烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   38


伯爵府

積分: 15926


1561#
發表於 12-7-27 14:53 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 12-7-27 12:54
係呀, 早排用老種真是好正又簡單, 不過即日清, 用直接法一樣可以禁好, E排都懶左啦....
...

其實乜種都好..找到整包同食包的樂趣就得.

平材料..貴材料..包有料..包茂料...

總之..開心就夠..



伯爵府

積分: 15926


1562#
發表於 12-7-27 14:54 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 12-7-27 12:54
係呀, 早排用老種真是好正又簡單, 不過即日清, 用直接法一樣可以禁好, E排都懶左啦....
...

其實乜種都好..找到整包同食包的樂趣就得.

平材料..貴材料..包有料..包茂料...

總之..開心就夠..



男爵府

積分: 8956


1563#
發表於 12-7-27 14:56 |只看該作者
柒子 發表於 12-7-27 14:45
我就好衰..

10成10 的包..剛烘好就食..

我都係熱辣辣就食, 真係好味好多架.

所以成日午夜食包, 減不到肥lo .

點評

hinhin_ma    發表於 12-7-27 21:41


伯爵府

積分: 15926


1564#
發表於 12-7-27 15:00 |只看該作者
辣椒仔coco 發表於 12-7-27 14:56
我都係熱辣辣就食, 真係好味好多架.

所以成日午夜食包, 減不到肥lo .

熱辣辣..加d牛油...大佬..點頂呀.

不過我一星期一次.

唔怕的..哈...


伯爵府

積分: 15926


1565#
發表於 12-7-27 15:09 |只看該作者
喂...提下你地買左日本仔棍的包友.


佢材料係ABS..

好似上限係70%

唔好用熱水滾水浸或清潔呀.

暖水或凍水加d洗潔精就好好了..

大家小心留意..


水晶宮

積分: 56409


1566#
發表於 12-7-27 15:27 |只看該作者

引用:Quote:hinhin_ma+發表於+12-7-27+12:54+係

原帖由 柒子 於 12-07-27 發表
其實乜種都好..找到整包同食包的樂趣就得.

平材料..貴材料..包有料..包茂料...
開心就夠啱!



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


1567#
發表於 12-7-27 15:27 |只看該作者
柒子 發表於 12-7-26 22:41
毒下你..今日行過ifc mama見都有3枝日本仔..哈..
我今天都見沙田mama 有8枝 $88/枝.
同埋日清粉有貨 $37/包!


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


1568#
發表於 12-7-27 15:28 |只看該作者
辣椒仔coco 發表於 12-7-26 23:07
金象係冇韓粉甘受水.
同意


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


1569#
發表於 12-7-27 15:31 |只看該作者
NoelB 發表於 12-7-27 08:50
學了湯種後,我就沒有用直接法,學了液種後,我就沒有用湯種,學了中種後,我就沒有用液種了今晚試 ...
好攪笑! 你試勻晒之後再就知自己 like 咩種了


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


1570#
發表於 12-7-27 15:36 |只看該作者
柒子 發表於 12-7-27 14:45
我就好衰..

10成10 的包..剛烘好就食..
我同你剛相反, 我多數整完第二朝早餐食!

剛烘完食因爲新鮮熱辣, 我覺得就咩種都多數好食的


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


1571#
發表於 12-7-27 15:37 |只看該作者
辣椒仔coco 發表於 12-7-27 14:56
我都係熱辣辣就食, 真係好味好多架.

所以成日午夜食包, 減不到肥lo .
我都係怕怕


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


1572#
發表於 12-7-27 15:38 |只看該作者
柒子 發表於 12-7-27 15:09
喂...提下你地買左日本仔棍的包友.
我是淘貨的!
不過都多謝你提點!!


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


1573#
發表於 12-7-27 15:39 |只看該作者
而家又整 ABC 包, 發緊 A


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


1574#
發表於 12-7-27 15:42 |只看該作者
KBIB2008 發表於 12-7-27 12:28
我都等你包膠,原本我看你們的A+B+C,好似好難,再睇真啲又唔係丫,係A 要發酵3小時麻煩啲,如果放工整就 ...
真是不難的, 只是時間多點,
快啲試啦


伯爵府

積分: 15926


1575#
發表於 12-7-27 15:51 |只看該作者
GG9190 發表於 12-7-27 15:42
真是不難的, 只是時間多點,
快啲試啦

我就應唔會點特別試..除非家中有Cream.

家中有Cream都可能就咁打左整卷蛋食就算..哈..



伯爵府

積分: 15926


1576#
發表於 12-7-27 15:53 |只看該作者
GG9190 發表於 12-7-27 15:27
我今天都見沙田mama 有8枝 $88/枝.
同埋日清粉有貨 $37/包!

IFC..37 38 39咁呀.

普通低粉37, 特選低粉38, 強力39


男爵府

積分: 8838

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


1577#
發表於 12-7-27 16:35 |只看該作者
7兄,你係咪買過楓糖漿,是那一隻?


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


1578#
發表於 12-7-27 16:44 |只看該作者
柒子 發表於 12-7-27 15:51
我就應唔會點特別試..除非家中有Cream.

家中有Cream都可能就咁打左整卷蛋食就算..哈..
卷蛋 - 我鍾意呀! 吾知幾時先會試, 我整蛋膠 0 經驗


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


1579#
發表於 12-7-27 16:45 |只看該作者
柒子 發表於 12-7-27 15:53
IFC..37 38 39咁呀.

普通低粉37, 特選低粉38, 強力39
咁沙田平啲啲喎, 日清強力 $37


伯爵府

積分: 15926


1580#
發表於 12-7-27 16:46 |只看該作者

我睇緊呢d野..有時間可能整月餅..

呢d假蜜糖..可入焗..


http://tw.myblog.yahoo.com/carol-jay/article?mid=146429&sc=1

點評

hinhin_ma  ...我想試做奶黃月餅仔....  發表於 12-7-27 21:50

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo