跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5403


1561#
發表於 06-9-27 10:18 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

早呀Hin_bb, TszHin媽

TszHin媽: 我問左了, 係可以自行決定買or 唔買
TszHin媽咪 寫道:
carol

但我問左甲班同學仔Mami, 佢話佢地仔仔話老師無話一定要買wor ?-( ?-( , 而家甲乙丙班我都問晒ga
啦.....

我要準備去 啦, 明日再見.....goodnite


水晶宮

積分: 51182


1562#
發表於 06-9-27 10:20 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

homacarol>>早晨呀

TszHin媽咪>>你隻眼今日有無好d呀?


珍珠宮

積分: 35220


1563#
發表於 06-9-27 11:48 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

hin_bb,

好多啦, thanks!

carol,

張支票我比左阿仔拎返學校啦! 佢話老師話一定要買, 如果係真既, 我唔買就唔好啦 :-|


男爵府

積分: 5403


1564#
發表於 06-9-27 12:47 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

Hi, Hin_bb, TszHin媽
TszHin媽 : 我仲未交呀, 呀囝話星期五前交就得, 諗住打去問朗文多少少information, 咁你訂邊隻? cd or cd rom?


珍珠宮

積分: 35220


1565#
發表於 06-9-27 12:56 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

carol,

我諗住早d交比老師麻, 阿仔老師會幫佢地安排好, 唔洗佢地自己去買ga, 除非當日先交, so....................... :-|

英文訂cd-rom, 因為我仔喜歡玩電腦遊戲, 以前d phonics都係學校一邊教, 我一邊比佢玩遊戲, 佢學得唔錯! 默書時佢唔記得, 都會用個音併番出黎......當然佢仲細, 有好多未併到!

普通話我就兩set都訂晒, 因為係唔同野黎ga....cd係溫習課文, cd-rom係遊戲中學習.


男爵府

積分: 5403


1566#
發表於 06-9-27 13:03 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

got it, thanks for your advise.

我可能都會同你一樣咁訂法...我會聽日交. tks
TszHin媽咪 寫道:
carol,

我諗住早d交比老師麻, 阿仔老師會幫佢地安排好, 唔洗佢地自己去買ga, 除非當日先交, so....................... :-|

英文訂cd-rom, 因為我仔喜歡玩電腦遊戲, 以前d phonics都係學校一邊教, 我一邊比佢玩遊戲, 佢學得唔錯! 默書時佢唔記得, 都會用個音併番出黎......當然佢仲細, 有好多未併到!

普通話我就兩set都訂晒, 因為係唔同野黎ga....cd係溫習課文, cd-rom係遊戲中學習.


男爵府

積分: 5403


1567#
發表於 06-9-27 13:04 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~


係喎TszHin媽, 你今日比對眼休息下, 唔好睇咁多電腦...唔好帶con...


珍珠宮

積分: 35220


1568#
發表於 06-9-27 13:14 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

有心啦! 今日好好多....早上隻都仲有d唔舒服, 不過無流眼水! 而家無乜野lu~ 睇下明天點 我無呀....間中上黎望下咋, 亦都無帶con...要做多幾日四眼c 9 hahahaha~~

我習慣上網睇newspaper麻, 都會上網既.....晏d又要對仔手冊, 做晒功課佢一定想玩電腦(昨日學校派password嗰個呢), 我又要陪佢....要解話麻.....總係離唔開電腦 hahahahaha.....
homacarol 寫道:

係喎TszHin媽, 你今日比對眼休息下, 唔好睇咁多電腦...唔好帶con...


男爵府

積分: 5403


1569#
發表於 06-9-27 13:16 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

嗯, 我星期一至五都做四眼c9......
ok, take care & rest la, 我出去了 cu later
TszHin媽咪 寫道:
有心啦! 今日好好多....早上隻都仲有d唔舒服, 不過無流眼水! 而家無乜野lu~ 睇下明天點 我無呀....間中上黎望下咋, 亦都無帶con...要做多幾日四眼c 9 hahahaha~~

我習慣上網睇newspaper麻, 都會上網既.....晏d又要對仔手冊, 做晒功課佢一定想玩電腦(昨日學校派password嗰個呢), 我又要陪佢....要解話麻.....總係離唔開電腦 hahahahaha.....[quote]
homacarol 寫道:

係喎TszHin媽, 你今日比對眼休息下, 唔好睇咁多電腦...唔好帶con...
[/quote]


子爵府

積分: 13469

育兒性格勳章


1570#
發表於 06-9-27 14:02 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

大家好~~~


男爵府

積分: 5403


1571#
發表於 06-9-27 14:36 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

hihi Shirleen 媽


珍珠宮

積分: 35220


1572#
發表於 06-9-27 17:17 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

carol

我仔今日有6樣功課做到面口都變晒, 一個好疲倦既扭計樣, 幸好都可以5:00pm前完成, 並且係甘e溫左書! 而家休息緊.....但仲有金句未背

原來高年班(即係除左p.1)已經默左書啦, 我睇p.1都不遠已.....


珍珠宮

積分: 35220


1573#
發表於 06-9-27 17:18 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

hin_bb,

你仲乜唔返黎呀?????


男爵府

積分: 5403


1574#
發表於 06-9-27 17:38 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

TszHin 媽:
咁就慘勒...我今晚仲要返學, 返到屋企最快都要11:30pm >.< 我死梗..........
等我睇下佢有幾多功課先 ....


珍珠宮

積分: 35220


1575#
發表於 06-9-27 17:41 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

唔怕...我仔同你仔都唔同班
homacarol 寫道:
TszHin 媽:
咁就慘勒...我今晚仲要返學, 返到屋企最快都要11:30pm >.< 我死梗..........
等我睇下佢有幾多功課先 ....


男爵府

積分: 5403


1576#
發表於 06-9-27 17:41 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

好彩, 呀囝得4樣功課做, 佢而家做緊, 應該無問題.
好好笑, 我一打返去, 佢即刻話 ~ 我交晒功課, 交晒通告, 帶齊功課同通告返黎....


珍珠宮

積分: 35220


1577#
發表於 06-9-27 17:50 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

哈哈...... 咁通告21係唔係老師收左啦??
homacarol 寫道:
好彩, 呀囝得4樣功課做, 佢而家做緊, 應該無問題.
好好笑, 我一打返去, 佢即刻話 ~ 我交晒功課, 交晒通告, 帶齊功課同通告返黎....


珍珠宮

積分: 35220


1578#
發表於 06-9-27 17:52 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

carol,

你仔2隻手指點呀??


男爵府

積分: 5403


1579#
發表於 06-9-27 18:06 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

甩左皮, 仲貼緊膠布 ^^ 應該無乜野既, 有心
我要走lu, 返學, 約左同學去食野先
TszHin媽咪 寫道:
carol,

你仔2隻手指點呀??


男爵府

積分: 5403


1580#
發表於 06-9-27 18:07 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

終於都收左 (我個囝話佢交左), 希望今晚返到去唔好再見到
TszHin媽咪 寫道:
哈哈...... 咁通告21係唔係老師收左啦??[quote]
homacarol 寫道:
好彩, 呀囝得4樣功課做, 佢而家做緊, 應該無問題.
好好笑, 我一打返去, 佢即刻話 ~ 我交晒功課, 交晒通告, 帶齊功課同通告返黎....
[/quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo