跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18644


141#
發表於 08-1-2 13:19 |只看該作者
所以你一定要諗清楚
唔好計$........就算有都5=要生囉:-| :-| :-|
人人都有個plan..........so......你要同baba相討吓......5可以他一句話生就生
原文章由 portiabb 於 08-1-2 13:12 發表
搬返99度就50/50啦...搬唔搬都問題唔算太大ge...生唔生呢樣...我都知生多個對慇慇都係好...不過...外圍要諗ge野實在太多 而且我有我自己plan...唔想又因為生多個要我再延期囉 ...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


142#
發表於 08-1-2 13:20 |只看該作者
okok....冷靜d啦
原文章由 Hin.com 於 08-1-2 13:19 發表
所以你一定要諗清楚
唔好計$........就算有都5=要生囉:-| :-| :-|
人人都有個plan..........so......你要同baba相討吓......5可以他一句話生就生
...


伯爵府

積分: 18644


143#
發表於 08-1-2 13:21 |只看該作者
吉穿個dom

原文章由 portiabb 於 08-1-2 13:14 發表
佢唔係想追仔ga...不過佢話襯99仲幫到手...同我講就有仔襯x生 所以唔好再等幾年... 唔係佢點會陰我wor:evil: :evil: :evil: :evil:


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


144#
發表於 08-1-2 13:22 |只看該作者
no
原文章由 Hin.com 於 08-1-2 13:21 發表
吉穿個dom


伯爵府

積分: 18644


145#
發表於 08-1-2 13:22 |只看該作者
我'鄧'你橙嘛:-( :-( :-( :-( :-(


原文章由 portiabb 於 08-1-2 13:20 發表
okok....冷靜d啦


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


146#
發表於 08-1-2 13:23 |只看該作者
唔橙...學sze話齋...最多唔x 啫:lol :lol
原文章由 Hin.com 於 08-1-2 13:22 發表
我'鄧'你橙嘛:-( :-( :-( :-( :-(


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


147#
發表於 08-1-2 13:24 |只看該作者
唔傾喇...真係要出去喇...唔係趕唔切返歸煮飯


伯爵府

積分: 18644


148#
發表於 08-1-2 13:25 |只看該作者
比我一定 爆他
完全5理你feeling
:-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(

原文章由 portiabb 於 08-1-2 13:22 發表
no


伯爵府

積分: 18644


149#
發表於 08-1-2 13:25 |只看該作者
ok....

原文章由 portiabb 於 08-1-2 13:24 發表
唔傾喇...真係要出去喇...唔係趕唔切返歸煮飯


伯爵府

積分: 18644


150#
發表於 08-1-2 13:26 |只看該作者
咁仲橙 :lol :lol :lol :lol


原文章由 portiabb 於 08-1-2 13:23 發表
唔橙...學sze話齋...最多唔x 啫:lol :lol


珍珠宮

積分: 43437


151#
發表於 08-1-2 13:53 |只看該作者
其實, 我覺得你係一定會生第2個 lor. 雖然你真係大把青春, 唔駛急. 但我又覺得橫掂都係, 不如快手攪掂埋佢啦. 況且, 如果而家有, 同yy個 gap 都 4年啦.

之後, 可能會耐多少少先實行到你的 plan, 但之後, 2個又大啲, 仲一氣呵成啦.

如果, 真係只係時間的問題, 咁早不如遲 lor. 呢啲係 assume 你哋的 financial no problem, 同大家的 relationship 都不變的話.

原文章由 portiabb 於 08-1-2 13:20 發表
okok....冷靜d啦


琥珀宮

積分: 165356


152#
發表於 08-1-2 14:05 |只看該作者
有道理

原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 13:53 發表
其實, 我覺得你係一定會生第2個 lor. 雖然你真係大把青春, 唔駛急. 但我又覺得橫掂都係, 不如快手攪掂埋佢啦. 況且, 如果而家有, 同yy個 gap 都 4年啦.

之後, 可能會耐多少少先實 ...


琥珀宮

積分: 165356


153#
發表於 08-1-2 14:07 |只看該作者
人大左"愛"緊要過"性"嘛


原文章由 Hin.com 於 08-1-2 13:26 發表
咁仲橙 :lol :lol :lol :lol

原文章由 portiabb 於 08-1-2 13:23 發表
唔橙...學sze話齋...最多唔x 啫:lol :lol


珍珠宮

積分: 43437


154#
發表於 08-1-2 14:18 |只看該作者
唔關人大唔大的事, 我覺得女人幾時都係"愛"緊要啲.


原文章由 SZEYUEN 於 08-1-2 14:07 發表
人大左"愛"緊要過"性"嘛


珍珠宮

積分: 43437


155#
發表於 08-1-2 14:22 |只看該作者
08 一大朝早就 姐姐. :lol: :lol: :lol: :lol:


琥珀宮

積分: 165356


156#
發表於 08-1-2 14:24 |只看該作者
關少少啦
年紀大真係有心冇力:lol :lol

原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 14:18 發表
唔關人大唔大的事, 我覺得女人幾時都係"愛"緊要啲.


琥珀宮

積分: 165356


157#
發表於 08-1-2 14:25 |只看該作者
開年:lol :lol :lol :lol

原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 14:22 發表
08 一大朝早就 姐姐. :lol: :lol: :lol: :lol:


琥珀宮

積分: 165356


158#
發表於 08-1-2 14:30 |只看該作者
pp:

今晚食mug送je
yy係咪返左學


水晶宮

積分: 74100


159#
發表於 08-1-2 14:33 |只看該作者
BACK


珍珠宮

積分: 43437


160#
發表於 08-1-2 14:39 |只看該作者
係 wor, 2号 = 初2, 開年.

激水我, 佢今朝搵極都搵唔到 cheryl 件羊毛底出o黎. 我買咗幾個月, 就係用在呢一時. 最後, 我叫佢反開哂所有衫, 唔理佢點執番, 都要幫我水返佢出o黎.


原文章由 SZEYUEN 於 08-1-2 14:25 發表
開年:lol :lol :lol :lol

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo