立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
別墅
積分: 581
原文章由 bonnie991 於 07-8-19 16:33 發表 今日開始執d舊書啦, 想問問大家會點處理上年既舊書? 其實第二年仲會唔會用到? 另外我唔記得影印9月份既餐單, 有冇媽咪有copy可以俾我?
子爵府
積分: 10369
原文章由 文文媽媽 於 07-8-30 19:51 發表 去完返來啦.
積分: 12759
原文章由 小琪 於 07-9-1 10:18 發表 間酒店OK嗎?
男爵府
積分: 5087
原文章由 wcheuk 於 07-8-30 20:05 發表 我有keep到9月份餐單,你係咪要。
複式洋房
積分: 134
原文章由 gchusing 於 07-9-2 14:57 發表 明天是否要帶書返學校.
原文章由 gchusing 於 07-9-2 19:02 發表 Thanks. :-P
大宅
積分: 1298
積分: 3414
原文章由 wcheuk 於 07-9-2 21:02 發表 你個小朋友係咪讀一年班,係咪已經收到時間表 ? 應該你見過班主任,佢有冇講過要帶。我驚我講錯比你知,唔好意思。 因為我囡升3年,所以未知要帶什麼書本。 ...
原文章由 monchhichiip 於 07-9-3 21:01 發表 你好呀! 你囡囡3年級咩班呀,我個細仔讀3E呀,你個囡囡係咪同我個細仔一班呢 我仲有個大仔讀5D班呀:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
原文章由 文文媽媽 於 07-9-3 22:59 發表 你就好啦, 個大仔是miss lai做班主任.
積分: 321
原文章由 kwankwanma 於 07-9-4 20:48 發表 我個女今年學校校車改左放學時間,變左遲二十幾分鐘至返到粉嶺 攪到放學學開d活動要改動。 至於老師佢話都幾好!好在無羅老師教
原文章由 wcheuk 於 07-9-4 22:27 發表 kwankwanma 你唔係潤我呀 !!!!!!!!!:-(
原文章由 bonnie991 於 07-9-4 22:43 發表 wucheuk, 收到e-mail啦, 唔該晒! 平時我會記得影印餐單, 今次唔知點解咁大意.
原文章由 easykids 於 07-9-4 23:43 發表 我個囡囡都係粉嶺上車喎(no.13),how about you?我仲有個仔仔讀5D
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy