美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   552


公爵府

積分: 25385


1561#
發表於 14-5-14 11:08 |只看該作者
貓咪達人 發表於 14-5-14 09:31
回覆 tpcmela 的帖子

我昨日買左18間舖,13間出左貨,今朝再問未出個3間 ...
你次次買都咁癲架
18間


公爵府

積分: 27227


1562#
發表於 14-5-14 11:26 |只看該作者
回覆 bb081090 的帖子

最後衝刺


侯爵府

積分: 21273


1563#
發表於 14-5-14 11:36 |只看該作者

引用:Quote:tpcmela+發表於+14-5-14+09:33+你始

原帖由 B__B 於 14-05-14 發表
之前已有睇過下,點知見妳個實物

我見好舒服今日點都要搵衫襯嚟著,攪到遲晒,出到街先醒起落雨,要小 ...
我都係因為落雨唔敢著平底
所以著高跟鞋
反而對布鞋我番工成日著




大宅

積分: 4155


1564#
發表於 14-5-14 12:06 |只看該作者

回覆:❤❤❤Gmarket ‧ 發問區!!<2> 終於又有新coupon啦!!

有無投訴電郵可以話比我知!


上次問過的退款原來仲未退,兩個多月呀

CS問左我攞信用卡月結單証明,比左成十日要追問多幾次先答我又話唔識睇,睇唔明!

寫左封嘈爆佢話佢唔問返賣家比証明退左錢,之後呢幾日無人覆呀




KPH732


公爵府

積分: 25385


1565#
發表於 14-5-14 12:21 |只看該作者
tpcmela 發表於 14-5-14 11:36
我都係因為落雨唔敢著平底
所以著高跟鞋
反而對布鞋我番工成日著
高跟鞋你唔驚變水塘咩??
如果一跣腳咪好精彩
我反而呢幾日都著BOOT,


侯爵府

積分: 21273


1566#
發表於 14-5-14 12:29 |只看該作者

引用:Quote:tpcmela+發表於+14-5-14+11:36+我都

原帖由 bb081090 於 14-05-14 發表
高跟鞋你唔驚變水塘咩??
如果一跣腳咪好精彩
我反而呢幾日都著BOOT,
唔怕,我由屋企到番工都有得遮

加上我著水鞋就唔落雨唔著就落架啦




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


1567#
發表於 14-5-14 13:33 |只看該作者

回覆:❤❤❤Gmarket ‧ 發問區!!<2> 終於又有新coupon啦!!

2號落訂,琴日再追!終於到齊貨!
希望星期一前到啦




男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


1568#
發表於 14-5-14 15:21 |只看該作者
今次我冇得寫preimium review....點解呀?


水晶宮

積分: 51279


1569#
發表於 14-5-14 15:32 |只看該作者
aubmaki 發表於 14-5-14 13:33
2號落訂,琴日再追!終於到齊貨!
希望星期一前到啦
我6號落單, 今早已經上晒機, 相信明早收到了!


水晶宮

積分: 51279


1570#
發表於 14-5-14 15:34 |只看該作者
tpcmela 發表於 14-5-14 09:27
有時要講彩數我最快一星期內,其他多數2星期收到
我最快係24號下午落單, 30號早上收到!


侯爵府

積分: 21273


1571#
發表於 14-5-14 17:14 |只看該作者

引用:今次我冇得寫preimium+review....點解呀?

原帖由 B__B 於 14-05-14 發表
今次我冇得寫preimium review....點解呀?
我到依家仲係on worldwide shipping




男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


1572#
發表於 14-5-14 18:07 |只看該作者
tpcmela 發表於 14-5-14 17:14
我到依家仲係on worldwide shipping
要轉咗delivery completed 先可寫架?


侯爵府

積分: 21273


1573#
發表於 14-5-14 18:10 |只看該作者

引用:Quote:tpcmela+發表於+14-5-14+17:14+我到

原帖由 B__B 於 14-05-14 發表
要轉咗delivery completed 先可寫架?
我淨係禁左收貨咋
平時收左貨再寫review嘛

應該係卦




複式洋房

積分: 484


1574#
發表於 14-5-14 19:53 |只看該作者

回覆:❤❤❤Gmarket ‧ 發問區!! 終於又有新coupon啦!!

多謝樓主終於學識G Market

今日收貨喇,放毒
1400068383980.jpg

點評

bingzileung    發表於 14-5-22 10:49
candy4me  can i have the link for the Pink cooking pot please? so pretty!  發表於 14-5-17 10:44


大宅

積分: 2707


1575#
發表於 14-5-14 21:54 |只看該作者

引用:上星期都收左貨,恒生卡比won有131,+但忽h

原帖由 mechu 於 14-05-01 發表
上星期都收左貨,恒生卡比won有131, 但忽hkd 只有127越黎越貴。
買左7件tee, etude house, 髮尾 ...
D衫好似幾靚,可唔可以比修link我



    


大宅

積分: 2565


1576#
發表於 14-5-15 09:24 |只看該作者
B__B 發表於 14-5-14 08:48
我都g咗呢對,又幾舒服喎

搵左好耐都搵唔到呢對鞋呀, 可唔可以SEND LINK呀?


大宅

積分: 2620


1577#
發表於 14-5-15 10:04 |只看該作者
請問你地點揀seller ga?
有冇d 咩tips 比我呢個新丁呀?
我想買手機套, 但揾左好多個seller都冇咩人比comment!
另外, 想問你地點聯絡seller?
我click inquiry 佢出左電話同email,
咁直接send email 比seller 定其實可以好似yahoo 咁,
Gmarket個system有Q&A?
睇左成個星期, 終於決定到買咩貨,
開始格價同問seller 有冇貨喇!

我的壞習慣:gmarket睇中左的衫同鞋款, 會去taobao 揾下有冇, 原來好多taobao都有同款, 分別係label "made in korea" 定china!


男爵府

積分: 5818

好媽媽勳章


1578#
發表於 14-5-15 10:50 |只看該作者
佢個estimate weight成日唔同, 尋日諗住俾錢o既時候, 個weight係4.66, 之後諗吓有嘢加, 點之加咗果樣冇貨,delete之後就想再去俾錢, 個weight變咗3.66, 但都係加order前啲貨之嘛, 咁又想hold住睇吓仲有冇嘢想加啦, 到今日再click去俾錢, 個weight 變咗10.44


公爵府

積分: 25385


1579#
發表於 14-5-15 11:31 |只看該作者
@nice 發表於 14-5-15 10:50
佢個estimate weight成日唔同, 尋日諗住俾錢o既時候, 個weight係4.66, 之後諗吓有嘢加, 點之加咗果樣冇貨,d ...
我平時又無留意WO


男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


1580#
發表於 14-5-15 11:32 |只看該作者
Babebabeyo 發表於 14-5-15 09:24
搵左好耐都搵唔到呢對鞋呀, 可唔可以SEND LINK呀?
http://item2.gmarket.co.kr/English/detailview/item.aspx?goodscode=396932988

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo