懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2616


1561#
發表於 08-1-24 14:45 |只看該作者
lokyee129,

我都覺得女貼心d,容易教d,大個左又乖,會肯陪我地去行街食野
又可以扮靚靚^_^ ................... 所以超想今胎係女呀


原文章由 lokyee129 於 08-1-24 13:23 發表
嘻~
我老公同我一樣鍾意女多d
佢話如果呢胎係仔,我地就追多個女
如果係女既,就唔緊要啦~^^
唔一定要生多個

我地係度討論,會覺得女貼心d,容易教d
大個左又乖,會肯陪我地去行街食野
又可以扮靚靚^_^


不過老一輩就好 ...


子爵府

積分: 14514


1562#
發表於 08-1-24 14:48 |只看該作者
我呢幾日好倦好倦,成日想訓覺,你地會唔會咁呀?
而且我胸部已經好痛喇!乜咁快會漲嘅咩???
又時腳仲會抽筋,我媽咪話我正一怪人!邊有人剛剛有左就多多事幹喎:tongue:
lokyee129 該用戶已被刪除

1563#
發表於 08-1-24 14:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2026


1564#
發表於 08-1-24 14:50 |只看該作者
我個肚都好似冇乜大到, 仲着可以着到平時d褲同裙

原文章由 babywahaha 於 08-1-24 14:41 發表


我今個月底就飛番香港啦﹐跟住就要去大陸開會。不過好彩系去廣州﹐所以可以坐直通車去﹐過關少好多人。

系啦﹐想問下﹐大家個肚仔有冇大D啊﹐我11周3日啦﹐但個肚都冇大過﹐只系吃飽後見到個肚腩仔。老公話﹐擺明就系豬腩肉。:tongu ...

lokyee129 該用戶已被刪除

1565#
發表於 08-1-24 14:53 |只看該作者

回覆 #5 芝芝 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2616


1566#
發表於 08-1-24 14:56 |只看該作者
芝芝
除左腳未有抽之外, 我都係樣樣有齊, 個胸已經漲痛左好耐啦, 大左好多

下星期我都做oscar, 又要去qe, 唔知qe會唔會同我照呢 ??

原文章由 芝芝 於 08-1-24 14:48 發表
我呢幾日好倦好倦,成日想訓覺,你地會唔會咁呀?
而且我胸部已經好痛喇!乜咁快會漲嘅咩???
又時腳仲會抽筋,我媽咪話我正一怪人!邊有人剛剛有左就多多事幹喎:tongue: ...


子爵府

積分: 14514


1567#
發表於 08-1-24 14:57 |只看該作者
[quote]原文章由 waiwai2006 於 08-1-24 14:45 發表
lokyee129,

我都想生囡囡,不過老公果邊好單薄,得一個仔,另外兩個都是女(我的姑仔),所以老公恨仔恨到發燒~~哈哈~都好有壓力!!
佢話最好生兩個,不過老爺就話越多越好!哈哈~~記得結婚當晚司儀問老爺有乜都我地講,佢只講左,(我已經生左3個,家下到佢地喇!哈哈)俾佢笑死~
星期一同男家食定團年飯,老爺抱住姑仔個囡囡仲同佢講,公公暫時最錫都仲係你,遲d就唔知架喇!我同老公都笑死左.b囡家下只是個半月都唔知佢講乜啦~佢地兩老真係好想抱孫呢,真希望下星期唔會要佢地失望啦~


大宅

積分: 2026


1568#
發表於 08-1-24 15:01 |只看該作者
我下星期都要去威記做oscar呀, 好緊張呀

原文章由 waiwai2006 於 08-1-24 14:56 發表
芝芝
除左腳未有抽之外, 我都係樣樣有齊, 個胸已經漲痛左好耐啦, 大左好多

下星期我都做oscar, 又要去qe, 唔知qe會唔會同我照呢 ??


子爵府

積分: 14514


1569#
發表於 08-1-24 15:03 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-1-24 14:53 發表
日本柿餅呀.......我好鍾意食
我都知寒涼~~~不過呢~~我有食到呀
其實我上網睇 主要係話因為連埋皮
所以會比較難消化~
所以一日唔好食超過4個 就唔成問題
不過都唔會有機會食咁多啦
都係耐唔耐至食一個 ...


呵呵~~日本柿餅都好貴呢,可以食我都唔捨得食咁多啦~:-P
我果次睇雜誌介紹叫枯露柿,$850/12個,哈哈~~不過老公無咁豪,佢買左另一種叫市田柿$60/8個平好多,不過都好好味~我心足架喇!留多d錢第時比bb用好過啦~


子爵府

積分: 14514


1570#
發表於 08-1-24 15:08 |只看該作者
原文章由 waiwai2006 於 08-1-24 14:56 發表
芝芝
除左腳未有抽之外, 我都係樣樣有齊, 個胸已經漲痛左好耐啦, 大左好多

下星期我都做oscar, 又要去qe, 唔知qe會唔會同我照呢 ??


我諗我都大左成個cup有多喇!哈哈~~老公仲笑係大左2個cup ,佢話到時bb再大d我味會仲辛苦,我諗都會lu~

你做oscar都會照到bb架嘛~嘿嘿~會睇到佢的!到時qe照唔照都無所謂啦~
lokyee129 該用戶已被刪除

1571#
發表於 08-1-24 15:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
lokyee129 該用戶已被刪除

1572#
發表於 08-1-24 15:14 |只看該作者

回覆 #5 芝芝 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7394

好媽媽勳章


1573#
發表於 08-1-24 15:14 |只看該作者
Phoebie & 開心叮噹,
多謝你地. 我都好希望有個好消息....
Anyway, 祝你地及各位準媽媽生個肥肥白白, 健健康康嘅bb!


大宅

積分: 1817


1574#
發表於 08-1-24 15:17 |只看該作者

回覆 #1554 lokyee129 的文章

我都係咁話,至多到時眼訓就早o的走...

我同你既情況係完全一樣,好"q"呀...好胃口起上黎食野方面真係食得比以前多,不過有時肚餓都未必食到野架,因一食既話又會有反胃既feeling,好怪...唔緊要啦,至多生完bb之後keep返law,而家食到野就要食多o的啦!


大宅

積分: 3104


1575#
發表於 08-1-24 15:18 |只看該作者

回覆 #1548 開心叮噹 的文章

我知架啦
因為新年年年都要返去架
所以老公諗都矛諗過話唔返
仲要去拜下祖先啊
呢d野好似矛得避貢
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


大宅

積分: 1817


1576#
發表於 08-1-24 15:18 |只看該作者

回覆 #1556 lokyee129 的文章

係呀係呀...大家要小心,好多呢o的衰人架,特別我o地未見肚佢o地更加唔會禮讓.


男爵府

積分: 5922

好媽媽勳章


1577#
發表於 08-1-24 15:21 |只看該作者
rachel.ccc,我都諗住喺港安生喎!! 你book咗喇? full唔full呀? 你結果去咗睇邊個醫生呀?

原文章由 rachel.ccc 於 08-1-24 01:09 發表
唔該曬你呀!咁我都安落d.,話曬第一次,我會在自己出世的醫院生呀^^,荃灣廣安醫院請問有冇人都諗住係le度生呢?都係8月中呀.未生過我巳經驚好痛喇..屎未.. ...


子爵府

積分: 14514


1578#
發表於 08-1-24 15:23 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-1-24 15:14 發表
芝芝
咁妳都好大壓力呀
不過生仔生女呢d野,都係男方個邊決定架
做媽媽既, 都有機會影響到少少,就係兄弟多,定係姐妹多啦~

不過我老爺奶奶都希望係仔呀~ 始終老人家卦
都係希望快d可以抱到個男孫~

但我始終都係覺得 ...



呵呵~其實都無話壓力嘅,我成日都同老公話生仔生女唔係我話事.係你嘅問題之嘛~我只係出個肚去生~哈哈~佢都會話其實仔女都無問題~都是自己的,只是如果係仔會好好多

不過我又真係好喜歡大眼bb,唔知我第時嘅bb會唔會有大眼睛呢?


大宅

積分: 3104


1579#
發表於 08-1-24 15:26 |只看該作者

回覆 #1578 芝芝 的文章


講開對眼
老公係單眼皮架...
好擔心.....
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)
lokyee129 該用戶已被刪除

1580#
發表於 08-1-24 15:31 |只看該作者

回覆 #5 開心叮噹 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo