跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 581


141#
發表於 07-8-30 20:05 |只看該作者
原文章由 bonnie991 於 07-8-19 16:33 發表
今日開始執d舊書啦, 想問問大家會點處理上年既舊書? 其實第二年仲會唔會用到?

另外我唔記得影印9月份既餐單, 有冇媽咪有copy可以俾我?



我有keep到9月份餐單,你係咪要。


子爵府

積分: 10369


142#
發表於 07-9-1 10:18 |只看該作者
原文章由 文文媽媽 於 07-8-30 19:51 發表


去完返來啦.


間酒店OK嗎?


子爵府

積分: 12759


143#
發表於 07-9-2 10:09 |只看該作者
very good.

原文章由 小琪 於 07-9-1 10:18 發表


間酒店OK嗎?
http://www.baby-kingdom.com/?uid-11205


男爵府

積分: 5087


144#
發表於 07-9-2 13:16 |只看該作者
原文章由 wcheuk 於 07-8-30 20:05 發表

我有keep到9月份餐單,你係咪要。


wcheuk,

我想要呀, 可以pm我嗎?


複式洋房

積分: 134


145#
發表於 07-9-2 14:57 |只看該作者
明天是否要帶書返學校.


別墅

積分: 581


146#
發表於 07-9-2 16:32 |只看該作者
原文章由 gchusing 於 07-9-2 14:57 發表
明天是否要帶書返學校.


明天不需帶書返學,但係要帶個吉書包及文具。


複式洋房

積分: 134


147#
發表於 07-9-2 19:02 |只看該作者
Thanks.

:-P


別墅

積分: 581


148#
發表於 07-9-2 21:02 |只看該作者
原文章由 gchusing 於 07-9-2 19:02 發表
Thanks.

:-P


你個小朋友係咪讀一年班,係咪已經收到時間表 ? 應該你見過班主任,佢有冇講過要帶。我驚我講錯比你知,唔好意思。

因為我囡升3年,所以未知要帶什麼書本。


大宅

積分: 1298


149#
發表於 07-9-2 23:42 |只看該作者

開學了

明天開學了,小朋友預備好了嗎?今年的課程好像安排得很不錯,好開心ar!我囡囡讀1A, any one is the same?


大宅

積分: 3414


150#
發表於 07-9-3 21:01 |只看該作者
原文章由 wcheuk 於 07-9-2 21:02 發表


你個小朋友係咪讀一年班,係咪已經收到時間表 ? 應該你見過班主任,佢有冇講過要帶。我驚我講錯比你知,唔好意思。

因為我囡升3年,所以未知要帶什麼書本。 ...


你好呀! 你囡囡3年級咩班呀,我個細仔讀3E呀,你個囡囡係咪同我個細仔一班呢 我仲有個大仔讀5D班呀:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


子爵府

積分: 12759


151#
發表於 07-9-3 22:59 |只看該作者
原文章由 monchhichiip 於 07-9-3 21:01 發表


你好呀! 你囡囡3年級咩班呀,我個細仔讀3E呀,你個囡囡係咪同我個細仔一班呢 我仲有個大仔讀5D班呀:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


你就好啦, 個大仔是miss lai做班主任.
http://www.baby-kingdom.com/?uid-11205


子爵府

積分: 10369


152#
發表於 07-9-3 23:05 |只看該作者
原文章由 文文媽媽 於 07-9-3 22:59 發表


你就好啦, 個大仔是miss lai做班主任.


我個囝今日返黎都表現得好開心.!!:-P .
佢話個班主任好得意同埋幾好人甘


別墅

積分: 581


153#
發表於 07-9-4 20:24 |只看該作者
原文章由 monchhichiip 於 07-9-3 21:01 發表


你好呀! 你囡囡3年級咩班呀,我個細仔讀3E呀,你個囡囡係咪同我個細仔一班呢 我仲有個大仔讀5D班呀:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


我個囡係讀3C,你對你囝囝既各科老師OK嗎?
我囡今年個班主任係同上年一樣:lol: ,而英文就執正個鄧主任,再加個最出名的羅老師教視藝。:-( :-(


複式洋房

積分: 321


154#
發表於 07-9-4 20:48 |只看該作者
我個女今年學校校車改左放學時間,變左遲二十幾分鐘至返到粉嶺 攪到放學學開d活動要改動。 至於老師佢話都幾好!好在無羅老師教

[ 本文章最後由 kwankwanma 於 07-9-4 20:49 編輯 ]


別墅

積分: 581


155#
發表於 07-9-4 22:27 |只看該作者
原文章由 kwankwanma 於 07-9-4 20:48 發表
我個女今年學校校車改左放學時間,變左遲二十幾分鐘至返到粉嶺 攪到放學學開d活動要改動。 至於老師佢話都幾好!好在無羅老師教


kwankwanma
你唔係潤我呀 !!!!!!!!!:-(


男爵府

積分: 5087


156#
發表於 07-9-4 22:43 |只看該作者
原文章由 wcheuk 於 07-9-4 22:27 發表


kwankwanma
你唔係潤我呀 !!!!!!!!!:-(


wucheuk,

收到e-mail啦, 唔該晒!
平時我會記得影印餐單, 今次唔知點解咁大意.


大宅

積分: 1298


157#
發表於 07-9-4 23:43 |只看該作者
原文章由 kwankwanma 於 07-9-4 20:48 發表
我個女今年學校校車改左放學時間,變左遲二十幾分鐘至返到粉嶺 攪到放學學開d活動要改動。 至於老師佢話都幾好!好在無羅老師教

我個囡囡都係粉嶺上車喎(no.13),how about you?我仲有個仔仔讀5D


別墅

積分: 581


158#
發表於 07-9-5 10:44 |只看該作者
原文章由 bonnie991 於 07-9-4 22:43 發表


wucheuk,

收到e-mail啦, 唔該晒!
平時我會記得影印餐單, 今次唔知點解咁大意.


唔駛唔該,睇得清楚嗎 ?
人有時總會有大意,係正常。

[ 本文章最後由 wcheuk 於 07-9-5 10:52 編輯 ]


複式洋房

積分: 134


159#
發表於 07-9-5 15:25 |只看該作者
原文章由 wcheuk 於 07-9-2 21:02 發表


你個小朋友係咪讀一年班,係咪已經收到時間表 ? 應該你見過班主任,佢有冇講過要帶。我驚我講錯比你知,唔好意思。

因為我囡升3年,所以未知要帶什麼書本。 ...



唔該晒你, 我的仔仔是讀一年班. 當時我腦海一片空白, 好在可以問到你地. 呢兩日佢都很可心,她的班主任是劉老師,你們有沒有人知道她好嗎?


大宅

積分: 3414


160#
發表於 07-9-5 15:32 |只看該作者
原文章由 easykids 於 07-9-4 23:43 發表

我個囡囡都係粉嶺上車喎(no.13),how about you?我仲有個仔仔讀5D


你好呀! 我個大仔都係讀5D班架

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo