美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   34


男爵府

積分: 6260


1561#
發表於 14-8-13 10:01 |只看該作者
:)123 發表於 14-8-12 21:38
CLEANSING FOAM 好貴, 我果時只係買左LOTION, 送左FULL SET TRAVEL SET 比我試炸。
您說的CREAM SET 我 ...
我都訂左生髮水。你唔早上用係咪怕笠呀??


男爵府

積分: 6260


1562#
發表於 14-8-13 10:06 |只看該作者
576644 發表於 14-8-12 22:08
請問你話etude 好用嘅eye base係似一盒 eye shadow 定一支liquid gum ga?
我去睇過,不過唔知係邊隻。。。: ...
香港買到既eye base係一個圓盒。我係韓國買的是支裝。圓盒我未用過。


男爵府

積分: 6260


1563#
發表於 14-8-13 10:07 |只看該作者
angelakeung411 發表於 14-8-12 22:09
我其實冇咩斑架,係有d印同面好黃,我用緊支skii都好似唔係好得
skii我愈用愈黃, 所以blacklist左佢啦。


男爵府

積分: 6260


1564#
發表於 14-8-13 10:10 |只看該作者
576644 發表於 14-8-12 22:19
但我年紀愈大,愈易出油同粒粒。。。
反而我後生時唔係咁
我反而年紀愈大, 皮膚乾左, 做skin test油分under 20... PS 我未到30... 所以唔知會唔會乾落去。


男爵府

積分: 6260


1565#
發表於 14-8-13 10:11 |只看該作者
576644 發表於 14-8-12 22:35
黑色乜唔係新版?
銀色係舊版咩?
黑色係新版呀。


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1566#
發表於 14-8-13 10:12 |只看該作者
576644 發表於 14-8-12 23:48
係啊,最弊買咗新嘢想上試,但仲有其他存貨,再唔用又驚過期,無咩效果都要逼自己用

...

我好多shiseido sample仔都想放棄唔用, 用sample都有排用, 但每次送又冇理由唔要架, 依家唯有努力清, 不過依然有好多新野又想買黎試


男爵府

積分: 6260


1567#
發表於 14-8-13 10:16 |只看該作者
secrethk 發表於 14-8-13 08:43
試緊albion支落妝cream~~
呢支得唔得???


子爵府

積分: 12860


1568#
發表於 14-8-13 10:55 |只看該作者

引用:Quote:涼宮春日+發表於+14-8-12+21:30+clea

原帖由 heyley12 於 14-08-13 發表
你落左counter睇cream price? 幾$呀?




大宅

積分: 2113


1569#
發表於 14-8-13 11:03 |只看該作者

引用:Quote:576644 發表於 14-8-12 20:02 我都覺

原帖由 alkadaru 於 14-08-13 發表
完全正確,D人成日話出油係因為缺水,上次CPB BA都係咁講....所以佢推介左我買GENTLE BL,但我而家又有D驚太補 ...
我諗好睇你本身咩性質皮膚,我以前唔識,諗住用得潤會出粒粒咁用水d薄d稀d就啱自己,加上我只愛美白,通常成條line咁用,又冇話加返d補水嘅嘢,攪到愈用愈乾,皮膚唔夠水又唔夠油,t zone乾到出油但又會luck皮嗰隻,所以我覺得要搵到個balance! 我宜家都唔會過份補水補油,所有嘢適量就夠了,so far cdp gentle對我work


大宅

積分: 1146


1570#
發表於 14-8-13 11:21 |只看該作者
heyley12 發表於 14-8-13 10:07
skii我愈用愈黃, 所以blacklist左佢啦。
我岩岩開左....無咩好感


男爵府

積分: 6260


1571#
發表於 14-8-13 11:22 |只看該作者
andersmama 發表於 14-8-13 10:55
你落左counter睇cream price? 幾$呀?
760


大宅

積分: 1146


1572#
發表於 14-8-13 11:26 |只看該作者
heyley12 發表於 14-8-13 10:10
我反而年紀愈大, 皮膚乾左, 做skin test油分under 20... PS 我未到30... 所以唔知會唔會乾落去。 ...
正常架~愈大愈少油~如果你本身唔係好似我地咁出油,會更易乾,我男朋友都係二十出頭佢已經極乾
我舊年冬天+去5月日本果時都覺得乾,睇黎油真係無以前青春期咁多


大宅

積分: 1146


1573#
發表於 14-8-13 11:38 |只看該作者
angelakeung411 發表於 14-8-13 11:03
我諗好睇你本身咩性質皮膚,我以前唔識,諗住用得潤會出粒粒咁用水d薄d稀d就啱自己,加上我只愛美白,通常 ...
YES EXACTLY!!要搵個balance真係好難,我同意ba講話唔好用太爽既野,因為用左等於無用咁
但潤過頭不但唔舒服仲會弄巧反拙jm你乾到出油又甩皮好慘啊不過而家搵到岩自己既就好啦!!!

我仲係摸索中,之前先做完經常補水既蠢事,所以希望阻止其他人咁做so far用得太爽而出油爆粒同埋太補都出過事混油皮真係好麻煩


男爵府

積分: 6260


1574#
發表於 14-8-13 11:49 |只看該作者
alkadaru 發表於 14-8-13 11:21
我岩岩開左....無咩好感
我用過skii signature cream, 神仙水, clear lotion, 美白精華, 只有facial mask我有d感覺外, 其他都無感。


男爵府

積分: 6260


1575#
發表於 14-8-13 11:52 |只看該作者
alkadaru 發表於 14-8-13 11:26
正常架~愈大愈少油~如果你本身唔係好似我地咁出油,會更易乾,我男朋友都係二十出頭佢已經極乾
我舊 ...
就算我20我都唔係油肌, 所以我覺得自己會一直乾落去。


大宅

積分: 1146


1576#
發表於 14-8-13 11:55 |只看該作者
heyley12 發表於 14-8-13 11:49
我用過skii signature cream, 神仙水, clear lotion, 美白精華, 只有facial mask我有d感覺外, 其他都無感。 ...
MASK佢送左2塊我都未用,最近都應該唔會用住.....因為係PAPER MASK
clear lotion同cpb clarifying serum類似,但用完都係抹唔到污糟野反而albion milk用完係會見到黃左d


大宅

積分: 1146


1577#
發表於 14-8-13 11:57 |只看該作者
heyley12 發表於 14-8-13 11:52
就算我20我都唔係油肌, 所以我覺得自己會一直乾落去。
咁你應該係本物乾皮啦~我有朋友都係咁
不過乾皮有一個好處就係唔會驚揸錯/多,就算揸用一層覺得乾都可以再補d潤d既野上面

油皮一步錯就返唔到轉頭,除非洗晒佢


大宅

積分: 1146


1578#
發表於 14-8-13 12:05 |只看該作者
576644 發表於 14-8-12 22:19
係weibo邊到睇?
呢度有個list呀!入面好多我都有follow~~~









大宅

積分: 2113


1579#
發表於 14-8-13 12:13 |只看該作者

引用:Quote:angelakeung411 發表於 14-8-12 22:0

原帖由 heyley12 於 14-08-13 發表
skii我愈用愈黃, 所以blacklist左佢啦。
都唔知係我本身黃而佢冇效定係支嘢嘅問題心,我都覺得我黃左
點算好呀,又未諗到轉咩


大宅

積分: 2113


1580#
發表於 14-8-13 12:19 |只看該作者

引用:Quote:576644 發表於 14-8-12 22:19 但我年

原帖由 alkadaru 於 14-08-13 發表
會唔會係內分泌問題..?
我以前皮膚都好靚,但中學之後就開始差...應該係壓力+果時亂化妝搞壞左
...
Me2,我一向好少出暗倉架,就算日日m記都唔會,又係中學開始跟d同學仔亂試護膚品先開始變差左d,不過最差嘅時間係我有左阿仔嗰時,勁爆倉又唔敢亂擦嘢攪到面色暗沈又多印,正一衰仔包黎架


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo