自由講場

跳至

首頁

尾頁
   19


複式洋房

積分: 227


141#
發表於 14-10-6 14:59 |只看該作者
回覆 bobolam 的帖子

所以有部分想移民台灣

點評

superlungc  去到可能係第二個地獄   發表於 14-10-6 21:35
mamaluk  去吧,無謂再回頭…  發表於 14-10-6 18:41


男爵府

積分: 6812


142#
發表於 14-10-6 14:59 |只看該作者
為人子女 發表於 14-10-6 13:29
回覆 小豬澄 的帖子

每个月只幾百元, 當年住木屋, 我捱過, 試過

以你咁講, 即你唔係小朋友啦!
想請問, 咁佔中成功左是否就人人有屋住? 到時樓價跌D人米又係講政府無能攪到個個負資產.


大宅

積分: 4768


143#
發表於 14-10-6 15:00 |只看該作者

回覆:為人子女, 我有話跟各位家長說 (佔中事件)

總括黎講無佔中就唔會有今日呢個局面⋯



點評

ungoobee    發表於 14-10-6 16:44
natjosejim    發表於 14-10-6 15:12


大宅

積分: 4088


144#
發表於 14-10-6 15:00 |只看該作者

引用:回覆 glorio 的帖子的確民主是双方面的所以

原帖由 為人子女 於 14-10-06 發表
回覆 glorio 的帖子

的確民主是双方面的
你又錯了。仲有第三條路行。
民主係包容兼聽,允許多種聲音存在, 應該係: 你有你的聲音,我有我的聲音。 (唔好强逼人哋支持你,也唔好强逼人哋唔可以出聲。)

“佔中”呢條路係行唔通! 失民心者失天下!



珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


145#
發表於 14-10-6 15:01 |只看該作者
為人子女 發表於 14-10-6 14:56
回覆 Sindy 的帖子

請問咩係民心, 當放完摧淚彈, 賺到人心??
其實非禮, 係咪等於對個女人/男人, 有性幻想, 跟住同佢有接觸? 你覺得個男人沖入去人群, 連人都睇唔清係男係女, 會對佢有性幻想, 有動機地掂佢? 都係留返比個官判啦

第二, 民心, 人地咪醒囉, 放左催淚彈, 知道失左民心, 就唔郁你地, 等你地以為佢怕左你, 陰D陰D咁出招, 等你地市民同學生對抗... 本來係失民心架放催淚彈, 但佢地識得發掘其他人丫麻, 本來唔出聲既都比佢出招搞到出聲.. 所以本來你地係民心歸向架, 但唔得老練, 比人發到圍... 變左民心轉向, 你問我而家, 我可以話你知, 你地失晒民心, 唔好再自己為幫香港市民...

點評

jk621hk  Sindy,   發表於 14-10-8 13:55
conniengor    發表於 14-10-6 18:17
55699twins  講晒我D心聲  發表於 14-10-6 15:49


男爵府

積分: 7610

畀面勳章


146#
發表於 14-10-6 15:04 |只看該作者
jojo1234 發表於 14-10-6 13:50
曾經到過現場支持過你們佔中嘅政棍、教授等等,請讓他們留在現場跟你們共同進退

...
我唔明, 點解最前線的唔係佔中三子, 學聨秘書長及學民思潮發言人, 而係一班可能未到18歲的學生仔? (請回答)
有起事上嚟, 邊個受害? (請回答)
請你讀下歷史先啦

點評

superlungc  佢地返晒屋企食花生等   發表於 14-10-6 21:37


珍珠宮

積分: 33330


147#
發表於 14-10-6 15:05 |只看該作者

引用:回覆 Sindy 的帖子請問咩係民心, 當放完摧

原帖由 為人子女 於 14-10-06 發表
回覆 Sindy 的帖子

請問咩係民心, 當放完摧淚彈, 賺到人心??
但絕對唔張開雙手攬住個男人囉

點評

大頭細B  笑左,妳睇得清楚d   發表於 14-10-6 22:32


子爵府

積分: 11735


148#
發表於 14-10-6 15:05 |只看該作者
為人子女 發表於 14-10-6 13:53
回覆 Sindy 的帖子

有關法律界 指責 警方使用暴力, 請找回當日新聞
法律界...口說支持, 但對腳卻很誠實, 只在高院門口點吓蠟燭, 為何不到現場陪你們過夜 ?


男爵府

積分: 5525


149#
發表於 14-10-6 15:07 |只看該作者

引用:為人子女, 望見有不少家長以為學生沒有思考

原帖由 為人子女 於 14-10-06 發表
本帖最後由 為人子女 於 14-10-6 13:01 編輯

為人子女, 望見有不少家長以為學生沒有思考能力, 各种持反 ...
為人父母的我,回答你…

1) 佔中事件的起源, ………………
究竟事情是政府的錯? 還是學生的錯?

答:打個比喻,我唔知比喻啱唔啱(因我是一名c9,我學識唔高)
小朋去圖書館睇書,夠鐘關門,已告知要走,小朋友要求睇多陣,睇多陣,最後俾人趕走,跟住小朋友衝入圖書館,佔領圖書館,咁小朋友錯定圖書館錯?意思是你地用意係啱,方法錯了,說到底是犯法,不能說,佢打人,我咪打人,跟住就說最衰都係佢打人先,細個總有教你還手係唔啱。

2) 不少父母建議學生只到維園, 其他地方示威, 表示在不影響民生的情況下, 會支持學生的行為………………

先說:的確係會多些支持,簡單說,我教女時,佢當街喪喊,而當時你在讀書,無疑喊聲,教女的聲音有一定影響,我只可以做的就係減少對其他人的影響,如帶離現場,你可能又會說政府無反應先會佔領,我想問,而家又有無特別快咁俾反應市民,佢俾反應學聯佢地,唔係市民。


我想問, 當學生在公民廣場時, 有多少父母 / 各位家長 已經表示支持學生, 或請政府正視學生訴求?

再答:當罷課,靜坐時,我絕對支持(我有到場,之後走左),但當果位黃同學叫你地其他人去衝擊已變成中立

3) 到了只是佔領金鍾, 政府有沒有做過任何事情令集會和平散去?

先說:小朋友扭計,做媽媽先會做的是唔妥協,一旦妥協,後果不堪設想…

當警方提槍瞄準 (tvb畫面), 高舉橙黑旗 (now 新聞), 施放催淚彈, 你有沒有感到痛心?

再說:當然心痛,對方做的唔一定啱,但你地當時亦犯緊法,另一問題是我容許佢合法正常表達自己,但不容許影響他人及非法達到目的


4) 有家長問: \"為什麼要佔領旺角 / 銅鑼灣? 那是會影響經濟 / 民生 的呀!\"
我會問, 如果當初政府不用暴力迫走人群, 嘗試過其他和平的會談, 事情會激起民憤嗎?

答:當初唔係過去幾次集會都衝擊,相信廣場是開門的,
當初集會是無申請的,當初唔衝擊,唔佔領,又唔發生咁既事

5) 當警察不再用暴力, 各法律界人仕, 醫護人員, 教育界支持, 大家可以見到是平靜
請問身為家長的你看到的是什麼? 是破壞还是和平? 是混亂还是秩序?

6) 當\"反佔中\"人仕出現, 又請問身為家長的你看到的是什麼?
是和平还是破壞? 是秩序还是混亂?

5~6都一樣:反佔中及佔中當中有好有唔好的人存在,大家觀點亦唔一樣,你問我,我就答你都一樣混亂,一樣破壞緊

7) 當\"反佔中\"人仕打人 / 清鐵馬 / 非禮各种行為出現, 你有否為自己作出識別?
\"反佔中, 但不支持暴力\" ; \"反佔中, 但不支持非禮\" ;
還是你在fb 繼續用上藍絲帶, 表示你是支持暴力&非禮呢?

答:藍色絲帶是支持警方,btw,我係綠色絲帶,因雙方,3方,都有一定的問題,同上題一樣,佔中亦有人如反佔中咁

8) 你有沒有收看雙方面的報導?
唔止我睇fb的唔同專頁,亦睇tvb, nowtv,蘋果,有線

9) 你會否因為喜愛食水果, 到各国家都帶好水果刀?
呢題我唔太明想問咩,如照題解:唔會

10) 你有沒有考慮過所有是是非非的是否流言與真偽?
答:有,唔係就唔洗睇晒唔同的報導

電話無電,轉頭再答……………

點評

ungoobee    發表於 14-10-6 16:50


男爵府

積分: 6812


150#
發表於 14-10-6 15:07 |只看該作者
為人子女 發表於 14-10-6 13:32
回覆 Sindy 的帖子

請問你, 政府做過什麼去令局面更好?

一開始你地有申請和平集會時, 人家有無咁對你地呀? 根本就你地自己先去犯法去試警察底線, 人地叫左你地和平散去都唔聽, 反而去聽個個黃痴峰講做埋D犯法野, 倒轉頭就說是警方做什麼都不對.


伯爵府

積分: 15556


151#
發表於 14-10-6 15:07 |只看該作者
樓主點解唔回應我???


禁止訪問

積分: 1734


152#
發表於 14-10-6 15:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 為人子女 於 14-10-06 發表回

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 395


153#
發表於 14-10-6 15:10 |只看該作者
其實有點疑問,諗唔通,希望樓主可以解答
點解當初首次行動升級時,會選擇佔領影響市民大於政府的交通道路?
而非直接可癱瘓政府運作的機構?如政總、稅局、特首辦……
如要脅迫政府作出回應,不是更好選擇嗎?
當影響民生以後,獲得的並不是被影響市民同仇敵愾的支持,
反而增加了反對佔領行動的聲音,繼而並沒有轉移佔領地點,以減少反對壓力。

欣賞你們的理想,但不理解行動的方式。請指教。


伯爵府

積分: 19955

想生BB熱投


154#
發表於 14-10-6 15:11 |只看該作者
阿媽要求你8點鐘返屋企,

但你要求要10點鐘返屋企,

阿媽話無得傾, 姑姑阿叔其實覺得你阿媽太嚴, 你啲FD子話你媽痴筋,

你就坐左係屋企大門口, 要求你媽如你所願, 你媽就睬你都傻, 覺得咁係為你好, 無諗過你出去唔只係玩, 有時係做PROJECT, 有時係一齊做PAST PAPER...

但因為你咁做, 你阿爸,姑姑阿叔都出唔到門,無得返工, 阿媽返PART TIME架啫, 返唔返都得,係少個錢用啫, 而阿爺阿麻就因為你咁無得出去公園做運動...

你阿爺阿麻其實未知咩事, 但宜家覺得你好洩, 想叫你老豆揼你一獲...

姑姑阿叔都理解你, 但都俾你抯住左返唔到工, 好無奈...

你啲FD子話, 一定要你媽係今次學會"放手, 放開所有" 先好收手...

現況係, 你想同你媽傾, 你媽講得無灣轉, 無得傾, 你就拎成家人泥做賭注....

我見到就係咁囉.... 有錯請"樓主"指正

PS 我係姑姑

點評

滑蛋河  笑左  發表於 14-10-6 22:16
conniengor    發表於 14-10-6 18:29
conniengor    發表於 14-10-6 18:28
Denisech    發表於 14-10-6 16:37
kwclau    發表於 14-10-6 16:09
kksushi    發表於 14-10-6 15:49
I am Agent P


子爵府

積分: 10287


155#
發表於 14-10-6 15:11 |只看該作者

引用:為人子女,+望見有不少家長以為學生沒有思考

原帖由 為人子女 於 14-10-06 發表
本帖最後由 為人子女 於 14-10-6 13:01 編輯

為人子女, 望見有不少家長以為學生沒有思考能力, 各种持反 ...
我只見到要爭取自由嘅學生不停奪去別人嘅自由,你地唔係民主戰士,係比中共更專制嘅一群野獸,你們的眼睛已被急於勝利嘅慾望矇蔽,你們嘅腦袋,已被自我催眠為戰士而不懂思考,醒醒吧,現實就放在眼前,只要肯揉揉眼睛,所有事實都一目了然,你們已得不到群眾嘅支持,回家吧,要抗爭,多讀几年書,多看几本政治書歷史書,多接觸下真正社會才學人出來講抗爭


大宅

積分: 2882


156#
發表於 14-10-6 15:12 |只看該作者
回覆 Sindy 的帖子

首先,班佔中學生唔係得過諗字,佢地有做野,否則唔會有咁多人鬧佢地。第二,行唔行得通,講真,到依家都無人知,如果聽日突然間話推番原有方案,考慮學生建議,咁咪通左囉;如果強硬清場,咁咪唔通囉。
第三,行唔行得通,唔係靠諗就得架喎,要行下先知通唔通架。

講理想,正常嚟講係想辦法將理想化為現實....如果個理想係咁易有現實支持既話,咁佢根本就係一個現實。

假如仔女十幾歲時好想做歌手,家境唔容許佢去拜師學唱歌,亦都無咩地方可以比佢練歌,於是佢成日喺屋企唱歌,嘈到啲隔離鄰居,咁我係咪就叫佢以後唔好唱歌,放棄做歌手既理想呢?


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


157#
發表於 14-10-6 15:13 |只看該作者
回覆 為人子女 的帖子

我尊重你,大家都應有表達的渠道,但夠了吧,羅馬也非一日建成,
今次已推動了大家爭取民主,
請見好就收。


複式洋房

積分: 227


158#
發表於 14-10-6 15:14 |只看該作者
回覆 babie2 的帖子

But some people in that area also support this

How do you think? Have you ignore their mind?


子爵府

積分: 11735


159#
發表於 14-10-6 15:14 |只看該作者
Sindy 發表於 14-10-6 14:11
先唔講佢地阻人, 佢地咁做引黎國際大鱷, 令外國有機進一步分化大陸同香港關係, 佢地叫得做雨傘革命, 你以為 ...
冇錯, D 外國傳媒一野就幫佢地改個名做 '革命' , 慌死佢地唔死咁 ... 難為佢地仲咁陶醉於佢地所做既野


大宅

積分: 1059


160#
發表於 14-10-6 15:15 |只看該作者
回覆 為人子女 的帖子

就係你呢D思想, 唔怪得周街亂泊車既人都兇警察抄牌LA..
警察好慘慘呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo