親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


男爵府

積分: 9345


1561#
發表於 08-11-22 20:13 |只看該作者
oh....一姐,
原來你今日出發...現在已在台北了!!!
祝你一家四口開開心心,一切順利!!!

原文章由 yatjeh 於 08-11-21 17:15 發表
THX AGAIN, 我今日巳BOOK了靚"車"位喇, 我諗一D都唔FULL啦, 我聽日就去咯, 呵呵..
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1562#
發表於 08-11-22 20:38 |只看該作者
fionalai60,

去袖珍博物館係忠孝新生站下車後要再轉公居先到...其實我建議你轉的士,因為公車要等又要落咗車後再行
你係忠孝新生站"出口4"上地面向前行,就係"新生南路一段"截的士就順路嫁喇!

[/quote]
3:00走去袖珍博物館忠孝新生站(咩出口?還要轉車嗎?)
[/quote]
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


珍珠宮

積分: 39527

醒目開學勳章 畀面勳章


1563#
發表於 08-11-22 21:25 |只看該作者
係呀,即係"飛狗"。
你拿左行李出機場轉左,你會見到有機場巴士的counter,你只要話俾佢知你個目的地,便會指示你上那一架車。
如果你住"西門町",咁你會係台北火車站下車,你可以拖住D行李行過去(15-20分鐘,其實都好近),或搭一個站捷運(都係要拿住行李上上落落),或"打的"(如果你吾識路,又遇上冇良司機,兜多你2個圈啦)。

原文章由 chrischris 於 08-11-22 18:54 發表
唔該晒!係咪人地話個飛狗呀?


複式洋房

積分: 444


1564#
發表於 08-11-23 00:04 |只看該作者

如何book 酒店呀

請問想12月頭去台灣住東龍應該點book? 係咪可以在網上book呢? 我見飯店自己的網話有75折, 但又搵唔到點book房的指示, 唔該可唔可以教下我!


珍珠宮

積分: 39527

醒目開學勳章 畀面勳章


1565#
發表於 08-11-23 11:37 |只看該作者
可以經香港agent、fax(台灣D本土酒店,我有時會直接打電話 / 傳真俾佢地同佢 book 房,佢地D上網好似慢人幾十拍,有D上網問野又吾覆,D網址好似廢咁)。12月頭未到旺季,應該吾難 book。


原文章由 jessiashek 於 08-11-23 03:04 發表
請問想12月頭去台灣住東龍應該點book? 係咪可以在網上book呢? 我見飯店自己的網話有75折, 但又搵唔到點book房的指示, 唔該可唔可以教下我!


子爵府

積分: 10837


1566#
發表於 08-11-23 12:43 |只看該作者
請問各位 :
我plan 2大2小 x'mas 自由行去台北3天, 去邊到訂package 抵呢? 係咪西門町最方便最好呢? 我見東龍好似好舊, 萬事逹好似新d, 但都唔算靚? 凱撒又如何呢? 請大家比d 意見, 謝!


珍珠宮

積分: 39527

醒目開學勳章 畀面勳章


1567#
發表於 08-11-23 13:38 |只看該作者
住係"西門町"食野、買野、交通最方便。(步行到台北火車站約15-20分鐘)
Package 可向一般旅行社或Agent都可以攬到。因為package是"海鮮價",不同代理和入住日期都會有吾同價錢。有時亦可直接同酒店訂。
東龍同萬事達係同一條街,萬事達比東龍貴少少,但東龍D房比萬事達大D,兩間其實都OK架。
凱撒對面就係台北火車站,D房價比東龍同萬事達貴。
我個人鍾意住東龍,因為佢地D 4人房好寬闊,價錢亦OK。



原文章由 nc2000 於 08-11-23 15:43 發表
請問各位 :
我plan 2大2小 x'mas 自由行去台北3天, 去邊到訂package 抵呢? 係咪西門町最方便最好呢? 我見東龍好似好舊, 萬事逹好似新d, 但都唔算靚? 凱撒又如何呢? 請大家比d 意見, 謝! ...


男爵府

積分: 9345


1568#
發表於 08-11-23 14:36 |只看該作者
jessiashek,

首先你send個e-mail去東龍問佢你入住果幾日有無房先(佢回覆得好快,&報埋個實價比你),跟住你就fill返張form比佢(佢會send比你的),可以e-mail or fax返比佢,跟住佢就會e-mail返個confirmation比你,就係咁...到步check-in時先比錢....very easy!!!


原文章由 jessiashek 於 08-11-23 00:04 發表
請問想12月頭去台灣住東龍應該點book? 係咪可以在網上book呢? 我見飯店自己的網話有75折, 但又搵唔到點book房的指示, 唔該可唔可以教下我!
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1569#
發表於 08-11-23 14:43 |只看該作者
nc2000,
你2位小朋友幾多歲呀???

其實上台北一般飯店都係小型的,普普通通企企理理咁喇,千其唔好用香港/泰國等酒店相比,even三星都無得比....至於東龍,係舊了一點,但勝在價錢平,地點方便....而隔離的萬事達,是新一點,價錢高了一點點,佢只是一間飯店,不是酒店,所以Lobby小小小...真細小,而每層都只是幾間房!!!
至於你所提的凱撒,我驚你會非常失望....千多元一晚只是香港三星級酒店格局,所以我通常都同朋友講....去台北玩,對酒店住宿不要抱太大期望啊,否則你會好...唔開心!!!

不如你講我知你心目中個價錢是多少?同埋你幾多號出發,如正正在24/25果d日子...機票&酒店方便都幾貴!!!


原文章由 nc2000 於 08-11-23 12:43 發表
請問各位 :
我plan 2大2小 x'mas 自由行去台北3天, 去邊到訂package 抵呢? 係咪西門町最方便最好呢? 我見東龍好似好舊, 萬事逹好似新d, 但都唔算靚? 凱撒又如何呢? 請大家比d 意見, 謝! ...

[ 本文章最後由 fi-fi 於 08-11-23 14:45 編輯 ]
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 4198


1570#
發表於 08-11-23 14:55 |只看該作者
請問, 有無人住過西門町的 大順大飯店? O 唔OK 架 ?

fi-fi 唔知你可唔可以比d意見我呢

[ 本文章最後由 phoebe37 於 08-11-23 14:58 編輯 ]


男爵府

積分: 9345


1571#
發表於 08-11-23 16:23 |只看該作者
phoebe37,

你會唔會帶埋小朋友去?如果有小朋友同行,我就唔多願揀大順喇,因為大順"疑似"love hotel
(以前係囉,但以家佢都受港人歡迎,常常full house,所以都無房做時租了,放心~)
大順房空間較細,小朋友無埋空間....同埋果邊入夜會較靜,而我同事上2個月住過大順,佢話大順附近d街道執靚咗,加埋街燈....都安全的!!!

原文章由 phoebe37 於 08-11-23 14:55 發表
請問, 有無人住過西門町的 大順大飯店? O 唔OK 架 ?

fi-fi 唔知你可唔可以比d意見我呢
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1572#
發表於 08-11-23 21:22 |只看該作者
台灣有禮 - 做咗個test就即送免費溫泉coupon!

http://www.tva.hk/mental_test_01.html

http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1573#
發表於 08-11-23 22:04 |只看該作者
溫馨提示:
如果12月6號至明年1月18日期間,打算去木柵動物園的朋友....請將動物園的行程安排星期一至五!!!

08/12/6~09/1/18 捷運木柵線 擬週六、日停駛
http://tw.news.yahoo.com/article/url/d/a/081115/78/19hf3.html
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 1235


1574#
發表於 08-11-23 22:11 |只看該作者
好同意你fi-fi. 其實有想過坐bus 去酒店. 但我有99同仔仔(5yr), 都係租車好D. 我怕過年時忙, 所以咁早去book 車.
原文章由 fi-fi 於 08-11-22 20:06 發表
iyoku,
係呀,我初五出發...之前都check咗moccapower,佢都好"坦白",我喜歡他"明碼實價",其實佢加埋果nt300,即係接機nt1200,與其他租車公司平日接機價差不多,所以果封紅包我好樂意比~~


...


男爵府

積分: 9345


1575#
發表於 08-11-23 22:51 |只看該作者
iyoku,

me too....我今次一行五人,其中一個是我媽咪,另一個是我5歲囝...所以我都唔想佢哋辛苦再轉右轉,book車好過!!!
而回程就更加唔洗講,nt800....抵坐,再加上...應該會多幾袋/箱戰利品,哈~~

原文章由 iyoku 於 08-11-23 22:11 發表
好同意你fi-fi. 其實有想過坐bus 去酒店. 但我有99同仔仔(5yr), 都係租車好D. 我怕過年時忙, 所以咁早去book 車.
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 1152


1576#
發表於 08-11-24 10:19 |只看該作者
唔該晒各位,
我又想問,如果由機場搭的士去台北大約幾多錢?


珍珠宮

積分: 39736

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 開心吸收勳章


1577#
發表於 08-11-24 11:52 |只看該作者
各位媽咪:唔好意思,我又改咗啲想去的地方,可否麻煩大家幫我睇吓點安排先係最順路,Sunday約12:30到台北,Thursday約18:30機返香港,住台北車站懷寧,謝謝!
觀光玩樂:
九份、淡水、木柵動物園、BabyBoss、故事屋、圓山兒童育樂中心、春天露天溫泉、大潤發(內館)、101、美麗華百樂園、光南大批發
食:
西門町、鼎泰豐、饒河街夜市、京鼎小館、度小月、永康街(牛肉麫)、冰館(芒果冰)、士林、永和世界豆漿大王、光南大批發、老天祿(鴨舌)、李錦利(八仙果)

好似好密集咁,唔知點排先可以夠時間去哂,又或者應該放棄邊啲先啱,煩請各位媽咪幫幫手,唔該!!!


複式洋房

積分: 444


1578#
發表於 08-11-24 15:11 |只看該作者
原文章由 fi-fi 於 08-11-23 14:36 發表
jessiashek,

首先你send個e-mail去東龍問佢你入住果幾日有無房先(佢回覆得好快,&報埋個實價比你),跟住你就fill返張form比佢(佢會send比你的),可以e-mail or fax返比佢,跟住佢就會e-mail返個confirmation比你,就係咁 ...

好清楚, 唔該晒!


男爵府

積分: 9345


1579#
發表於 08-11-24 18:11 |只看該作者
Chrischris,

依桃園機場官方網頁上資料所顯示:
車資按計程表讀數加五成收費,高速公路通行費另計,至台北市約1100元。

(相對地租車抵d,起碼是七人車嘛~)

原文章由 chrischris 於 08-11-24 10:19 發表
唔該晒各位,
我又想問,如果由機場搭的士去台北大約幾多錢?
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1580#
發表於 08-11-24 18:31 |只看該作者
wyl
day 1 :春天露天溫泉->淡水->美麗華百樂園->士林
day 2 :九份->故事屋->光南大批發->西門町
day 3 :木柵動物園->鼎泰豐/度小月->大潤發(內館) - 應該會有一定的戰利品,應該要回飯店,之後於台北車站2樓微風美食區dinner吧/或到福勝亭食日式豬扒都得!!!
day 4 :永和世界豆漿大王->BabyBoss->饒河街夜市
day 5 :圓山兒童育樂中心->永康街(牛肉麫)->冰館(芒果冰)->老天祿(鴨舌) - 是否買回hk做手信?如是就一定要安排臨走時買

京鼎小館 - 呢個唔多順路,如果要去就安排day 4
李錦利(八仙果)- 呢個訂一定數量有送貨服務,有很多飯店都代訂

原文章由 wyl 於 08-11-24 11:52 發表
各位媽咪:唔好意思,我又改咗啲想去的地方,可否麻煩大家幫我睇吓點安排先係最順路,Sunday約12:30到台北,Thursday約18:30機返香港,住台北車站懷寧,謝謝!
觀光玩樂:
九份、淡水、木柵動物園、BabyBoss、故事屋、圓山兒童育樂中心 ...

[ 本文章最後由 fi-fi 於 08-11-24 18:32 編輯 ]
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo