懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2023


1561#
發表於 09-7-29 13:12 |只看該作者
嘩,我只係上上個week 睇咗一次,跟住流啡逼住又要睇多次!現在都係決定唔咁早去再睇,費事又係乜都照唔到又要再去多次白行+使多咗錢!
所以我會下個星期先再去睇過!

原帖由 橫濱女 於 09-7-29 13:00 發表
我差不多10多日就照一次,上次係5week幾,醫生話10日後再照多次,我估ok既!


大宅

積分: 2023


1562#
發表於 09-7-29 13:15 |只看該作者
我知道有咗後返工都有帶飯,不過個份量呢,真係我見到都覺得少到咁到底夠唔夠食!
呢度大家知道胃口冇乜所以冇問題,但我d 同事呢,個個見到都討論呢個飯盒係邊個,一知道係我就起勢咁問咁少邊度夠架?哈哈
有個同事估到我有咗,佢立即話食咁少唔得架,你要食多d 先得架嘛~~ 唉,我夠想啦,真係食唔落呀嘛


伯爵府

積分: 15500


1563#
發表於 09-7-29 13:18 |只看該作者
原帖由 yenyenBB 於 09-7-28 15:58 發表
恭喜...恭喜...
我都係第一胎...
都係mug都唔識ga...
有1個fd上年生完...好彩佢mug都會話我知咋...

最緊要放鬆...得閒上黎吹下水.....
唔好食唔應該食的野...
休息多d...ok ga la


不過, 妳可以根據妳上一次m com ...


多謝你啊~
我睇左醫生話我預產期係 3 月 23, 有啲驚, 我乜都唔識, 成日覺得好眼訓, 好似話我 5 WEEKS 6 日.
有乜野係唔應該食? 有乜野食多啲好呀?


別墅

積分: 540


1564#
發表於 09-7-29 13:19 |只看該作者
係..食唔落但又肚餓..好慘..都唔知自己想食什麼..食了又怕會嘔..唉!

原帖由 circlef 於 09-7-29 13:15 發表
我知道有咗後返工都有帶飯,不過個份量呢,真係我見到都覺得少到咁到底夠唔夠食!
呢度大家知道胃口冇乜所以冇問題,但我d 同事呢,個個見到都討論呢個飯盒係邊個,一知道係我就起勢咁問咁少邊度夠架?哈哈
有個同事估到我有咗,佢立 ...


別墅

積分: 849


1565#
發表於 09-7-29 13:25 |只看該作者
原帖由 katymamama 於 09-7-29 11:34 發表
Hi 各位,

我剛剛學了, 點係自己位置, 顯示出, 有樹葉/公仔/ 自己孕婦週期/倒數, 係 Baby kingdom 姊姊教我,

大家試吓

1. 你先去以下條link,step by step咁揀你鍾意既圖及輸入BB既預產期
http://ticker ...


HI, 我跟你方法整到la~~~
唔該晒


大宅

積分: 2023


1566#
發表於 09-7-29 13:25 |只看該作者
係呀,大肚婆應該係易眼瞓架,我妹話佢嗰時都係!而我都係呀,好早就要瞓覺架喇!仲可以瞓好多添!(可能我係豬豬托世!哈)

其實好多野係唔可以食架,之前都有posted 過... 等我又copy 多次啦!

原帖由 ANN222 於 09-7-29 13:18 發表


多謝你啊~
我睇左醫生話我預產期係 3 月 23, 有啲驚, 我乜都唔識, 成日覺得好眼訓, 好似話我 5 WEEKS 6 日.
有乜野係唔應該食? 有乜野食多啲好呀?


大宅

積分: 2023


1567#
發表於 09-7-29 13:26 |只看該作者
1、懷孕禁忌吃木瓜、蘆薈、薏仁、山楂,容易流產

木瓜含有女性荷爾蒙,容易幹擾孕婦體內的荷爾蒙變化,尤其是青木瓜,孕婦更應完全戒除,因為它不但對胎兒的穩定度有害,還有可能導致流產。在東南亞國家,當地居民還會用吃木瓜來避孕,可見木瓜對於生產是不利的。至於蘆薈,目前有對動物進行過實驗,研究發現蘆薈對於動物,會造成流產的結果。



薏仁是人們熟悉又常食用的食品和中藥,其味甘淡,性微寒,有健脾胃、利水滲濕、清熱排膿之功。然而薏仁之根,古書上曾拿來做為墮胎之用。此外,實驗研究也發現薏仁油,會增加兔子與豚鼠的子宮興奮收縮。而女人懷孕後常伴有困倦、壞心、嘔吐、食欲不振等反應,特徵垂青吃一些酸甜果品,山楂酸性甜合口,大多孕婦垂青吃。但是,醫學證明山楂對子宮有一定的收縮作用,可促使子宮收短。所以懷孕禁忌中的一條就是別吃木瓜、蘆薈、薏仁、山楂這些食物。

2、懷孕禁忌吃黃連、人參、桂圓、藥酒﹐不宜養胎

黃連味苦、性寒。有清熱燥濕、瀉火解毒的功能,但是過服或服用太久,容易敗胃,但是依醫生的建議,某些妊娠惡阻(即妊娠嘔吐),屬於胃熱引起的,臨床上也會使用黃連來治療。儘管桂圓營養 豐厚,是上好的補品,但妊娠期間應當少吃或不吃,因為其性溫大熱,而孕婦往往懷孕後易陰虛引起內熱,再食桂圓會熱上加熱,造成孕婦大便炎熱,口舌炎熱而胎熱,垂手導致孕婦浮現陰道出血、腹痛等先兆流產症狀。若是一味認為懷孕體虛,就盲目進補如人參、桂圓這種甘溫火熱的補品,就猶如火上澆油,勢必使內熱突然上升,血熱妄行,嚴重的話可導致先兆性流產,或使產程延長導致難產。藥酒類含有酒精成份,對於胎兒影響甚大,這條懷孕禁忌准媽媽們不可不注意。

3、懷孕禁忌吃蝦、蟹 蝦、蟹——蝦、蟹 蝦、蟹的荷爾蒙十分旺盛,對於懷孕而處於荷爾蒙分泌不協調狀態的孕婦來說,最好不要吃,因為可能加劇荷爾蒙失調的情形。

4﹑懷孕禁忌吃豬肝——許多人認為豬肝很補血,然而它卻有破血之效,會打散子宮內的廢血,但因懷孕時期子宮內並無廢血,故反易造成早期流產。

5﹑懷孕禁忌吃韭菜、麥芽(糖) ——韭菜、麥芽(糖) 產後退奶時很有效,但會影響荷爾蒙的分泌,且易造成噁心、嘔吐。

6﹑懷孕禁忌吃有墮胎作用的水產品——許多水產品有活血軟堅的作用,食用後對早期妊娠會造成不良影響,如螃蟹、甲魚、海帶等。螃蟹其性偏寒涼,有活血祛瘀之功,尤其是蟹爪,有明顯的墮胎作用;海帶有軟堅散結的功效;甲魚具有較強的通血絡、散瘀塊的作用,因而有墮胎之弊。

7﹑懷孕禁忌吃滑利之品—— 寒性滑利之品如黑木耳、山楂、荸薺、馬齒莧等物,對懷孕早期有一定的影響。

8﹑懷孕禁忌吃熱性食物—— 根據產前宜清的藥食原則,懷孕禁忌應避免進食熱性食物,因熱性食物能使人體內熱加重,有礙機體聚血養胎,這類食物如羊肉、狗肉、鹿肉、公雞肉、麻雀、海馬、香菜、荔枝、桂圓、杏子、杏仁等。

9﹑懷孕禁忌吃味精——味精的首要成分是谷氨酸鈉,易與鋅均分,導致孕婦體內缺鋅。

10﹑懷孕禁忌吃久存的土豆——久存的土豆中生物鹼的含量比較高,易導致胎兒畸形。

11﹑懷孕禁忌吃未經煮熟的魚、肉、蛋等食物——懷孕禁忌吃未經煮熟的魚、肉、蛋等食物。生的魚、肉等食物中往往含有絛蟲、囊蟲等寄生蟲,直接食用這些食品可以使人感染疾病。生雞蛋的蛋白質不易被蛋白水解酶水解,不易被腸道吸收,而且生雞蛋常常被細菌污染,直接食用很容易得腸胃炎。經煙熏、醃制、燒烤的食物也應儘量不吃。


大宅

積分: 2023


1568#
發表於 09-7-29 13:26 |只看該作者
懷孕初期(0至3個月)
補鐵養血防流產
營養 師:確定懷孕後可服用醫生處方鐵丸及葉酸,或孕婦維他命防貧血。每日只需要額外增加300卡路里,相等於一份下午茶,例如一杯奶加腿治。
港大教授:胎兒還小,毋須大補,加上血液集中養胎,消化能力變差,飲食應少而精,可食酸味食物,忌濃、腥及油膩。
註冊中醫師:由於肝血被調往養胎,懷孕初期易有頭暈、頭痛、食慾不振等血虛症狀,亦是最易小產的時候,可試服以下養血安胎食療。

桑寄生1兩、紅棗5粒煲雞蛋。
杜仲5錢、蓮子(連芯)1兩,煲1斤豬 。


懷孕中期(4至7個月)
健脾吸鈣助發育
營養 師:懷孕中期應 重鈣質吸收,每日1200毫克,可多飲低脂奶,多食乳酪、豆腐、芝士等食物。另外,深海魚肉含DHA有助胎兒腦部發展。
港大教授:胎兒骨骼及內臟全速發展,食量增加,特別是高鈣質、磷質、維他命的食物。
註冊中醫師:要胎兒吸收到養分,孕婦要有好的脾胃運化(消化及吸收)食物,可多飲健脾湯水。

番茄薯仔煲牛骨。
紅棗10粒煲生魚。



懷孕後期(8至10個月)
清涼低脂易順產
營養 師:胎兒發育基本完成,應避免進食過量,以免有糖尿及高血壓等併發症。宜多食蔬菜、水果、豆類等食物,及保持鈣質、鐵質攝取量。
港大教授:為防水腫或血壓上升,宜少食鹽、海味乾貨、罐頭等食物。
註冊中醫師:產前宜涼,產後宜補。可食涼性食物如瓜果、腐竹、豆漿,令生產更順暢,亦可煲三至四次清涼糖水,清除胎毒。

蓮子鬚4錢煲雞蛋、冰糖。




孕婦飲食要清淡餅乾跟身止嘔

懷孕婦女有很多生活細節要注意,飲食習慣是其一。綜合中、西醫生的意見,由懷孕開始,但凡過鹹、過甜、過油、過寒、過熱、過辣食物,一概要戒,亦不能食得過飽或讓自己太餓。但說到尾,還是要吸取適當的營養 和食得清淡,應食則食,無益則戒。面對咁多食物點揀好?就等營養 師同中醫過你兩招!

應該少食多餐
保持健康而均衡的飲食習慣,孕婦就更加要嚴守這點,身心營養 顧問註冊營養 師關淑瑩(Mandy)表示:「孕婦不應突然增加進食份量,每日應選取五大食物種類,包括3至6份五殼類(1份等於2塊方包或1碗飯或 )、2至4份奶類製品(1份等於1杯脫脂或低脂奶或1杯低脂乳酪)、2碗蔬菜(包括各種顏色的菜類)、2-3份水果(1份等於1個網球般大的生果),5-6 蛋白質豐富的食物如雞蛋、魚、肉頭類(1 肉份量約有一隻麻雀般大小)。」除此之外,少食多餐亦是秘訣之一,少食多餐之餘,亦要注意每一餐所吸收的總熱量,不能多過應該所吸取的。」
香港特區中醫院院長、註冊中醫師羅醫生則表示,「懷孕初期毋須刻意提升食慾,一人食兩人份量是誤解,當你佗到6、7個月時自然就會好想食 ,最初3個月最不穩定,最容易流產,首要係『保住個胎』,正常食量已足夠。」

千萬別吃薏米
有些孕婦在頭3個月的嘔吐或胃灼熱較嚴重,中、西醫均建議可食餅乾舒緩。營養 師Mandy說:「孕婦多於早上起床時嘔吐,可吃乾身食物如餅乾、多士。」中醫羅醫生說,常作嘔會導致體內電解質失去平衡,影響BB發育,亦提議隨身帶備梳打餅,有助止嘔。」他說從中醫角度來說,榴槤、芒果、菠蘿、荔枝都較濕毒,含致敏物質,可能令BB出現濕疹或皮膚過敏,宜少吃。而薏米有墮胎作用,嚴重會導致流產,切記不要進食!

零食熱量高一定要戒
很多孕婦在懷孕期間都會出現口淡淡的情形,這時候很多都會以零食止「口痕」之癮,但要知道,但凡薯片、糖果、朱古力等都是高熱量又無益的食品。如果真的想吃,可以3-4塊全麥餅、1個水果、1杯奶類製品代替。
.
要每日都吸收到足夠而又均衡的營養 ,自製營養 餐是最佳方法,營養 師Mandy就精心設計了幾款營養 餐,做法簡單。

早餐:
脫脂/低脂奶麥皮+提子乾1碗
多士+植物牛油

上午茶:蘋果1個

午餐:
牛肉炒青瓜(含3 牛肉)1碗
米飯1碗
灼菜心半碗

下午茶:
脫脂/低脂乳酪1杯

晚餐:
香煎三文魚 2至3
洋 炒蛋(含1隻蛋)半碗
米飯1碗
蒜茸白菜仔半碗至1碗
橙1個

消夜:
高鈣低糖豆漿1杯


出街要識「揀飲擇食」
可以日日自製營養 餐當然最好,但對在職的準媽咪來說,出街食飯應酬少不免,如果真的要在街外用餐,Mandy建議以下幾款較為健康的菜式,不妨參考一下。

茶餐廳
1.馬蹄蒸肉餅飯2.肉碎蒸蛋飯3.雞絲或肉絲通粉

中菜
1.鮮蝦炒西蘭花2.菜膽蒸雞3.蒸釀豆腐

西餐
1.焗魚柳
2.焗豬扒
3.雞扒或豬扒配焗薯或意粉
4.拿破崙意粉5.全熟牛扒

中式湯水舒緩妊娠不適
初懷孕婦女或會出現嘔吐作悶、腳腫 、妊娠腹痛等徵狀,羅醫生建議可適當食用燕窩、白花膠及阿膠,以下幾款簡易湯水也適合初期懷孕婦女飲用,可舒緩不適。


鯽魚砂仁湯:治妊娠作嘔吐
材料:鯽魚一條、去殼砂仁10克、生薑幾片
製法:滾後再煲半小時即可
功效:健脾開胃止嘔


艾葉雞蛋茶:治妊娠腹痛
材料:新鮮艾葉5克、連殼雞蛋1隻
需時:20分鐘


別墅

積分: 1909


1569#
發表於 09-7-29 13:30 |只看該作者
專家話如果想嘔, 可以食生薑, 不過我最憎食薑, 都係寧願作嘔作悶,都唔食!

原帖由 chu87377 於 09-7-28 23:12 發表
好辛苦吖!!!宜家個胃無時無刻都想嘔,食少少嘢又想嘔,但都係干嘔!!!點算?? 几時先ok架??


別墅

積分: 1909


1570#
發表於 09-7-29 13:33 |只看該作者
我都係啊! 之前仲話自己好運, 無嘔過, 呢幾日想嘔的感覺好強烈, 無晒精神, 好辛苦啊! 加上我又M痛, 這樣的日子要捱到幾時啊!

原帖由 Ms.FH 於 09-7-28 23:28 發表
慘喇慘喇!!!!
我之前一路都好食得一d嘔心既感覺都無!!!
今日仲同我個fd講阿b都對我不薄,
點知岩岩終於都嘔左第1次喇!!!唔知係咪阿b小器唔讚得呢???

嗚嗚 希望今次係第1次又係最後一次啦!!!!! ...


別墅

積分: 672


1571#
發表於 09-7-29 13:33 |只看該作者
唔好客氣 睇住倒數, 都幾開心呀


原帖由 chBB 於 09-7-29 13:25 發表


HI, 我跟你方法整到la~~~
唔該晒


別墅

積分: 1909


1572#
發表於 09-7-29 13:37 |只看該作者
我都等緊下星期在CHECK, 希望個B會大返少少啦!
而家每天早上煮一隻蛋, 一杯牛奶黎養胎啊!
原帖由 bobopooh 於 09-7-29 10:39 發表


我上個星期照, 7W 都係0.9CM jar....醫生話我cycle長, 都好可能係排卵遲, 再等2week 再照.


大宅

積分: 2023


1573#
發表於 09-7-29 13:37 |只看該作者
我都係一向唔食薑的,好辣的!
所以由得佢,都冇計~~

原帖由 pandabobo 於 09-7-29 13:30 發表
專家話如果想嘔, 可以食生薑, 不過我最憎食薑, 都係寧願作嘔作悶,都唔食!


別墅

積分: 1909


1574#
發表於 09-7-29 13:38 |只看該作者
我輕左4磅啊!之前想減肥的速度都無甘快見效, 激死!
原帖由 Jamie0730 於 09-7-29 10:58 發表
我都係呀,我以前飲好多水o架,現在飲水都想嘔呀
我昨天磅過, 無重都算啦, 還輕兩磅添 , 真慘呀


別墅

積分: 849


1575#
發表於 09-7-29 13:41 |只看該作者
原帖由 circlef 於 09-7-29 13:15 發表
我知道有咗後返工都有帶飯,不過個份量呢,真係我見到都覺得少到咁到底夠唔夠食!
呢度大家知道胃口冇乜所以冇問題,但我d 同事呢,個個見到都討論呢個飯盒係邊個,一知道係我就起勢咁問咁少邊度夠架?哈哈
有個同事估到我有咗,佢立 ...


你之前有流啡, 現在點吖?

我都係食唔野, 連飲水都唔得, 好辛苦~~~
搞到我幾日都去唔到便便


大宅

積分: 2023


1576#
發表於 09-7-29 13:42 |只看該作者
哈哈

原帖由 pandabobo 於 09-7-29 13:38 發表
我輕左4磅啊!之前想減肥的速度都無甘快見效, 激死!


別墅

積分: 1909


1577#
發表於 09-7-29 13:42 |只看該作者
唔夠水會有便秘的問題. 不過我自己都少飲水, 因為一飲就想嘔, 好辛苦!
原帖由 circlef 於 09-7-29 13:01 發表
我以前飲好多水架,但現在都飲到,但少咗好多 (其實只係覺得飲得少,要夾硬飲咋!)
會唔會唔係幾好呢?(唔夠水份有冇影響架?)


大宅

積分: 2023


1578#
發表於 09-7-29 13:46 |只看該作者
我之前流啡就卧床休息,幾日後已經冇喇!但我都keep 住動作慢慢,唔會企咁多,放工六日都留在家休息做皇后囉!咁touch wood 現在都冇流過啡喇!
所以好期待下week 照呀!

便便就‥‥‥唉,我都好嚴重,好慘!

原帖由 chBB 於 09-7-29 13:41 發表


你之前有流啡, 現在點吖?

我都係食唔野, 連飲水都唔得, 好辛苦~~~
搞到我幾日都去唔到便便


大宅

積分: 2023


1579#
發表於 09-7-29 13:47 |只看該作者
所以希望有得3個人,胃口有改變就會好返d 啦!

原帖由 pandabobo 於 09-7-29 13:42 發表
唔夠水會有便秘的問題. 不過我自己都少飲水, 因為一飲就想嘔, 好辛苦!


別墅

積分: 1909


1580#
發表於 09-7-29 13:50 |只看該作者
等3個月真係好漫長啊! 大肚真係辛苦啊!
原帖由 circlef 於 09-7-29 13:47 發表
所以希望有得3個人,胃口有改變就會好返d 啦!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo