媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1055


1561#
發表於 04-10-4 00:21 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

唔好意思,我唔記得登出壞爸爸留言,真得不好意思...


複式洋房

積分: 431


1562#
發表於 04-10-4 00:42 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

hellobaby~
我收唔到d 相.
子悅囡囡 係中秋節BB! :-D 11-Sept-2003 第一次轉身: 21/2/2004; 第一次左右手互傳:2/3/2004 14 Mar, BB 開始出牙啦!; 22-Mar-2004, 8.91kg; 30 Mar-2004, 識叫 ba ba! 26-Jun-2004, 9.58kg, 18-Sep-2004, 10.1kg, 12-Mar-2005, 11.7kg, 17-Sep-2005, 13.3 kg [img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD3/56351/s180/56346.7795609.61969.jpg[/img][img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD3/56351/s180/56346.7795610.22520.jpg[/img][img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD3/56351/s180/56346.7795611.22601.jpg[/img]


禁止發言

積分: 9659


1563#
發表於 04-10-4 01:07 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 9659


1564#
發表於 04-10-4 01:09 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 606


1565#
發表於 04-10-4 01:31 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

annie,
我都睇完又睇, 點解唔出席party, "壞爸爸"有少少失望? ?-(
我唔去party, 又關佢事?? ?-( ?-( ?-( :mrgreen: :mrgreen:

annie, 你識化妝o架? 係咪全個新娘妝你化呀? 勁呀!!!!!

nmc2003,
thank you!

joeychai,
這是我今年至今最想睇的戲, 因為部份同我工作有關, 好多同
事都睇o左. 湯漢斯亦係信心保證.

pc9,
你同我都有個"緊張老公"! (好or唔好呢? :cry: )
但半夜都擔心得要返去, 咁就過份d.
我老公亦係"過份緊張"的爸爸, 攪到我之前都有少少抑鬱. :cry:
你ok嗎?

pekkleyin,
我估到你會為維維開party, 所以想"不請自來", ,
我咁啱sat 放假, 好想沛尊可以同d其他小朋友玩, 唔駛咁悶,
但係佢成2點幾先起身, 咪o黎唔到囉. (不算放飛機呀! )

ec822,
你好番未呀?

markbean,
豆豆中秋節傷風好番未??


男爵府

積分: 5893


1566#
發表於 04-10-4 08:23 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

JOEY
好勁呀!你的網站確是我們的參考網站!
我之前有個IDEA,但都未落成,你可能可試試,就是整ECARD,但我還未知點弄ASP同EMAIL,若你OK,我可到你站抄考抄考...ECARD的圖當然就是我們的仔仔!多麼SWEET!現在,我同人講生日快樂,或恭喜人升職,都是SEND昊霖的相呀!

JOANNA
謝謝你的關心,我本來週六好番,但週日又病過,仲想嘔!如果不是信期剛過,還以為又有佐!今早還是有點不適.
你做機場?海關?與TERMINAL有關?

各位,
古人真厲害!才剛過中秋,真的馬上涼起來,請小心保重自己和BB身體,以免著涼!

我也看了TERMINAL,很好看,忘了女主角的名字,她若真39歲,很靚呀!也是生了不久呢!比起香港的明星保養好多呢!之前看2046的宣傳,劉嘉玲和張曼玉已大不如前了.
TERMINAL,值得推介!

我這套不是和老公看...很想和老公看戲,去街,老公超級忙,超級忙,一週最多看小B兩次,我也只和他出街1次吃飯...以前他不太忙,很多時間陪我.轉工後,已不如前了...有時,真想是像以前般,物質不像現在般豐富,但,卻是開心些.他常常說帶小B去買玩具,我會說,小B已有很多很多玩具,若能,和他玩多點時間會更好.

PC9,JOANNA,ANNIE,和其他的媽媽,
真羡慕你們的老公和你們一起湊小B.緊張小B.
Ho Lam's Homepage 2005年度我最喜愛video-1-層層叠


禁止發言

積分: 9659


1567#
發表於 04-10-4 09:50 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 477


1568#
發表於 04-10-4 10:08 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

ec822
跟你的情況有點似,老公又是很忙,且不在家住已有一段時間,要不是為了bb,真是想見他的時間也沒有,但我也要有自己的生活,沒有他,我還有很多...很多...


禁止發言

積分: 4796


1569#
發表於 04-10-4 10:29 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2655


1570#
發表於 04-10-4 10:43 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

joey,
參觀過景祐新屋﹐好靚呀﹗
但理髮店好似~~~~欠i love you boyz 個髮型 wor ﹗
景祐就好啦﹐周圍去﹐horus 里個假期都係去和黃公園+屋企留下個球場咋

annie﹐
好彩你後尾幫返句“唔記得登出”
嚇得我呀﹐信期~~壞爸爸都有?-(
甘理幾日咪倦死你囉﹗好好休息下喇

pang7919﹐
星期6下午﹐ 係好靜架﹐D台柱返晒屋企做好媽媽
3點幾﹐你仲要開工呀﹐甘放幾點呀﹖

PC9﹐
爸爸係會緊張D囉﹐你唔算大安指意﹗
早個月前咪8號風球﹐但一早已講中午會掛﹐
早上褓母已講定8號風球就留低訓一晚﹐我都係甘諗﹐
11點幾老公話係大陸返緊黎HK﹐我話唔帶阿仔返﹐
點知佢話自己去帶﹐


禁止發言

積分: 9659


1571#
發表於 04-10-4 10:55 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2655


1572#
發表於 04-10-4 11:05 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

racrac,
凍D甘點算呀﹐ 要諗諗佢﹗
我都feel到﹐BB唔舒服係會緊張D﹐但搞到自己都緊張晒就唔係幾好ma﹐放鬆D啦﹗

我妹買左對水鞋比horus﹐琴日比佢試下﹐
點知好似“賣魚勝”甘款


大宅

積分: 1326


1573#
發表於 04-10-4 11:07 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

joey,
你真係高效率呀! 咁快就幫景祐佈置好間新屋! 又upload埋sat D相! 我呢個額娘就... 維維間新屋都未執好曬, 今日儘量upload 生日會D相... 呀, 好多嘢做呀!

joanna-waiwai,
annie話可能有個靚仔嚟, 我幾開心呀! 神秘嘉賓喎, 點知... 如果我知你放假, 就一定請你嚟啦, 唯有下次再玩過啦!


洋房

積分: 338


1574#
發表於 04-10-4 11:41 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

Joey, rarrac:

你地就話忍99嘖 ~ 我連老爺都要就埋 !
話說個工人剛到步不久,她人生地不熟,好多野唔識.
老爺就唔多鐘意.話我請個唔識中文,又唔識煮野...等等
其實這個比前幾個算好.佢唔識,起碼肯學...
宜家新屋要裝修,又唔鐘意d 間格...要改哂d 野,要$$$..
佢就以為好易. :cry:


大宅

積分: 2025


1575#
發表於 04-10-4 11:42 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

annie & macy,

macy : 我一路睇番d msg,個諗法同你一樣.
信期~~?-( 點解會發生係壞爸爸身上 ?-(
Oh.... My God!!!!! :mrgreen: :mrgreen:


禁止發言

積分: 9659


1576#
發表於 04-10-4 11:44 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 43251


1577#
發表於 04-10-4 11:52 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

joey,

我都服佐你啦! 咁好精力. 後生女真係唔同d!!!!


洋房

積分: 338


1578#
發表於 04-10-4 11:54 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

macy:
weekend 我要番全日0架,都好羨慕你地可以番屋企
同bb 天倫樂 ~

LOVE-BB:
我覺nat nat 同 sophy越來越似樣.連我的同事都認錯.
以為nat nat 的相係Sophy的.


禁止發言

積分: 4796


1579#
發表於 04-10-4 12:31 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 338


1580#
發表於 04-10-4 12:34 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

hellobaby:

你囡囡就會報讀汀角路既英藝國際幼稚園.
可否俾間幼稚園的資料我.大埔我一點都唔熟悉.
我會搬去大埔圍頭村秀麗花園.
係村屋來0架 去大埔廣場要搭車. :mrgreen:
anyway,都要幫Sophy報間好的學校.

nmc2003:
好多謝你提供的學校Information !

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo