親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   113


珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


141#
發表於 15-9-22 15:43 |只看該作者

引用:成功買左4月2至9大板

原帖由 情若真 於 15-09-22 發表
成功買左4月2至9大板
Hk express???how much??




大宅

積分: 4590


142#
發表於 15-9-22 17:18 |只看該作者

回覆:2016復活節大阪遊

我暫時係plan 去大板但咩都未book 又唔知去邊,要爬吓你地既post 先得啦。




大宅

積分: 4590


143#
發表於 15-9-22 17:18 |只看該作者

回覆:2016復活節大阪遊

我暫時係plan 去大板但咩都未book 又唔知去邊,要爬吓你地既post 先得啦。




大宅

積分: 4590


144#
發表於 15-9-22 17:22 |只看該作者

回覆:2016復活節大阪遊

我暫時係plan 去大板但咩都未book 又唔知去邊,要爬吓你地既post 先得啦。





珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


145#
發表於 15-9-22 18:26 |只看該作者

引用:我暫時係plan 去大板但咩都未book 又唔知去

原帖由 happymanman 於 15-09-22 發表
我暫時係plan 去大板但咩都未book 又唔知去邊,要爬吓你地既post 先得啦。



...
嘩!復活節出發?機票都未book?




男爵府

積分: 6176


146#
發表於 15-9-22 18:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 情若真 於 15-09-22 發表成功

原帖由 maggielau0705 於 15-09-22 發表
Hk express???how much??
係吖,但只有1程32蚊


大宅

積分: 4590


147#
發表於 15-9-22 20:15 |只看該作者

回覆:maggielau0705 的帖子

係呀,一直留意機票。 即係邊度個airline 最平




珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


148#
發表於 15-9-23 02:14 |只看該作者

引用:係呀,一直留意機票。 即係邊度個airline

原帖由 happymanman 於 15-09-22 發表
係呀,一直留意機票。 即係邊度個airline 最平
只會越黎越貴!出優惠果D價3月尾復活節冇份!




別墅

積分: 536


149#
發表於 15-9-23 12:27 |只看該作者
如果住難波四晚, 白浜兩晚, 而又想去抽一天的時間去和歌山玩, 請問可以玩到幾多景點? 應該放在住難波時去還是住白浜時去呢?


別墅

積分: 536


150#
發表於 15-9-23 12:29 |只看該作者
回覆 maggielau0705 的帖子

請問周遊咭可以搭咩交通工具?


珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


151#
發表於 15-9-23 13:49 |只看該作者

引用:回覆 maggielau0705 的帖子請問周遊咭可以

原帖由 bigcakecake 於 15-09-23 發表
回覆 maggielau0705 的帖子

請問周遊咭可以搭咩交通工具?
http://www.osaka-info.jp/osp/cht/book/index.html#2

詳細介紹




珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


152#
發表於 15-9-23 13:49 |只看該作者

引用:如果住難波四晚, 白浜兩晚, 而又想去抽一天

原帖由 bigcakecake 於 15-09-23 發表
如果住難波四晚, 白浜兩晚, 而又想去抽一天的時間去和歌山玩, 請問可以玩到幾多景點? 應該放在住難波時去還 ...
咁離開白滨個日過和歌山啦!




別墅

積分: 536


153#
發表於 15-9-23 14:20 |只看該作者

回覆:maggielau0705 的帖子

那麼行李可以存放在哪兒?




男爵府

積分: 7524


154#
發表於 15-9-23 14:33 |只看該作者
我買左機票2016年5月尾去大阪,諗住book酒店同埋溫泉旅館,但係全部都話沒有房間!
d酒店咁快就full哂??
定係冇咁快可以book出年5月d房??
Thanks^^


珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


155#
發表於 15-9-23 21:03 |只看該作者

引用:那麼行李可以存放在哪兒?

原帖由 bigcakecake 於 15-09-23 發表
那麼行李可以存放在哪兒?
車站locker




大宅

積分: 2132


156#
發表於 15-9-23 21:54 |只看該作者
回覆 maggielau0705 的帖子

請教如到Adventure World, 早上最好幾點到會較好呢? 因想排親親動物之類的活動。 謝謝!


珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


157#
發表於 15-9-23 22:18 |只看該作者

引用:回覆 maggielau0705 的帖子請教如到Adventu

原帖由 okey-dokey 於 15-09-23 發表
回覆 maggielau0705 的帖子

請教如到Adventure World, 早上最好幾點到會較好呢? 因想排親親動物之類的活動 ...
嘩!咁一定要响開門前45mins-1hr呀!你上網頁睇你去個日開幾點!尼度好正,我舊年去左!




大宅

積分: 2132


158#
發表於 15-9-23 22:29 |只看該作者
回覆 maggielau0705 的帖子

謝謝解答!

但明光巴士好像沒那麼早有班次到Adventure World, 那麼要搭的士了!
請問你那時搭甚麼交通公具去Adventure World 呢? 親了甚麼動物? 我小朋友最想探企鵝,我還打算預約餵海豚。先購買門票還是先去排活動取籌號先的呢?

另外,請問你有沒有在沙灘放煙花? 不知復活節時期,白濱沙灘還是否可放煙花呢?

太多問題,不好意思!


複式洋房

積分: 273


159#
發表於 15-9-23 22:51 |只看該作者
Maggie,請問你買了回程機票未呀?


珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


160#
發表於 15-9-24 02:19 |只看該作者

引用:回覆 maggielau0705 的帖子謝謝解答!但明光

原帖由 okey-dokey 於 15-09-23 發表
回覆 maggielau0705 的帖子

謝謝解答!
我住間酒店免費車我地去架!我地只親親海豚,其實一入場已滿,基本要排响入口前先報到名!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo