跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17542


1561#
發表於 08-4-1 09:38 |只看該作者
唔好掛...我想同阿囡4/4入op添, 年年清明op都唔多人, 我多數都係這時候去下
原文章由 tszyau2000 於 08-4-1 09:22 發表
good morning

照睇清明節走吾甩落雨ka la


伯爵府

積分: 17542


1562#
發表於 08-4-1 09:41 |只看該作者
唔係喎...剛剛去天文台睇...睇來我地有個好假期




四 月 四 日 ( 星 期 五 )
風 : 東 風 4 至 5 級 。
天 氣 : 短 暫 時 間 有 陽 光 及 有 薄 霧 。
氣 溫 : 19 至 23 度 。
相 對 濕 度 :百 分 之 75 至 95


水晶宮

積分: 54392


1563#
發表於 08-4-1 10:00 |只看該作者
係wor..你地吾興清明節ka wor...所以果日好free

我同tszyau 就要跟yauba 去拜山ar

原文章由 karencircle 於 08-4-1 09:38 發表
唔好掛...我想同阿囡4/4入op添, 年年清明op都唔多人, 我多數都係這時候去下

[ 本文章最後由 tszyau2000 於 08-4-1 10:01 編輯 ]


水晶宮

積分: 54392


1564#
發表於 08-4-1 10:03 |只看該作者
好law...最緊要吾好落雨...天雨路滑...拜山好吾方便
原文章由 karencircle 於 08-4-1 09:41 發表
唔係喎...剛剛去天文台睇...睇來我地有個好假期




http://pda.hko.gov.hk/img/wxicon/pic52.png 四 月 四 日 ( 星 期 五 )
風 : 東 風 4 至 5 級 。
天 氣 : 短 暫 時 間 有 陽 光 及 有 薄 霧 。
氣 溫 ...


伯爵府

積分: 17542


1565#
發表於 08-4-1 10:57 |只看該作者
清明封晒路...拜山似行山, 最好就係雨後涼涼地唔出太陽唔落雨...係咪好理想呢
原文章由 tszyau2000 於 08-4-1 10:03 發表
好law...最緊要吾好落雨...天雨路滑...拜山好吾方便


水晶宮

積分: 54392


1566#
發表於 08-4-1 11:11 |只看該作者
係就係理想kei..最幣yauba 果邊拜kei 山係向山邊附近...好多雜草同蚊ka...所以好怕去...tszyau 都係e兩年大d 至帶佢去咋...仲要做好晒防蚊措施ka
原文章由 karencircle 於 08-4-1 10:57 發表
清明封晒路...拜山似行山, 最好就係雨後涼涼地唔出太陽唔落雨...係咪好理想呢


水晶宮

積分: 54392


1567#
發表於 08-4-1 11:29 |只看該作者
話甘快5 年la...leslie 離開左5 年la


為你鍾情...傾我至誠...請你珍藏...這份情


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


1568#
發表於 08-4-1 14:14 |只看該作者
我都好掛住 leslie


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


1569#
發表於 08-4-1 14:19 |只看該作者
c 火啦 :-( 我剛剛先發現到相機張 memory card 唔見咗 :-(
入面好多舊相未 save 番落電腦度 :-(
一定係阿仔早幾日拿部相機玩時整唔見咗張咭 最衰係自己冇留意, 早幾日見佢開咗相機底部玩時, 都冇留意佢原來拿走咗張 memory card


伯爵府

積分: 17542


1570#
發表於 08-4-1 14:26 |只看該作者
丁丁,
佢係咪係屋企玩呀? 如果係屋企唔先容易找d

[ 本文章最後由 karencircle 於 08-4-1 14:28 編輯 ]


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


1571#
發表於 08-4-1 15:05 |只看該作者
好似喺屋企玩... c 啦 ~~ 好亂呀. 唔記得係邊度玩過呀


原文章由 karencircle 於 08-4-1 14:26 發表
丁丁,
佢係咪係屋企玩呀? 如果係屋企唔先容易找d


水晶宮

積分: 54392


1572#
發表於 08-4-1 15:37 |只看該作者
慢慢重組案情...吾好急
原文章由 tingchichi 於 08-4-1 15:05 發表
好似喺屋企玩... c 啦 ~~ 好亂呀. 唔記得係邊度玩過呀


男爵府

積分: 7977


1573#
發表於 08-4-1 17:07 |只看該作者
Hi I'm back


水晶宮

積分: 54392


1574#
發表於 08-4-1 17:14 |只看該作者
今日電台播好多leslie kei 歌 ...等我聽日都帶番隻leslie 精選碟返lai聽下先
原文章由 tingchichi 於 08-4-1 14:14 發表
我都好掛住 leslie


水晶宮

積分: 54392


1575#
發表於 08-4-1 17:15 |只看該作者
去邊lai ar
原文章由 校長 於 08-4-1 17:07 發表
Hi I'm back


男爵府

積分: 7977


1576#
發表於 08-4-1 17:20 |只看該作者
回家地顫搜查啦,一定見o既!

原文章由 tingchichi 於 08-4-1 15:05 發表
好似喺屋企玩... c 啦 ~~ 好亂呀. 唔記得係邊度玩過呀


男爵府

積分: 7977


1577#
發表於 08-4-1 17:21 |只看該作者
做完野回家囉,掛住妳地囉!
原文章由 tszyau2000 於 08-4-1 17:15 發表
去邊lai ar


男爵府

積分: 7977


1578#
發表於 08-4-1 17:21 |只看該作者
我都是他fds


原文章由 tszyau2000 於 08-4-1 17:14 發表
今日電台播好多leslie kei 歌 ...等我聽日都帶番隻leslie 精選碟返lai聽下先


水晶宮

積分: 54392


1579#
發表於 08-4-1 17:23 |只看該作者
記得...真的令人懷念leslie ar
原文章由 校長 於 08-4-1 17:21 發表
我都是他fds


水晶宮

積分: 54392


1580#
發表於 08-4-1 17:26 |只看該作者
...

wei...尋晚睇車媽kei blog 見你地去左馬交飲飲食食...好happy ar
原文章由 校長 於 08-4-1 17:21 發表
做完野回家囉,掛住妳地囉!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo