夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   6


大宅

積分: 2003


141#
發表於 17-5-13 16:33 |只看該作者
又未必個個小三會迫個男人離婚既,都要甘心情願先得。迫番嚟搶番嚟都唔會長久。


珍珠宮

積分: 30223


142#
發表於 17-5-13 18:21 |只看該作者
shishicat 發表於 17-4-20 07:45
如果冇小朋友為何要作賤自己? 面對一個唔愛自己既人就算你做咩佢都唔會有咩感覺, 接受現實讓自己過得更好, ...

同意,將呢件垃圾送走吧,幸好未有小朋友,早走早著!有自己新世界,新開始


大宅

積分: 2146


143#
發表於 17-5-13 21:53 |只看該作者
renarenahk 發表於 17-4-20 19:30
多謝各位的意見及鼓勵,

我而家個心好亂,

我明白你感受,如果仍然愛佢我會選擇留底,留底起碼佢會返下黎,像以前一樣,放手,就真係完全失去呢個男人。我明白好傻,但我唔覺得成全佢地,扮偉大,自己離開,自己會開心左。有時女人係好傻既,但當中你應該睇開d,唔好再將呢個男人睇得甘重,要慢慢抽離,有自己既生活朋友,個人會開心d。你自己亦要小心抑鬱


公爵府

積分: 29104

2018復活節勳章


144#
發表於 17-5-17 01:46 |只看該作者
已經俾左一次機會,佢都選擇繼續找小三。
唔值得再浪費時間响唔珍惜自己的人身上。


大宅

積分: 2338


145#
發表於 17-5-17 04:14 |只看該作者
離婚啦,佢揀小三真係無得救


男爵府

積分: 5268


146#
發表於 17-5-17 08:43 |只看該作者
其實佢一而再咁厄你,問心,呢啲男人仲值得相信值得你再為佢留戀浪費青春咩?!佢今日可以為左個小三咁對你,就算回心轉意都好啦,難保將來佢會為小四或小五或者更多離你而去,到時你已經無晒青春,你真系覺得值得為一個咁嘅人搞到自己一身傷痕?!寧教人打仔莫教人分妻,但系你都應該為自己好好作打算,如果連你自己都吾愛錫你自己,最後受到傷害都系你自己


大宅

積分: 4224


147#
發表於 17-5-17 22:13 |只看該作者
renarenahk 發表於 17-4-20 04:08
我哋結婚9年,最初3-4年好開心,

自從佢返大陸工作,問題出現,

本帖最後由 dativebond 於 17-5-17 22:22 編輯

我係男人,我唔係白姐姐,但係男人講到咁都無得再絕,佢以為自己係何鴻燊定洗米華?。。。

而家都唔到你揀,佢都講佢的未來一定要有她,你就唔一定,無乜好做。

有時低潮反而係重生契機,勇敢向前!你身邊仲有好多人愛你錫你支持你!

點評

ying_mail    發表於 17-5-21 16:48


複式洋房

積分: 164


148#
發表於 17-5-19 10:12 |只看該作者
放棄啦...一個人都可以好好的


珍珠宮

積分: 33399

好媽媽勳章


149#
發表於 17-5-19 10:23 |只看該作者
dativebond 發表於 17-5-17 22:13
本帖最後由 dativebond 於 17-5-17 22:22 編輯

我係男人,我唔係白姐姐,但係男人講到咁都無得再絕,佢 ...

有時低潮反而係重生契機,勇敢向前!你身邊仲有好多人愛你錫你支持你!


大宅

積分: 1719


150#
發表於 17-5-19 13:30 |只看該作者
回覆 renarenahk 的帖子

你唔甘心D咩呢?
最初果3-4年既幸福快樂??
過去左架喇!
9年來得最初3分1係好既
之後多次身心對你背叛
暪又暪過你,俾你發現仲堂而皇之要求你接受佢出面有2奶

你真係問心咩?
你唔捨得既唔係你老公
係果3幾年有過既幸福
但你要知道已經係過去式

9年入面有3份2係唔好既
你覺得真係值得再用餘生投資落去一個7成輸既人身上?

唔知你年齡,我當你30結,而家40
而家平衡年齡80歲
即係你人身而家先開始下半場咋

快D收拾心情,
好好計劃同享受真正屬於你既下半生啦姐妹
由隻身到日本至落地生根


大宅

積分: 4224


151#
發表於 17-5-19 14:05 |只看該作者
NipponTsuma 發表於 17-5-19 13:30
回覆 renarenahk 的帖子

你唔甘心D咩呢?

Exac7ly!!


水晶宮

積分: 51833


152#
發表於 17-5-20 13:06 |只看該作者

回覆樓主:

只想知道樓主最後諗成點?


男爵府

積分: 7295


153#
發表於 17-5-20 13:10 |只看該作者
renarenahk 發表於 17-4-20 04:08
我哋結婚9年,最初3-4年好開心,

自從佢返大陸工作,問題出現,
佢係屋企悶???

吾洗做?妳養佢?真好命...


男爵府

積分: 5673


154#
發表於 17-5-20 20:48 |只看該作者

回覆樓主:

最緊要有地方搬……走啦


大宅

積分: 1603


155#
發表於 17-5-20 22:57 |只看該作者
zoooooooooo 發表於 17-4-20 08:44
其實我好少回應呢類問題,但係我只係想比啲提意你!
你只係唔甘心,你唔係唔甘心無左九年,而唔甘心上次無 ...



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo