想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16200


1561#
發表於 04-9-4 00:13 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

shirley,

係呀!都唔知佢明早掂起身...ar.......


男爵府

積分: 7321


1562#
發表於 04-9-4 00:16 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

ew911
唔緊要,男人為左事業一定捱到,佢地同一般女人唔同.我相信你honey工作能力,但其他要問你.佢要對你負責.但當你見到佢0甘辛苦,明明好嬲,又好快冇時,right?


男爵府

積分: 7321


1563#
發表於 04-9-4 00:18 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

911
今晚一定你同我最夜,我honey仲係到 sleeping,我由得佢啦.
大不了聽日先沖涼啦.女人好多時都係口硬心軟.


伯爵府

積分: 16200


1564#
發表於 04-9-4 00:20 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

shirley,

佢公司唔夠人用,所以佢要做好多野. :evil:


伯爵府

積分: 16200


1565#
發表於 04-9-4 00:22 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

shirley,

hee...hee...chilli 都好似重係到!HK 應該只有我兩.我等緊洗完3 就會瞓.


男爵府

積分: 7321


1566#
發表於 04-9-4 00:26 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

ew911
你諗下佢點呀0甘博呀,一為工作事業,二為將來,更加為你.但目前"希"牲都係你先.right.
我成日鬧honey,將來唔知,但呢刻我覺得你對我唔好. :lol:


男爵府

積分: 7321


1567#
發表於 04-9-4 00:27 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

ew911
唔使等honey咩?
我地兩個有幾何傾到0甘夜呀,聽日有好多人羨慕我地.


伯爵府

積分: 16200


1568#
發表於 04-9-4 00:28 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

shirley,

my honey back la.... talk to you tomorrow.


男爵府

積分: 7321


1569#
發表於 04-9-4 00:30 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

ew911
88


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


1570#
發表於 04-9-4 00:35 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

遲咗入黎搭訕 tim, 你地走晒lu!
諗唔到咁夜你地會係到.

660203shirley 寫道:
ew911
唔使等honey咩?
我地兩個有幾何傾到0甘夜呀,聽日有好多人羨慕我地.


子爵府

積分: 13990


1571#
發表於 04-9-4 10:28 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

shirley,

我last night o向icq 留左message 俾妳ar? 妳係米睇唔到ar? 我今晚返到屋企再send 多一次俾妳ar.


男爵府

積分: 7321


1572#
發表於 04-9-4 10:29 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

morning everybody,
jojoe
今日去邊呀,我以為911會好早上黎 ?-(


男爵府

積分: 7321


1573#
發表於 04-9-4 10:31 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe
我都話啦,要我自己download野,多數都衰,可能仲要 delete再攪過. :cry:


子爵府

積分: 13990


1574#
發表於 04-9-4 10:31 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

shirley,

今日去cut 頭髮, 妳lei? 妳last night 咁夜訓gei? 原來妳老公11:00pm個陣用緊腦, 所以我等唔到妳就訓左la


子爵府

積分: 13990


1575#
發表於 04-9-4 10:33 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

shirley,

妳食左早餐未ar? 妳今日咁早起身gei , 訓唔著ar?


子爵府

積分: 10672


1576#
發表於 04-9-4 10:37 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

Shirley,

係囉,沉晚咁夜訓,今朝咁早起身 ??

jojoebebe,

您今日要吾要返工架 ? ?-(


男爵府

積分: 7321


1577#
發表於 04-9-4 10:38 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe
剛食完,但瞓唔林,琴晚honey好累,想瞓一陣先起身洗白白,我叫佢不如瞓到聽日先做,跟住佢瞓左中問,攪到我唔好意思推佢,佢真係好倦,所以我瞓唔到,位置又轉左,唔慣.
剛打去旺角問有冇貨,如果有就可能今日或聽日出去買,因為kwun tong ,ngau tau kok都冇,只有一間賣最貴要book先有. ?-(


男爵府

積分: 7321


1578#
發表於 04-9-4 10:40 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe
去邊區haircut :lol:


男爵府

積分: 7321


1579#
發表於 04-9-4 10:41 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

winnieyiu
你係bk都好夜走呀


子爵府

積分: 13990


1580#
發表於 04-9-4 10:43 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

winnie,

我要返工ar. 我o向第二個topic 見到妳話腰骨痛. 中醫話驚有問題.....但係我o念會唔會唔夠鈣 lei...妳好似去左西醫度照wor ~ 放心la. 我應為妳條腰一定冇問題.


shirley,

咁旺角覆左妳有貨未ar?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo