跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9185


1561#
發表於 10-6-15 14:49 |只看該作者
原帖由 YuHangMum 於 10-6-15 14:31 發表
各位出席星期六的媽媽, 問咗間cafe啦, 我們可以包場, 1:00 - 3:30, 大人每位$70 (包lunch加飲品1杯), menu遲d可以給我們, 大家意下如何, 我下午要confirm人地及給deposit, 快d投票啦!! ...


我ok呀...唔好意思, 搞到你變咗搞手...


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1562#
發表於 10-6-15 14:50 |只看該作者
原帖由 carol_kwan1312 於 10-6-15 14:46 發表
咁又好有道理.

生多個咪用得上嘍~

que sera sera! 認識你讓我更富有。


大宅

積分: 2574

好媽媽勳章


1563#
發表於 10-6-15 14:52 |只看該作者
沒所謂啦! 大家高興! ok, 最遲4點沒反對就當全部贊成!!

原帖由 bduck 於 10-6-15 14:49 發表


我ok呀...唔好意思, 搞到你變咗搞手...



大宅

積分: 1128


1564#
發表於 10-6-15 14:53 |只看該作者
我OK呀, 贊成!
原帖由 YuHangMum 於 10-6-15 14:52 發表
沒所謂啦! 大家高興! ok, 最遲4點沒反對就當全部贊成!!


大宅

積分: 2574

好媽媽勳章


1565#
發表於 10-6-15 14:54 |只看該作者
亞囡15號 還是16號出世呀?
原帖由 AsWife 於 10-6-15 14:41 發表

歡迎!!
英國有自己屋~
等我地係加拿大買左屋先!

yesterday 27C, 張相係5月27日影既。
如果tomorrow 記得再update photo.



大宅

積分: 4204


1566#
發表於 10-6-15 14:54 |只看該作者
carmen EE. 如果佢唔怕悶,而你又可以單人攪定~
原帖由 甄叮噹 於 10-6-15 14:44 發表
carman?係唔係指我呀?但elaine ee,我係carmEn喎!
原來好多mama都一雙一對黎?哈哈, 我仲叫老公車我地去康怡之後自己搵節目tim 哈哈哈

22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1567#
發表於 10-6-15 14:56 |只看該作者
原帖由 YuHangMum 於 10-6-15 14:54 發表
亞囡15號 還是16號出世呀?

14日凌晨痛﹐15日晚上出世。
痛...

que sera sera! 認識你讓我更富有。


大宅

積分: 1128


1568#
發表於 10-6-15 14:57 |只看該作者
我原來諗住飛起佢嘛,
原帖由 miemiedongdong 於 10-6-15 14:54 發表
carmen EE. 如果佢唔怕悶,而你又可以單人攪定~


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1569#
發表於 10-6-15 14:58 |只看該作者
原帖由 AsWife 於 10-6-15 14:56 發表

14日凌晨痛﹐15日晚上出世。
痛...

咦.... 點解個ticker 係 4m4w2d????
tomorrow 5個月啦...

que sera sera! 認識你讓我更富有。


大宅

積分: 2312


1570#
發表於 10-6-15 14:59 |只看該作者
原帖由 AsWife 於 10-6-15 14:28 發表

haha, 唔知10年後我地中會唔會有聯絡?

我10年前join過一個forum, 雖然個forum 已經唔存在﹐但我地仲有聯絡﹐次次 visit HK 都約出黎食飯~
下次見呢班朋友仲可以見埋對方既小朋友~ ...


Let us make this happen !!!!!


大宅

積分: 2574

好媽媽勳章


1571#
發表於 10-6-15 15:00 |只看該作者
我個仔都是15號, 他今日7個月, 您囡囡即是5個月啦!
因為time difference, 所以您條bar未shown到囡囡5個月!
原帖由 AsWife 於 10-6-15 14:56 發表

14日凌晨痛﹐15日晚上出世。
痛...



男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1572#
發表於 10-6-15 15:01 |只看該作者
原帖由 Ahmibobo 於 10-6-15 14:59 發表


Let us make this happen !!!!!

事在人為 ^^

que sera sera! 認識你讓我更富有。


大宅

積分: 2312


1573#
發表於 10-6-15 15:02 |只看該作者
原帖由 YuHangMum 於 10-6-15 14:31 發表
各位出席星期六的媽媽, 問咗間cafe啦, 我們可以包場, 1:00 - 3:30, 大人每位$70 (包lunch加飲品1杯), menu遲d可以給我們, 大家意下如何, 我下午要confirm人地及給deposit, 快d投票啦!! ...


我Okay ar, 多謝你帮手coordinate ar...


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1574#
發表於 10-6-15 15:04 |只看該作者
原帖由 YuHangMum 於 10-6-15 15:00 發表
我個仔都是15號, 他今日7個月, 您囡囡即是5個月啦!
因為time difference, 所以您條bar未shown到囡囡5個月!

oh! 15號 too! Now i will remember.

que sera sera! 認識你讓我更富有。


大宅

積分: 2198


1575#
發表於 10-6-15 15:04 |只看該作者
吓, 咁大獲
原帖由 AsWife 於 10-6-15 14:50 發表

生多個咪用得上嘍~


子爵府

積分: 10400

畀面勳章


1576#
發表於 10-6-15 15:04 |只看該作者
good
原帖由 methy 於 10-6-15 10:54 發表


好熱鬧呀! 期待ING~
         


大宅

積分: 3470


1577#
發表於 10-6-15 15:04 |只看該作者
真係好多謝bbyee既一番說話,開頭我地諗如果入黎講野會唔會又比人話我地惡,但係今次係佢同意我地咁做,因為佢都認為我地要講返一d事實比大家知,所以我而家講既野,並唔係要針對任何人,或者撩交嗌,我地係事前得到bbyee邀請的….

從不同媽咪口中得知,連日來係呢到有唔同既媽咪對我地另一邊既人所作出既任何評擊(包括野蠻人、唔比人講野),我地都選擇唔回應,係因為我地都明白每個人立場唔同,可能大家真係咁諗,我地冇權控制,但諷刺既係明明講左唔再提,但卻日日都仲講緊,甚至去到扭曲事實,顛倒是非,我地就忍受唔到,今日終於見bbyee既回應,我地先選擇出聲。

首先,我要為自己、baba及其他mami講一d野..

第一) baba並冇串任何人既bb做左大明星,只係在與對方msn時笑指bb咁受歡迎,好似明星一樣,但最後竟然變成係佢串人....

第二) 我地從來冇唔比大家講人奶,我只係想大家顧下奶粉媽咪感受,由始至終唔存在什麼 “有我講,冇人講”,可能有d中途加人既mami唔知,我地由大肚開始都已經有講人奶,如果我地係唔比人講的話….唔駛等到而家。

第三) 如果係對我地既言論有d咩意見,其實可以re.返我地既內容去大家作討論,有咩唔岩開心見城講出黎,明人不做暗事.唔需要單單打打。

第四)disconnect facebook a/c就更奇怪,我地冇錯係detele左部份人既a/c…但咁樣有咩問題呢..??…既然部份mami咁不滿我地甚至存在敵意..我地點解仲要有呢一d connect呢....咁都值得比人話咩..??..再者,大家咁不滿我地,應該都唔會有興趣再睇我地既野..我地同樣亦都係咁諗…咁請問保留個a/c為咩呢..??....可能有d玩fb既人list裡面有好多唔熟及唔識既朋友,但我地唔係,我地只係想for一d熟既人姐…唔係咁都有錯..咁都要得到同意卦..?

第五)據我地所知,原來未發生近日攻擊言論之前,已經有人好憎我地幾個mami,認為我地係野蠻人,如果我地係咁野蠻,我地大可係個邊又好似呢到咁攻擊大家…??…但點解我地選擇唔出聲…但呢到仍然有人樂此不疲呢?

第六)我地唔reply d post,一來我地要返工,冇呢個時間去追,唔知有咩post咁點re呢…??..又事實上真係冇野好re.咁又re.咩野呢..??..

第七)我地並唔係要爭人,所以有mami曾經就近日既事問我地應該點做,係咪只可以揀一邊,我地要鄭重澄清,我地幾個唔係皇帝,我地唔會左右任何一位mami既選擇,即使你兩邊都想傾,我地絕對歡迎,並且冇任何野需要顧慮。

我地唔會好似有人咁將一d唔係事實既野講出尼扮事實,我地只係想開開心心交流湊bb心得,或者分享生活逸事,唔係想講是非,…所以我地先開一個啱傾啱講媽媽會, 如果邊位媽媽係同一理念既, 我地歡迎佢响我地個thread留言,但如果係唔o岩傾既咪各自修行囉…請停止一切攻擊及顛倒是非既行為。有咩不滿可以坦白話比我地知,因為我地清楚bbyee並唔想大家掀開罵戰。

carol mama, 在此我代表所有過去曾經令到你有hard feeling既媽媽同你道歉, 希望你明白我地只係針對事而唔係針對人.同時希望其他唔係當事人既媽媽唔好再火上加油,煽風點火, 加插一d純粹係自己諗出黎既野令到件事越煲越大。

[ 本帖最後由 totorohome 於 10-6-15 15:08 編輯 ]


子爵府

積分: 10400

畀面勳章


1578#
發表於 10-6-15 15:06 |只看該作者
同意.....泵奶對住個泵....點同對住自己bb果種感覺咁sweet...

原帖由 Almaz 於 10-6-15 10:55 發表
我都覺得全泵仲辛苦過埋身餵,成日要追奶,好大壓力好痛苦.你仲叻啦!!!

我呢兩朝仲泵少咗......真係好憎泵奶.

         


大宅

積分: 2312


1579#
發表於 10-6-15 15:10 |只看該作者
原帖由 Almaz 於 10-6-15 14:42 發表
如果我老公同我爭BB來沖涼就好啦.依家咁鬼熱,同個仔沖完,我成身濕晒,自己都要沖.不過我都係工人放假先沖啫.


但係我覺得老公過份緊張, 初時話我坐月唔好濕水, 跟著話我開刀唔好抱重野, 而家話小吉郁得太厲害我又無絰驗怕我浸親小吉, 總之好多理由....最幣老媽附和.....唯有從旁協助


大宅

積分: 2198


1580#
發表於 10-6-15 15:14 |只看該作者
大家聚集一齊, 詳都會講吓, 詳都會提吓. 我就覺得好正常.
加上我又唔覺得呢邊d媽媽有咩過火言論, 只是吹吹水咁...
什麼 "顛倒是非"...... 可必睇到咁肉緊呢.
大家都是好媽媽, 大家亦是普通人. 算了把......
原帖由 totorohome 於 10-6-15 15:04 發表
真係好多謝bbyee既一番說話,開頭我地諗如果入黎講野會唔會又比人話我地惡,但係今次係佢同意我地咁做,因為佢都認為我地要講返一d事實比大家知,所以我而家講既野,並唔係要針對任何人,或者撩交嗌,我地係事前得到bbyee邀 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo