影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   4


翡翠宮

積分: 93980


1561#
發表於 13-3-31 14:05 |只看該作者
ChrisWong 發表於 13-3-31 13:46
咁正既,有天排中間(少有),好有陣勢,吾知甚麽快歌呢,原來有16位日本及韓國舞者一齊排,練咗10個 ...
我都唔知有什麼歌..好厲害..其實今次CON. 其實由宣佈售票到CON只是一個月. 還是三場在閒日. 因為日本大, 但要TRAVEL去東京和在閒日, EVEN日本FANS也有小小難度. 所以銷情真算不錯啊.
MY JYJ FIGHTING!!!


珍珠宮

積分: 40438


1562#
發表於 13-3-31 14:23 |只看該作者

引用:Quote:ChrisWong+發表於+13-3-31+13:46+咁

原帖由 MagDog 於 13-03-31 發表
我都唔知有什麼歌..好厲害..其實今次CON. 其實由宣佈售票到CON只是一個月. 還是三場在閒日. 因為日本大, 但 ...
希望在中只係諗住護住彩虹聲,而吾係吾舒服,佢由香港已帶口罩。MagMag,話時話,4月尾仲有無JYJ大阪演唱會架今日都31號喎...吾多似有


翡翠宮

積分: 93980


1563#
發表於 13-3-31 14:31 |只看該作者

回覆:ChrisWong 的帖子

應該大板場係傳聞,應該冇啊。


大宅

積分: 3512


1564#
發表於 13-3-31 16:06 |只看該作者
天陰陰的,一家人也懶洋洋地窩在家中,自己就躲在房中看有天。只有長假期才有時間補補有天的視頻,終於看完unforgettable live concert in Japan, 仲有making of 都未看完。舞台上的有天跟戲劇裏的有天很不一様,很有魅力、很charming。真係好希望佢地可以黎香港開演唱會,好羨慕chris有志同道合的朋友一同飛東京睇show, 好難得!





珍珠宮

積分: 48162

2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第二回 親子王國15週年勳章


1565#
發表於 13-3-31 16:25 |只看該作者
【新聞】 明星特別的慈善捐助

在世人眼光中,明星衣食無虞,樣樣不缺還過剩,所以當明星選擇付
出而非賺更多時,更令人注目。之前我們報導過粉絲捐贈大米、金錢
及禮物,今天在我們慈善專題的最後,我們要帶大家看一些特別的明
星慈善回饋行動。

[以下僅節錄JYJ部份]
⋯⋯ 當然我們不能忘了這些愛心做公益到海外的明星。

JYJ龐大的慈善捐款是眾所皆知的,特別是他們捐款、捐芒果樹或
其他物資給韓國以外的國家。值得一提的是2011年成員金俊秀在
柬埔寨捐助蓋了一間學校。<細亞俊秀的常青樹學校>是為了許多需
要走5〜10公里才能上學的學生而蓋,也是人道救援建立的據點之
一,俊秀母親在建造前到訪過當地,完工後主持啟用典禮時還為它命
名。

FR:CJ E&M enews world
BY:JYJ台灣粉絲同樂會(分享&翻譯:C) 2013.03.31[url=]查看更多[/url]

點評

MagDog  小太陽MY JUNSU.   發表於 13-3-31 16:34
[img=500,400][/img]


翡翠宮

積分: 93980


1566#
發表於 13-3-31 16:26 |只看該作者
等了快兩年的SEASON 2. OCN的"特殊案件專案組TEN"有黃叔崔宇植啊.

這套我覺得是2011年最好看的韓劇. 4月14日首播..TEN大發!!!


珍珠宮

積分: 48162

2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第二回 親子王國15週年勳章


1567#
發表於 13-3-31 16:28 |只看該作者
【新聞】<D-2>JYJ東京巨蛋排練室現場照片公開,預計動員
15萬名歌迷

在東京巨蛋公演前兩日,JYJ公開了在日本排練室的現場照片。

在公開的照片中,展現了JYJ與韓國及日本16名舞者共同組成的
舞蹈團隊共同練習舞步以及唱歌的樣子,更可看出一天將近排練10
小時的火熱氣氛。
⋯⋯
時隔三年實現的JYJ東京巨蛋公演將於4月2號至4月4號3日期
間展開,預計將總共動員15萬名歌迷。

所屬社表示"最後一天的公演將在日本所有區域的電影院上映,這次
JYJ東京巨蛋公演的觀眾將達到21萬名。"

FR:韓佳嵐韓國語/wstarnewsBY:JYJ台灣粉絲同樂會(分享:J) 2013.03.31[url=]查看更多[/url]

點評

MagDog  好型啊. 俊秀好白呀.   發表於 13-3-31 16:33
[img=500,400][/img]


珍珠宮

積分: 48162

2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第二回 親子王國15週年勳章


1568#
發表於 13-3-31 16:30 |只看該作者
拿拿林 post 小小野先, 一陣出街, 今晚再上黎追 post
[img=500,400][/img]


翡翠宮

積分: 93980


1569#
發表於 13-3-31 16:32 |只看該作者
constanceng 發表於 13-3-31 16:06
天陰陰的,一家人也懶洋洋地窩在家中,自己就躲在房中看有天。只有長假期才有時間補補有天的視頻,終於看完 ...
我也多羨慕CHRIS..我也有兩三組朋友去了東京看啊.
所以UNFORGETTABLE LIVE CON IN JAPAN,這套DVD好抵買..雖然他們MC部分是沒有字幕. 只是聽他們唱IN HEAVEN, FALLEN LEAVES, MISSION 和GET OUT, OPENING的"EMPTY"真是讚讚讚!!!! 聽他們的和音, 唱GET OUT時, 因為俊秀邊行邊唱, 好似甩了音. (其實是細聲了), 有天緊張關心的眼神..就知道他們好CLOSE. 只可惜BE THE ONE是得半首REMIX. 我也很喜歡BE THE ONE.

我看過超過20次了.


翡翠宮

積分: 93980


1570#
發表於 13-3-31 16:39 |只看該作者
TO CHRIS,

你記得準備營光棒...應該是要粉紅色FOR ENCORE/俊秀應援, 紅色, 粉藍色是有天SOLO應援, 綠色是在中SOLO應援..

WOW..50,000人場面一定很壯觀..最隱陣都要帶紅色應援..你問下朋友這個消息是不是VALID.


翡翠宮

積分: 93980


1571#
發表於 13-3-31 19:30 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥天屋韓舍~PART 10 ♥ ♥ ♥

To all , 去到Leslie Miss You Much con 現場,粉絲們好多著了隊服,好型


珍珠宮

積分: 40438


1572#
發表於 13-3-31 19:58 |只看該作者

引用:To+all+,+去到Leslie+Miss+You+Much+con+現

原帖由 MagDog 於 13-03-31 發表
To all , 去到Leslie Miss You Much con 現場,粉絲們好多著了隊服,好型
MagMag,相信稍後妳會分享今晚演唱會學友唱甚麽歌或哥哥点滴一切…妳也可報導周慧敏唱那首嗎,有無哥哥作曲既《如果你知我苦衷》…Thanks...


翡翠宮

積分: 93980


1573#
發表於 13-3-31 20:17 |只看該作者

回覆:ChrisWong 的帖子

未開始,學友只唱兩首,為你鐘情和一片痴,又睇下我消息準不準


珍珠宮

積分: 40438


1574#
發表於 13-3-31 20:26 |只看該作者

回覆:constanceng 的帖子

Constance & MagMag,有天演韓正宇太出色,有天唱醉中真談太有感情,有天有時傻B有時萌…我先至有這位志同道合既朋友,可以天天和她分享有天一切,上月她還幫我係日本買JYJ碟..1號開始售票到宜家,全部都是她安排,去到東京那幾天,也是,我覺得自己好好彩!是我叫她同步睇《想你》,她做埋《天屋》CD rom添,所以借小小位多謝佢!


珍珠宮

積分: 40438


1575#
發表於 13-3-31 20:46 |只看該作者

回覆:MagDog 的帖子

MagMag,見報導東京好多已没有粉紅櫻花營光捧,朋友今天係十蚊店都無見粉紅棒...難找基本上為咗今次JYJ con,我哋都遇不少阻滯。真心話,唔係朴有天,我哋唔會咁頻樸囉...真希望JYJ嚟香港開演唱會,到時就可以同相公阿仔朋友一班人一齊睇,幻想吓都開心呢張相係我同朋友都超like~

1364733781375.jpg

點評

popocat  Chris, 羨慕你呀!enjoy your Tokyo trip  發表於 13-3-31 21:08


翡翠宮

積分: 93980


1576#
發表於 13-3-31 23:11 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥天屋韓舍~PART 10 ♥ ♥ ♥

睇完,好有heart.開場未夠2分鐘已哭


男爵府

積分: 7130


1577#
發表於 13-3-31 23:24 |只看該作者

引用:睇完,好有heart.開場未夠2分鐘已哭

原帖由 MagDog 於 13-03-31 發表
睇完,好有heart.開場未夠2分鐘已哭
我都睇緊直播,覺得好感动,哥哥同梅姐都令我想起年少時不小的回憶


珍珠宮

積分: 48162

2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第二回 親子王國15週年勳章


1578#
發表於 13-3-31 23:24 |只看該作者
MagDog 發表於 13-3-30 00:59
miu~miu,係呀. 我第一次聽my jaejoong真人live..無得彈. 因為韓國3巡和日本jyj thanksgiving in tokyo dome ...

magmag, 對呀, 我沒有看俊秀的演唱會呀, 也就是 timing 的問題啊! 你知道嗎, 未能看到俊秀的演唱會, 在我來說, 實在是一個遺憾呢! 我是怎樣認識到他呢, 也就是王世子吧, 第一次聽討厭愛情時, 我是用手機塞住耳朵下班途中聽的, 一首首接住的 ost, 所以聽時, 是不知是什麼歌, 什麼人唱, 聽完俊秀的討厭愛情, 我在不知是誰唱, 不知歌詞是什麼意思的情況下, 我竟被深深地打動, 有想哭的感覺呢!
Oh,
我不是誇張, 當時確實是這樣呢! 直到現在, 每次聽完, 都有一絲絲傷感, 不知什麼原因, 就是每次都被感動, 再聽了他的CD, 超高水準呀! 看到俊秀在台上的舞蹈表演, 超讚! 舞跳得好, sexy ! 這就是台下的小太陽嗎?真的令我很驚嘆呢!

[img=500,400][/img]


水晶宮

積分: 63470

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


1579#
發表於 13-3-31 23:38 |只看該作者

引用:睇完,好有heart.開場未夠2分鐘已哭

原帖由 MagDog 於 13-03-31 發表
睇完,好有heart.開場未夠2分鐘已哭
我睇電視,明哥、梁朝偉、chilam唱今生今世,我都




珍珠宮

積分: 48162

2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第二回 親子王國15週年勳章


1580#
發表於 13-3-31 23:46 |只看該作者
ChrisWong 發表於 13-3-31 09:52
OCHU, 睇到妳, MagMag, miu~miu形容, 再加圖片, 自己都好似去咗睇咁, 係由未入場到散場, 返埋屋企瞓吾著:wa ...

Chriswong, 我寫的啦....., 我寫完都有點猶豫, 好不好 post 呢, 感覺好像在向男生表白, 有點不好意思啊!
[img=500,400][/img]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo