想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17022


1561#
發表於 11-9-12 20:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gangting+於+11-09-12+發表Ag

原帖由 黃二少奶 於 11-09-12 發表
上個星期我阿媽打俾我,問我b豬仲有冇嘔奶,跟住我答佢冇人嚇親佢,咪唔嘔奶囉,星期六佢地黎我度做節,我 ...
咁你呀媽都算讓步




水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1562#
發表於 11-9-12 20:47 |只看該作者
gangting 發表於 11-9-12 20:30
咁你呀媽都算讓步

係呀,所以咪由佢囉,
費時再咁多聲氣啦


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1563#
發表於 11-9-12 20:48 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-12 20:04

確實佢地黎做節個日,
我阿媽冇抱佢,
B豬真係全日冇嘔奶嫁喎,
唔關我事嫁


伯爵府

積分: 17022


1564#
發表於 11-9-12 20:52 |只看該作者

引用:Quote:gangting+發表於+11-9-12+20:30+咁你

原帖由 黃二少奶 於 11-09-12 發表
係呀,所以咪由佢囉,
費時再咁多聲氣啦
係呀,再話佢又發脾四架啦





男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1565#
發表於 11-9-13 00:42 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-12 03:50
係我樓下,但坐緊月,無得黎見你呀!我個陪月煮野能力係0,等我身體好d,請你黎食雞酒,我費時比佢煮,sid ...
哈哈...好丫...超想食丫..今日你家姐都有落黎..本身我都想去睇你...不過未到12朝..同埋我放工都好夜啦..唔係好方便..過多排等你身體ok d..我先黎啦...我過黎你到..好快...



哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1566#
發表於 11-9-13 01:00 |只看該作者
gangting 發表於 11-9-12 10:31
細細:
sorry 丫...我之前買個間我搵唔返丫...因為買過太多野啦...其他我都係search ERGOBABY...睇下邊間平又多人買...先買架JA...不過我搵灰色個個版...因為好D...你可以search ergobaby 灰...咁就出哂都係灰色...大慨都係180 左右...而家又平左啦...



哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1567#
發表於 11-9-13 01:01 |只看該作者
gangting 發表於 11-9-12 10:33
小朋友食得訓得已經好好
所以我驚緊..因為個個都話生第2個所有都係掉轉...咁我就真係c得啦...



哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1568#
發表於 11-9-13 01:01 |只看該作者
gangting 發表於 11-9-12 10:35
係咯....
爽爽第日可以做攀石專家
佢可能係新一代既蜘蛛俠...



哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1569#
發表於 11-9-13 01:03 |只看該作者
sasa888 發表於 11-9-12 10:39
不過好似初生唔用得住bor..
其實冇3~4個月..都會甚少帶佢出街..就算帶都係打針個d...即刻返屋企...同埋咁細...仲未係好重...仲抱得到...



哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1570#
發表於 11-9-13 01:06 |只看該作者
Vana 發表於 11-9-12 14:21
呢條都真係幾好用..... 都唔駛點用力..... 行好耐都唔會攰....

但呢條揹帶真係熱到趴街...... 10個熱.... ...
但係當個b 有返2x 磅...babyjorn...已經用唔到啦...但我而家有時都會用下x形帶...有時爽訓左...真係抱唔到太多...仲要大緊肚...我單拖帶佢出去...真係好辛苦...



哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1571#
發表於 11-9-13 01:08 |只看該作者
gangting 發表於 11-9-12 15:10
其實我已經有条Mothercare揹帶

你唔講我都唔記得仲有条X形揹帶
x 形一定要買...淘記2x~3x 都已經有...而家爽識行都好..點都要拎埋出街...以備不時之需...一來易收藏又輕...帶住佢..佢同個袋...真係夠哂皮...



哈哈


侯爵府

積分: 21177


1572#
發表於 11-9-13 07:04 |只看該作者
gangting 發表於 11-9-12 20:29
我地三個都係12月7號架咩?

bwfw12月好似7號係註冊,佢註冊and擺酒分開,所以慶祝多一次。Rabbit125號,唔知生日 or結婚,總之成班年尾都有野慶祝。好似琴日都係vana大日子。有d蒙湖。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1573#
發表於 11-9-13 07:05 |只看該作者
sasa888 發表於 11-9-12 18:02
退左黃緊要d 嫁...

yea.........

健康要行先。就算我要pump milk都無辦法,唯有自己犧牲。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1574#
發表於 11-9-13 07:07 |只看該作者
small531 發表於 11-9-13 00:42
哈哈...好丫...超想食丫..今日你家姐都有落黎..本身我都想去睇你...不過未到12朝..同埋我 ...

過左12朝啦!依加得薑醋,你唔食得。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1575#
發表於 11-9-13 07:09 |只看該作者
small531 發表於 11-9-13 01:00
sorry 丫...我之前買個間我搵唔返丫...因為買過太多野啦...其他我都係search ERGOBABY...睇下邊間平又多人 ...

gangting訂果時,預埋我,需然我有好多帶,但比你地講到太好用,並且冬天時,我bb有幾個月大,可以用。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1576#
發表於 11-9-13 07:12 |只看該作者
small531 發表於 11-9-13 01:08
x 形一定要買...淘記2x~3x 都已經有...而家爽識行都好..點都要拎埋出街...以備不時之需...一來易收藏又輕.. ...

我都有x形。有一條初生 and另一條2手野。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1577#
發表於 11-9-13 07:26 |只看該作者

引用:Quote:small531+發表於+11-9-13+01:08+x+形

原帖由 悅同 於 11-09-13 發表
我都有x形。有一條初生 and另一條2手野。
我有兩條X型,不過b豬唔係咁鍾意,反而用ergobaby 個條,佢可以訓著,呢款可以有塊野遮住個頭仔,唔駛怕俾陽光哂到眼仔




侯爵府

積分: 21177


1578#
發表於 11-9-13 07:48 |只看該作者
我開始感到倦,每日24 hrs,就係餵奶,pump奶,換片,唔停的巡環不息,成日諗幾時先會有進步。係咪滿左月會好d?平時唔多出街的我,都感到坐監feel!琴日去睇中醫,飛的出入,來回只用左個幾鐘。我真你係好慶幸識到你地,可以成日上黎搵人傾下計,仲要係自己得閒先傾,總好過接到個電話。否則會超悶。唔怪得d人坐月會喊包。又悶,又累,又辛苦!bb又細,好多野要適應!

琴日食左d中藥,超想訓,並且訓著係非常非常熟。真係唔多想起身!現在努力地幫bb誡夜奶,初見成效,仍需繼續觀察。琴日11點最後一餐奶,訓到4點先再食。4點食完,訓到依加都未醒。臨訓果餐,我比佢食多d,食密d。飽到不得了就訓訓訓!

但lee兩日,bb入房訓大床,飲完奶,就喊喊喊!琴日um左好耐,用埋雪花收音機先訓到。之後我都祈禱,唔知點算,又唔知佢想要咩?因為日間完全無扭喊架!次次入房就喊,突然想起,日間訓太耐high chair,high chair有包住的感覺,但床仔無,所以我想試下,依加日間每次訓覺就入房,等佢唔使每晚都適應一次!希望會好d啦!新手媽媽真係咩都要試下試下!希望成功啦!

我好想快d搵到個鐘點呀!咁我就爽曬啦!睇埋今個星期,睇下自己食左中藥,身體的反應,就決定用個陪月用到幾時。

琴晚破曬紀綠,分開幾次,訓到成5個幾鐘!仲要係超識睡!正正正! 

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1579#
發表於 11-9-13 09:37 |只看該作者
求助,我唔識改條ticket呀!
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


伯爵府

積分: 17022


1580#
發表於 11-9-13 12:46 |只看該作者
small531 發表於 11-9-13 01:00
sorry 丫...我之前買個間我搵唔返丫...因為買過太多野啦...其他我都係search ERGOBABY...睇下邊間平又多人 ...

灰色有乜唔同?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo