心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 28065


1561#
發表於 06-8-28 09:37 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

多謝呀....好令喎...點整架

WINNIEYIP 寫道:
艾肥~~


送比你丫第1次整到喇
[img align=left]http://s80.photobucket.com/albums/j187/winnie311/th_logo.gif[/img]


公爵府

積分: 28065


1562#
發表於 06-8-28 09:41 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

早晨靖妹...早晨牛牛


公爵府

積分: 29725


1563#
發表於 06-8-28 09:41 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

禾反左成晚呀 唔識教你住,等禾熟d先教你呀~~

禾又去試整有公仔架喇 幫手看禾鋪呀 [quote]
Ivy124 寫道:
多謝呀....好令喎...點整架

[quote]


公爵府

積分: 28065


1564#
發表於 06-8-28 09:47 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

嘩...整成晚...你都幾有心機喎
你得閒幫我整個閃令令啦

睇鋪...緊無問題啦 :mrgreen:

[quote]
WINNIEYIP 寫道:
禾反左成晚呀 唔識教你住,等禾熟d先教你呀~~

禾又去試整有公仔架喇 幫手看禾鋪呀 [quote]


男爵府

積分: 7531


1565#
發表於 06-8-28 10:03 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

good moring ivy . 靖妹. all.....


公爵府

積分: 28065


1566#
發表於 06-8-28 10:05 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

早晨呀bobo

LOWERBOBO 寫道:
good moring ivy . 靖妹. all.....


翡翠宮

積分: 76971


1567#
發表於 06-8-28 10:06 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

雲妮今蕉茅雷過咩


男爵府

積分: 7531


1568#
發表於 06-8-28 10:08 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

華,,,又換咗幅靓相呀 好靚仔


珍珠宮

積分: 41557


1569#
發表於 06-8-28 10:09 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

LOWERBOBO 寫道:
good moring ivy . 靖妹. all.....


BOBO早呀


公爵府

積分: 28065


1570#
發表於 06-8-28 10:10 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

有呀....佢重叫我幫佢睇場tim

ringoivy 寫道:
雲妮今蕉茅雷過咩


公爵府

積分: 28065


1571#
發表於 06-8-28 10:12 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

hehe...係呀...我都覺得好令呀 :mrgreen:

你又唔post公主d相...你整張比我幫你cut啦...再唔係...我cut bbq d 相比你呀

LOWERBOBO 寫道:
華,,,又換咗幅靓相呀 好靚仔


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1572#
發表於 06-8-28 10:14 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

早晨呀!安全返到公輸啦!


公爵府

積分: 28065


1573#
發表於 06-8-28 10:17 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

早晨小路 點解你話安全到步...唔係發生咩事呀 ?-(

我閃一陣...轉頭見

小路 寫道:
早晨呀!安全返到公輸啦!


男爵府

積分: 7531


1574#
發表於 06-8-28 11:11 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

IVY....
琴晚又去咗WEST LONG食野,7:15PM已經冇灑羊安,BB朱食,速SO皮湯都冇 C5C拱好32呀


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1575#
發表於 06-8-28 11:14 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

無野,你知啦!我由屋企返到公輸好遠水路架嘛!!一個亞婆孤獨上路!你話幾危險呢!(而且亞婆仲係咁水晶晶呢 )
Ivy124 寫道:
早晨小路 點解你話安全到步...唔係發生咩事呀 ?-(

我閃一陣...轉頭見


公爵府

積分: 28065


1576#
發表於 06-8-28 11:17 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

雖然平時我見哩間野都幾多人等位....但都無奶油咁早就咩都無架...點做生意呀 ?-( 最後你有無去第2度食呀?

LOWERBOBO 寫道:
IVY....
琴晚又去咗WEST LONG食野,7:15PM已經冇灑羊安,BB朱食,速SO皮湯都冇 C5C拱好32呀


公爵府

積分: 28065


1577#
發表於 06-8-28 11:20 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

哦...無野呀...嚇c我...我重以為你搭事途中有咩事呀
咁又真係幾遠架....搭mtr都又搭幾個圈

[quote]
小路 寫道:
無野,你知啦!我由屋企返到公輸好遠水路架嘛!!一個亞婆孤獨上路!你話幾危險呢!(而且亞婆仲係咁水晶晶呢 )[quote]


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1578#
發表於 06-8-28 11:48 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

係呀!係好慘架!簡直風中趕路婆!! :-( :-(
Ivy124 寫道:
哦...無野呀...嚇c我...我重以為你搭事途中有咩事呀
咁又真係幾遠架....搭mtr都又搭幾個圈


男爵府

積分: 7531


1579#
發表於 06-8-28 12:34 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

冇走呀!食第2 D E LOW....不過真係好好32呀 [quote]
Ivy124 寫道:
最後你有無去第2度食呀?


男爵府

積分: 5993


1580#
發表於 06-8-28 12:57 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

老公VOICEMAIL 1 2 3 愛是恆久忍耐又有恩慈,愛是不嫉妒不自誇不張狂,不作害羞的事,不求自己益處,不輕易發怒,不計算人的惡,不喜歡不義,只喜歡真理,凡事包容,凡事相信,凡事盼望,凡事忍耐,愛是永不止息

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo