立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
瑪瑙宮
積分: 142864
原文章由 winwin815 於 08-10-30 00:13 發表 讀書既車費, 書簿費係實報實銷架, 但係要係compulsory讀既age, 如小穎讀育嬰園, 就唔會資助, 因為你可以自己湊返佢
公爵府
積分: 26018
原文章由 S.Africa 於 08-10-30 00:17 發表 cat 我唔信文媽會取單親綜換囉!佢當當大學生點會呀!重有佢話努力找工作囉! 文媽,你話係唔係啦!
積分: 135797
原文章由 winwin815 於 08-10-30 00:17 發表 no, i mean如果申請綜援呀 育嬰園可以申請學費減免, 你都知, even k1, 係非牟利學校讀, 扣左學券, 仲可以申請減免, 不過未知批唔批到咋嘛
大宅
積分: 3433
原文章由 catmilkw 於 08-10-30 00:20 發表 我同事都批到,但我計埋99&62都over
男爵府
積分: 7164
原文章由 hallonatalie 於 08-10-30 00:20 發表 呵 ... 明白晒 ! 咁妳應該用妳單親一個人嘅收入去申請, 實批多 d 資助畀妳啦 ! 有無 100% 全免呀 ???
原文章由 winwin815 於 08-10-30 00:22 發表 你老公搵得多嘛...... kekekeke 其實都好mean, 我今年先識加埋我爺個名, 之前又係太天真太傻, 不過今年好慢, 仲未批, 但係冇消息要補野, 希望順順利利 ...
原文章由 winwin815 於 08-10-30 00:20 發表 no啦, 根本唔係相像中咁易攞, 機關算盡去攞政府錢, 倒不如搵少d, 開心d生活啦
原文章由 S.Africa 於 08-10-30 00:21 發表 你同事係唔係一個人養全家有老有嫩,所以可以申請到.
原文章由 catmilkw 於 08-10-30 00:26 發表 我唔知,見佢拿到我先係學校拿form睇,全班得我一個舉手好樣衰
原文章由 catmilkw 於 08-10-30 00:22 發表 大學生更加要做野,係我呢種人先成日想唔做
原文章由 winwin815 於 08-10-30 00:24 發表 緊係無啦, 你睇下呢個表 2006-2007年度幼稚園及幼兒中心學費減免計劃詳情已公佈: 計算方法如下: 家庭全年收入 家庭人數+(1) =調整後家庭收入 調整後家庭收入 介乎(港元) 0至19,564 全免(100%)---- 全免(100%) 19 ...
原文章由 S.Africa 於 08-10-30 00:26 發表 拿,文媽,你真係識諗,係喎!你搵工搵成點,有無回音,定真係打算唔do住揍兩個
原文章由 chickenwing2006 於 08-10-30 00:27 發表 natalie, 唔 duck .... 文 ma 用單親去 apply , 但同時 day day daddy 都去接放學未穿煲唔係單親 ?? no no no .... 你未越幫越忙啦
積分: 2088
原文章由 winwin815 於 08-10-30 00:24 發表 緊係無啦, 你睇下呢個表 2006-2007年度幼稚園及幼兒中心學費減免計劃詳情已公佈:
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy