跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 34740


1561#
發表於 06-4-18 14:35 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

心:

thanks.
洗前心情好平靜,個心仲諗,我一定唔會喊(因我不嬲唔係眼淺既人,但我既導師話領洗會高興到喊).但真係好奇怪,領完洗之後,我見到mimi好天真咁同我揮手,果一刻我眼濕濕了.到眾人為我們領了洗而拍手時,我d眼淚就奪眶而出...領洗完來真係好令人感動的.

COFFEE都問我乜領洗真係會咁感動咩?但佢話佢唔可以入天主教,因佢陪我地出席兩日既領洗儀式時,佢連續兩日都眼眉跳喎,比佢激死!不過誠如佢自己所講,而家我地成家除左佢一個唔係教徒之外,個個都係,佢遲早都會被踢入會.


子爵府

積分: 12388


1562#
發表於 06-4-18 14:36 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

^o^
check pm


yes, 科學館every wed free.


珍珠宮

積分: 34740


1563#
發表於 06-4-18 15:02 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

mei:

pls check pm.


子爵府

積分: 12388


1564#
發表於 06-4-18 15:19 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

^O^
Thanks!


大宅

積分: 4257

好媽媽勳章


1565#
發表於 06-4-18 17:39 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Long time no chat, 大家好嗎?

Googoo,
恭喜晒. 領洗真係會咁好感動架.

Che,
唔好ot咁夜, 小心身體&小B.

lamma友,
好耐冇玩得咁開心, 等天氣再暖D, 可以一齊再去游水.


大宅

積分: 3608


1566#
發表於 06-4-18 23:04 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

lamma友,

星期六玩得好開心, 晚上真係唔好意思, 請問食飯幾 $ ?

心,

用op証入科學館無折噃 ! 上次我們特登拿出來, 他們都話無折..科學館好玩, 小朋友好值得去, 君君最鍾意玩大bubble, 什麼是audi ?


侯爵府

積分: 23362


1567#
發表於 06-4-19 09:09 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

A媽
op証做科學館半年証有9折$50-->$45, audi我估渣車
大bubble我唔見有..又係咩?

carcar
what is audi? 等你講


珍珠宮

積分: 34740


1568#
發表於 06-4-19 09:58 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

jackie/心:

領完洗後果晚,可能我太攰,一訓覺就發惡夢.醒番再訓時又發另一個惡夢,個身仲唔郁得,條脷麻痺,喉嚨收窄到有d呼吸困難,幾驚當時會窒息呀!幾經爭扎後我終於可以郁番.之後拿拿林帶住神父祝聖過既十字架訓覺,即刻冇事安然入睡.不過可能只係心理作用而已.


男爵府

積分: 5742


1569#
發表於 06-4-19 11:37 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

audi,係一架紅色真車, 係最頂果層, 小朋友超開心.

大BUBBLE係最底果層(地庫)


珍珠宮

積分: 34740


1570#
發表於 06-4-19 15:06 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

mei

pls check pm.


禁止訪問

積分: 6817


1571#
發表於 06-4-19 21:17 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1032


1572#
發表於 06-4-19 23:49 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

hello all,

好耐無入黎﹐因為公司年初大地震後我晚晚做到11點!好懷念以前可以得閒鼠入黎8下爹下!

之前bk有個act 要小朋友拍廣告﹐咪試下send相囉﹐今日同左希健去 casting, 話要6個2-3歲小朋友拍"A-"奶粉廣告﹐要畫畫﹐扮下諗野然後諗到題材﹐好開心0甘舉高幅話﹐最後要飲奶﹐飲完要舔舔利扮好回味﹐希健表現當然就得啖笑啦!個樹就唔似騙人D MODEL公司﹐無收任何$。

castcafe 話重未選好﹐若果有興趣就send 相去
[email protected]

註:廣告要到泰國拍! 約5月7-11號

如要電話詢問﹐請pm.

報料完畢!





子爵府

積分: 12388


1573#
發表於 06-4-20 10:39 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

早呀

尋日去左OP依家累到CC下
OP真係好好玩.... 依家心思思想做annual pass

^o^
收到喇, 唔洗比receipt咁嚴重

glory
真係約都冇咁arm


男爵府

積分: 8163


1574#
發表於 06-4-20 10:57 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

早晨呀)))


cy真係好多hair, 兩個面珠登好可愛
真係好橋....尋晚我好早訓無理隻仔, 今日還好


禁止訪問

積分: 6817


1575#
發表於 06-4-20 21:25 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2888


1576#
發表於 06-4-20 22:37 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

各位姊妹,
有好野益妳地, 今季唔好買泳衣比自己同寶貝住呀
我榮升為小小老闆, 賣泳裝呀.
遲下比D相妳地睇

男女&童裝泳衣
有全新NIKE / ROXY 泳衣, 好多款, 平售

MSN? 預埋我啦, [email protected]


子爵府

積分: 12388


1577#
發表於 06-4-20 22:59 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

zeke 寫道:
各位姊妹,
有好野益妳地, 今季唔好買泳衣比自己同寶貝住呀
我榮升為小小老闆, 賣泳裝呀.
遲下比D相妳地睇

男女&童裝泳衣
有全新NIKE / ROXY 泳衣, 好多款, 平售

MSN? 預埋我啦, [email protected]


恭喜你呀 )))))

係邊賣? 有冇西睇呀?


大宅

積分: 2888


1578#
發表於 06-4-20 23:12 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

mei,
多謝~ 我都好開心~~
未有呀, 有成x千件, 我諗大約下個禮拜至有得比妳地睇


大宅

積分: 3608


1579#
發表於 06-4-20 23:25 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Mei,

妹妹換咗新相啦 ! 好可愛噃 ! 你們昨天去op多人嗎 ?

Zeke,

恭喜你呀做事頭婆.. 有相睇最重要噃 !


子爵府

積分: 12388


1580#
發表於 06-4-21 02:16 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

A媽
YES, 你睇阿妹.........

VIN: 囡囡, 影相呀!
妹: 唔好嘈, 我睇緊陣間去邊玩呀!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo