跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13826


141#
發表於 08-4-3 20:34 |只看該作者
cindyma,

阿馬師父 仲擔心到時無細路肯跟佢打, 功夫班 會變左 功夫表演....好彩有你"碰"場 ....



原文章由 Cindy媽咪 於 08-4-3 19:39 發表
馬師父,

你係 zoe 爸爸喎...我一定肯跟...之前睇太極...我都有跟住電視耍兩招架....
Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


子爵府

積分: 13826


142#
發表於 08-4-3 22:43 |只看該作者
babydoris,

total 人數: 32a 22c 4b

請問有無到會嘅menu... 可參考 ??... 等我地可諗吓整咩, 又唔會重複...

另,我有提議...
$2000 ... for lunch buffet, 包括飲品...

我舉例啫...你睇吓夠唔夠錢....

係丫, 學你講..睇吓有無mami 可幫手整嘢食, 先再減份量.... 如果唔太貴, 我睇怕班靚太, 都會話 俾錢算.. 好懶 唔想整..


整嘢食..
Kahobb:近期新作係"鹽焗醃春旦", 做其他食物亦可以試試.:)
mmak:豆腐花 粉 (1盒=6碗), 我有3盒... 夠嗎 ??..可再買


另 訂旦糕... 邊個有折 ??









原文章由 babydoris 於 08-4-3 17:35 發表
Dear all

o.k. 冇問題,我可做財政.

食物安排如有媽咪幫手,可叫少些到會,那先看媽咪提供的小食類別及大約費用,那才預計到會叫那些食物及價錢.
  ...

[ 本文章最後由 mmak 於 08-4-3 23:53 編輯 ]
Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


子爵府

積分: 13826


143#
發表於 08-4-4 00:04 |只看該作者
babydoris & all,

total 人數: 32a 22c 4b

我預
大人 $150/, 小童$50/, BB (免費)....大家覺得貴嗎 ??

32 x $150 + 22 x $50 $5900

(
)
場租:210
遊戲:1400
手工:150
食物:2000
蛋糕:410 (3lbs)
~~~~~~~~~~
total: 4,170.-


剩餘: 5900-4170 = 1730

D 錢多左, 諗住點用.... 一係收少D ??? ... any comment ??








[ 本文章最後由 mmak 於 08-4-4 22:50 編輯 ]
Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


子爵府

積分: 13826


144#
發表於 08-4-4 22:47 |只看該作者
懿琳媽,

有無free parking ar..??

Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


子爵府

積分: 13826


145#
發表於 08-4-5 15:16 |只看該作者
All, Please comment ????

(1)Miracle表演節目

Miracle 已經 confirm booking. 27/4 (2:00-3:30)
Silver Birthday Party 1.5 Hour Total $1200

Magic / Balloon twisting / games / art craft / Simple face paint <- please choose any 3
Magician or clown <- please choose

節目內容我仲未confirm, prefer
- Magic
- Balloon Twisting

- Art Craft* (+around $200 磨沙玻璃杯 )
每個 item 平均用 30mins.
扭波都扭到D勁嘢,但要視乎時間..加時$400 /30mins, 最好當日先決定)

大家亦可揀games/ Simple face paint ….

(1A) 節目內容, 如大家無意見就跟我意見決定 ?? <- please choose
(1B) Magician or clown, 有無BB 驚小丑??? <- please choose
(1c) Miracle 仲可加item : foil balloon 或者 跳彈床,
詳情請看first page. <- please comment



(2) 收費

我預大人 $150/, 小童$50/, BB (免費)....大家覺得貴嗎 ??
會有剩餘: 5900-4170 = 1730

如收少D ??? 如大人 $120/…. 餘款就是: $770.-

(2a) 大人收 $150/ or $120/ ??? <- please choose

(2b)
多左D, 諗住點用 ??
- Miracle item : foil balloon 或者 跳彈床
- 食物加碼
- 買禮物
<- please comment



(3)
食物

(3a)有無mami 可幫手整嘢食.... ???????
整嘢食..
Kahobb
:近期新作係"鹽焗醃春旦", 做其他食物亦可以試試.
mmak:豆腐花
(1=6), 我有3... 夠嗎 ??..可再買


(3b)
訂旦糕... 邊個有折 ???????


(4) 贊助禮物

我會試吓call Karihome(羊奶片) & GC 教材, 睇吓會否再贊助禮物 ??
地址: 是牛頭角 及旺角 ….

如成功取得贊助 有無媽咪可幫手 去取禮物 ?????



[ 本文章最後由 mmak 於 08-4-5 15:23 編輯 ]
Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


子爵府

積分: 10240


146#
發表於 08-4-5 23:05 |只看該作者
mmak,


我實在羞愧, 今年生日會沒有幫手, 只有你一個訓身做. 十分感激!! 我comment 如下:


老友記聚會 之《5 歲生日派對》


all,

party - 的日期,時間,地點如下:

日期: Apr 27, 2008 星期日
時間: 12:30 - 5:00pm
地點: 將軍澳中心-Club House 

@$70 x 3hrs = $210...
會提供 3-4 張長桌+30張椅....
場外有雪櫃及微波爐免費使用.
音響要另外+$ 租, 有需要先租都得..

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Party Rundown....12:30 - 3:30 (3hrs)

(因唔肯定到時場地可否延長, 所以會按當日情況再即埸決定是否叫 Miracle 加時)

12:30 - 1:30 ~ lunch buffet
2:00 - 3:30 ~ (magic/balloon twisting/Art craft)
3:30 - 4:00 ~ 沙樽 小手工(15mins)......
4:15 - 4:45 ~ Birthday Cake + Photo (我只知美心用hsbc card有9折)
4:45 - 5:00 ~ 功夫班 (15mins)

散埸.... 仲未倦就去 children playroom 再玩...


** 沙樽 小手工/ 功夫班 / Birthday Cake ... 會按當日情況 調動 !!


:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


Miracle 已經 confirm booking.
27/4 (2:00-3:30)

我揀 $1200 (1.5 hrs), 每個 item 平均用 30mins.
- Magic
- Balloon Twisting (扭到D勁嘢,但要視乎時間..加時$400 /30mins)
- Art Craft* (+around $200 磨沙玻璃杯 )

= $1200+ 磨沙玻璃杯 $200 (Total: $1400)

(icycream)是一個人承包做嗎? $1200/1.5hrs都幾貴.我記憶april一歲生日時請左個女小丑整個下午3hrs都係$1000. 不過扭氣球就普通d. 加時$400/30min唔值得. 講開昇氣球, 我公司今年都好興生日收到一個/扎比人高既昇氣球可放1week多d. 不同形狀,好靚. 若佢地提供每人一個又唔同, 因中環賣好貴. 令可不要扭氣球. 純個人意見. 讚成mmak三個選項.

http://www.miracleatelier.com/birthday_price.htm


Sliver Birthday Party
1 hours 30 mins Happy Moment

- Magic / Games / Balloon Twisting / Art Craft*
/ Simple Face Painting
- Any 3 items of above
- Can choose Magician or Clown

HK$1,200.00


Art Craft

磨沙玻璃杯 Sanded Glass$200 (適合3歲或以上)
......我地每年都做紀念品, 所以我揀 磨沙玻璃杯... 希望留個回憶, 我有要求佢地 整個"5"字 pattern, 佢地話無咁樣自定的, 但我可以自行畫圖案, 唔一定要跟佢... 我打算阿囡畫完, 自己再寫 5th Birthday 咁囉.....
玻璃杯 是可用得的, D磨沙 pattern 唔會甩嘅...
http://www.fotop.net/miracleatelier/Booth/DSC02884


icycream: 小食類:讓我想想我可整什麼去?! or 等埋babydoris既manu才決定. 因阿採購經理通常會令我地有意外驚喜.

Balloon Twisting

http://www.fotop.net/miracleatelier/Clown

佢地都扭到D 勁嘢... 但通常要扭好耐, 所以想要D 特別款式 最好加時...
$400/30mins.... 佢地要我 如加時最好預先 confirm, 臨時 先要求加時, 就未必有時間俾到我...
(因唔肯定到時場地可否延長, 所以會按當日情況決定是否加時)

Foil balloon

佢地有D Balloon Decoration 氣球佈置 $700... 有好多款, 好似Mcdonald...
http://www.fotop.net/miracleatelier/Balloon_Album

不過 我諗整 Decoration 好浪費, 如果改晒 foil balloon, 散場帶埋返屋企, 玩足1個星期 佢地會開心D....

佢用package $700 計= 29 floating foil balloon (升空錫紙氣球)
我估係18吋大, 頭先無問佢...
通常都擺到1星期先漏氣..
好似講唔收我 delivery charges...的 ???.... not sure ...

平均$24/pcs (包埋個Balloon Weights)....



Ball Bouncer 波波池彈床 (icycream: suggest give up)
- 2 hours rent 2小時租用
- 7W x 7L x 4H feet 7呎長乘7呎闊乘7呎高

- HK$800+delivery $150 = $950
(加時$400/30mins)... 已問佢取discount, 但佢覆係叫人返嚟做, 所以價錢無得adjust...:-|

每次只可讓4位小朋友(5歲)入去玩, 只可承受200lbs...
要預留出入位, 要有 10ft x10ft 先夠位...

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

彤彤媽: 去洗衣街嗰間手創拾派度買
今日唔見有一份份嗰d沙樽,
只有散賣: 8小包唔同color沙 $9.5, 樽$3;
等我去多間睇吓再同大家匯報!




別墅

積分: 542


147#
發表於 08-4-5 23:45 |只看該作者

回覆 #1 Icycream 的文章

mmak,

Thanks for your arrangement. I have no comment. 最緊要小朋友開心. I respect the majority.

Sorry that I haven't contributed anything before. My domestic helper just returned yesterday. I hope everything will be back to normal. Anyway, anything I can help. Please let me know. However, my cooking skill is very poor but I can ask my mother-in-law to help. She is a good cook.


男爵府

積分: 7071


148#
發表於 08-4-5 23:55 |只看該作者
special thanks to mmak, yilamma, tungtungma, babydoris....

yilama, 我地近, 有咩直接吩咐啦, 我hubby都抬得下既, 使唔使我留埋工人唔放假幫手?

mmak, 我呢輪得閒d, 要買野可搵我幫手吖!


子爵府

積分: 13826


149#
發表於 08-4-6 03:02 |只看該作者
.............

[ 本文章最後由 mmak 於 08-4-8 00:10 編輯 ]
Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


子爵府

積分: 13826


150#
發表於 08-4-6 04:18 |只看該作者
icycream,

唔緊要喇.... 個個都忙嘛~~ 你算好幫手, 肯出聲...

喂))) 各位靓太, 整句 no comment 都好丫, 再無人出聲, 就由我話事...洗晒你地D錢, 問你地驚唔驚....:lol
:;pppp: ....


(icycream)是一個人承包做嗎? $1200/1.5hrs都幾貴.我記憶april一歲生日時請左個女小丑整個下午3hrs都係$1000. 不過扭氣球就普通d. 加時$400/30min唔值得.
一歲生日嗰個女小丑, 其實貴... (3hrs都係$1000) 佢實際工作左1hr 左右, 每個小朋友扭完1個波都唔使1個鐘, 又唔識搞氣氛, only 扭波$500/hr 都得.
我見依間都有D有名嘅公司幫襯過, $1200 唔算貴, 應是一個人來, 2個人價錢又唔同, 有D $1000/1hrs 淨做司儀& 玩遊戲, 有魔術就唔同價...我地剛剛 同SCmami 開party個哥哥仲貴丫, $2000(1.5hrs 魔術+扭波) 我講價先收$1800, 佢D魔術都幾精彩 大人都會睇到拍手掌, 佢好識搞氣氛... 扭波扭到:飛機,直昇機,單車,介子,melody etc....因為時間關係 只扭到幾隻勁嘢, 不是人人有份, 其他小朋友只可有指定的: Bear for BOY, flower for GIRL, 即場你會聽到好多喊聲....

其實我地仲可揀Games/Face Painting 唔一定揀扭波, 只是我見依間都扭到D 勁嘢, 又有mami 有興趣當睇show, 而Games/Face Painting 好似簡單D, 自己都做到, 請人做好似唔抵...不過, 你講得啱..如果 加 foil balloon, 咁扭波會重複左太多氣球了.

講開昇氣球, 我公司今年都好興生日收到一個/扎比人高既昇氣球可放1week多d. 不同形狀,好靚. 若佢地提供每人一個又唔同, 因中環賣好貴. 令可不要扭氣球. 純個人意見. 讚成mmak三個選項.

其實D foil balloon 我諗住當生日禮物, 唔再玩交換禮物...
不過, 飄飄吓...有無家長怕麻煩, 搭MTR 要搵個袋套住先得...

Ball Bouncer 波波池彈床
(icycream: suggest give up)
我都覺得貴 size又細...

我上星期去小白鷺參加生日會, 佢地有個吹氣彈床(室內) D 小朋友 好似癲左一樣, 不停去跳, 仲有其他節目佢地都不大興趣... 不停去彈床跳, 所以我提議俾大家....
(200lbs, 每次5歲kids 4個入去玩) 值唔值得 ??... 如果班小朋友再大D 就真係玩唔到, 如果大人收 $150/位, 我們budget 都夠的.

miracle

Sliver Birthday Party
1 hours 30 mins Happy Moment

- Magic / Games / Balloon Twisting / Art Craft*
/ Simple Face Painting
- Any 3 items of above
- Can choose Magician or Clown
HK$1,200.00



[ 本文章最後由 mmak 於 08-4-6 04:20 編輯 ]
Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


大宅

積分: 4717


151#
發表於 08-4-6 10:55 |只看該作者
mmak,

阿囝 stick 住我 ,想打 comment 都唔得...真係想

will come back to you perhaps in the afternoon while he is ...

原文章由 mmak 於 08-4-6 04:18 發表
icycream,

唔緊要喇.... 個個都忙嘛~~ 你算好幫手, 肯出聲...

喂))) 各位靓太, 整句 no comment 都好丫, 再無人出聲, 就由我話事...洗晒你地D錢, 問你地驚唔驚....:lol
:;pppp: ....


(icycream)是一個 ...


大宅

積分: 3011


152#
發表於 08-4-6 16:51 |只看該作者
mmak,
真不好意思…. 沒有幫手, 過了9/4會好d; 因囝囝考完試!

到時需要幫手, 請分配!
十分感激你的安排及籌備! 我都要合作(剛同囝囝溫習後有個30-min break….. ) comment


(1)Miracle表演節目
(1A) 節目內容, 如大家無意見就跟我意見決定 ?? Magic, Art Craft & BalloonTwisting
(1B) Magicianor clown, 有無BB 驚小丑??? Magician
(1c) Miracle 仲可加item : foil balloon 或者
跳彈床? 如果有Balloon Twisting, 就不用foil balloon. 兩種都要, 實在太多balloon.

波波池:(每次只可讓4位小朋友(5)入去玩) – 我覺得太小
小朋友可以入去玩啦, 其餘個d小朋友在出面等吓等吓, 會好容易扭計場面會好煩, 唔係咁好!



(3) 食物
(3a)有無mami 可幫手整嘢食....???????
你們需要什麼食物??小食類定粥粉…. hehe整特別食物, 就真係無我份啦.例行野都掂

(3b)訂旦糕... 邊個有折???????
icycream:
我只知美心用hsbccard9
Saint Honore 用恆生card8



如有漏, 下次補番....





[ 本文章最後由 ladybird 於 08-4-6 16:53 編輯 ]


男爵府

積分: 5053


153#
發表於 08-4-6 16:57 |只看該作者
mmak,
如果請來的那一位是有口碑的, 讚成以上活動, 除開每個family 不用$80, 但建議先向大家收費, confirm人數, 才議決是項活動會否較好呢? 因食物費彈性較大, 呢個活動係fixed cost, 我覺得confirm 人數才決定會較好, 另外, 如果有時間, 我可負責同大家玩一些不用工具的小遊戲, 如世界之最, 做動作, 大風吹, 香港九龍新界, 名字接龍遊戲等

不讚成波波池及同時兩種BALLOON, 理由與ladybird一樣

[ 本文章最後由 dorismama 於 08-4-6 17:01 編輯 ]


大宅

積分: 4717


154#
發表於 08-4-6 18:13 |只看該作者
hi mmak,

All, Please comment ????

(1)Miracle表演節目

Miracle 已經 confirm booking. 27/4 (2:00-3:30)
Silver Birthday Party 1.5 Hour Total $1200

Magic / Balloon twisting / games / art craft / Simple face paint <- please choose any 3
Magician or clown <- please choose

節目內容我仲未confirm, prefer
- Magic
- Balloon Twisting

- Art Craft* (+around $200 磨沙玻璃杯 )
每個 item 平均用 30mins.
扭波都扭到D勁嘢,但要視乎時間..加時$400 /30mins, 最好當日先決定)

大家亦可揀games/ Simple face paint ….

(1A) 節目內容, 如大家無意見就跟我意見決定 ?? <- please choose
[cindyma] magic, balloon twisitng and art craft

(1B) Magician or clown, 有無BB 驚小丑??? <- please choose
[cindyma] magician

(1c) Miracle 仲可加item : foil balloon 或者 跳彈床,
詳情請看first page. <- please comment
[cindyma] 波波池彈床都 suggest give up

icycream: 是一個人承包做嗎? $1200/1.5hrs都幾貴.我記憶april一歲生日時請左個女小丑整個下午3hrs都係$1000. 不過扭氣球就普通d. 加時$400/30min唔值得.
講開昇氣球, 我公司今年都好興生日收到一個/扎比人高既昇氣球可放1week多d. 不同形狀,好靚. 若佢地提供每人一個又唔同, 因中環賣好貴. 令可不要扭氣球. 純個人意見. 讚成mmak三個選項.
波波池彈床suggest give up.

(3) 食物

(3a)有無mami 可幫手整嘢食.... ???????

[cindyma] 我整 '老' 水 chicken wings
icycream:
小食類:讓我想想我可整什麼去?! or 等埋babydoris既manu才決定. 因阿採購經理通常會令我地有意外驚喜.


整嘢食..
Kahobb
:近期新作係"鹽焗醃春旦", 做其他食物亦可以試試
.
mmak:豆腐花
(1=6), 我有3... 夠嗎 ??..可再買




(3b)
訂旦糕... 邊個有折 ???????
icycream: 我只知美心用hsbc card有9折


大宅

積分: 4717


155#
發表於 08-4-6 18:16 |只看該作者
hi mmak,

我想幫手做財政,but 10號我就出差...
要17號回港先可以開始收 ....會否太遲


子爵府

積分: 13826


156#
發表於 08-4-6 20:03 |只看該作者
cindyma,

你幫手做財政都好, babydoris 可以專心搞食物D 嘢....

17號回港先可以開始收$, 都唔會太遲... 我地依家都未定收費.


Thanks ....

原文章由 Cindy媽咪 於 08-4-6 18:16 發表
hi mmak,

我想幫手做財政,but 10號我就出差...
要17號回港先可以開始收 ....會否太遲
Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


男爵府

積分: 6441

認識瑞士牛牛第一回


157#
發表於 08-4-7 11:49 |只看該作者
mmak


Cindy 媽咪做財政, 咁我專心攪食物啦, 等我收集一些資料, 再給大家看看選那間到會, 應該今星期e-mail 給大家參考.


男爵府

積分: 6441

認識瑞士牛牛第一回


158#
發表於 08-4-7 12:34 |只看該作者
sorry, 想問 是否選 Magician or clown 角色 去表演那3 個遊戲?

(1)Miracle表演節目

Miracle 已經 confirm booking. 27/4 (2:00-3:30)
Silver Birthday Party 1.5 Hour Total $1200

Magic/ Balloon twisting / games / art craft / Simple face paint <- please choose any 3
Magician or clown <- please choose

節目內容我仲未confirm, prefer
- Magic
- Balloon Twisting

- Art Craft* (+around $200 磨沙玻璃杯 )
每個 item 平均用 30mins.
扭波都扭到D勁嘢,但要視乎時間..加時$400 /30mins, 最好當日先決定)

大家亦可揀games/ Simple face paint ….

(1A) 節目內容, 如大家無意見就跟我意見決定 ?? magic/balloon twisting/art craft
(1B) Magician or clown, 有無BB 驚小丑??? clown

(3) 食物

(3a)有無mami 可幫手整嘢食. 我可同供應商訂一些日本凍小食

(味付螺肉 ($160/2kg), 芝麻八爪魚($135(2kg)
中華沙律-海草($75/2kg)


整嘢食..
Kahobb
:近期新作係"鹽焗醃春旦", 做其他食物亦可以試試
.
mmak:豆腐花
(1=6), 我有3... 夠嗎 ??..可再買



(3b)
訂旦糕... 邊個有折 ???????

訂蛋糕應該我司司亦Icycream司司平, 但要當天要去旺角取, 有些麻煩.價錢 $90 (有兩磅), $135 (有三磅) 可選鮮果忌廉/栗子/黑森林/黑白朱古力.


男爵府

積分: 9540


159#
發表於 08-4-7 12:38 |只看該作者
原文章由 mmak 於 3/4/08 01:09 PM 發表
.... 馬師父 話: 無問題, 只要小朋友肯跟就得....

另, Zoe 話: 佢會表演 魔術.... 希望佢會喇, 佢舊年都話表演, 點知去到party 就唔肯, 掛住去玩....
mouth: ...


yeah!


男爵府

積分: 9540


160#
發表於 08-4-7 12:40 |只看該作者
原文章由 mmak 於 4/4/08 10:47 PM 發表
懿琳媽,

有無free parking ar..??


mmak

呢個係一個好好既問題.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo