在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15067


141#
發表於 08-6-28 07:15 |只看該作者
原文章由 joannelai930 於 08-6-27 19:59 發表
因為地同門都淺色, 諗住牆可以深少少囉
多謝意見, 我會參考


個人意見, 因為牆面積大又高, 所以如果一面深色, 三面淺色就幾靓, 你可以留返主牆油深色(例如: 入廳後見到最多面積的果邊)... 如果油兩副深色, 都有可能會"頭重腳輕"!


伯爵府

積分: 15067


142#
發表於 08-6-28 07:25 |只看該作者
原文章由 joannelai930 於 08-6-27 19:51 發表
呢排成日放低佢, 唔知係咪嬲左我
今日返去又係鎖左門, 不過我有 key 嘛
佢見到我入到黎, 即係推度門夾我唔俾我入呀
因為見到我代表要返屋企冇得o係婆婆度玩 ...

ㄧ忙裝修真係顧唔到佢!

我同汶爸朝朝7點3出去(我去搞裝修, 佢返工), 晚晚都成10點幾返來, 成身散晒! 沖完涼, 去汶汶房望一陣佢ge訓覺樣, 直頭想攬住佢訓!
快了, 快了, 汶爸返多1日工就開始放大假!

甜媽, 你成間屋新都易搞些... 唉, 我地d問題係, 涉及到幾個唔同政府部門的繁複程序, 呢d野都唔係$$可以解決的, 真係煩, 煩, 煩! 下次見面, 我地分享下裝修的煩惱... 仲有, 我都可以分享下我同汶爸的故事, 都幾得意!


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


143#
發表於 08-6-28 08:39 |只看該作者
多謝意見, 因為我飯廳同客廳分2邊架,如果2個廳都有1面牆深色ok 嗎 ? 房又可唔可以咁呢, 我唔想1隻色咁單調
原文章由 jjtseung 於 08-6-28 07:15 發表


個人意見, 因為牆面積大又高, 所以如果一面深色, 三面淺色就幾靓, 你可以留返主牆油深色(例如: 入廳後見到最多面積的果邊)... 如果油兩副深色, 都有可能會"頭重腳輕"! ...


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


144#
發表於 08-6-28 08:40 |只看該作者
係囉, 甜b而家如果有婆婆就唔黐我架啦, 乜都叫婆婆
但係婆婆走左又回復原狀
原文章由 jjtseung 於 08-6-28 07:25 發表

ㄧ忙裝修真係顧唔到佢!

我同汶爸朝朝7點3出去(我去搞裝修, 佢返工), 晚晚都成10點幾返來, 成身散晒! 沖完涼, 去汶汶房望一陣佢ge訓覺樣, 直頭想攬住佢訓!
快了, 快了, 汶爸返多1日工 ...


大宅

積分: 3401


145#
發表於 08-6-28 14:16 |只看該作者
你個廳大唔大架, 我個人覺得一面牆會特別d, 如果個飯廳同客廳大的話可以考慮下用兩個唔同但係又夾的顏色. 不過我鍾意客廳深少少無所謂, 飯廳就光猛d淺色好d. 又可以考慮下用一個深色 / 有花窗簾可以點綴下淺色的家俱.

原文章由 joannelai930 於 08-6-27 19:55 發表
我都冇諗過, 但我想打對面二幅牆呢隻色, 另外2面就淺色, 咁樣好唔好呢


大宅

積分: 3401


146#
發表於 08-6-28 14:18 |只看該作者
星期四天氣報告話天x, 我地可以去outdoor!


侯爵府

積分: 20493


147#
發表於 08-6-28 15:19 |只看該作者
係呀 幾好喎,我覺得酌b都對煮食幾有興趣,佢得閒就會企o係kitchen門口望住我整野食,聽到我切野o既聲就會行埋黎手指指架喇

我都會去ikea,等我睇睇仲有無先,thanks

原文章由 CottonCandy 於 08-6-27 14:23 發表
套不銹鋼厨具真係用得嚟煮食架! 我諗住等heiyee大d, 會用打邊爐既電磁爐+迷你不銹鋼厨具, 同heiyee一齊煮食

喺IKEA買架! 幾年前IKEA有木製熨斗+木製熨衫板, 比小朋友玩, 不過而家冇lu~ 其實IKEA玩具好似都 ...


侯爵府

積分: 20493


148#
發表於 08-6-28 15:22 |只看該作者
真係比d size玩c呀 但諗落都幾抵喎,我地買左返黎有排著

原文章由 CottonCandy 於 08-6-27 14:27 發表
我個女而家有d衫喺0-6 mth 架


侯爵府

積分: 20493


149#
發表於 08-6-28 15:23 |只看該作者
oh,我與yoho個clubhouse無緣添mouth:

原文章由 Ballballmami 於 08-6-27 14:50 發表
懿懿好乖, 尋日一覺瞓到今朝先醒, 諗諗吓, 都想日日玩盡佢, 等佢早d 瞓, 我多d 自由時間, 哈哈

關於yoho, 我諗以後都可能冇機會去yoho啦 因為我聽日見家姐, 佢問我攞番張証啦(因為個業主要賣樓啦)
下星期 ...


侯爵府

積分: 20493


150#
發表於 08-6-28 15:25 |只看該作者
濠景灣係咪即係青衣城呀?因為我只係去過青衣城咋

原文章由 mavis_chiu 於 08-6-27 15:11 發表
咁樣去唔到yoho, 不如去青衣濠景灣啦, 都ok呀!
星期二上午逸希爸爸要去training, 起碼下午唔知幾點先返, 所以我得閒.


侯爵府

積分: 20493


151#
發表於 08-6-28 15:28 |只看該作者
無問題喎,大家一齊玩係開心好多o麻

原文章由 vane@nana 於 08-6-27 18:57 發表



多謝大家就我啊! 好感動 !

甘難得識到大家, 我會好好珍惜, 去到我一定跑來參加ka.....


侯爵府

積分: 20493


152#
發表於 08-6-28 15:30 |只看該作者
嘻,咁你會唔會試下留佢o係甜婆度訓一晚,睇下佢第2日仲要唔要你

原文章由 joannelai930 於 08-6-27 19:51 發表
呢排成日放低佢, 唔知係咪嬲左我
今日返去又係鎖左門, 不過我有 key 嘛
佢見到我入到黎, 即係推度門夾我唔俾我入呀
因為見到我代表要返屋企冇得o係婆婆度玩 ...


侯爵府

積分: 20493


153#
發表於 08-6-28 15:34 |只看該作者
我地實等你o既
你都唔知,上次我地去heiyee媽屋企阿vane媽已經好掛住你喇,問你來唔來,咁酌媽就代答話你忙緊整搬屋,同埋落雨天你地都唔會出架喇(我答得o岩唔o岩呢 )

原文章由 joannelai930 於 08-6-27 20:00 發表
決定好d野之後, 我應該有時間出來gathering 啦 , 俾多2,3 weeks 我


侯爵府

積分: 20493


154#
發表於 08-6-28 15:38 |只看該作者
好啦,等你忙完就即刻約出黎啦,你同甜媽都未聽過,咁我又repeat多次我套電視劇比你地笑下啦

原文章由 jjtseung 於 08-6-28 07:25 發表

ㄧ忙裝修真係顧唔到佢!

我同汶爸朝朝7點3出去(我去搞裝修, 佢返工), 晚晚都成10點幾返來, 成身散晒! 沖完涼, 去汶汶房望一陣佢ge訓覺樣, 直頭想攬住佢訓!
快了, 快了, 汶爸返多1日工 ...


侯爵府

積分: 20493


155#
發表於 08-6-28 15:39 |只看該作者
我都覺得係呀,佢地似乎好o岩key咁呀

原文章由 CottonCandy 於 08-6-27 14:31 發表
我老公冇乜反應, 覺得正常喎, 佢應該同酌爸做到好朋友


侯爵府

積分: 20493


156#
發表於 08-6-28 15:39 |只看該作者
好呀,好呀

原文章由 mavis_chiu 於 08-6-28 14:18 發表
星期四天氣報告話天x, 我地可以去outdoor!


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


157#
發表於 08-6-28 16:39 |只看該作者
一百分正確, 酌媽好了解我
原文章由 tupytupy 於 08-6-28 15:34 發表
我地實等你o既
你都唔知,上次我地去heiyee媽屋企阿vane媽已經好掛住你喇,問你來唔來,咁酌媽就代答話你忙緊整搬屋,同埋落雨天你地都唔會出架喇(我答得o岩唔o岩呢 )

...


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


158#
發表於 08-6-28 16:41 |只看該作者
婆婆唔肯喎, 話對多佢一陣都冇哂 ENERGY
原文章由 tupytupy 於 08-6-28 15:30 發表
嘻,咁你會唔會試下留佢o係甜婆度訓一晚,睇下佢第2日仲要唔要你


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


159#
發表於 08-6-28 16:43 |只看該作者
thanks 咁 pro O既 design mavis ee 意見
原文章由 mavis_chiu 於 08-6-28 14:16 發表
你個廳大唔大架, 我個人覺得一面牆會特別d, 如果個飯廳同客廳大的話可以考慮下用兩個唔同但係又夾的顏色. 不過我鍾意客廳深少少無所謂, 飯廳就光猛d淺色好d. 又可以考慮下用一個深色 / 有花窗簾可以點綴下淺色的家俱 ...


別墅

積分: 788

好媽媽勳章 醒目開學勳章


160#
發表於 08-6-28 23:21 |只看該作者
我都系73年妈咪
仔仔今年13岁啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo