立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2023
原帖由 橫濱女 於 09-7-29 13:00 發表 我差不多10多日就照一次,上次係5week幾,醫生話10日後再照多次,我估ok既!
伯爵府
積分: 15500
原帖由 yenyenBB 於 09-7-28 15:58 發表 恭喜...恭喜... 我都係第一胎... 都係mug都唔識ga... 有1個fd上年生完...好彩佢mug都會話我知咋... 最緊要放鬆...得閒上黎吹下水..... 唔好食唔應該食的野... 休息多d...ok ga la 不過, 妳可以根據妳上一次m com ...
別墅
積分: 540
原帖由 circlef 於 09-7-29 13:15 發表 我知道有咗後返工都有帶飯,不過個份量呢,真係我見到都覺得少到咁到底夠唔夠食! 呢度大家知道胃口冇乜所以冇問題,但我d 同事呢,個個見到都討論呢個飯盒係邊個,一知道係我就起勢咁問咁少邊度夠架?哈哈 有個同事估到我有咗,佢立 ...
積分: 849
原帖由 katymamama 於 09-7-29 11:34 發表 Hi 各位, 我剛剛學了, 點係自己位置, 顯示出, 有樹葉/公仔/ 自己孕婦週期/倒數, 係 Baby kingdom 姊姊教我, 大家試吓 1. 你先去以下條link,step by step咁揀你鍾意既圖及輸入BB既預產期 http://ticker ...
原帖由 ANN222 於 09-7-29 13:18 發表 多謝你啊~ 我睇左醫生話我預產期係 3 月 23, 有啲驚, 我乜都唔識, 成日覺得好眼訓, 好似話我 5 WEEKS 6 日. 有乜野係唔應該食? 有乜野食多啲好呀?
積分: 1909
原帖由 chu87377 於 09-7-28 23:12 發表 好辛苦吖!!!宜家個胃無時無刻都想嘔,食少少嘢又想嘔,但都係干嘔!!!點算?? 几時先ok架??
原帖由 Ms.FH 於 09-7-28 23:28 發表 慘喇慘喇!!!! 我之前一路都好食得一d嘔心既感覺都無!!! 今日仲同我個fd講阿b都對我不薄, 點知岩岩終於都嘔左第1次喇!!!唔知係咪阿b小器唔讚得呢??? 嗚嗚 希望今次係第1次又係最後一次啦!!!!! ...
積分: 672
原帖由 chBB 於 09-7-29 13:25 發表 HI, 我跟你方法整到la~~~ 唔該晒
原帖由 bobopooh 於 09-7-29 10:39 發表 我上個星期照, 7W 都係0.9CM jar....醫生話我cycle長, 都好可能係排卵遲, 再等2week 再照.
原帖由 pandabobo 於 09-7-29 13:30 發表 專家話如果想嘔, 可以食生薑, 不過我最憎食薑, 都係寧願作嘔作悶,都唔食!
原帖由 Jamie0730 於 09-7-29 10:58 發表 我都係呀,我以前飲好多水o架,現在飲水都想嘔呀 我昨天磅過, 無重都算啦, 還輕兩磅添 , 真慘呀
原帖由 pandabobo 於 09-7-29 13:38 發表 我輕左4磅啊!之前想減肥的速度都無甘快見效, 激死!
原帖由 circlef 於 09-7-29 13:01 發表 我以前飲好多水架,但現在都飲到,但少咗好多 (其實只係覺得飲得少,要夾硬飲咋!) 會唔會唔係幾好呢?(唔夠水份有冇影響架?)
原帖由 chBB 於 09-7-29 13:41 發表 你之前有流啡, 現在點吖? 我都係食唔野, 連飲水都唔得, 好辛苦~~~ 搞到我幾日都去唔到便便
原帖由 pandabobo 於 09-7-29 13:42 發表 唔夠水會有便秘的問題. 不過我自己都少飲水, 因為一飲就想嘔, 好辛苦!
原帖由 circlef 於 09-7-29 13:47 發表 所以希望有得3個人,胃口有改變就會好返d 啦!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy