興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11973

好媽媽勳章


1561#
發表於 07-11-21 22:48 |只看該作者
deebrown
book 定simon 個期聽日上去睇機喇

simon
Fri 帶埋佢去canon expo 呀唔該~


男爵府

積分: 5785

醒目開學勳章 畀面勳章


1562#
發表於 07-11-21 22:49 |只看該作者
原文章由 stephenietam 於 07-11-21 22:46 發表




我都係呀, 冇電啦... 就黎頂唔住啦, 仲有冇驚喜jack?


仲有聖誕燈飾, 不過可能聽日先 upload 到...
一張好的作品,畫面要簡潔有力。所以有人說攝影是減法畫畫是加法的意思就在這。

一張好的作品,需要有好的內容,好的構思、好的規劃,最重要的是觀察力、有人文藝術涵養以及感性知性的心。當然,相機隨身帶著。




子爵府

積分: 11973

好媽媽勳章


1563#
發表於 07-11-21 22:49 |只看該作者
原文章由 軍魁星 於 07-11-21 10:46 PM 發表
老實講, 真係幾好. 如果無D200, 又無打算上D3, 一定即買D300.

唔好講得咁大聲,一陣你出左D3, 隨時有人D300唔要入埋D3 tim 喇
我地今晚成晚講佢嫁  


侯爵府

積分: 23056


1564#
發表於 07-11-21 22:50 |只看該作者
原文章由 Simar 於 07-11-21 22:49 發表


仲有聖誕燈飾, 不過可能聽日先 upload 到...



咁我唔等啦, 聽日先上黎溫習啦~ goodnite咁多位~


子爵府

積分: 11973

好媽媽勳章


1565#
發表於 07-11-21 22:50 |只看該作者
原文章由 Simar 於 07-11-21 10:49 PM 發表


仲有聖誕燈飾, 不過可能聽日先 upload 到...

唔好喇,你搵個位整張靚既求其up 左黎睇下先喇
我等到你11點


侯爵府

積分: 23056


1566#
發表於 07-11-21 22:51 |只看該作者
原文章由 KnN 於 07-11-21 22:49 發表

唔好講得咁大聲,一陣你出左D3, 隨時有人D300唔要入埋D3 tim 喇
我地今晚成晚講佢嫁  


shi~~~~~~~~~~~~唔好講呀~ 秘密~


男爵府

積分: 5785

醒目開學勳章 畀面勳章


1567#
發表於 07-11-21 22:53 |只看該作者
原文章由 KnN 於 07-11-21 22:49 發表

唔好講得咁大聲,一陣你出左D3, 隨時有人D300唔要入埋D3 tim 喇
我地今晚成晚講佢嫁  


唔會啦.... 部d200 係2手買入, 見咁新又咁平即刻買左, 放番出去都係幾百上落....

D300 係一部真正滿足用家需要o既機.... D3...太重啦....
一張好的作品,畫面要簡潔有力。所以有人說攝影是減法畫畫是加法的意思就在這。

一張好的作品,需要有好的內容,好的構思、好的規劃,最重要的是觀察力、有人文藝術涵養以及感性知性的心。當然,相機隨身帶著。




子爵府

積分: 13356


1568#
發表於 07-11-21 22:53 |只看該作者

回覆 #1 stephenietam 的文章

搞到我都想放D200添. 呢部機同我出生入C過故嘛.


男爵府

積分: 6315


1569#
發表於 07-11-21 22:55 |只看該作者
去左大半個鐘頭洗白白, 你地已經up左5版野! 有冇攪錯呀~! 去瞓啦~! 聽日至慢慢睇!


版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


1570#
發表於 07-11-21 22:55 |只看該作者
我又出d 先


男爵府

積分: 5785

醒目開學勳章 畀面勳章


1571#
發表於 07-11-21 22:55 |只看該作者
原文章由 Simar 於 07-11-21 22:53 發表


唔會啦.... 部d200 係2手買入, 見咁新又咁平即刻買左, 放番出去都係幾百上落....

D300 係一部真正滿足用家需要o既機.... D3...太重啦....


出住張街頭snap 冇閃相先啦..
一張好的作品,畫面要簡潔有力。所以有人說攝影是減法畫畫是加法的意思就在這。

一張好的作品,需要有好的內容,好的構思、好的規劃,最重要的是觀察力、有人文藝術涵養以及感性知性的心。當然,相機隨身帶著。




男爵府

積分: 5785

醒目開學勳章 畀面勳章


1572#
發表於 07-11-21 22:56 |只看該作者
原文章由 軍魁星 於 07-11-21 22:53 發表
搞到我都想放D200添. 呢部機同我出生入C過故嘛.


賣啦... 唔係頂級機又點夠你用呢???
一張好的作品,畫面要簡潔有力。所以有人說攝影是減法畫畫是加法的意思就在這。

一張好的作品,需要有好的內容,好的構思、好的規劃,最重要的是觀察力、有人文藝術涵養以及感性知性的心。當然,相機隨身帶著。




男爵府

積分: 5785

醒目開學勳章 畀面勳章


1573#
發表於 07-11-21 22:58 |只看該作者
原文章由 chloepapa 於 07-11-21 22:55 發表
我又出d 先
http://chloepapa.smugmug.com/photos/223951975-L.jpg




室內冇 flash 用呀.... D300 啦!!!

唔想帶多個flash 出街呀.... D300啦!!!
一張好的作品,畫面要簡潔有力。所以有人說攝影是減法畫畫是加法的意思就在這。

一張好的作品,需要有好的內容,好的構思、好的規劃,最重要的是觀察力、有人文藝術涵養以及感性知性的心。當然,相機隨身帶著。




子爵府

積分: 11973

好媽媽勳章


1574#
發表於 07-11-21 22:58 |只看該作者
原文章由 chloepapa 於 07-11-21 10:55 PM 發表
我又出d 先
http://chloepapa.smugmug.com/photos/223951975-L.jpg

iso 1000?


男爵府

積分: 5785

醒目開學勳章 畀面勳章


1575#
發表於 07-11-21 23:00 |只看該作者
原文章由 KnN 於 07-11-21 22:48 發表
deebrown
book 定simon 個期聽日上去睇機喇

simon
Fri 帶埋佢去canon expo 呀唔該~


帶住部 D300 去 Canon expo, 會唔會似踢場呀....
一張好的作品,畫面要簡潔有力。所以有人說攝影是減法畫畫是加法的意思就在這。

一張好的作品,需要有好的內容,好的構思、好的規劃,最重要的是觀察力、有人文藝術涵養以及感性知性的心。當然,相機隨身帶著。




子爵府

積分: 11973

好媽媽勳章


1576#
發表於 07-11-21 23:00 |只看該作者
D noise 無顏色,睇得幾舒服,


子爵府

積分: 11973

好媽媽勳章


1577#
發表於 07-11-21 23:00 |只看該作者
SIMON 果張街相我估1600 以上


男爵府

積分: 5785

醒目開學勳章 畀面勳章


1578#
發表於 07-11-21 23:03 |只看該作者
原文章由 KnN 於 07-11-21 23:00 發表
SIMON 果張街相我估1600 以上


好勁呀!! 係1600
一張好的作品,畫面要簡潔有力。所以有人說攝影是減法畫畫是加法的意思就在這。

一張好的作品,需要有好的內容,好的構思、好的規劃,最重要的是觀察力、有人文藝術涵養以及感性知性的心。當然,相機隨身帶著。




子爵府

積分: 13356


1579#
發表於 07-11-21 23:03 |只看該作者

回覆 #1 KnN 的文章

佢地成晚係度玩高iso, 得我一個要用閃光燈.


子爵府

積分: 11973

好媽媽勳章


1580#
發表於 07-11-21 23:06 |只看該作者
原文章由 Simar 於 07-11-21 11:03 PM 發表


好勁呀!! 係1600

聞相先估到,睇相真係好正
d NOISE 點點無顏色,真係一流,5d 會有D紅有d藍
同埋睇到有小小鬆,我先會估ISO 1600 上下.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo