跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 165356


1561#
發表於 05-12-5 11:41 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂?--Part 26(30/11/2005)

唔係anson
係佢"表姐"

[quote]
stellacay 寫道:
anson驚坐car seat 驚得咁緊要呀


伯爵府

積分: 17947


1562#
發表於 05-12-5 11:42 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂?--Part 26(30/11/2005)

唔好意思, 發支盲

SZEYUEN 寫道:
唔係anson
係佢"表姐"

[quote]
stellacay 寫道:
anson驚坐car seat 驚得咁緊要呀


侯爵府

積分: 21537


1563#
發表於 05-12-5 11:49 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 26(30/11/2005)

無問題, 你哋想幾點就話我知.
好, 要洗晒200個波波等你哋嚟玩.[quote]
CarMan 寫道:
唔入apm, 直去你家啦, 可以玩耐d 嘛[quote]


琥珀宮

積分: 165356


1564#
發表於 05-12-5 11:51 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂?--Part 26(30/11/2005)

琴日去葵芳新都會飲茶
出面有2個大遊樂場
不過原來成日都發生
小朋友玩玩下唔見左父母
琴日有個啊媽唔見左個女好耐先搵
出去遊樂場搵仲要比班c9鬧到pk



琥珀宮

積分: 165356


1565#
發表於 05-12-5 12:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂?--Part 26(30/11/2005)

LUNCH又到食煲仔飯好冇呢


琥珀宮

積分: 165356


1566#
發表於 05-12-5 12:25 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 26(30/11/2005)

天氣一涷
近排我係咁食呀食
就快變


公爵府

積分: 27329


1567#
發表於 05-12-5 12:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂?--Part 26(30/11/2005)


哈哈, 今日 lunch 打算食麥當當
想食朱古力雪糕新地

SZEYUEN 寫道:
LUNCH又到食煲仔飯好冇呢


伯爵府

積分: 17947


1568#
發表於 05-12-5 12:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂?--Part 26(30/11/2005)

lunch lu
未知食乜.

Valeriemama 寫道:

哈哈, 今日 lunch 打算食麥當當
想食朱古力雪糕新地

[quote]
SZEYUEN 寫道:
LUNCH又到食煲仔飯好冇呢
[/quote]


禁止訪問

積分: 3512


1569#
發表於 05-12-5 12:47 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂?--Part 26(30/11/2005)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17947


1570#
發表於 05-12-5 14:02 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 26(30/11/2005)

你都瘦蜢蜢
點會咁易


SZEYUEN 寫道:
天氣一涷
近排我係咁食呀食
就快變


珍珠宮

積分: 33190


1571#
發表於 05-12-5 14:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂?--Part 26(30/11/2005)

頭先食lunch,食左個勁過big mac既berger,
好飽


伯爵府

積分: 17947


1572#
發表於 05-12-5 14:10 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂?--Part 26(30/11/2005)

我都食


琥珀宮

積分: 165356


1573#
發表於 05-12-5 14:10 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 26(30/11/2005)

我都想但我個肚腩真係好"近"

[quote]
stellacay 寫道:
你都瘦蜢蜢
點會咁易



侯爵府

積分: 24553


1574#
發表於 05-12-5 14:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂?--Part 26(30/11/2005)


琥珀宮

積分: 165356


1575#
發表於 05-12-5 14:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂?--Part 26(30/11/2005)

咁大個飽妳都哨得落
我唔得因為我要留番個肚食其他野

CarMan 寫道:
頭先食lunch,食左個勁過big mac既berger,
好飽


子爵府

積分: 12555


1576#
發表於 05-12-5 14:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂?--Part 26(30/11/2005)

[size=small]My little baby Vivian !


琥珀宮

積分: 165356


1577#
發表於 05-12-5 14:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂?--Part 26(30/11/2005)

士巴拿.....同俊俊睇左燈飾未


琥珀宮

積分: 165356


1578#
發表於 05-12-5 14:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂?--Part 26(30/11/2005)

ada....我想叫妳做"打人"


子爵府

積分: 12555


1579#
發表於 05-12-5 14:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂?--Part 26(30/11/2005)

C,

何解呢??
SZEYUEN 寫道:
ada....我想叫妳做"打人"
[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


1580#
發表於 05-12-5 14:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂?--Part 26(30/11/2005)

去晒邊??

我一出現嚇走晒你哋!!
[size=small]My little baby Vivian !

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo