跳至

首頁

尾頁
   0


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1561#
發表於 08-10-30 00:20 |只看該作者
單親既目的真係想小朋友跟父母多 d 架 , 如果 2 個都
唔 do 而申請綜援 ...... 其中一方要出去社會服務令某
一個鐘數先合資格 !!

so 好多明明係一齊住既 couple 都扮單親去 skip 呢
個服務令 , 上次個 pair cheap 精未係甘 lor ..... 正苦
仲要衰衰甘 , 單親仲多幾舊水一個月 , 唔係 d 人都唔會
甘識攞 jetso 啦 !!

:;pppp: :;pppp: :;pppp: :;pppp: :;pppp:


原文章由 winwin815 於 08-10-30 00:13 發表
讀書既車費, 書簿費係實報實銷架, 但係要係compulsory讀既age, 如小穎讀育嬰園, 就唔會資助, 因為你可以自己湊返佢


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1562#
發表於 08-10-30 00:20 |只看該作者
no啦, 根本唔係相像中咁易攞, 機關算盡去攞政府錢, 倒不如搵少d, 開心d生活啦

原文章由 S.Africa 於 08-10-30 00:17 發表
cat

我唔信文媽會取單親綜換囉!佢當當大學生點會呀!重有佢話努力找工作囉!

文媽,你話係唔係啦!
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1563#
發表於 08-10-30 00:20 |只看該作者
呵 ... 明白晒 !

咁妳應該用妳單親一個人嘅收入去申請, 實批多 d 資助畀妳啦 !

有無 100% 全免呀 ???

原文章由 winwin815 於 08-10-30 00:17 發表
no, i mean如果申請綜援呀

育嬰園可以申請學費減免, 你都知, even k1, 係非牟利學校讀, 扣左學券, 仲可以申請減免, 不過未知批唔批到咋嘛


大宅

積分: 3433


1564#
發表於 08-10-30 00:21 |只看該作者
你同事係唔係一個人養全家有老有嫩,所以可以申請到.

原文章由 catmilkw 於 08-10-30 00:20 發表
我同事都批到,但我計埋99&62都over


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1565#
發表於 08-10-30 00:22 |只看該作者
你老公搵得多嘛...... kekekeke

其實都好mean, 我今年先識加埋我爺個名, 之前又係太天真太傻, 不過今年好慢, 仲未批, 但係冇消息要補野, 希望順順利利

原文章由 catmilkw 於 08-10-30 00:20 發表
我同事都批到,但我計埋99&62都over
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


男爵府

積分: 7164


1566#
發表於 08-10-30 00:22 |只看該作者
大學生更加要做野,係我呢種人先成日想唔做
原文章由 S.Africa 於 08-10-30 00:17 發表
cat

我唔信文媽會取單親綜換囉!佢當當大學生點會呀!重有佢話努力找工作囉!

文媽,你話係唔係啦!


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1567#
發表於 08-10-30 00:24 |只看該作者
緊係無啦, 你睇下呢個表

2006-2007年度幼稚園及幼兒中心學費減免計劃詳情已公佈:

計算方法如下:

家庭全年收入
家庭人數+(1)

=調整後家庭收入

調整後家庭收入 介乎(港元)
0至19,564 全免(100%)---- 全免(100%)
19,565至28,441 3/4免(75%) -----3/4免(75%)
28,442至52,250 半免(50%) -----半免(50%)
52,250以上 不獲減免 -----不獲減免

*06-07年度之申請, 應申報05年4月至06年3月期間之入息.

*全年家庭收入包括雙糧及花紅, 不可扣除供樓或租金支出, 公積金及強積金.

*二至三人的單親庭, 公式中除數的(1)將會增加至(2)

以下為全年平均月薪計算參考:

3人家庭
每月收入$6521以下----全免(100%)
每月收入介乎$6522至$9480---3/4免(75%)
每月收入介乎$9481至$17416---半免(50%)
每月收入$17417或以上不獲減免

4人家庭
每月收入$8151以下----全免(100%)
每月收入介乎$8152至$11850---3/4免(75%)
每月收入介乎$11851至$21770---半免(50%)
每月收入$21771或以上不獲減免

5人家庭
每月收入$9782以下----全免(100%)
每月收入介乎$9783至$14220---3/4免(75%)
每月收入介乎$14221至$26125---半免(50%)
每月收入$26125或以上不獲減免

6人家庭
每月收入$11412以下----全免(100%)
每月收入介乎$11413至$16590---3/4免(75%)
每月收入介乎$16591至$30479---半免(50%)
每月收入$30480或以上不獲減免

7人家庭
每月收入$13042以下----全免(100%)
每月收入介乎$13043至$18960---3/4免(75%)
每月收入介乎$18961至$34833---半免(50%)
每月收入$34834或以上不獲減免


我報單親, 當係4人家庭, 要搵8千幾樓下先可以全免呀

原文章由 hallonatalie 於 08-10-30 00:20 發表
呵 ... 明白晒 !

咁妳應該用妳單親一個人嘅收入去申請, 實批多 d 資助畀妳啦 !

有無 100% 全免呀 ???
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1568#
發表於 08-10-30 00:24 |只看該作者
唏 ... 我兩公婆搵得少, 加埋 62 & 99 一齊同住, 都無啦 ! :;pppp::;pppp::;pppp:


原文章由 winwin815 於 08-10-30 00:22 發表
你老公搵得多嘛...... kekekeke

其實都好mean, 我今年先識加埋我爺個名, 之前又係太天真太傻, 不過今年好慢, 仲未批, 但係冇消息要補野, 希望順順利利

...


大宅

積分: 3433


1569#
發表於 08-10-30 00:26 |只看該作者
拿,文媽,你真係識諗,係喎!你搵工搵成點,有無回音,定真係打算唔do住揍兩個

原文章由 winwin815 於 08-10-30 00:20 發表
no啦, 根本唔係相像中咁易攞, 機關算盡去攞政府錢, 倒不如搵少d, 開心d生活啦


男爵府

積分: 7164


1570#
發表於 08-10-30 00:26 |只看該作者
我唔知,見佢拿到我先係學校拿form睇,全班得我一個舉手好樣衰
原文章由 S.Africa 於 08-10-30 00:21 發表
你同事係唔係一個人養全家有老有嫩,所以可以申請到.


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1571#
發表於 08-10-30 00:27 |只看該作者
natalie,

唔 duck .... 文 ma 用單親去 apply , 但同時 day day
daddy 都去接放學未穿煲唔係單親 ??

no no no .... 你未越幫越忙啦


原文章由 hallonatalie 於 08-10-30 00:20 發表
呵 ... 明白晒 !

咁妳應該用妳單親一個人嘅收入去申請, 實批多 d 資助畀妳啦 !

有無 100% 全免呀 ???


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1572#
發表於 08-10-30 00:29 |只看該作者


一 d 都唔樣衰, 試下申請都無壞嘅 !

原文章由 catmilkw 於 08-10-30 00:26 發表
我唔知,見佢拿到我先係學校拿form睇,全班得我一個舉手好樣衰


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1573#
發表於 08-10-30 00:29 |只看該作者
唔好話綜援啦, 我剛出黎做野, 人工1萬鬆少少, 不過公司福利好, 有14個月糧, 連居屋都申請唔到啦

上年麻麻走左, 我姑姐叫我加埋爺爺個名去申請公屋, 因為有長者會快好多, 之前1516, 因為4人家庭入息只係15xxx, 入紙要符合資格, 到佢幾年後派屋又要合符資格, 望都唔望自己搵呢個數, 但係近排失業, 個市又咁差, 如果話加埋爺爺申請可以快d, 都可以一試, 今朝去搞, 煩到嘔, 我忽然醒起點proof我同爺爺既關係, 原來要我老豆出世紙加我出世紙, 但係我老豆一來係大陸出世, 二來咁多年, 佢點會keep丫, 大部份申請都係用id card架啦嘛, 我問可唔可以宣誓我同爺爺既關係, 點知唔得, only solution係我老豆返鄉下攞張叫公証書既野, 先可以proof到, oh no, 點解咁複雜

原文章由 catmilkw 於 08-10-30 00:22 發表
大學生更加要做野,係我呢種人先成日想唔做
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


男爵府

積分: 7164


1574#
發表於 08-10-30 00:30 |只看該作者
under$8000,全免都冇用,根本生活唔到
原文章由 winwin815 於 08-10-30 00:24 發表
緊係無啦, 你睇下呢個表

2006-2007年度幼稚園及幼兒中心學費減免計劃詳情已公佈:

計算方法如下:

家庭全年收入
家庭人數+(1)

=調整後家庭收入

調整後家庭收入 介乎(港元)
0至19,564 全免(100%)---- 全免(100%)
19 ...


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1575#
發表於 08-10-30 00:31 |只看該作者
我一定唔會全職湊仔架, 好大壓力, 我真係可以在電腦前hea足一日, 完全唔搞屋企野, 以前有工返, 大條道理, 依家無, 我自己都過唔到自己呢關

但係真係成個job market死寂, 完全無回音

原文章由 S.Africa 於 08-10-30 00:26 發表
拿,文媽,你真係識諗,係喎!你搵工搵成點,有無回音,定真係打算唔do住揍兩個
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


大宅

積分: 3433


1576#
發表於 08-10-30 00:31 |只看該作者
cat

唔好禁講,everybody都有自己的責任,好似你係阿媽,你會努力為屋企,小朋友的成長等等,你唔係大學畢業唔緊要,最重要你個人有愛心又有責任感,不要成日諗唔do,唔do係好爽,不過要你成日白白坐係屋企,真係同社會有距離呢!

原文章由 catmilkw 於 08-10-30 00:22 發表
大學生更加要做野,係我呢種人先成日想唔做


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1577#
發表於 08-10-30 00:32 |只看該作者
我係育嬰園時, 主任已叫我報單親, 對佢地黎講, 係少d $$既負擔啫, 同埋入form其實唔比學校睇, 因為私穩問題

其實有d人, 阿豬阿狗, 6299, 自己阿爸阿媽都加晒名落去, 都係差不多咋嘛

原文章由 chickenwing2006 於 08-10-30 00:27 發表
natalie,

唔 duck .... 文 ma 用單親去 apply , 但同時 day day
daddy 都去接放學未穿煲唔係單親 ??

no no no .... 你未越幫越忙啦
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


大宅

積分: 2088


1578#
發表於 08-10-30 00:32 |只看該作者
請問學費減免 同學券系米一樣野?
原文章由 winwin815 於 08-10-30 00:24 發表
緊係無啦, 你睇下呢個表

2006-2007年度幼稚園及幼兒中心學費減免計劃詳情已公佈:


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1579#
發表於 08-10-30 00:32 |只看該作者
Cash ma,

又係喎 !

但係實際上文媽同文爸都未結婚註冊, 都算係 "單親" 架 !


原文章由 chickenwing2006 於 08-10-30 00:27 發表
natalie,

唔 duck .... 文 ma 用單親去 apply , 但同時 day day
daddy 都去接放學未穿煲唔係單親 ??

no no no .... 你未越幫越忙啦



大宅

積分: 3433


1580#
發表於 08-10-30 00:33 |只看該作者
cat

唔好禁講,你好奇心重 你跟本無心去申請呢!

原文章由 catmilkw 於 08-10-30 00:26 發表
我唔知,見佢拿到我先係學校拿form睇,全班得我一個舉手好樣衰

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo