TszHin媽咪 寫道:
carol,
我諗住早d交比老師麻, 阿仔老師會幫佢地安排好, 唔洗佢地自己去買ga, 除非當日先交, so....................... :-|
英文訂cd-rom, 因為我仔喜歡玩電腦遊戲, 以前d phonics都係學校一邊教, 我一邊比佢玩遊戲, 佢學得唔錯! 默書時佢唔記得, 都會用個音併番出黎......當然佢仲細, 有好多未併到!
普通話我就兩set都訂晒, 因為係唔同野黎ga....cd係溫習課文, cd-rom係遊戲中學習.
我無呀....間中上黎望下咋, 亦都無帶con...要做多幾日四眼c 9 hahahaha~~homacarol 寫道:
係喎TszHin媽, 你今日比對眼休息下, 唔好睇咁多電腦...唔好帶con...

TszHin媽咪 寫道:
有心啦! 今日好好多....早上隻都仲有d唔舒服, 不過無流眼水! 而家無乜野lu~ 睇下明天點我無呀....間中上黎望下咋, 亦都無帶con...要做多幾日四眼c 9 hahahaha~~
我習慣上網睇newspaper麻, 都會上網既.....晏d又要對仔手冊, 做晒功課佢一定想玩電腦(昨日學校派password嗰個呢), 我又要陪佢....要解話麻.....總係離唔開電腦 hahahahaha.....[quote]
homacarol 寫道:
係喎TszHin媽, 你今日比對眼休息下, 唔好睇咁多電腦...唔好帶con...