跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6482


141#
發表於 07-12-23 21:47 |只看該作者
原文章由 zoe98chan 於 07-12-23 17:25 發表


真係好便宜呀, 買得過. 但我老公有d擔心: 話係泰國買嘅奶袋. 唔知會唔會冇咁衙生呢.


下..我又冇諗到呢d野喎~~
我覺得ok low !
你自己決定la...如果ok...你可以叫我拎比你


男爵府

積分: 6482


142#
發表於 07-12-23 21:50 |只看該作者
原文章由 sum2410 於 07-12-23 20:54 發表
有時真係好矛盾,我阿b真係好吸收,埋身食時個樣真係好冧。不過,佢真係好無時間,有時一個鐘就要一次,真係有少少覺得我係人肉奶機,想要按個制就有:cry: 而家只希望佢大d(3個月)會好d。並且提住自己唔好比好啜住訓覺。唔係變埋 ...


haha..做奶媽係咁ka la ~
係就係辛苦d...不過我enjoy...

頭先我泵左出黎比呀仔食...
點知..佢食完之後..剩返10ml左右唔肯食
之後就勁喊...
其實佢已經飽ka la..係扭啜..
比佢啜左5分鐘..即刻唔喊...


大宅

積分: 3548


143#
發表於 07-12-23 23:11 |只看該作者
香港一般用既雪櫃都係分上下兩層, 用來放冰塊/雪糕等的一格就是冰格, 可存放冰奶2個月, 獨立冰櫃是指與雪櫃分開的, 例如一個凍肉公司的獨立冷藏冰箱, 很少家庭用的

冰奶可以提前一晚放落雪格溶解, 24小時內飲用, 又或者放在水喉水下面沖, 我通常會將溶左的奶倒出需要既分量入奶樽, 才坐熱給bb, 用暖奶器或熱水都可以, 但要確保水溫在60度以下, 否則會破壞抗體

原文章由 zoe98chan 於 07-12-23 17:46 發表


請問何謂獨立冰櫃? 係唔係即係冰格? 同埋冰奶點樣開奶? 凍奶開奶係唔係用助熱器開就得啦? 如冇助奶器, 是否用熱開水開?但用熱開水,果奶袋會唔會爛架?定將奶倒入奶瓶先加熱.唉, 好多問題添, 真唔好意思? ...


大宅

積分: 3548


144#
發表於 07-12-23 23:15 |只看該作者
d奶袋係開封前消毒密封的, 而且boots係英國大牌子, 應該冇問題, 依家很多產品都係第三世界國家生產, 唔擔心得咁多, 你放心用啦, 我自己上一胎用左差唔多一年, 身邊朋友好多都用呢個牌子, 從來未聽過有問題的

原文章由 zoe98chan 於 07-12-23 17:25 發表


真係好便宜呀, 買得過. 但我老公有d擔心: 話係泰國買嘅奶袋. 唔知會唔會冇咁衙生呢.


大宅

積分: 3548


145#
發表於 07-12-23 23:21 |只看該作者
放心, 總會捱過去的, 我個大女細時都係密密食, 仲要一日十次大便, 問你死未? 大大下就自然變番3-4個鐘先食, 慢慢來!
反而細B滿月已經大約2.5-3個鐘一餐, 一日一次大便, EASY好多, 真係個個BB都有自己既pattern
如果你bb真係一個鐘一次, 又好似真係密左d, 你有冇其他人可以幫手? 如有, bb喊時搵第二個抱下佢, 佢未必係想食奶, 如果有時安撫下唔再喊, 就唔駛即刻俾佢食, 慢慢調較一下

原文章由 sum2410 於 07-12-23 20:54 發表
有時真係好矛盾,我阿b真係好吸收,埋身食時個樣真係好冧。不過,佢真係好無時間,有時一個鐘就要一次,真係有少少覺得我係人肉奶機,想要按個制就有:cry: 而家只希望佢大d(3個月)會好d。並且提住自己唔好比好啜住訓覺。唔係變埋 ...


大宅

積分: 1274


146#
發表於 07-12-24 11:49 |只看該作者
原文章由 doublei 於 07-12-23 23:11 發表
香港一般用既雪櫃都係分上下兩層, 用來放冰塊/雪糕等的一格就是冰格, 可存放冰奶2個月, 獨立冰櫃是指與雪櫃分開的, 例如一個凍肉公司的獨立冷藏冰箱, 很少家庭用的

冰奶可以提前一晚放落雪格溶解, 24小時內飲用, 又 ...


好清楚, 唔該晒呀! 我今日開始試泵, 希望一切順利, 我個女紫瑜今日滿月啦,嘻...


大宅

積分: 1274


147#
發表於 07-12-24 12:01 |只看該作者
原文章由 doublei 於 07-12-23 23:15 發表
d奶袋係開封前消毒密封的, 而且boots係英國大牌子, 應該冇問題, 依家很多產品都係第三世界國家生產, 唔擔心得咁多, 你放心用啦, 我自己上一胎用左差唔多一年, 身邊朋友好多都用呢個牌子, 從來未聽過有問題的

...



咁我就放心啦

[ 本文章最後由 zoe98chan 於 07-12-24 12:08 編輯 ]


大宅

積分: 1274


148#
發表於 07-12-24 12:25 |只看該作者
原文章由 phoebe_liu 於 07-12-23 21:47 發表


下..我又冇諗到呢d野喎~~
我覺得ok low !
你自己決定la...如果ok...你可以叫我拎比你


咁我就放心啦, 但我點樣比錢你呢? 仲有, 你家姐個朋友會幾時買到返來呢? 大約時間就ok啦, 因為係咁在這之前, 我可以係香港買d用住先. 係啦, 係唔係吉之島呀, 荷花果d都有嫁, 邊一間便d呀, 我一陣就去買.

My MSN: [email protected]


別墅

積分: 764


149#
發表於 07-12-24 13:48 |只看該作者
各位媽咪.. 聖誕快樂~~~
祝你地同小b有個開心愉快的第一個聖誕節


男爵府

積分: 6482


150#
發表於 07-12-24 14:24 |只看該作者
原文章由 zoe98chan 於 07-12-24 12:25 發表


咁我就放心啦, 但我點樣比錢你呢? 仲有, 你家姐個朋友會幾時買到返來呢? 大約時間就ok啦, 因為係咁在這之前, 我可以係香港買d用住先. 係啦, 係唔係吉之島呀, 荷花果d都有嫁, 邊一間便d呀, 我一陣就去買.

My MSN: z ...


一早已經買左返黎香港ka la
你幾時要都得
我add左你msn啦...我地係msn度傾點交收啦


男爵府

積分: 6482


151#
發表於 07-12-24 14:32 |只看該作者
原文章由 JD11 於 07-12-24 13:48 發表
各位媽咪.. 聖誕快樂~~~
祝你地同小b有個開心愉快的第一個聖誕節


聖誕快樂呀...
祝各媽媽身體健康...
小b...快d戒夜晚...
我地...儲到多d奶...haha


大宅

積分: 1467


152#
發表於 07-12-24 15:05 |只看該作者
我都祝大家聖誕快樂, bb快高長大, 有覺好瞓!!!!!



原文章由 phoebe_liu 於 07-12-24 14:32 發表


聖誕快樂呀...
祝各媽媽身體健康...
小b...快d戒夜晚...
我地...儲到多d奶...haha


男爵府

積分: 7224


153#
發表於 07-12-24 19:49 |只看該作者
好沮喪

今日每小時餵b一次,每次佢食完不夠半小時又哭,張咀覓食。由早上6時起計至黃昏6時,共埋身餵左13次。一輪苦戰後,我已支持唔住,印印都忍唔住說:「太太,bb肚餓,開milk powder好唔好?」
最後,印印開左80ml奶粉,亞b飲得到好急,好似餓左好耐咁....我好唔開心,唔想望住佢enjoy飲奶粉,於是走去沖涼。
沖完涼出黎,見亞b即刻訓得好香甜....好心淡!


大宅

積分: 1467


154#
發表於 07-12-24 22:48 |只看該作者
請問你bb幾大呀? 係咪猛長期呀?
我個bb都係咁, 真係好難過, 不過吾好吾開心, 比d心機, 瞓醒再黎過! 我bb就到6個星期喇, 好驚猛長期又黎.....

原文章由 余魚媽 於 07-12-24 19:49 發表
好沮喪

今日每小時餵b一次,每次佢食完不夠半小時又哭,張咀覓食。由早上6時起計至黃昏6時,共埋身餵左13次。一輪苦戰後,我已支持唔住,印印都忍唔住說:「太太,bb肚餓,開milk powder好唔好?」
最後,印印開左80ml奶粉,亞b飲得到好急 ...


男爵府

積分: 6482


155#
發表於 07-12-25 04:56 |只看該作者
原文章由 余魚媽 於 07-12-24 19:49 發表
好沮喪

今日每小時餵b一次,每次佢食完不夠半小時又哭,張咀覓食。由早上6時起計至黃昏6時,共埋身餵左13次。一輪苦戰後,我已支持唔住,印印都忍唔住說:「太太,bb肚餓,開milk powder好唔好?」
最後,印印開左80ml奶粉,亞b飲得到好急 ...


唔好咁啦
餵人奶好多時都有呢d情況
我都試過,最緊要身邊0既人支持
仲有我地一班11月奶媽明白你0既苦況
支持住...撐住...唔好放棄呀


男爵府

積分: 6482


156#
發表於 07-12-25 04:58 |只看該作者
原文章由 Gicobaby 於 07-12-24 22:48 發表
請問你bb幾大呀? 係咪猛長期呀?
我個bb都係咁, 真係好難過, 不過吾好吾開心, 比d心機, 瞓醒再黎過! 我bb就到6個星期喇, 好驚猛長期又黎.....


唔洗驚...唔洗驚
仲有我地陪你, 一定捱得過...加油呀


男爵府

積分: 6482


157#
發表於 07-12-25 08:15 |只看該作者
我想問呢...我地餵人奶可唔可以染髮ka ?


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


158#
發表於 07-12-25 08:43 |只看該作者
唔好心淡先,呢度好多位媽媽都經歷過呢個階段,好多人都會明白你既感受!!其實,如果真係太累,每日補番1-2次奶粉都唔怕既,最緊要唔好因為餵人奶呢件事而影響到自己心情。

我個女猛長期果幾日,日日食成20次奶,身邊好多聲音叫我:"補奶粉啦補奶粉啦..."講到連我都懷疑自己係咪唔夠bb食!但我最後都冇補到,因為每次呀b一離口,我用少少力lin下乳頭,都仲有奶滴,即係証明呀b點都有d野啜到,唔會餓瓜,最多都係大人辛苦d唧,後來再睇埋有關猛長期既文章,先知道其實係呀b猛啜幾日,係幫緊媽媽上多d奶 (你都明白人奶既"供求關係"啦),之後我放心俾bb喪啜幾日後,d奶上得多左又濃左,同埋有個分別係,猛長期前,佢每次食奶都要食30-45分鐘,而家最多都係食30分鐘,有時15分鐘左右就飽飽自動離口,再者,每餐之間既時間又拉長左少少,變相我而家係多左時間休息傢~

你試下呢段時間日日飲多d水(我果時呢幾日,日日飲成40杯水都有),叫印印煲魚湯,再唔係簡單d就叫佢落超市抬幾支黑豆漿番屋企,飲左都有幫助上奶傢~

原文章由 余魚媽 於 07-12-24 19:49 發表
好沮喪

今日每小時餵b一次,每次佢食完不夠半小時又哭,張咀覓食。由早上6時起計至黃昏6時,共埋身餵左13次。一輪苦戰後,我已支持唔住,印印都忍唔住說:「太太,bb肚餓,開milk powder好唔好?」
最後,印印開左80ml奶粉,亞b飲得到好急 ...
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


別墅

積分: 764


159#
發表於 07-12-25 11:03 |只看該作者
原文章由 余魚媽 於 07-12-24 19:49 發表
好沮喪

今日每小時餵b一次,每次佢食完不夠半小時又哭,張咀覓食。由早上6時起計至黃昏6時,共埋身餵左13次。一輪苦戰後,我已支持唔住,印印都忍唔住說:「太太,bb肚餓,開milk powder好唔好?」
最後,印印開左80ml奶粉,亞b飲得到好急 ...


俾d心機啦.. 我地個個都會經歷呢個階段..
唔好俾太大壓力自己.. 真係唔夠咪補奶粉.. 補少少唔怕的.. 過左呢個期.. 阿b又會食得正常番架喇..
努力呀... 呢幾日好快過架咋.. 支持你~~~


男爵府

積分: 7224


160#
發表於 07-12-25 15:47 |只看該作者
多謝各位支持。
我亞b今個星期六滿月了。
我都有看過有關猛長期的文章。
我亞b18-20日人仔時都試過有兩日類似的「瘋狂勁飲」情況,我諗住過左猛長期。點知而家第23日又來過....
其實你地db係大約滿月時飲奶pattern係點?(幾耐一次,每次飲幾耐?)唔知我亞b正常否?
琴日剛在亞b埋身飲完,我試試pump奶,pump左15分鐘(剛餵完那邊5分鐘)只得2安,就無奶出。pump完後,亞b即睡醒要飲奶(相距前後不到10分鐘)又竟然有奶出。...咁點解我pump時又pump唔到?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo