跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1455


141#
發表於 08-9-26 17:29 |只看該作者
吾駛急, 老師話星期六---家長日, 會派手冊&書, 到時我地就可以知道佢地每個星期,每個單元學左d乜喇!~

因為我而家每晚問12:老師教你唱咩歌呀?
12:太陽伯伯歌
~由開學到而家, 每次問...佢都係答我:太陽伯伯.....

派左手冊, 我地先知佢學左d乜, 先可以同佢一齊分享返學嘛!~


男爵府

積分: 5465


142#
發表於 08-9-29 09:55 |只看該作者
嗰日開家長會, 其實校長盡備好充足, 佢已經講哂我哋嘅問題, 所以無咩人發問. 我聽到D小朋友嘅喊聲, 我就"型"住係希希喊, 所以我集中唔倒精神. 因為佢依幾晚瞓到半夜喊, 猛話好驚, 尋晚睇睇下電視又話驚, 叫我抱, 問佢又講唔出, 個人無哂安全感. 你哋都見到星期六嗰日, 個個都唔喊, 見到PAPA, MAMA好開心, 係佢一走出嚟又喊, 老師話佢食食吓飯見到我, 見到咁都唔知點. 想問逢星期一係咪帶手冊同兒歌書返去就得啦!開學了同其他書放係屋企同佢溫就得啦!


大宅

積分: 4455


143#
發表於 08-9-29 12:04 |只看該作者
愛美麗病左﹐今日無返學。有咳﹐少少鼻水﹐今朝5點幾咳醒﹐硬係有舊痰唔上唔落。其他就無野﹐玩得食得。

學校派個D書﹐又唔使講到"溫習"咁認真0既﹐得閒咪攞黎親子閱讀下囉﹐愛美麗好鐘意同我一齊睇書﹐因為我講故事講得生動 ﹐其他人講就無咁留心囉。

原文章由 cl76215 於 08-9-29 09:55 發表
嗰日開家長會, 其實校長盡備好充足, 佢已經講哂我哋嘅問題, 所以無咩人發問. 我聽到D小朋友嘅喊聲, 我就"型"住係希希喊, 所以我集中唔倒精神. 因為佢依幾晚瞓到半夜喊, 猛話好驚, 尋晚睇睇下電視又話驚, 叫我抱, 問 ...


大宅

積分: 1455


144#
發表於 08-9-29 12:52 |只看該作者
星期一?...
我就放左黃色袋入面有1)手冊,2)宜歌書,3)上學去&4)樹葉;

上學去->今日要交最后果頁功課...>貼貼紙;

樹葉3-5片:黃色袋入面有張橙色紙, 要家長帶小朋友到公園拾3-5片樹葉, for介紹下個單元"秋天"&做塗工


原文章由 cl76215 於 08-9-29 09:55 發表
嗰日開家長會, 其實校長盡備好充足, 佢已經講哂我哋嘅問題, 所以無咩人發問. 我聽到D小朋友嘅喊聲, 我就"型"住係希希喊, 所以我集中唔倒精神. 因為佢依幾晚瞓到半夜喊, 猛話好驚, 尋晚睇睇下電視又話驚, 叫我抱, 問 ...


大宅

積分: 4455


145#
發表於 08-9-29 13:16 |只看該作者
哇﹐12媽你真係一個好媽媽﹐我知道要執樹葉﹐但唔知要交貼紙功課喎....


原文章由 klam 於 08-9-29 12:52 發表
星期一?...
我就放左黃色袋入面有1)手冊,2)宜歌書,3)上學去&4)樹葉;

上學去->今日要交最后果頁功課...>貼貼紙;

樹葉3-5片:黃色袋入面有張橙色紙, 要家長帶小朋友到公園拾3-5片樹葉, for介紹下個單元"秋天"&做塗工 ...


大宅

積分: 1455


146#
發表於 08-9-29 13:59 |只看該作者
copy from 自由報料:
M&M's三款朱古力三聚氰胺含量極高
多份報章都以神七順利返航為頭條,而《明報》就報道,M&M's三款朱古力三聚氰胺含量極高。

《明報》說,國際知名朱古力品牌Mars,旗下M&M's三款朱古力和Snickers,以及卡夫出產的Oreo朱古力威化條,均被印尼當局驗出極高濃度的三聚氰胺,其中一款M&M's牛奶朱古力三聚氰胺含量竟達856.3ppm,成人吃一包已超出安全標準,3歲幼童甚至吃數粒已有生腎石危險。


一陣要同阿囡排期..驗腎
好恐怖呀!到底有咩食物係安全ga????


[ 本文章最後由 klam 於 08-9-29 14:25 編輯 ]


大宅

積分: 1455


147#
發表於 08-9-29 14:01 |只看該作者
好恐怖呀!
m&m's 都有事, .....真係要學果個mama咁講:真係要食乜先安全呀?

原文章由 klam 於 08-9-29 13:59 發表
copy from 自由報料:


M&M's三款朱古力三聚氰胺含量極高多份報章都以神七順利返航為頭條,而《明報》就報道,M&M's三款朱古力三聚氰胺含量極高。

《明報》說,國際知名朱古力品牌Mars,旗下M&M's三款朱古力和Snickers,以及 ...

[ 本文章最後由 klam 於 08-9-29 14:25 編輯 ]


大宅

積分: 1455


148#
發表於 08-9-29 14:20 |只看該作者
希ma,
你試下多d鼓勵希希, 例如:佢返學吾喊, 就帶佢去公園/有得食糖糖etc....當佢知道, 吾喊->係岩既叻既,而且有人贊賞佢, 佢應該會有改善
因為佢自少習慣左有咩事都會有mama/爺爺响身邊, 吾鍾意/吾想做, 只要嗲吓/喊下, 就可以吾做.....久而久之, 佢會覺得喊左/嗲左, 就可以吾做囉~(12都係咁....12當吾如意時會用手仔打人/腳仔踼人....其實12都係好難教的)

原文章由 cl76215 於 08-9-29 09:55 發表
嗰日開家長會, 其實校長盡備好充足, 佢已經講哂我哋嘅問題, 所以無咩人發問. 我聽到D小朋友嘅喊聲, 我就"型"住係希希喊, 所以我集中唔倒精神. 因為佢依幾晚瞓到半夜喊, 猛話好驚, 尋晚睇睇下電視又話驚, 叫我抱, 問 ...


男爵府

積分: 5465


149#
發表於 08-9-29 14:46 |只看該作者

回覆 #4 klam 的文章

愛美麗有無睇醫生呀! 比佢飲多D水沖走D痰, 醫生教話輕拍背部, 間唔中拍二十幾吓, 拍鬆D痰等佢痾返出嚟. 唉!要帶上學去同貼貼紙咩? 樹葉好似星期五前帶返去, 我都有D混亂.


男爵府

積分: 5465


150#
發表於 08-9-29 15:14 |只看該作者

回覆 #3 klam 的文章

M & M 都有事! 希希成日都食, 之前有食開羊奶片, 唔知有無事. 12MA, 係咪去西營盤門診預約就得呢? CHECK左安心D.


大宅

積分: 1455


151#
發表於 08-9-29 15:50 |只看該作者
12 都仲係有好多痰, 我打算暫時吾同佢再睇西e住.....因為睇左4次喇....冇打噴嚏/流nose水/咳了, 只係玩得開心時會咳2聲;諗住同佢食下"鹽蛇散"先, 但99大人又話應該食枇杷蜜, 止咳.....煩死人....
希ma你同希希拍痰ok吾ok呀?可行嗎?

re:
原文章由 cl76215 於 08-9-29 14:46 發表
愛美麗有無睇醫生呀! 比佢飲多D水沖走D痰, 醫生教話輕拍背部, 間唔中拍二十幾吓, 拍鬆D痰等佢痾返出嚟. 唉!要帶上學去同貼貼紙咩? --係呀,星期一交, 樹葉好似星期五前帶返去,--岩喇 我都有D混亂. --me too...



[ 本文章最後由 klam 於 08-9-29 16:27 編輯 ]


大宅

積分: 1455


152#
發表於 08-9-29 15:57 |只看該作者
希ma,
係西營盤門診做檢查, 不過係冇得book架!~我8點多D到開始排隊, 8點半派籌, 9點開始睇~我果日係第1日有得睇&1號籌哦~
你打算同希希去check?
我覺得吾太嚴重, 就吾好去政府check, 因為我覺得去左好似冇去咁....for 12, 凈係驗小便, 就叫話冇事, 有事再返去睇....~side氣!~
如果吾太似有事果d(冇跡象), 去免費check下求安心既就可以...

我12食左年幾果隻奶粉, 吾驚就假, 咁我地就再去搵c家, 做左超聲波, 都係為求安心囉.....


原文章由 cl76215 於 08-9-29 15:14 發表
M & M 都有事! 希希成日都食, 之前有食開羊奶片, 唔知有無事. 12MA, 係咪去西營盤門診預約就得呢? CHECK左安心D.

[ 本文章最後由 klam 於 08-9-29 16:17 編輯 ]


大宅

積分: 4455


153#
發表於 08-9-29 16:23 |只看該作者
愛美麗天生氣管窄﹐所以一有傷風就會好似有好多痰﹐而且先聲奪人﹐D喘氣聲令人覺得好嚴重﹐試過有一次搭電梯﹐有個阿婆問我做乜仲唔帶佢去急症室....

今朝帶左去睇醫生啦﹐我諗聽日都唔返學﹐跟住星期三放假﹐要星期四先可以返去玩lu。


原文章由 cl76215 於 08-9-29 14:46 發表
愛美麗有無睇醫生呀! 比佢飲多D水沖走D痰, 醫生教話輕拍背部, 間唔中拍二十幾吓, 拍鬆D痰等佢痾返出嚟. 唉!要帶上學去同貼貼紙咩? 樹葉好似星期五前帶返去, 我都有D混亂. ...


大宅

積分: 1455


154#
發表於 08-9-29 16:37 |只看該作者
愛美麗, 而家點呀?
個亞婆都幾攪野呀...天生氣管窄?
係咪即係容易氣管敏感,?如果係咪要小心D照顧囉,
~咁需吾需要次次都睇兒科呀?
愛美麗去邊樹睇e生呀?

---希望我地既小朋友都快d好番哂,
可以開開心心健健康康咁返學, 感受到返學既樂趣啦!~我地呢幾個mama就可以放心哂!~


原文章由 tokyogirl 於 08-9-29 16:23 發表
愛美麗天生氣管窄﹐所以一有傷風就會好似有好多痰﹐而且先聲奪人﹐D喘氣聲令人覺得好嚴重﹐試過有一次搭電梯﹐有個阿婆問我做乜仲唔帶佢去急症室....

今朝帶左去睇醫生啦﹐我諗聽日都唔返學﹐跟住星期三放假﹐要星期四先可以返去玩l ...


大宅

積分: 4455


155#
發表於 08-9-29 17:14 |只看該作者
愛美麗自細就睇趙永﹐後來因為氣管窄0既問題﹐趙永refer左去睇許嘉恩。

愛美麗瞓醒覺起身個下﹐真係咳得好辛苦﹐但最衰係阿女仲要周圍走﹐又跑又跳﹐所以咳得更厲害。

原文章由 klam 於 08-9-29 16:37 發表
愛美麗, 而家點呀?
個亞婆都幾攪野呀...天生氣管窄?
係咪即係容易氣管敏感,?如果係咪要小心D照顧囉,
~咁需吾需要次次都睇兒科呀?
愛美麗去邊樹睇e生呀?

---希望我地既小朋友都快d好番哂,
可以開開心心健健康康咁 ...


大宅

積分: 1455


156#
發表於 08-9-29 17:24 |只看該作者
2個都係兒科?
希ma, 愛美麗ma,你地會吾會亞b有事就睇兒科?

原文章由 tokyogirl 於 08-9-29 17:14 發表
愛美麗自細就睇趙永﹐後來因為氣管窄0既問題﹐趙永refer左去睇許嘉恩。

愛美麗瞓醒覺起身個下﹐真係咳得好辛苦﹐但最衰係阿女仲要周圍走﹐又跑又跳﹐所以咳得更厲害。

...


男爵府

積分: 5465


157#
發表於 08-9-30 11:14 |只看該作者
愛美麗要趁依個假期抖好D啦! 我都預左佢開頭返學會病多左, 我同事教我日日比司橙味魚肝油比佢食, 會無咁易傷風, 佢話佢兩個女初初都係咁, 好有效. 不過希希唔食, 佢以為我又餵藥, 試過開水餵飲幾啖, 其實好好味. 拍痰其實係法國醫院D醫生同姑娘教(希希一歲時入過), 我覺得試吓無防, 我覺得都得, 拍鬆D痰等佢痾返出嚟, 因為小朋友唔識吐. "鹽蛇散我都聽過, 喉早散就聽過, 係咪好有效? 12MA, 如果12淨返小小咳同痰, 不如試下唔好再食藥, D西藥好燥, 食左咁耐藥, 個人都乾哂. 試下煲D清潤嘅湯水比佢潤返, 我亞媽話用兩個羅漢果拍散, 加D蜜早, 南北杏煲兩個鐘, 化痰好好. 學你話, 見到佢哋無病無痛, 開開心心返學就最安樂.


大宅

積分: 1455


158#
發表於 08-9-30 11:31 |只看該作者
唉!~
12又無返學喇....尋晚半夜咳到喊....呵(呵護)佢呵左好耐先瞓番...尋日老師都話佢有咳, 咁咪吾俾佢返學囉..
-鹽蛇散, 佢細個時, 好得架, 開始咳/流nose水就食,食2次就攪惦....但今次冇效喇....下晝我都要去睇e生, 咪諗住順便又同12睇多次囉...
-希希仲有冇咳呀?希ma你睇果個e生, 係咪得d架?....touch wood下次我都想同12試第個e生; 因為99 like果個e生,一開始就會開抗生素.....我吾想小朋友食咁多呢d咁勁既藥呀....但99就覺得佢個e生先好, 吾厄錢食2次藥就好.........


大宅

積分: 1455


159#
發表於 08-9-30 11:49 |只看該作者
12有食smart fish既, 不過而家返學, 就吾係成日食囉....一星期一兩次呱....
-湯水...我今朝煲落-雪梨雪耳無花果南北杏湯....我諗住潤下麻...


大宅

積分: 4455


160#
發表於 08-9-30 12:24 |只看該作者
愛美麗咳到痴肺﹐見到都心痛﹐尋晚半夜咳到嘔﹐喊到拆天﹐全屋燈開晒﹐又開電視tum阿女﹐但個工人仍然扮聽唔到﹐0係房唔出黎....

我老公最後拍門叫佢出黎抹地﹐我諗呢個工人都係.... 無得留低....


原文章由 klam 於 08-9-30 11:49 發表
12有食smart fish既, 不過而家返學, 就吾係成日食囉....一星期一兩次呱....
-湯水...我今朝煲落-雪梨雪耳無花果南北杏湯....我諗住潤下麻...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo