自由講場

跳至

首頁

尾頁
   45


禁止訪問

積分: 33048


141#
發表於 14-2-7 18:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3278

BK Milk勳章


142#
發表於 14-2-7 18:40 |只看該作者

回覆:EOBEAR 的帖子



一家4口~


大宅

積分: 3734


143#
發表於 14-2-7 18:40 |只看該作者
講真, 我係你就實走. 一來同6299住已經夠麻煩, 二來小朋友受傷最大責任都係家長度, 唔可以瀨晒隻狗. 如果係咁, 不如避之則吉, 對大家都有好處.


伯爵府

積分: 17320

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 月餅勳章 育兒性格勳章


144#
發表於 14-2-7 18:40 |只看該作者
99.9% hit

風雨同路


公爵府

積分: 28804

2024年龍年勳章 畀面勳章


145#
發表於 14-2-7 18:41 |只看該作者

回覆:多謝隻狗令我睇清睇楚我6299屋企人嘅面目!

緍又結左,仔又生埋,好應該一家一主啦!
唔好再痴99住,做人要有骨氣。




翡翠宮

積分: 90117


146#
發表於 14-2-7 18:41 |只看該作者

回覆:多謝隻狗令我睇清睇楚我6299屋企人嘅面目!

仲要2隻大狗,你1家3口閃得快好世界,唔好留喺冷血之家啦

入境事務處24小時舉報熱線: 2824 1551
舉 報 無 牌 經 營 電 話 : 2881 7498<font color=&quot;DarkOrchid&quot;>


公爵府

積分: 28525

畀面勳章


147#
發表於 14-2-7 18:42 |只看該作者

回覆:多謝隻狗令我睇清睇楚我6299屋企人嘅面目!

大家睇清大家,咪早走早著囉


子爵府

積分: 13347


148#
發表於 14-2-7 18:43 |只看該作者

回覆:多謝隻狗令我睇清睇楚我6299屋企人嘅面目!

狗係佢地養既,你地搬出去住最好咩問題都解決晒狗狗整到你囝囝咁,你99咁講雖然係衰d,但係係事實


男爵府

積分: 8370


149#
發表於 14-2-7 18:44 |只看該作者

回覆:多謝隻狗令我睇清睇楚我6299屋企人嘅面目!

我也有養貓,其中2隻攪他們的話會出爪,我baby 一歲又手多多會攪佢地,如果有一天baby 被抓傷,怪也自怪自己為何不看緊佢,咁你想你99丢左隻狗丫?


水晶宮

積分: 59214


150#
發表於 14-2-7 18:44 |只看該作者

引用:愛狗的人,視狗如命,視如至親,無乜人和物

原帖由 Miulo 於 14-02-07 發表
愛狗的人,視狗如命,視如至親,無乜人和物比佢隻狗來得重要,佢哋覺得隻「仔」整親個孫,只是小問題,所以 ...



翡翠宮

積分: 79221

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


151#
發表於 14-2-7 18:44 |只看該作者

引用:Quote:flyhigh_sabrina+發表於+14-2-7+18:3

原帖由 EOBEAR 於 14-02-07 發表
呢啲POST好難唔HIT
樓主唔覆機嘅 唔知係咪搵緊地方搬呢



點評

♀PP♀  都冇人撐佢點出黎喎......如果真係搵到就要祝福佢喇  發表於 14-2-7 18:50
天生女人購物狂


男爵府

積分: 7720


152#
發表於 14-2-7 18:44 |只看該作者

回覆:多謝隻狗令我睇清睇楚我6299屋企人嘅面目!

如果我第時有個新抱好似樓主咁就慘咯

明明係寄人籬下仲要妹仔惡過主人婆, 明明係自己疏忽無睇實自己個仔, 走去攻擊個狗, 調返轉話隻狗有問題

樓主你搬吧啦, 放過隻狗同你6299, 積d福吧


珊瑚宮

積分: 110227

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


153#
發表於 14-2-7 18:45 |只看該作者

回覆:多謝隻狗令我睇清睇楚我6299屋企人嘅面目!

我自己都係人地阿媽 但係都係狗主 我隻狗唔係aggressive但係好hyper 我有保護好小朋友都有教隻狗點同小朋友相處。有責任心既主人係應該要咁做 同樣地有責任既父母都係應該保護自己小朋友。有時唔好話賴曬隻狗


大宅

積分: 4835


154#
發表於 14-2-7 18:47 |只看該作者

回覆:多謝隻狗令我睇清睇楚我6299屋企人嘅面目!

已經唔係第一次!!咁你係咪應該睇實小朋友呢?我大佬屋企隻都係咁,會咬人,我從來唔比小朋友埋隻野身,費事有乜事雙方都唔開心


子爵府

積分: 11110


155#
發表於 14-2-7 18:47 |只看該作者

引用:愛狗的人,視狗如命,視如至親,無乜人和物

原帖由 Miulo 於 14-02-07 發表
愛狗的人,視狗如命,視如至親,無乜人和物比佢隻狗來得重要,佢哋覺得隻「仔」整親個孫,只是小問題,所以 ...
E + 都係隻狗陪佢過世啦,唔通個新抱同個仔會陪佢咩?鬼叫佢個仔娶着個橫蠻新抱,死都要話放生兩隻狗咩!!


大宅

積分: 2446


156#
發表於 14-2-7 18:47 |只看該作者
本帖最後由 ♀PP♀ 於 14-2-7 18:56 編輯

其實如果隻狗o係間屋住得比小朋友耐,咁bb出世後就要慢慢灌輸比小朋友知隻狗係唔可以亂掂,因為爭寵問題,隻狗都會唔鐘意個bb,其實小朋友2歲都已經明白好多野架喇,我屋企都有隻狗,我可以舉個實例你知(當時我未同c6一齊)

話說有日姑9佢地預備放狗( 西施),去到等lift時有班細路係走廊玩,仲走埋黎騷擾隻狗,姑9已經叫班細路唔好搞架喇,但班細路唔聽,仲走埋去打佢,結果有一個細路比隻狗咬中,佢既父母就走出黎罵姑9,而姑9都話左係你地班小朋友騷擾隻狗在先,結果對夫婦就報警,後尾仲搵埋漁農處既人上黎check我地隻狗......結果警察冇告我地,隻狗亦唔駛拎去人道毀滅,原因相信大家都明白,狗狗唔係主動攻擊人,而係比人襲擊先反抗 !!

所以就算你去到醫院講實情出黎隻狗都可能冇事,因為錯不在隻狗,你只可以教個小朋友有咩係唔可以做

我個仔4歲,我由佢出世到而家都同佢講隻狗係佢哥哥,佢唔可以蝦隻狗,亦要比隻狗知bb係佢細佬,亦都唔可以咬佢,所以一直以黎都相安無事,而樓主既然咁唔想同隻狗一齊生活既,就不如搬開住喇,仲可以減少同99既磨刷添,到時你仲可以有藉口少d返99度咪仲益左你,勞氣黎都冇用




點評

InkCartridge  同意,不過樓主唔鐘意狗,所以未必識敎。責任應該係樓主嘅老公度  發表於 14-2-7 21:40


禁止訪問

積分: 33048


157#
發表於 14-2-7 18:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15407

畀面勳章


158#
發表於 14-2-7 18:48 |只看該作者

回覆:多謝隻狗令我睇清睇楚我6299屋企人嘅面目!

我只關心一樣野。
點解仔仔比抓親,流甘多血,你仲甘聽話落樓下公園坐,唔帶個仔去醫院先?
仲有心情留意99有無比紙巾你?安慰你?

以一個母親角度,我好難理解你的行為。

點評

nikfan  好清晰~  發表於 14-2-8 00:16
蒙羅麗莎  同意  發表於 14-2-7 22:54


侯爵府

積分: 23656

2011至尊種植勳章 畀面勳章


159#
發表於 14-2-7 18:48 |只看該作者
屋係99既, 而狗比你地先存在.
狗尾係你仔拉, 唔係狗冇啦啦搞你個仔.
仔係你生,唔係99生,
但狗係99養. 而99唔一定好疼愛個孫.
就呢次事件,99與狗都冇錯, 因你仔搞狗先.狗保護自己正常的.
99唔安慰或同情你仔係佢個人感情表現.
如果間屋係你,你可掟走99與狗.
99冇需要就你同個仔


翡翠宮

積分: 90117


160#
發表於 14-2-7 18:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Miulo+於+14-02-07+發表愛狗

原帖由 肥桔 於 14-02-07 發表
E + 都係隻狗陪佢過世啦,唔通個新抱同個仔會陪佢咩?鬼叫佢個仔娶着個橫蠻新抱,死都要話放生兩隻狗咩!! ...
帶口罩同困籠。。。唐狗。。。

對我地狗主黎講呢個真係無可能


痴鬼痴,比我一早叫佢2公婆搬出去,返黎探我就出去食好過。。。。

入境事務處24小時舉報熱線: 2824 1551
舉 報 無 牌 經 營 電 話 : 2881 7498<font color=&quot;DarkOrchid&quot;>

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo