跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 3487


1561#
發表於 09-9-23 17:56 |只看該作者
原帖由 吉豬B 於 09-9-23 00:03 發表
重有bbs今日檢查0既體重係囝囝同囡囡各都係4.4lbs, 不過囡囡由於腹部有積水, 所以肚圍大左, 所以醫生話係唔準0既, 不過以阿囝0既體重0黎講, 醫生話就算單胎都屬於巨b, 我而家只係30wk多d咋!

兩個b0既體重加埋胎水同 ...


30w4.4磅真係好夠磅, 有好多人懷孖胎bbs都比較細, 吉豬B妳已經好叻啦, 捱過好多辛苦既日子, 囡囡的情況唔好太擔心, 繼續監察可能又無事...

哎...懷胎十月真係擔心完一樣又樣...

我個血壓高又發作, 今日高左少少.. 143/93,明天產檢可能又被醫生話~


大宅

積分: 4922


1562#
發表於 09-9-23 18:03 |只看該作者
原帖由 gracedolly 於 09-9-23 05:48 PM 發表


我就會送公事包, 今日買左佢鍾意食既朱古力, 明天訂了個古古力蛋糕+請食日本燒串~(我老公好鍾意朱古力...)


我本來都好想送公事包。。但系唔知佢想lick D咩style...以咁arm佢部電話壞咗。。

我老公好種意食steak。。。大家有邊到好介紹啊?。。我系HK人生路不熟。。唔該大家幫幫忙啊~


大宅

積分: 1139


1563#
發表於 09-9-23 18:06 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-9-23 18:03 發表


我本來都好想送公事包。。但系唔知佢想lick D咩style...以咁arm佢部電話壞咗。。

我老公好種意食steak。。。大家有邊到好介紹啊?。。我系HK人生路不熟。。唔該大家幫幫忙啊~ ...


想去邊區呀?


男爵府

積分: 5770


1564#
發表於 09-9-23 18:06 |只看該作者
原帖由 hurley 於 09-9-23 16:00 發表


我今朝都去咗產檢 141.68lbs, 你個肚有2件, 重咗40lbs我諗都唔算嚴重, 我反而係擔心你本身咁瘦然後加多40lbs果個唔適應同負擔真係好重!
今日磅咗bb有4.18lbs, 其實我compare其他媽咪我個bb都唔算好大, 但我個肚都 ...

我尋日檢查阿b都有4.1磅.


大宅

積分: 4922


1565#
發表於 09-9-23 18:08 |只看該作者
原帖由 hurley 於 09-9-23 06:06 PM 發表


想去邊區呀?


dont know ar~...


大宅

積分: 1031


1566#
發表於 09-9-23 18:30 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-9-23 18:03 發表


我本來都好想送公事包。。但系唔知佢想lick D咩style...以咁arm佢部電話壞咗。。

我老公好種意食steak。。。大家有邊到好介紹啊?。。我系HK人生路不熟。。唔該大家幫幫忙啊~ ...


有冇去過Outback 呀, d steak 都唔錯, 價錢又唔會太貴......同埋你可以去Openrice到睇下wor, 有好多restaurant 介紹架!


大宅

積分: 1794


1567#
發表於 09-9-23 18:46 |只看該作者
原帖由 jojodic 於 09-9-23 16:27 發表


仲好容易fall in love, 但3分鐘熱度個種 :)


下....咁濫呀~~>.< 點好呀~要出世教個女唔好咁濫先得呀~哈哈哈~


大宅

積分: 1794


1568#
發表於 09-9-23 18:56 |只看該作者
係wor..我都唔記我講下tim..我星期一去咗見bb 呀~
今次bb 有3lb 9oz啦, 勁開心..肚仔圓返d啦~雖然醫生都話佢有進步呀,不過都係細bb啦 都好開心啦~仲估出世可以到6lbs tim~yeah~~

最開心我可以偷懶唔再食旦住呀~哈哈哈..>.<個日去食buffert 俾拔拔同阿春串我要將盤茶葉旦拎返埋位食啦...哈哈哈~~


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


1569#
發表於 09-9-23 19:08 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-9-23 18:03 發表


我本來都好想送公事包。。但系唔知佢想lick D咩style...以咁arm佢部電話壞咗。。

我老公好種意食steak。。。大家有邊到好介紹啊?。。我系HK人生路不熟。。唔該大家幫幫忙啊~ ...


除咗 Outback, 你可以試吓 Dan Ryan's Chicago Grill 都ok, 係 尖咀 / 金鐘 / 九龍塘都有舖.


大宅

積分: 3899


1570#
發表於 09-9-23 19:22 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-9-23 18:03 發表


我本來都好想送公事包。。但系唔知佢想lick D咩style...以咁arm佢部電話壞咗。。

我老公好種意食steak。。。大家有邊到好介紹啊?。。我系HK人生路不熟。。唔該大家幫幫忙啊~ ...


點解HK人生路不熟?你之前住邊架?
我介紹係:

銅鑼灣- W entrecote (法式牛扒屋)
http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=4060

銅鑼灣- 新寧餐廳 (星期五,六,日晚有好靚燒牛肉,平日無)
http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=834

另外美式牛扒還有Dan Ryan ( http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=575),尖沙咀,又一城,金鐘都有。
Tony Romas (http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=3784)

[ 本帖最後由 jojodic 於 09-9-23 19:23 編輯 ]


大宅

積分: 3899


1571#
發表於 09-9-23 19:27 |只看該作者
原帖由 Rachel208 於 09-9-23 18:56 發表
係wor..我都唔記我講下tim..我星期一去咗見bb 呀~
今次bb 有3lb 9oz啦, 勁開心..肚仔圓返d啦~雖然醫生都話佢有進步呀,不過都係細bb啦 都好開心啦~仲估出世可以到6lbs tim~yeah~~

最開心我可以偷 ...


好勁噃,重咗好多!


大宅

積分: 1031


1572#
發表於 09-9-23 19:29 |只看該作者
原帖由 Rachel208 於 09-9-23 18:56 發表
係wor..我都唔記我講下tim..我星期一去咗見bb 呀~
今次bb 有3lb 9oz啦, 勁開心..肚仔圓返d啦~雖然醫生都話佢有進步呀,不過都係細bb啦 都好開心啦~仲估出世可以到6lbs tim~yeah~~

最開心我可以偷 ...


叻女wor......


大宅

積分: 1595


1573#
發表於 09-9-23 19:47 |只看該作者
收到張買一送一尿片未呀?唔知我有冇寄錯呢?
原帖由 gobby926 於 09-9-23 18:06 發表

我尋日檢查阿b都有4.1磅.


男爵府

積分: 5770


1574#
發表於 09-9-23 19:48 |只看該作者
原帖由 Rachel208 於 09-9-23 18:56 發表
係wor..我都唔記我講下tim..我星期一去咗見bb 呀~
今次bb 有3lb 9oz啦, 勁開心..肚仔圓返d啦~雖然醫生都話佢有進步呀,不過都係細bb啦 都好開心啦~仲估出世可以到6lbs tim~yeah~~

最開心我可以偷 ...

睇來你同我的阿b都開始發力,我阿b之前都好輕,
而家都追番去正常磅數,一齊加油呀~~


男爵府

積分: 5770


1575#
發表於 09-9-23 19:49 |只看該作者
原帖由 LoveTiger 於 09-9-23 19:47 發表
收到張買一送一尿片未呀?唔知我有冇寄錯呢?

未拿信,今晚先拿,到時再通知你,thanks~
其實張coupon要唔要貼印花的?

[ 本帖最後由 gobby926 於 09-9-23 19:52 編輯 ]


大宅

積分: 1572


1576#
發表於 09-9-23 20:08 |只看該作者
原帖由 jojodic 於 09-9-23 15:24 發表


我對腳腫咗好耐啦,一路都著緊cross 鞋,但老實講我又唔覺得佢適合腳腫著,因佢係膠做,毫無彈性,只不過貪佢軟身咋.... 同埋擔唔擔心出院著cross 鞋會"入風"呀? ...


我會穿襪子+CROSS 出院.
以防傷口痛著唔到鞋..


大宅

積分: 4684


1577#
發表於 09-9-23 20:11 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-9-23 14:31 發表


咁你99咪會錫阿b錫到燶哂!!!


哈 ~ 哈~ 咁就真係唔知佢錫唔錫阿B喇 ~~
因為我覺得佢連自己個仔都係唔係好錫囉 !!!


大宅

積分: 4684


1578#
發表於 09-9-23 20:15 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-9-23 14:32 發表


哈哈... 你嚟個mami呀, 成日都出街街ga.

我今朝都剛剪完頭髮返嚟jar喎... 咁啱.


我又剪薄左, 唔係好慣 ~~~
超累 ~~~ 今日同媽咪去阿婆度陪佢食 tea 同拎月餅比佢, 再去埋阿嬤度比月餅佢, 已經好累, 跟住頭先都係買野返去同老公食 ~~~~


大宅

積分: 2419


1579#
發表於 09-9-23 20:18 |只看該作者
我同我老公都好巧合~~
我地同係一日生日, 不過係農曆...hahahahaha
我地屋企係做農曆的====>父母~
原帖由 gracedolly 於 09-9-23 17:44 發表


真係好勁既巧合呀~~!


大宅

積分: 4684


1580#
發表於 09-9-23 20:19 |只看該作者
原帖由 hurley 於 09-9-23 15:45 發表
剛睇完d骨折既報導, 真係實在令人太擔心了, 最擔心係完全唔明點解會有呢個情況出現, 冇人解釋到, 又冇講可唔可以避免喎.....
又發生得咁密.... 突然間..... 以前自己未有bb都未聽過咁多騎呢怪事...... 真係嚇c人... ...


係呀睇完覺得好驚呀 ~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo