烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


1561#
發表於 04-1-14 10:53 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 761


1562#
發表於 04-1-14 10:55 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Dear Crystal,

你整d鯉魚好 beautiful 呀, 請問係點整? 可唔可以教我呀?

另外, 我近來入唔倒cookeasy個網 , 只入倒第一頁, 跟住click 食譜就出現"forbidden"睇唔倒. 請問有沒有人知點解?

Thank you!

ii-3


用戶要求終止服務

積分: 6954


1563#
發表於 04-1-14 10:57 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

claudia 寫道:
[quote]
Zen 寫道:
claudia

學左整酥皮蛋撻未呀?


學左啦,酥皮唔難整,但要好多時間. 同埋我唔係蛋撻呀,係君度橙酒忌廉配焦糖杏仁碎呀. [/quote]

咁得閒記得傳授點樣整酥皮啦,我屋企仲有好多酥油呀 :-P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


男爵府

積分: 9191


1564#
發表於 04-1-14 11:06 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

crystal 寫道:
sheeta,
整魚仔 d 橙色多數係用色素溝麵糊,我係因為冇色素先試下用香油溝唔溝到,如果用糖我諗就唔得啦,因為整魚仔第一個步驟係煮溶左 d 冰糖,再用糖水去溝粉,溝完粉再加色素,如果用糖代替色素,咁 d 糖咪溶唔到囉


其實我意思係... 煮兩份糖水, 一份用1冰糖, 一份用片糖/紅糖, 再分別溝粉。咁... 咪唔駛用色素或香油囉... 不過我都未試過, 所以唔知實際上係咪可行, 因為兩種糖嘅香味同味道都唔同, 唔知夾唔夾。 :-P


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


1565#
發表於 04-1-14 11:09 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9191


1566#
發表於 04-1-14 11:30 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

有關1月19個班... 我想問fax左個過數紙俾eco之後, 要唔要打個電話去re-confirm? 定係佢地會打嚟, or我地到時walk-in就得? 好緊張呀, 19號好快就到... :-P


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


1567#
發表於 04-1-14 11:33 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1013


1568#
發表於 04-1-14 11:41 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

mau & 小白:

你地d作品好似好好味bor!有得睇冇得食。好慘呀! :-(

各位:

昨晚好開心買到一個11寸的pizza盤,可以一次過整一個大d,我地一家三口就可以一次過食,唔洗焗兩個細pizza咁煩。
你地有冇興趣搵日來我家,我整我個招牌日式芝士蛋糕比你地食呀!


用戶要求終止服務

積分: 6954


1569#
發表於 04-1-14 11:56 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

CK鼠 寫道:
mau & 小白:

你地d作品好似好好味bor!有得睇冇得食。好慘呀! :-(

各位:

昨晚好開心買到一個11寸的pizza盤,可以一次過整一個大d,我地一家三口就可以一次過食,唔洗焗兩個細pizza咁煩。
你地有冇興趣搵日來我家,我整我個招牌日式芝士蛋糕比你地食呀!


我第一個報名 :-P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


用戶要求終止服務

積分: 6954


1570#
發表於 04-1-14 11:57 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

claudia 寫道:
Sheeta

Fax左得架啦. 建議你地19日當日帶埋正本入數紙去,必要時可以對.

唔知仲有邊位未入錢的,請盡早入.
當日要帶圍裙同食物盒.

好期待呢!


死!屋企條圍裙好污糟添,要買過條 :-P 食物盒又幾大個呀,我地可以取走幾多個包包呀?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


用戶要求終止服務

積分: 6954


1571#
發表於 04-1-14 12:00 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

sheeta 寫道:
有關1月19個班... 我想問fax左個過數紙俾eco之後, 要唔要打個電話去re-confirm? 定係佢地會打嚟, or我地到時walk-in就得? 好緊張呀, 19號好快就到... :-P


話時話,妳地見過面未架?最衰我同個朋友一齊黎,如果唔係,可以玩下猜猜我是誰人 :-P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


大宅

積分: 2106


1572#
發表於 04-1-14 12:03 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

敏敏,
我第二個


男爵府

積分: 9191


1573#
發表於 04-1-14 12:03 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

CK鼠 寫道:

你地有冇興趣搵日來我家,我整我個招牌日式芝士蛋糕比你地食呀!


係咪真架... 我都要報名呀, 係咪仲可以睇埋示範點整呀? :-P


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


1574#
發表於 04-1-14 12:16 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


1575#
發表於 04-1-14 12:18 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2106


1576#
發表於 04-1-14 12:19 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

claudia & crystal,
我去左jusco $10店買左個電子計時器啦!$10好抵呀!仲係好多日文係面,好似貴野ga,有個sip石係後面,可以sip係雪櫃,好方便!


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


1577#
發表於 04-1-14 12:33 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4334


1578#
發表於 04-1-14 12:43 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

ck mouse/敏敏 :

我又想來呀! 可算係我地第一次 gathering 啦!

zen :

我响 fortress 買部 s50 時 佢送左 256 mb cf card + 原裝 32mb cf card 呀!

pudding :

你個蛋糕好正呀! 雖則我唔食 mango 但睇見都溜口水.

各位 :

見到你地好快可以見面, 又一齊整 bread, 好開心, 希望快d 同你地見面和向你們取經. :-P


大宅

積分: 1013


1579#
發表於 04-1-14 13:22 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

sheeta:

當然會示範比你地睇啦!你地想整乜味都得。希望到時唔好失手啦!我對它所用的材料和步驟已滾瓜爤熟了,可以整綠茶味又得,朱古力味或咖啡味都得。雙色又得,如果到時有MASCARPONE,用MASCARPONE整都得。



男爵府

積分: 9191


1580#
發表於 04-1-14 14:17 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

請問有無人上過Friandise Cooking Studio啲course? 好唔好呀? 我個妹想報, 不過我覺得都幾貴...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo