自由講場

跳至

首頁

尾頁
   7


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


141#
發表於 15-11-29 22:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chickenwing2006+於+15-11-29

原帖由 foxwolf 於 15-11-29 發表
吓,佢又完約? tvb D人真係走一個少一個
五月定六月完左 lur






男爵府

積分: 7494


142#
發表於 15-11-29 23:04 |只看該作者

引用:完左約都上+tbb+,+算係咁+ +

原帖由 chickenwing2006 於 15-11-29 發表
完左約都上 tbb , 算係咁
巧靚仔




侯爵府

積分: 21813


143#
發表於 15-11-29 23:11 |只看該作者

回覆:吳卓羲

其實一直覺得佢靚仔,肯定好過Chok Lam


侯爵府

積分: 21813


144#
發表於 15-11-29 23:13 |只看該作者

引用:完左約都上 tbb , 算係咁

原帖由 chickenwing2006 於 15-11-29 發表
完左約都上 tbb , 算係咁
反而奇在tvb又訪問佢,吾似一向作風!



子爵府

積分: 14268

好媽媽勳章 醒目開學勳章


145#
發表於 15-11-29 23:19 |只看該作者

回覆:pingu_k 的帖子

Sharp醒左希望佢大陸發展順利,日後衣錦還港!




大宅

積分: 1664


146#
發表於 15-11-29 23:19 |只看該作者

回覆:吳卓羲

之前睇醋娘子佢扮盲好好笑




伯爵府

積分: 19475

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


147#
發表於 15-11-29 23:22 |只看該作者
最佳前男友"好靚仔,好型,如果佢把聲唔使配音就仲正
抱怨只會使人發瘋,
報恩才會使人發奮 ❣


大宅

積分: 4555


148#
發表於 15-11-29 23:26 |只看該作者

引用:最佳前男友\"好靚仔,好型,如果佢把聲唔使

原帖由 mickey0721 於 15-11-29 發表
最佳前男友"好靚仔,好型,如果佢把聲唔使配音就仲正
我都有睇,大陸拍得佢靚仔好多


侯爵府

積分: 21813


149#
發表於 15-11-29 23:26 |只看該作者

回覆:吳卓羲

我電話成日play佢首\"別怪她\"&團圓主題曲添!


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


150#
發表於 15-11-29 23:31 |只看該作者
tbb浪費左佢, 以前成日做埋d衝動警察角色, 10套有8套都係衝動
其實佢做攪笑都ok架, 好似之前「醋娘子」幾正


侯爵府

積分: 21813


151#
發表於 15-11-29 23:32 |只看該作者

引用:最佳前男友\"好靚仔,好型,如果佢把聲唔使

原帖由 mickey0721 於 15-11-29 發表
最佳前男友"好靚仔,好型,如果佢把聲唔使配音就仲正
剛睇大家介紹,google吓d劇照,原來佢同言成旭一齊拍?!但佢好似仲靚仔過言成旭添!


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


152#
發表於 15-11-29 23:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mickey0721+於+15-11-29+發表

原帖由 chungchungmummy 於 15-11-29 發表
我都有睇,大陸拍得佢靚仔好多
係,做 ceo 又深情




瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


153#
發表於 15-11-29 23:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mickey0721+於+15-11-29+發表

原帖由 pingu_k 於 15-11-29 發表
剛睇大家介紹,google吓d劇照,原來佢同言成旭一齊拍?!但佢好似仲靚仔過言成旭添!

...
係呀,Jerry 反而有 d d 老態

佢就 sharp 醒過係 tbb




子爵府

積分: 12432


154#
發表於 15-11-29 23:41 |只看該作者

回覆:吳卓羲

我都睇晒最佳前男友,佢keep下就靚仔返,戲路廣忠奸都得,做戲有進步呀,加油




侯爵府

積分: 20715


155#
發表於 15-11-29 23:51 |只看該作者

引用:做黎做去都係咁款

原帖由 tintao22 於 15-11-23 發表
做黎做去都係咁款
衝動,無腦,小氣
d角色多數係咁...無變化,但演得幾好丫,哈哈,演到我覺得佢本來係咪就係咁,做返自己


侯爵府

積分: 20715


156#
發表於 15-11-29 23:52 |只看該作者

引用:我電話成日play佢首\\\"別怪她\\\"&團圓主題曲

原帖由 pingu_k 於 15-11-29 發表
我電話成日play佢首"別怪她"&團圓主題曲添!
團圓我都鍾意聽架


侯爵府

積分: 21813


157#
發表於 15-11-30 07:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 pingu_k 於 15-11-29 發表我

原帖由 honeybibibibi 於 15-11-29 發表
團圓我都鍾意聽架
又好睇


侯爵府

積分: 21813


158#
發表於 15-11-30 07:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 pingu_k 於 15-11-29 發表剛

原帖由 chickenwing2006 於 15-11-29 發表
係呀,Jerry 反而有 d d 老態

佢就 sharp 醒過係 tbb
吳個樣的確係俊俏


大宅

積分: 2601


159#
發表於 15-11-30 08:49 |只看該作者

引用:大家要看看內地劇「最佳前男友」,唱K更有

原帖由 lymchau 於 15-11-23 發表
大家要看看內地劇「最佳前男友」,唱K更有型!
睇左,拍得佢好型,幾好睇而家d大陸劇好睇過港劇


男爵府

積分: 5430


160#
發表於 15-11-30 09:02 |只看該作者

回覆:木土土 的帖子

我見過真人,同佢影過相,係好靚仔,好sharp




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo