跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16163


1561#
發表於 05-11-22 23:05 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

校長
仲叫我上嚟同你豬up tim
校長 寫道:
死懶豬就真,要走啦,睡魔急call [quote]
cherrybibi 寫道:
睡公主出場 :mrgreen:
[quote]


水晶宮

積分: 54392


1562#
發表於 05-11-22 23:07 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

reginang 寫道:
校長
仲叫我上嚟同你豬up tim

校長 寫道:
死懶豬就真,要走啦,睡魔急call

cherrybibi 寫道:
睡公主出場 :mrgreen:
[quote]
[/quote]


侯爵府

積分: 20954


1563#
發表於 05-11-22 23:07 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

原來有 12個小童, 麻煩妳帶多幾隻啦
reginang 寫道:
車車
收到[quote]
cherrybibi 寫道:
a ma >> 妳帶膠叉 10只小童用
[/quote]


侯爵府

積分: 20954


1564#
發表於 05-11-22 23:12 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

我都去訓啦, 睇下搵周生見唔見校長先 :mrgreen:


大宅

積分: 2545


1565#
發表於 05-11-22 23:13 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

車車,校長:
byebye
[img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_25.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_23.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_20.gif[/img]


水晶宮

積分: 54392


1566#
發表於 05-11-22 23:13 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

你真攪野ar :mrgreen: :mrgreen:
cherrybibi 寫道:
我都去訓啦, 睇下搵周生見唔見校長先 :mrgreen:


伯爵府

積分: 16163


1567#
發表於 05-11-22 23:13 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

no problem
cherrybibi 寫道:
原來有 12個小童, 麻煩妳帶多幾隻啦
[quote]
reginang 寫道:
車車
收到[quote]
cherrybibi 寫道:
a ma >> 妳帶膠叉 10只小童用
[/quote][/quote]


伯爵府

積分: 16163


1568#
發表於 05-11-22 23:16 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

車車,校長
sweet dream


伯爵府

積分: 16163


1569#
發表於 05-11-22 23:17 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

油媽,tamme
nite nite


大宅

積分: 2545


1570#
發表於 05-11-22 23:19 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

咁 all byebye

又ma:
妳都要早d訓la......明天要對付d怪獸
[img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_25.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_23.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_20.gif[/img]


水晶宮

積分: 54392


1571#
發表於 05-11-22 23:32 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

tamme,a ma ~~ goodnite la

tamme ~~ e 個月我已經做到想c甘ar...只想快d cny...快d3月la...我就會咩ka la


伯爵府

積分: 17542


1572#
發表於 05-11-23 08:05 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

Morning


伯爵府

積分: 17542


1573#
發表於 05-11-23 09:08 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

油長>>你再努力忍多陣.....好日子就快到啦


水晶宮

積分: 54392


1574#
發表於 05-11-23 09:48 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

[size=medium]good morning


水晶宮

積分: 54392


1575#
發表於 05-11-23 09:49 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

我會ka la...總之一個字[size=x-large]
karencircle 寫道:
油長>>你再努力忍多陣.....好日子就快到啦


侯爵府

積分: 20954


1576#
發表於 05-11-23 10:14 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

Good Morning


伯爵府

積分: 17542


1577#
發表於 05-11-23 10:21 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

車車、油長>>

我地1127會唔會約埋一齊坐的士上去......可以慳返D


伯爵府

積分: 16163


1578#
發表於 05-11-23 10:31 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

早晨,車車/圈圈


侯爵府

積分: 20954


1579#
發表於 05-11-23 10:32 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

OO >> 1點.... 可能我會遲少少先到呀, 唔好等我


侯爵府

積分: 20954


1580#
發表於 05-11-23 10:34 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

a ma >> 早呀, a 妹有冇日日都玩千秋呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo