3-4 12:09 |只看該作者


珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


1579#
發表於 14-3-4 13:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggielau0705+於+14-03-04+

原帖由 vivian520 於 14-03-04 發表
你曾經同豬欣係親戚?
Yes.係佢表嫂,不過我N年前離左婚啦!




侯爵府

積分: 23796

環保接龍勳章


1580#
發表於 14-3-4 13:25 |只看該作者
回覆 movinon 的帖子

係呀!歐陽妙芝幾nice架!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo